LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Hvorfor kan dere det borte, men ikke på treningskampene i LSK-Hallen?
    Ingen vits å gjør deg dum Ronnie. Du vet at vi ikke hadde fått lov til å sitte/stå 30 LSK supportere et annet sted så da blir det kfl feltet.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Ingen vits å gjør deg dum Ronnie. Du vet at vi ikke hadde fått lov til å sitte/stå 30 LSK supportere et annet sted så da blir det kfl feltet.
      Det har ikke noe med å være dum, jeg er bare overrasket over at dere er så prinsippløse at dere vil stå sammen med KFL "som ikke ønsker å stå sammen med dere".
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

        Hvor skal vi ellers stelle oss a?
        Ultras Felt C 2005x2015

        Lillestrøm & Bajen

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av Kopperud
          Hvor skal vi ellers stelle oss a?
          Jeg hadde ikke giddi å stått sammen med noen som sier jeg er uønska, da hadde jeg valgt meg en sitteplass et annet sted og holdt kjeft...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • UltraFo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 800

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Jeg hadde ikke giddi å stått sammen med noen som sier jeg er uønska, da hadde jeg valgt meg en sitteplass et annet sted og holdt kjeft...
            Det er vell der forskjellen er mellom oss, jeg står heller å gauker meg hes sammen med andre LSK fans, både de som liker oss og ikke er så fan av oss. Det viktigste for meg er å støtte laget i mitt hjerte til 3 poeng, ikke høre på klaging over at det står Ultras å synger LSK sanger i LSK effekter.

            Uønska eller ikke, DET ER LSK SOM ER VIKTIGST!
            UFC ~ Gulsvarte Brødre

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av UltraFo
              Det er vell der forskjellen er mellom oss, jeg står heller å gauker meg hes sammen med andre LSK fans, både de som liker oss og ikke er så fan av oss. Det viktigste for meg er å støtte laget i mitt hjerte til 3 poeng, ikke høre på klaging over at det står Ultras å synger LSK sanger i LSK effekter.

              Uønska eller ikke, DET ER LSK SOM ER VIKTIGST!
              Den innstillingen glemte dere i treningskampene og det var jo synd spør du meg...
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Jeg hadde ikke giddi å stått sammen med noen som sier jeg er uønska, da hadde jeg valgt meg en sitteplass et annet sted og holdt kjeft...
                Om jeg så skal kjempe for saken så lenge jeg lever så gjør jeg det. Sette seg et annet sted på bortebane og godta kommer man ingen vei med!

                En eller annen gang må det bli løsning.

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Den innstillingen glemte dere i treningskampene og det var jo synd spør du meg...
                  Stod vi ikke og sang for fugla både mot Gais og Fredrikstad da?

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Den innstillingen glemte dere i treningskampene og det var jo synd spør du meg...
                    Ja stod jo tross alt hele 7,5 meter unna å sång vi også. Stod så langt unna dere at det på bilder ser ut som vi står sammen. Hoff, rart det er krig i verden.

                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      Opprinnelig skrevet av UltraFo
                      Ja stod jo tross alt hele 7,5 meter unna å sång vi også. Stod så langt unna dere at det på bilder ser ut som vi står sammen. Hoff, rart det er krig i verden.
                      Poenget var at dere ikke kunne stå sammen med oss for dere var "uønsket". Det var dere som gjorde et poeng ut av det, ikke undertegnede med flere som kunne tenke seg å bruke vinteren til å bli enda bedre kjent og finne en løsning.

                      Nå merker jeg at jeg bryter løftet om å ikke diskutere UFC på forumet. *Skjerpe seg nå*
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Poenget var at dere ikke kunne stå sammen med oss for dere var "uønsket". Det var dere som gjorde et poeng ut av det, ikke undertegnede med flere som kunne tenke seg å bruke vinteren til å bli enda bedre kjent og finne en løsning.

                        Nå merker jeg at jeg bryter løftet om å ikke diskutere UFC på forumet. *Skjerpe seg nå*
                        Men da må jo dere også ta det videre opp i systemet, altså styret, og ikke bare forumet. Denne kampen er nok vanskelig for 25 stk alene

                        Kommentar

                        • Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Poenget var at dere ikke kunne stå sammen med oss for dere var "uønsket". Det var dere som gjorde et poeng ut av det, ikke undertegnede med flere som kunne tenke seg å bruke vinteren til å bli enda bedre kjent og finne en løsning.
                          Kan det ha en sammenheng med at på hjemmebane finnes eller fantes det flere alternativer fra hvor de vil se kampen,mens på bortebane er bortefeltet eneste alternativ for UFC?

                          Kommentar

                          • Felt C
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 776

                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Men da må jo dere også ta det videre opp i systemet, altså styret, og ikke bare forumet. Denne kampen er nok vanskelig for 25 stk alene

                            Det er bredere støtte til dere enn dere kanskje tror.Også fra folk utenfor kjernen i supportermiljøet til LSK.Dette har nærmest blitt en snakkis blant folk i lokalmiljøet og folk flest er rystet over behandlingen LSK/KFL gir andre supportere av klubben.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Men da må jo dere også ta det videre opp i systemet, altså styret, og ikke bare forumet. Denne kampen er nok vanskelig for 25 stk alene
                              Ok, siste kommentar: For meg er det temmelig uaktuelt å jobbe for UFC så lenge dere konsekvent velger andre "partnere" enn KFL på treningskampene. Skal dere ha meg med på laget, så får dere ta kontakt face to face, så vi får pratet ut skikkelig. Jeg har jo samme arbeidsplass som to av deres ledende medlemmer, det er ikke vanskelig å få til.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Ok, siste kommentar: For meg er det temmelig uaktuelt å jobbe for UFC så lenge dere konsekvent velger andre "partnere" enn KFL på treningskampene. Skal dere ha meg med på laget, så får dere ta kontakt face to face, så vi får pratet ut skikkelig. Jeg har jo samme arbeidsplass som to av deres ledende medlemmer, det er ikke vanskelig å få til.
                                Fint. Da snakkes vi på tribunen i Ålesund, hvis jeg kommer inn!

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  Opprinnelig skrevet av Felt C
                                  Det er bredere støtte til dere enn dere kanskje tror.Også fra folk utenfor kjernen i supportermiljøet til LSK.Dette har nærmest blitt en snakkis blant folk i lokalmiljøet og folk flest er rystet over behandlingen LSK/KFL gir andre supportere av klubben.
                                  Det tar jeg en øl for.

                                  Skål!

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                    Ja stod jo tross alt hele 7,5 meter unna å sång vi også. Stod så langt unna dere at det på bilder ser ut som vi står sammen. Hoff, rart det er krig i verden.

                                    Stod 7,5 m ifra, men jeg fikk følgende kommentar i pausen fra en som satt på den andre siden av banen: "Hva skjedd med å synge mot hverandre a? Ser drit dumt ut med to grupper som synger mot hverandre!" Så at det ser ut som om man står sammen, men ikke klarer å synge samme sanger gir ikke noe positivt helhetsbilde gitt.

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      Nei da kanskje dere i KFL også skulle begynne å gi litt da, og ikke bare kreve av UFC? (og nei, ikke kom å si at trib.regl er LSKs egne greie, vi begge vet sannheten).

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        Jaja.. Jeg skjønner ikke hvorfor det kan være så mye styr. Hvorfor kan man ikke stå med kameratene sine med mindre man er nødt til å stå med personer man ikke liker samtidig?

                                        Jeg støtter helt klart UFC sitt synspunkt i denne saken og synes det har blitt en farse. Men ingenting er nå bedre enn at alle samles på samme plassen ,men hvis jeg kan velge liker jeg ikke å tilbringe tid med personer som tydeligvis ikke liker hva jeg står for.
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        • techern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 327

                                          Etter x antall innlegg, omtrent uendelig diskusjon og haugevis med såkalte "tiltak" forstår jeg fortsatt ikke hensikten med forsøket på å utestenge enkeltpersoner.

                                          Kan godt hende jeg er stokk dum, men virker nesten som om dette er blitt en ren heksejakt. Når dette eskalerer til å bli så alvorlig som det er nå tror jeg fler og fler begynner å reagere på den utagerende atferden LSK har MOT sine egne og troverdige supportere.

                                          Og om jeg skal sitere meg selv så mener jeg virkelig "forsøk på å utestenge".
                                          Ingen kan utestenge lojale og trofaste supportere fra kamper og lignende arrangementer.

                                          "The first steps we took landed straight on LSK's last nerve."

                                          UFC/SKF kan bidra til MYE bra stemining på kamper. Kan noen gi meg en GOD grunn til at dette IKKE stemmer?

                                          For meg virker det som total idioti at ikke UFC/SKF eller den såkalte "alternative" supporterkulturen ikke kan stå samlet under arrangementer i regi av LSK/KFL.

                                          Alle såkalte "undergruperinger" blir altså helt "ufarlige" så fort de kler seg i gulsvarte farger og blender seg inn i KFL's kjerne, både på og utenfor kamper? Da er det tydeligvis helt greit..

                                          Ville dere ha splitta kristne og muslimer på en kamp, bare fordi de hadde hatt delt syn på religion?

                                          Skjerp dere.
                                          Last edited by techern; 02.03.2010, 00:50.
                                          Shut up and focus on the good things

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎