LSK-Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Ser jo her at Potitiet er helt MONGOER og at dem faktisk bruker peppersprayen helt unødvendig....HER HAR UFC MIN STØTTE.
    UFC og til og med SKF har min støtte. 100 prosent og litt til.

    Inntil de begynner å dekke ansiktet.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
      UFC og til og med SKF har min støtte. 100 prosent og litt til.

      Inntil de begynner å dekke ansiktet.
      Var vi ikke ferdig altså??

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        Opprinnelig skrevet av Tony
        Det er vel strengt tatt ikke mer å diskutere nå. Vi mener politiet overreagerte, andre mener vi skapte situasjonen. Nå er nok en ny sesong snart ferdig. La oss avslutte som en samla gjeng istedetfor å gå et nytt år i møte med bråk innad.

        Nå samler alle troppene og avslutter med god stil i Drammen!
        Amen!

        Det siste vi trenger nå er mere bråk innad. Håper denne insidenten ikke hindrer dere fra å komme tilbake på feltet neste år.
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Det siste vi trenger nå er mere bråk innad. Håper denne insidenten ikke hindrer dere fra å komme tilbake på feltet neste år.
          Opprinnelig skrevet av Tony
          La oss avslutte som en samla gjeng istedetfor å gå et nytt år i møte med bråk innad.
          Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
          La det nå i alle fall ikke gli ut i en konflikt mellom KFL og UFC. Siste en trenger nå.
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Er vi riktig heldige nå, så får vi en ny diskusjon om UFC på feltet og det trengte ingen på siste hjemmekamp.
          Ingen grunn til å bekymre seg over felles liv på Kanarifeltet eller på bortebane neste år. Samarbeidet mellom UFC og KFL har vært upåklagelig hele sesongen, og det er ingen tegn i tiden på at dette skal endre seg.

          I mine øyne har vi fått en vinn-vinn-situasjon. Supporterklubben og ultrasene har kunnet bevare sin egenart samtidig som vi samarbeider både i kampsituasjon og utenfor banen (les: Haugesund-boikotten).

          Angående episoden i går har ikke LSK noen intensjon om å forfølge denne videre. I går handla det "bare" om en enkeltperson og sanksjon kun for inneværende kamp og ikke om UFC. (Kilde: Kjell Hulby).

          Folket kan roe seg ned.
          Vidar Evje

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎