Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-jenta
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 656

    Opprinnelig skrevet av miller
    Dere som snakker om ikke-syngende brannsupportere på åråsen, veldig mange var nervøse og var redd at Brann skulle bli tatt igjen. Men hver gang man så brannsupporterene på tv så stod de å sang med armene i været. men men. dere kan jo se kampen en gang til på tv da..................
    Kan ikke si de bidro så mye til å lage stemning på stadion hvis man må se kampen i reprise på TV for å se om de sang eller ikke
    Yvonne

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av miller
      Dere som snakker om ikke-syngende brannsupportere på åråsen, veldig mange var nervøse og var redd at Brann skulle bli tatt igjen. Men hver gang man så brannsupporterene på tv så stod de å sang med armene i været. men men. dere kan jo se kampen en gang til på tv da..................
      Å lede med minst 2 mål i 70 min er jo utrolig nervepirende. Skjønner at dere skalv i buksene i pausen på 3-0... Ingen klarer å synge da!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
        Hæ? Så tre personer som gikk jeg. Og det var ca 2 min før slutt. SS tribunen derimot ble rimelig tynt besatt etter 1-4.


        Stian
        Nå vet jeg ikke hvor du stod ,men jeg stod i oppgangen (rimelig langt oppe i første og rimelig langt nede i andre fordi jeg rett og slett ikke kom meg opp etter å ha tatt en hamburger i pausen).. Men det MANGE personer som gikk selv før kampen var ferdig. Jeg tør ikke si antallet i prosent nøyaktig ,men det var sikkert mer enn 20% minst.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • miller
          -Brannsupporter
          Bøffel
          • Jun 2007
          • 26

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Å lede med minst 2 mål i 70 min er jo utrolig nervepirende. Skjønner at dere skalv i buksene i pausen på 3-0... Ingen klarer å synge da!
          Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.

          og ang syngingen deres, her er en sang til dere...

          Åå, vi er Lillestrøm
          Synger samme sang
          hele kampen lang
          vi er Lillestrøm.

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            Opprinnelig skrevet av miller
            Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.

            og ang syngingen deres, her er en sang til dere...

            Åå, vi er Lillestrøm
            Synger samme sang
            hele kampen lang
            vi er Lillestrøm.
            Den sang vi da faktisk på i går. Ikke rapp sangene våres!

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av miller
              Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.

              og ang syngingen deres, her er en sang til dere...

              Åå, vi er Lillestrøm
              Synger samme sang
              hele kampen lang
              vi er Lillestrøm.
              Jeg bare venta på "comebacket".




              Ha en forrykende god lesning!
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Opprinnelig skrevet av miller
                Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.

                og ang syngingen deres, her er en sang til dere...

                Åå, vi er Lillestrøm
                Synger samme sang
                hele kampen lang
                vi er Lillestrøm.
                Å herregud. Ble du kasta i veggen som unge eller noe?
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • CFD
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2319

                  Jeg vil nå si at det er bedre å lage lyd i 90minutter enn i 10minutter.

                  Jeg trodde synging var til for å STØTTE opp om laget sitt ,men tydeligvis så skal ikke brann ha noe støtte før de siste 10minuttene og seieren er i boks..
                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    Opprinnelig skrevet av miller
                    Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.

                    og ang syngingen deres, her er en sang til dere...

                    Åå, vi er Lillestrøm
                    Synger samme sang
                    hele kampen lang
                    vi er Lillestrøm.
                    Denne sang vi også igår, faktisk Så koselig av våre fiskevenneRRR å stemme i på våre sanger.
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • miller
                      -Brannsupporter
                      Bøffel
                      • Jun 2007
                      • 26

                      ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.

                      tror heller det var slik det var hos dere igår. (sakset fra et annet forum)

                      Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....

                      Kommentar

                      • LSK-jenta
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 656

                        Opprinnelig skrevet av miller
                        ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.

                        tror heller det var slik det var hos dere igår. (sakset fra et annet forum)

                        Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....
                        Da sier vi takk for deg og god bedring!!
                        Yvonne

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          fra tv-sofaen hørte jeg ikke særlig mye til Brannsupporteren, det var faktisk meget lite man hørte til dem, trodde dem som skryter av seg selv som Norges beste publikum kunne stille opp med noe bedre,men nei ... så feil kan man ta.
                          Men nå er det ikke mange bortesupportere man hører noe til på Åråsen, for om kampen går til helvete så er KFL der og det kan man uansett hvor man hører til ikke benekte !
                          vi er kanarifansen holder aldri kjeft
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2117

                            Hoho, dette var artig å høre fra noen som har en sang på repertoaret. Ja, jeg tenker på den grusomme som jeg ikke orker å skrive navnet på en gang.
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

                              Opprinnelig skrevet av miller
                              ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.

                              tror heller det var slik det var hos dere igår. (sakset fra et annet forum)

                              Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....
                              Akkurat som om vi ikke har hørt kommentaren: "dunkdunkdunk" før. Vi vet hva andre supportere mener, er ikke vits å gjenta seg selv hele tiden! Vi har en annen stil enn dere. VI satser på synging i 110 minutter, og med tromme. Det kan da du og alle andre bare respektere. Vi føler at vi har lykkes rimelig bra på tribunen i de siste årene, mye mulig pga tromma. Det at dere skal komme i ettertid å være misunnelig på at vi startet med tromme og ikke dere, og at dere ikke tørr å starte med dette i ettertid skal da ikke være våres problem!

                              Kommentar

                              • miller
                                -Brannsupporter
                                Bøffel
                                • Jun 2007
                                • 26

                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Det at dere skal komme i ettertid å være misunnelig på at vi startet med tromme og ikke dere, og at dere ikke tørr å starte med dette i ettertid skal da ikke være våres problem!
                                ingenting med å tørre å gjøre. vi VIL bare ikke ha tromme.

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  Opprinnelig skrevet av miller
                                  ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.

                                  tror heller det var slik det var hos dere igår. (sakset fra et annet forum)

                                  Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....
                                  det som er imponerende er at det faktisk er så bra synging at dere bortesupportere faktisk klager på det, dere hører da vår synging midt blandt dere og da har KFL gjort jobben!!!
                                  at vi synger kun noen få sanger er noe dere håper dere kan nevne ofte nok til at det blir en sannhet blandt dere og andre supportere, misunnelsen lyser lang vei når dere klager slik.
                                  Tellingene som er gjort 2 ganger nå som jeg vet om beviser faktisk at vi har et STORT antall sanger som brukes hver kamp.
                                  Dere spilte en avgjørende kamp i går om gullet og dere hørtes nesten ikek i det hele tatt, det er faktisk en skam!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • Trondeo
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3062

                                    Opprinnelig skrevet av miller
                                    ingenting med å tørre å gjøre. vi VIL bare ikke ha tromme.

                                    Javel, og vi ser hvordan det går

                                    Oppskrytt stemning har et navn : Brann stadion

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Jeg kan være enig og si at noen sanger ble sunget alt for mye ,men det var ganske mange sanger som ble sunget igår. Er det noen som har telt?

                                      Jeg tar fra minnet:
                                      1 ) Vi er på stadionm
                                      2) Skarru verra lillestrømgutt
                                      3) Fugla Klappklappklapp
                                      4) Trom/klapp klapp/Trom Klapp/TROM FUGL!
                                      5) Vi er Lillestrøm Kanaris
                                      6) Shalalaalla ååååååå lillestrøm
                                      7) Cupen skal hjem til Lillestrøm
                                      8) Forza Fugla, olé, olé
                                      9) "Noe om hopping , husker ikke helt hvordan den gikk"
                                      10) Super LSK
                                      11) Fugla til vi dør
                                      12) Vi er kanaris og holder aldri kjeft

                                      Men det er garantert flere..
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • miller
                                        -Brannsupporter
                                        Bøffel
                                        • Jun 2007
                                        • 26

                                        Hverken misunnelig eller noe annet. Vi hører trommen best spedd på med et lillestrøm her og der. og litt forza og mye ole ole ole.....

                                        men hører INGEN SANG!!! ;P

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av miller
                                          Hverken misunnelig eller noe annet. Vi hører trommen best spedd på med et lillestrøm her og der. og litt forza og mye ole ole ole.....

                                          men hører INGEN SANG!!! ;P
                                          Bra dere hørtes over hele Åråsen i går da
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎