Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Trondsen vil vekk fra Stabæk og er langt på vei klar for Sarpsborg for et par mill. Røverkjøp.
    Må si jeg er imponert over Sarpsborg og hva de har fått til. Mange bra spillere som har blitt fostra eller henta inn der uten at de har hatt mye penger eller status.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      Da er Mjøndalen og Stabæk nå de to største nedrykkskandidatene i mine øyne. Stabæk har mistet Boli, Timmi Johansen og Mike Stephens, og virker svekket fra i fjor.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2527

        Opprinnelig skrevet av Canário
        Da er Mjøndalen og Stabæk nå de to største nedrykkskandidatene i mine øyne. Stabæk har mistet Boli, Timmi Johansen og Mike Stephens, og virker svekket fra i fjor.
        Legg til ræva økonomi i Stabæk. Ba om 14 mill i erstatning fra staten - fikk 125K.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9373

          Former U.S. national team coach Bob Bradley is in the running to become Aston Villa's director of football, sources have told ESPNFC.

          Mener han også var aktuell som landslagssjef en eller anna plass nå.

          edit: Glem det forrige!!!!

          Her er en helt fresh nyhet!!!

          Bestyrelsesformanden i den norske klub Stabæk bekræfter nu, at amerikanske Bob Bradley har været til samtale i AaB.

          I sidste uge kunne BT afsløre, at den tidligere amerikanske landstræner Bob Bradley har været til samtale om jobbet som cheftræner i AaB.


          Bestyrelsesformanden i den norske klub Stabæk bekræfter nu, at amerikanske Bob Bradley har været til samtale i AaB.I sidste uge kunne BT afsløre, at den tidligere amerikanske landstræner Bob Bradley har været til samtale om jobbet som cheftræner i AaB.Siden har der været radiotavshed fra både den da..
          Last edited by knut; 05.03.2015, 18:22. Begrunnelse: edit

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3324

            Virker jo ikke veldig lovende for Stabæk dette... http://www.vg.no/sport/stabaek/staba...rt/a/23409129/

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              Opprinnelig skrevet av Børge
              Legg til ræva økonomi i Stabæk. Ba om 14 mill i erstatning fra staten - fikk 125K.
              Og legg til Sokolowski, Brustad, Hoseth, Høiland osv. Totalt 14 spillere ut.
              ..................

              Kommentar

              • Pasi Rasimus
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Feb 2010
                • 226

                De kunne jo låne Pelle fra oss....

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Trondsen skal etter ryktene ha mistrives lenge i Stabæk, merkelig at interessen rundt ham ikke var større. Samtidig tilser en femårskontrakt i Sarp at det betød mye for ham å bli satsa på i posisjonen han helst vil spille.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2527

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Trondsen skal etter ryktene ha mistrives lenge i Stabæk, merkelig at interessen rundt ham ikke var større. Samtidig tilser en femårskontrakt i Sarp at det betød mye for ham å bli satsa på i posisjonen han helst vil spille.
                    Kan umulig være mye til spiller - S08 betalte jo under en 1/2 Stengel-opsjon for han....
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Wanker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 632

                      Fotballforbundet med nye måter å skade norsk fotball på - tar det aldri slutt?



                      Er det ikke et Fotballting eller noe sånt som kan luke litt ugress i den himmelropende inkompetente gjengen i NFF?

                      Edit: Braintrusten står 100% bak ønsket om seriestart på vinterstid: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...t-499898_1.snd
                      Hunter S. Thompson:

                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Herregud, for en gjeng med skrotinger. Jeg blir mørkeredd. Det kanskje funker for de fleste i år, men det er andre år da snøen fortsatt ligger på denne tida, også sørpå. Hvem faen gidder å gå og se fotball i minusgrader og snø? Det er bare den harde kjerne. Det er jo helt katastrofe for Publikumstallene. Dessverre har vi et forbund som lever i troen på at internasjonale resultater og deltagelse i europacup er viktigere enn interessen for vår hjemlige liga og dens kvalitet. Jerks! Tippeligaen og talentutvikling må styrkes først, deretter kommer landslaget til å styrkes og norske lag slå fra seg i Europa. NFF er en gjeng sulliker som tror at norsk klubbfotball er til for internasjonal suksess. Tippeligaen er til for norske klubber og publikum. Det finnes en latterlig enkel vei fremover. Legg til rette for publikumsvekst og økt interesse i media. Det hjelper klubbenes budsjett og nivået på ligaen heves. Høyere nivå på ligaen betyr større sjanse for suksess i Europa. Stimulerer du samtidig talentutvikling kan du eksportere flere spillere. Etterhvert blir tippeligaspillere mindre viktig for landslagets prestasjoner, og tippeligaens terminliste blir irrelevant for landslagets prestasjoner. Idioter.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          What else is new? Hva Semb og NFF gjør for å latterliggjøre seg selv og produktet de er ansvarlig for burde slutte å overraske noen nå. Også at gammelmedia hiver seg på og fungerer som et mikrofonstativ for tøvet. Når man må ty til twittermeldinger fra en type som Fjørtoft skjønner jo alle at de gode argumentene glimrer med sitt fravær. Nå har man over flere sesonger gjort narr av norsk fotball for å begynne før skisesongen er over, så er altså alt plutselig snudd på hodet. I et vinterland der alle vet hvor ustabil denne årstida er og med stadig mer ekstremvær (uvær finnes som kjent ikke lenger).

                          Det blir umulig med god debatt mot folk med gullfiskhukommelse. Begynner å lure på om det er en bevisst taktikk for å la være å ta tak i de virkelige utfordringene norsk fotball har. Det er kanskje for kjedelig og for lite personlig prestisje i å tenke langsiktig.

                          Kommentar

                          • bema0806
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2011
                            • 521

                            Boikott av Tippeligaen 2015....

                            Kommentar

                            • Lillestrøm Kirke
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 1470

                              Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Hvem faen gidder å gå og se fotball i minusgrader og snø? Det er bare den harde kjerne. Det er jo helt katastrofe for Publikumstallene.
                              I helgen startet også fotballen i Sverige. Over 40.000 overvar Hammarby slå ut AIK av cupen.
                              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Første derbyet mellom AIK og Hammarby på flere år. Hammarby hadde skandinavias høyeste publikumssnitt i fjor. AIK ikke langt etter. Du kunne spilt denne kampen i romjula og fortatt hatt stinn brakke. Spørsmålet er hvor mange som møter opp i kamper mellom Häcken og Gefle etc. Den store majoriteten av kampene i TL og AS er ikke derbymatcher.

                                Forresten hadde vi 15-16 grader i Stockholm i helga. Ikke ett snøfnugg å se. Andre år ligger brøytekantene fortsatt på denne tida, og temperaturen pleier å ligge nærmere nullpunktet.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  Er det store klimaforskjeller mellom Stockholm og Oslo/Ålesund/Bergen/Haugesund/Stavanger/Kristiansand/Skien/Sarpsborg ?
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Stort sett samme være i Stockholm og på Østlandet. Men andre år ligger snøen fortsatt på denne tiden og temperaturen er ikke nødvendigvis like høy.

                                    Uansett; første derby mellom Hammarby og AIK på lang tid er en happening i seg selv. Du kunne spilt den i snø og 5 minus og fortsatt lokket enn masse folk. De aller fleste oppgjør i Skandinavisk fotball er langt mindre sexy.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9373

                                      Mjøndalen har solgt stadionnavnet for de neste 2 åra (med intensjon om forlengelse). Nye navnet er Isachsen Stadion! Og prisen spekuleres til å ligge på 1-1,5mill pr år.



                                      (også nevnt i banehopper-tråden)
                                      Last edited by knut; 17.03.2015, 11:30. Begrunnelse: parentes

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Samme klubb planlegger også en pub på stadion, virker aktuelt for stadig flere lag. Åssen går det med disse planene til LSK, er man redd for Twitter-reaksjonene til Fjørtoft, tro?

                                        Kommentar

                                        • rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1445

                                          Jeg er ikke for pub på stadion.

                                          Jeg er dog for ølservering på stadion ifra ca halvtimen før kampstart. Øl og fotball hører sammen. Men egen pub som er oppe hele dagen på kampdag tror jeg vil gjøre at sentrumsområdet blir øde. Elsker sånn som det er nå, hvor du merker at det er kampdag idet du nærmer deg Torvet. Folk i lillestrømfarger i gågata, bra med liv på martins og republic. Det er sånn det bør være, etter min mening.

                                          Bodde 3 år i Trondheim (flytta hjem sommern som var, halleluja), og der oppe er det jo pub på lerkendal. Merka ikke at det var kampdag i sentrum at all. Ingen folk, ikke noe liv, nada. Sånn vil jeg ikke ha det her.

                                          Edit: Dette ble muligens litt offtopic ser jeg. jaja
                                          Custodes
                                          I med og motgang

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎