Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    Byen er Bergen, men laget forsvann,
    Inn kom til brune, og gjett hvem som vann,
    Mjøndalen, Mjøndalen, Mjøndaleeeen, Mjøøøøøøøndaaaaaleeeen!!

    (Måtte bare. Er selvsagt fugl, og hater Mjøndalen når vi står på Nedre Eiker neste år)
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

    Kommentar

    • Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

      Klarer ikke helt å finne noen glede i att brann rykker ned, da dette er ett tap for tippeligaen. Jeg møter heller brann enn mjøndalen i tippeligaen. I tippeligaen er det nok av grå og kjedelige lag som vi møter, og nå for vi ett til. 2 kamper til som det er vanskelig å mobilisere folk til, brann er relativt enkelt å mobilisere folk til, men mjøndalen tror jeg vi sliter med å få den store interessen rundt. Og vi skal vel ikke være så høye på hatten nå, da LSK kan fort havne i samme situasjon som brann til neste år hvis det ikke skjer noe merkelig med kontoutskriften som viser att vi har råd til å gi Johan og Moen den lønn som skal til for att dem skal bli.

      Ikke misforstå meg feil, mjøndalen har fortjent å rykke opp og brann har fortjent å rykke ned.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Sorry, jeg finner glede!!

        Brann er seriemestere etter La Manga HVERT eneste år. De er rappkjefte og sitter med Roal Bruun, Erna Solberg, Herman Friele osv på "vippen". Endelig skal Branns sanne ansikt komme for øye. Hvor mange kommer på stadion neste sesong?

        De kastet Rune Skarsfjord på hue og ræva ut, de kastet Mjelde på hue og ræva ut. Ingen i systemet som klarer å se seg selv i speilet. Tøyseklubb uten like som jeg endelig slipper å høre gnålingen fra Davy Watne på en stund.

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1173

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Brann kan takke seg selv.. Gled dere til bortekamp på strømmen, der venter tre-fire engasjerte supportere på en dans :-)

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
              Sorry, jeg finner glede!!

              Brann er seriemestere etter La Manga HVERT eneste år. De er rappkjefte og sitter med Roal Bruun, Erna Solberg, Herman Friele osv på "vippen". Endelig skal Branns sanne ansikt komme for øye. Hvor mange kommer på stadion neste sesong?

              De kastet Rune Skarsfjord på hue og ræva ut, de kastet Mjelde på hue og ræva ut. Ingen i systemet som klarer å se seg selv i speilet. Tøyseklubb uten like som jeg endelig slipper å høre gnålingen fra Davy Watne på en stund.
              Det er greit, jeg har også latt meg irritere og "fasinere" av det som foregår i bergen og brann, men er ikke det en del av underholdningen i fotball???

              Mjøndalen: ?????????? ehh... Hater drakta dems(stygg brunfarge), hater den ene rundkjøringa dem har........ Nei, kan ikke si att jeg verken blir engasjert eller "fasinert" av naboen til drammen.

              Brann: Hater klubben, hater "HALLOEN", hater supporterne, hater "nystemten", hater davy wathne, hater byen..... Men takk for att dem skaper en følelse inne min sjel, for det er underholdende å ha brann i tippeligaen.

              Men hvis du føler att Mjøndalen er mer morro å konkurrere mot så for det være opp til deg. Men for meg så Mjøndalen bare en rundkjøring, stygge brune drakter, mindre tilskuere både på hjemme og bortebane og null følelser, jeg verken gleder meg eller gruer meg til å møte mjøndalen, og det sier litt om mjøndalen kontra brann.

              Og angående sparking av trenere og ett system som ikke ser seg selv i speilet høres jo ut som LSK, så vi er vel ikke den rette klubben til å bruke de kortene mot brann.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9365

                Jeg finner glede i dette, utifra hvordan Brannskuta styres. Og da snakker jeg ikke Norling...

                Nå er'n styrt i bånn!

                Kommentar

                • BroganTrundler
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2014
                  • 665

                  Mads Hansen og Christian Gauseth er grunn nok til å ønske seg Mjøndalen i Tippeligaen.

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    Skjønner virkelig ikke hvorfor såkalte "eksperter" alltid har trua på at nav if skal være ett av topplagene i tippeligaen.



                    Slik er oddsen hos Norsk Tipping:
                    • Molde 2,10
                    • Rosenborg 2,25
                    • Vålerenga 10,00
                    • Odd 12,50
                    • Strømsgodset 15,00
                    • Viking 20,00
                    • Lillestrøm 35,00
                    • Haugesund 50,00
                    • Aalesund 75,00
                    • Start 75,00
                    • Sarpsborg 100
                    • Bodø/Glimt 100
                    • Tromsø 150
                    • Stabæk 150
                    • Sandefjord 300
                    • Mjøndalen 300

                    Morten

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Lurer på oddsen på at Brann ikke rykker opp. Skal de spille ambisiøs fotball mot lag som gir dobbelt så mye som vanlig når de møter dem kan det bli tøft
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13243

                        Bare hyggelig at tomgodset får kamp om talenter, sponsorer, tilskuere og poeng. Mjøndalen har jeg ingenting i mot. Brann er det bare deilig å bli kvitt.

                        Kommentar

                        • holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

                          Hadde bare Davy Wathne også rykket ned, så ville jeg erklært gårsdagen en nasjonal festdag.
                          Hilsen Anders

                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Brann stadion har vært en horribel bortebane for oss veldig lenge. Bort med dem.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Opprinnelig skrevet av Boing
                              Det er greit, jeg har også latt meg irritere og "fasinere" av det som foregår i bergen og brann, men er ikke det en del av underholdningen i fotball???

                              Mjøndalen: ?????????? ehh... Hater drakta dems(stygg brunfarge), hater den ene rundkjøringa dem har........ Nei, kan ikke si att jeg verken blir engasjert eller "fasinert" av naboen til drammen.

                              Brann: Hater klubben, hater "HALLOEN", hater supporterne, hater "nystemten", hater davy wathne, hater byen..... Men takk for att dem skaper en følelse inne min sjel, for det er underholdende å ha brann i tippeligaen.

                              Men hvis du føler att Mjøndalen er mer morro å konkurrere mot så for det være opp til deg. Men for meg så Mjøndalen bare en rundkjøring, stygge brune drakter, mindre tilskuere både på hjemme og bortebane og null følelser, jeg verken gleder meg eller gruer meg til å møte mjøndalen, og det sier litt om mjøndalen kontra brann.

                              Og angående sparking av trenere og ett system som ikke ser seg selv i speilet høres jo ut som LSK, så vi er vel ikke den rette klubben til å bruke de kortene mot brann.
                              Mjøndalen er et bra lag med stygge drakter(noe jeg driter langt i da alle er stygge bortsett fra Fugla sine).
                              Mjøndalen har ca 8000 innbyggere - klarer de å skrape sammen 4-5 000 tilskuere vil det være supert. Tror ikke snittet til Bergen har vært så mye høyere i år tross Bergen er en "stor" by. Hva skal vi med lag i tippeligaen bare fordi di hadde en gang masse tilskuere, de hadde engang et god lag. Nå sitter de med Karadas, Huseklepp, Lejewski og Pedersen(alle tjener over en mill eller to uten å måtte jobbe .- må være fantastisk). De fortjener ikke å være oppe bare fordi de har vært et eller annet. Endelig kan jeg nå si - endelig er de borte.

                              Å kalle Mjøndalen kun for en rundkjøring er like kjedelig som at Lillestrøm kun er en togstasjon man passerer på vei til Gardermoen.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                klarer de å skrape sammen 4-5 000 tilskuere vil det være supert.
                                De kan skrape sammen 10.000 også, men det hjelper lite da Mjøndalen stadion kun har ca. 2500 plasser.

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  Nedre Eiker kommune er knøttliten arealmessig, men kan skilte med godt over 20.000 innbyggere. Og utvalget av fritidssysler i kommunen er så som så. Skal ikke se bort fra at de kommer til å kjøre med fulle hus i de fleste hjemmekamper i 2015.
                                  Registrerer at Vegard Hansen er i full gang med å snakke ned eget lag allerede og utnevne seg selv til neste års "prügelknabe". Kan nok tjene en god del undervurderingspoeng på det. Ser ikke bort fra at MIF kan komme til å overleve den første sesongen i TL...
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9365

                                    Feil tråd, men RBH<3 er fredet! Jakten på andre div har begynt!

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Venter fortsatt på pressekonferansen der det annonseres at Norling er ferdig i Brann, og at RBH overtar jobben som hovedtrener.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Canário
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1471

                                        Sitat fra styreleder Barmen: "Roald Bruun-Hanssen er vår daglige leder, og er ekstremt viktig i evalueringen vi skal gjennom. Han er vår daglige leder, og det kommer han til å være".

                                        Er nesten så man ikke tror det man leser. Snakk om å være fullstendig i utakt med sine omgivelser, supportere, hva tidligere trenere har kommet med osv. Bare å takke og bukke for dette, komedien om denne mannen fortsetter og kommer nok til gi mer underholdning i fremtiden også

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13243

                                          Opprinnelig skrevet av Canário
                                          Sitat fra styreleder Barmen: "Roald Bruun-Hanssen er vår daglige leder, og er ekstremt viktig i evalueringen vi skal gjennom. Han er vår daglige leder, og det kommer han til å være".

                                          Er nesten så man ikke tror det man leser. Snakk om å være fullstendig i utakt med sine omgivelser, supportere, hva tidligere trenere har kommet med osv. Bare å takke og bukke for dette, komedien om denne mannen fortsetter og kommer nok til gi mer underholdning i fremtiden også

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎