Lillestrøm - Rosenborg 26.04.09 - Åråsen stadion. kl.20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 595

    Opprinnelig skrevet av Awfuls
    vi sutrer litt fælt her om dårlig dømming, men saken er at rbk vant fortjent.
    vi klarer ikke styre spillet på hjemmebanne og alt for mange personlige feil.

    vi må slutte og sutre (ja dommeren går mot oss) men tror ikke dommeren kommer i morgen og sier sorry her har dere 3 poeng?


    hvorfor spiller vi så dårlig?

    hvis dette er taktene til lsk i år så skal vi væra glad hvis vi holder oss i tippeligaen... ja hjertet mitt blør når jeg sier det ufff

    For å si det på denne måten: Fortjente Viking å vinne mot Molde på Lørdag? Nei. Vant dem? Ja.

    Konklusjon: Et lag får utdelt 3 poeng hvis de scorer flere mål enn motstanderen i en kamp, uavhengig om det var fortjent eller ikke.

    Rosenborg styrte store deler av kampen, men faktum er at vi ledet 1-0 og skulle ha ledet 2-0 (og muligens 3-0) hvis det ikke hadde vært for blåseorgien til Øvrebø.
    Selvfølgelig er dette utrolig bittert. På 2-0 hadde kampbildet vært totalt annerledes.

    Fortjent? Nei. Korrekt? Ja.

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      Personlig mener jeg vi gjorde en dårlig kamp, første omgang kar vi Rosenborg styre altfor mye, og er heldige som ikke går til pause med 1 eller 2 mål i fleisen.

      I andre omgang syns jeg det hele virker mye bedre , klarer å stresse Rosenborg og tar teten på med en herlig avslutning av Riise , etter en lekker pasning av Håvard.

      Etter dette er det fryktelig surt at dommeren tar fra oss muligheten til å gå opp i 2-0, da tror jeg det hadde vært kroken på døra og tre poeng til fugla.

      Bare minutter senere er OO alene med keeper , men der tar faen meg linjemannen å vinker , enda OO startet på egen banehalvdel og heller ikke var i offside da pasningen ble slått. 2 feil i samme slengen.

      Alle kjenner jo til resten av historien , vi blir nærvøse og det putter to kjappe.

      Konklusjon: Rbk vinner en heldig seier, men var det beste laget alt i alt.
      Hadde vi fått de to avgjørelsene med oss, hadde vi kunne knust dem.
      Last edited by Fuglegutt; 27.04.2009, 18:14.
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av Mollari
        Nei, det var Tommy Skjerven. Forøvrig en dommer vi taper over 60% av kampene han dømmer.
        Dette er en jobb for statistikken.

        Hvor mange kamper har Skjerven fått dømme LSK, og hvilken %-andel av alle kamper taper LSK normalt i denne perioden.

        Her kan man vel, i beste Drillo-stil, regne ut sannsynligheten for at Tommy Skjerven er en partisk dommer, og således er en forbanna shittdommer.

        Jeg sitter med en lei følelse av at det stemmer. Det samme burde noen gjøre med Tom Henning Øvrebø.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎