Nærmer vi oss slutten for Espen, Gilbert og Pål Steffen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sholen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2009
    • 381

    jeg er veldig usikker, kan vi simonsen billig så mener jeg at vi skal satse på han....ung, norsk, offensiv og ledertype.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      Espen må vel strengt talt ha en eøller annen stilling i LSK frem til han havner på gamlehjem.

      Bassert kun på prestasjoner så fortjener han nok ikke den feteste kontrakten i historien, men, med tanke på alle timene han legger ned i å spille playstation med lokal kids, lage dårlige tv internvjuer med andre spillere, roadshows, fotballskoler etc etc, så er han med og skape en ramme rundt klubben som jeg ikke ville vært forruten.
      Mulig det skulle vært noe i kontrakten hans at han er sjef for fotball skolen de neste årene. Og at han får kursing av de andre i PR avdelingen med tanke på fremtidige ansvars områder....

      Liker deg jeg Espen
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1452

        Gi Essediri ny kontrakt! Det er bare å se på det laget vi stilte mot Lyn. Uten Essediri har vi ingen som kan slå brukbare dødballer. Så kan man jo tenke seg selv hvordan poengfangsten denne høsten ville vært med elendige dødballer.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          Litt offtopic men, synes det er fantastisk å se at Mykle sin kontrakt kan dø ut. Standarden må ligge høyere, jeg vil ha mer enn det Magnus og Karim har potensiale til. Nå er vi i startgropen av noe som har en sjanse til å bli noe og da syns jeg det er å kaste bort sjansen ved å fylle en stall med slike 3.divisjonsspillere. AT karim har vært en av våre største bidragsytere sier mer om krisen klubben har befunnet seg i, enn at han er noe til spiller.

          Espen for selvfølgelig ny kontrakt. Som andre nevner så er det personen Espen vi gir kontrakt og ikke spilleren. Tommel opp!!
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Opprinnelig skrevet av general
            Litt offtopic men, synes det er fantastisk å se at Mykle sin kontrakt kan dø ut. Standarden må ligge høyere, jeg vil ha mer enn det Magnus og Karim har potensiale til. Nå er vi i startgropen av noe som har en sjanse til å bli noe og da syns jeg det er å kaste bort sjansen ved å fylle en stall med slike 3.divisjonsspillere. AT karim har vært en av våre største bidragsytere sier mer om krisen klubben har befunnet seg i, enn at han er noe til spiller.

            Espen for selvfølgelig ny kontrakt. Som andre nevner så er det personen Espen vi gir kontrakt og ikke spilleren. Tommel opp!!
            Mange tomler ned til første avsnitt, tommel opp til siste.
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • Geirfugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 561

              Beklager å si det, men hvis vi ønsker å bli et topplag er ikke Espen Søgård god nok. Men han er god nok neste år, mens vi bygger oss gradvis opp.
              Jeg ønsker:
              Espen - 1 år
              Karim - 1 år
              Mykle - ferdig.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Men at Essediri ikke er blitt tilbudt kontrakt, kan vurderes som snålt.
                Hvorfor er det snålt? Etter min mening så har ikke Essediri prestert bra nok de årene han har hvert på Åråsen. Han har sikkert en høy som kan være en medvirkende årsak til at han ikke blir tilbudt ny kontrakt med den samme lønnen. Tviler på at han vil gå ned i lønn.

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                  Hvorfor er det snålt? Etter min mening så har ikke Essediri prestert bra nok de årene han har hvert på Åråsen. Han har sikkert en høy som kan være en medvirkende årsak til at han ikke blir tilbudt ny kontrakt med den samme lønnen. Tviler på at han vil gå ned i lønn.
                  Hvorfor skal ikke han ville gå ned i lønn? Tror ikke han har så mange TL alternativer etter sesongen + her har han fast plass og har vært mange år i klubben, så sannsynligheten for at fotballen i LSK går utenfor pengene og litt mer sportslig, så tror jeg ikke han har noe problem med det.

                  Hvis han ikke vil, så er det vel bedre å bruke såpass med penger på han i måneden istedenfor å kjøpe en spiller for en Essediri-årslønn og deretter måtte bruke lang tid på å sette faste backer. Nå som vi faktisk ha en stabil og god høyreback, hvorfor skal vi ikke gi han ny kontrakt?

                  (Grunnet opphakket innlegg beklager jeg for eventuelle skrivefeil/setningsrot)
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • sholen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2009
                    • 381

                    Er faktisk veldig usikker med tanke på Essidiri. Han har vært stabil, men jeg tror faktisk at Eriksen kan, men en vinter uten for mye skader, være en enda bedre back enn Essidiri. Føler at vi kanskje har nok forsvarsspillere selv uten Essidiri.

                    Er heller villig til å bruke Essidiri sin lønn på lønn til en yngre spiller, med større fremtidsutsikter.

                    Kommentar

                    • sholen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2009
                      • 381

                      Opprinnelig skrevet av general
                      Litt offtopic men, synes det er fantastisk å se at Mykle sin kontrakt kan dø ut. Standarden må ligge høyere, jeg vil ha mer enn det Magnus og Karim har potensiale til. Nå er vi i startgropen av noe som har en sjanse til å bli noe og da syns jeg det er å kaste bort sjansen ved å fylle en stall med slike 3.divisjonsspillere. AT karim har vært en av våre største bidragsytere sier mer om krisen klubben har befunnet seg i, enn at han er noe til spiller.
                      Er faktisk ganske enig her, bortsett fra at de heller holder 1.divisjonsnivå og ikke 3 divisjon...hehe

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        Opprinnelig skrevet av general
                        Litt offtopic men, synes det er fantastisk å se at Mykle sin kontrakt kan dø ut. Standarden må ligge høyere, jeg vil ha mer enn det Magnus og Karim har potensiale til. Nå er vi i startgropen av noe som har en sjanse til å bli noe og da syns jeg det er å kaste bort sjansen ved å fylle en stall med slike 3.divisjonsspillere. AT karim har vært en av våre største bidragsytere sier mer om krisen klubben har befunnet seg i, enn at han er noe til spiller.
                        Noen ganger lurer jeg fælt på hvilken verden enkelte befinner seg i, det må være en eventyrverden hvor kvalitetsspillere vokser på trær og kan plukkes ned etter eget forgodtbefinnende. Har hørt dette argumentet mange ganger oppgjennom årene angående flere av klubbens spillere, det man dog sjeldent hører er realistiske bud på spillere som skal erstatte disse "ikke gode nok til å kjempe i toppen"-spillerene, og gode argumenter for hvorfor de er bedre.
                        Det er fint nok å ha ambisjoner på vegne av Sportsklubben, men det er vel ikke nødvendig å miste all bakkekontakt av den grunn? Ta Essidiri feks, utover Riise den eneste spilleren som har kunnet bidra til å skape litt bredde i spillet, en av svært få som har kunnet ta gode dødballer og legge gode innlegg (noe som er utrolig viktig med spisser som Occean og Sundgot). Uten ham tror jeg neppe vi hadde vært over streken idag. Du mener han ikke er god nok for et lag som ønsker å kjempe i toppen, men kommer vi noengang til å nærme oss toppen ved å kaste ut en av de få spillerene som faktisk har enkeltferdigheter som går utover de fleste Tippeligaspillere? Hvis han ikke forlanger for mye lønn så sier jeg; gi den mannen en kontrakt med en gang! Kan virkelig ikke se at klubbeb per idag er i nærheten av å kunne hente noen som er bedre (men for all del, kom gjerne med forslag).

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1452

                          Opprinnelig skrevet av sholen
                          Er faktisk veldig usikker med tanke på Essidiri. Han har vært stabil, men jeg tror faktisk at Eriksen kan, men en vinter uten for mye skader, være en enda bedre back enn Essidiri. Føler at vi kanskje har nok forsvarsspillere selv uten Essidiri.

                          Er heller villig til å bruke Essidiri sin lønn på lønn til en yngre spiller, med større fremtidsutsikter.
                          Problemet er at Essediri har vår desidert beste dødballfot. Hvem skal ta våre cornere og frispark i innleggsposisjon om Karim forsvinner? Det er mange poeng å hente på å ha spisskompetanse på dødballer. Luftstyrke har vi vanligvis i massevis, men det hjelper lite uten presise legg.
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            Fra nyhetstråden:

                            Opprinnelig skrevet av KrisB
                            - Kan ha vært min siste kamp

                            HELT PÅ ÅRÅSEN: Espen Søgård stjeler sjelden overskriftene, men er elsket av LSK-fansen. Neste år kan han spille for en annen klub. Eller kan han det? Foto: Stian Lysberg Solum ( Scanpix )

                            Espen Søgård reddet kontrakten for LSK i sin kamp nummer 300 for klubben. Nå kan det være slutt.


                            LILLESTRØM – BRANN 3-1:
                            ÅRÅSEN (Nettavisen): - Dette kan ha vært min siste kamp for Lillestrøm på Åråsen. Ingenting er avgjort, men realiteten er at jeg per i dag er Bosman-spiller, sier Espen Søgård (30).
                            - Men i så fall, var jo dette en fin måte å avslutte på!
                            Det er bare minutter siden han har satt inn Lillestrøms tredje mål mot Brann – et mål som bidro til at Åråsen-klubben spiller i Tippeligaen også neste sesong.
                            Men det kan altså bli uten Søgård. Han er tilbudt ny kontrakt, men har så langt ikke signert.
                            Og selv om han ikke vil si så mye om hvilke tanker han har gjort seg, så lar han det skinne igjennom at det er et spørsmål om penger.
                            Ikke sagt nei
                            - Jeg kan egentlig selv påvirke hvor lang kontrakten skal være. Så kan dere jo selv spekulere i hvorfor jeg ikke har skrevet under. Jeg vil ikke kommentere hva vi snakker om på Torgeir Bjarmanns kontor, sier Søgård – som understreker at han ikke har takket nei til kontraktsforslaget fra Lillestrøm.
                            Han vil heller ikke kommentere om han har tilbud fra andre klubber.
                            - Jeg har valgt å ha fokus på å gjøre ferdig sesongen. Så blir det nok et møte med ledelsen i nær framtid, sier Søgård.
                            Uavhengig av framtiden, er han selvfølgelig lykkelig over at klubben han har spilt 300 kamper for reddet plassen i det aller beste fotballselskap.
                            Lillestrøm var det mest aggressive laget gjennom hele kampen, og vant fortjent over Brann.
                            Gammel oppskrift
                            Samtlige tre LSK-mål ble scoret etter god, gammel Lillestrøm-oppskrift – nemlig etter frispark. Og i en sesong der trener Henning Berg mer eller mindre frivillig har måttet bruke mange unge spillere samtidig, var det kanskje ikke tilfeldig at rutinerte karer som Steinar Pedersen (34), Frode Kippe (31) og Espen Søgård (30) scoret målene da det virkelig gjaldt. De målgivende frisparkene ble også slått av rutinerte herrer som Karim Essediri (30) og Khaled Mouelhi (28).
                            - Kanskje ikke tilfeldig, nei. Og jeg synes det er veldig riktig at vi gamlingene får avgjøre. Vi må gå foran som forbilder, gliser Søgård.
                            Han tok seg imidlertid ikke bryet med å skryte sin egen prestasjon opp i skyene.
                            Feiret med Kanarifansen
                            - Ballen landet der jeg sto. Det var bare å putte.
                            - Men det var selvfølgelig moro, sier Espen Søgård, som visste hvor han skulle løpe da ballen satt i nota.
                            Den trofaste Kanarifansen var et naturlig selskap å feire målet med.
                            De fleste der håper nok Søgård også feirer sitt neste mål på Åråsen i Lillestrøm-drakt. Noe annet vil nok de fleste LSK-supportere ha problemer med å se for seg i sine villeste fantasier.
                            Lillestrøm avslutter Tippeligaen borte mot Molde neste helg. En kamp med liten betydning for begge lag, ettersom Molde sikret sølvet med seieren i Fredrikstad søndag kveld.

                            http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2740518.ece

                            Kommentar

                            • Spntneous
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 1990

                              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                              Problemet er at Essediri har vår desidert beste dødballfot. Hvem skal ta våre cornere og frispark i innleggsposisjon om Karim forsvinner? Det er mange poeng å hente på å ha spisskompetanse på dødballer. Luftstyrke har vi vanligvis i massevis, men det hjelper lite uten presise legg.
                              Dette ble vel bevist i dag med 3 mål, alle fra dødball
                              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎