Nærmer vi oss slutten for Espen, Gilbert og Pål Steffen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PA
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 500

    jeg tror ikke vi skal være redd at ikke Søgård får kontrakt.
    Klubber beholder han uansett. Han er Mr. Lillestrøm, og derfor kommer han til og spille her til han blir 35 år.
    Første hinderet klubben burde ha kvittet seg med er Sundgot.
    Vi fikk et bud på den mannen og solgte ikke ??
    siden de alltid har vært i LSK får de kontrakt. Et JÆVLIG dårlig opplegg fra klubben sin side.
    De driver faktisk ikke en veledighets organisasjon.:evil:

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av PA
      jeg tror ikke vi skal være redd at ikke Søgård får kontrakt.
      Klubber beholder han uansett. Han er Mr. Lillestrøm, og derfor kommer han til og spille her til han blir 35 år.
      Første hinderet klubben burde ha kvittet seg med er Sundgot.
      Vi fikk et bud på den mannen og solgte ikke ??
      siden de alltid har vært i LSK får de kontrakt. Et JÆVLIG dårlig opplegg fra klubben sin side.
      De driver faktisk ikke en veledighets organisasjon.:evil:
      Tommel ned holder ikke her. Not by far.

      Hvis du har fulgt med på kampene våre i år ser du at Sundgot har hatt sin beste sesong i LSK. Han har scora på 80%(!) av sjansene sine før sist kamp, og har utviklet seg veldig som tilrettelegger.

      Han er den eneste spissen som utfyller Edwin på en bra måte og er hyperviktig for laget.

      Du må gå!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7048

        MJ med 3,7 mill i årslønn? Steike, da råsjanser jeg på at vi får en ny venstreback etter sesongen.

        Kiesenebner tjente altså rundt 6 millioner kroner på 40 minutter med førstelagsfotball for LSK. Tidenes ran? Det er bare å ta av seg hatten.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          Vi kan ikke bygge et lag rundt 25 fremmede, nyinnkjøpte tullinger som detter av en buss på Åråsen. Vi er nødt til å ha kontinuitet i stallen, lojale spillere som blør for drakta, liker klubben sin og ikke minst selv er likt av alle andre. Om ikke Sundgot ville stått øverst på handelista til B & B om han var tilgjengelig fra et annet lag, så står han garantert meget høyt opp på lista over spillere det er viktig å beholde. Hvem andre skal lære talentene våre hemmeligheten ved avslutninger fra første stolpe, samt å rasjonerer rykkene slik at de kommer overraskende på motspillerne?

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7048

            Opprinnelig skrevet av PA
            Første hinderet klubben burde ha kvittet seg med er Sundgot. Vi fikk et bud på den mannen og solgte ikke ??
            siden de alltid har vært i LSK får de kontrakt. Et JÆVLIG dårlig opplegg fra klubben sin side.
            De driver faktisk ikke en veledighets organisasjon.:evil:
            Er det mulig?!

            Du fortjener ikke bare tommel ned, men et solid tupp i ræva hvis du virkelig mener dette.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              Opprinnelig skrevet av PA
              Første hinderet klubben burde ha kvittet seg med er Sundgot.
              Greit nok å være skuffet over tapet i går, og Sundgots brente sjanser. Mest skuffet av alle vi jeg tro Arild er selv. Men å omtale tidenens mestscorende fugl som et "hinder" blir helligbrøde i min bok.
              Opprinnelig skrevet av PA
              Vi fikk et bud på den mannen og solgte ikke ??
              Det burde være elementært. Men Sundgot har kontrakt med LSK ut 2010. Det betyr at klubben ikke ensidig kan selge ham. Siste ord er Arilds. Heldigvis.

              Kommentar

              • PA
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 500

                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Tommel ned holder ikke her. Not by far.

                Hvis du har fulgt med på kampene våre i år ser du at Sundgot har hatt sin beste sesong i LSK. Han har scora på 80%(!) av sjansene sine før sist kamp, og har utviklet seg veldig som tilrettelegger.

                Han er den eneste spissen som utfyller Edwin på en bra måte og er hyperviktig for laget.

                Du må gå!

                Haha... at dette er hans beste sesong er jeg ikke enig i. han var bedre i 98 eller noe. ( så jeg ikke sier feil sesong, den sesongen han var super innbytter for Powell og zane?)
                men at dette er hans nest beste sesong sier vel sitt.


                jeg må gå ? ja, jeg må gå sur og irritert hjem fra kamp siden sundgot er så "god" og ikke gjør noe annet enn og ødele for LSK.
                Last edited by PA; 02.09.2009, 09:31.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Sundgot hadde før Stabækkampen åtte mål på ti sjanser, og hvor viktige de målene har vært tror jeg at jeg ikke trenger å minne noen her inne på. Selvsagt skal han bli i klubben!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Opprinnelig skrevet av PA
                    jeg må gå ? ja, jeg må gå sur og irritert hjem fra kamp siden "syndgodt" er så "god" og ikke gjør noe annet enn og ødele for LSK.
                    Gikk du sur og irritert hjem fra Drammen i år også når han skaffet oss 3 poeng? Eller etter de 3 poengene han skaffet oss hjemme mot Sandefjord? Når han redda poeng hjemme mot Tromsø? Han er toppscorern vår med 8 mål, og du er sur og irritert pga han? Da er det en del andre du bør være mer irritert på tror jeg.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      MJ med 3,7 mill i årslønn?
                      Hvor har du det tallet fra? Er veldig sikker på at det er alt for høyt.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • PA
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 500

                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                        Gikk du sur og irritert hjem fra Drammen i år også når han skaffet oss 3 poeng? Eller etter de 3 poengene han skaffet oss hjemme mot Sandefjord? Når han redda poeng hjemme mot Tromsø? Han er toppscorern vår med 8 mål, og du er sur og irritert pga han? Da er det en del andre du bør være mer irritert på tror jeg.
                        kampene mot Tromsø og Strømsgodset er jeg enig med deg. han scorer viktige mål, men god har han ikke vært utenom de 2 kampene ( selv om han har skåret)

                        Kommentar

                        • erlando
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 858

                          Opprinnelig skrevet av PA
                          De 2 kampene er jeg enig med deg. han scoret viktige mål. men god har han ikke vært utenom de 2 kampene ( selv om han har skåret)
                          Den dagen det innføres stilkarakterer i fotball vil du ha et poeng, for Sundgot kan vanskelig beskyldes for å være elegant. Inntil videre er du helt på jordet - en spiss som scorer er pr. definisjon "god"; og toppscoreren i klubben er således også "bedre" enn de andre spissene.
                          Ja til pause i pausen!

                          Kommentar

                          • PA
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 500

                            Opprinnelig skrevet av erlando
                            Den dagen det innføres stilkarakterer i fotball vil du ha et poeng, for Sundgot kan vanskelig beskyldes for å være elegant. Inntil videre er du helt på jordet - en spiss som scorer er pr. definisjon "god"; og toppscoreren i klubben er således også "bedre" enn de andre spissene.
                            Alle kan score fra feks straffemerke som Sundgodt har scoret mange av målene sine på gjennom den LANGE karrieren sin i Lillestrøm.

                            At han er toppscoreren i klubben vår etter så mange år. Det er ikke rart, han har jo vært her i over 10 år.

                            En god spiss er en som kan gjøre noe selv og scorer. Ikke står på 5 meter og putter den i mål etter at resten av laget har gjort alt.

                            Kommentar

                            • erlando
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 858

                              Opprinnelig skrevet av PA
                              En god spiss er en som kan gjøre noe selv og scorer. Ikke står på 5 meter og putter den i mål etter at resten av laget har gjort alt.
                              Ruud van Nistelrooy - dårlig
                              Pipo Inzaghi - dårlig
                              Gary Lineker - dårlig

                              ...man skal høre mye.
                              Last edited by erlando; 01.09.2009, 12:14.
                              Ja til pause i pausen!

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Åh gud. Fotballforståelse på et minimum. Orker ikke diskutere en gang. Det blir som å konvertere Dagfinn Höybråten til Islam.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7048

                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Hvor har du det tallet fra? Er veldig sikker på at det er alt for høyt.
                                  Fra skattelistene. Men det inkluderer sikkert deler av sign-on-beløpet også.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • PA
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 500

                                    Opprinnelig skrevet av erlando
                                    Ruud van Nistelrooy - dårlig
                                    Pipo Inzaghi - dårlig
                                    Gary Lineker - dårlig

                                    ...man skal høre mye.
                                    Gary Lineker vet jeg ikke hvem er ? enten spiller han i en liga ikke jeg følger med i, eller så må det ha vært før min tid.

                                    Inzaghi og Ruud er 2 spillere som har kvalitet vedsiden av og stå på rett plass til rett tid.
                                    De har ferdigheter i motsetning til Sundgot


                                    Var inne og så hvem Gary var. Det var for tidlig for meg, så han kan jeg ikke uttale meg om
                                    Last edited by PA; 02.09.2009, 09:32.

                                    Kommentar

                                    • norskpoker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 399

                                      Opprinnelig skrevet av PA
                                      Gary Lineker vet jeg ikke hvem er ?
                                      Herregud, er jeg blitt så gammel at jeg opplever at folk ikke vet hvem en av tidenes beste spisser er???

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                        Herregud, er jeg blitt så gammel at jeg opplever at folk ikke vet hvem en av tidenes beste spisser er???

                                        Du er ikke gammel, du har bare mer kunnskap

                                        PS: Gary Lineker - født i Leicester! 80 A-landskamper for England - 48 mål...
                                        Last edited by gamle-perta; 01.09.2009, 12:44.
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Rabbi
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Mar 2004
                                          • 78

                                          Opprinnelig skrevet av PA
                                          Gary Lineker vet jeg ikke hvem er ? enten spiller han i en liga ikke jeg følger med i, eller så må det ha vært før min tid.
                                          Denne uttalelsen er vel bevis nok til å kunne si at dine fotballkunnskaper er på grensen til fraværende.

                                          Opprinnelig skrevet av PA
                                          Inzaghi og Ruud er 2 spillere som har kvalitet vedsiden av og stå på rett plass til rett tid.
                                          De har ferdigheter i motsetning til Syndgodt
                                          Ja, de er gode fotballspillere, men hovedferdighetene deres er å kunne dukke opp på rett plass til rett tid. Der er Legenden også god!

                                          Men Sundgot er så mye mer. I tillegg til å være vår klart farligste spiller inne i boks er han blant annet:
                                          1. Vår beste spiller i oppspillsfasen, ved at han er god til å holde på ballen og fordele pasninger.
                                          2. Vår mest fotballkloke angrepsspiller, gjør de rette valgene oftere enn noen av våre andre spillere.
                                          3. Veldig god til å frigjøre seg fra markering og gjøre seg spillbar
                                          4. Viktig på defensiv dødball
                                          5. Sterk og smart nok til å vinne dueller mot de beste stopperne i tippeligaen.

                                          Jeg er overbevist om at Sundgot hadde vært toppscorer i tippeligaen mange sesonger dersom han hadde fått mer tilllit av trenerne og hatt servitører av klasse.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎