Nærmer vi oss slutten for Espen, Gilbert og Pål Steffen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 123
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2009
    • 57

    #61
    Søgård skal ingen steder, han blir her i mange år til!
    25.11.05

    CONTRO IL CALCIO MODERNO

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      #62
      Søgård har spilt mange matcher for de 4 siste trenerne Lsk har hatt, så regner med han blir.. Regner med han får spille en del under Berg og som blir den 4. treneren som bruker Espen relativt fast!
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #63
        GILBERT er verdens mest undervurderte spiss. Han er et glimrende oppspillspunkt - han kan ta ned og videreformidle kula samma faen om den kommer i lufta eller langs bakken. Videre har han en eminent fotballforståelse. Han slår de rette pasningene til rett tid, og han er en kløpper på å posisjonere seg i feltet. Greit nok, han setter ikke alle sjansene sine, men hva faen gjør det når han kommer til så forpult mange. Skuddet i dag er bare herlig SKÅL! ARILD, VIL DU GIFTE DEG MED MEG???

        ESPEN må bli for faen. Makan til vinnervilje og innsats finner du ikke noe sted. Han vinner så sykt mange viktige baller, og han sender dem ofte avsted med god adresse. JEGERN!!!

        Pål Steffen må bare bli frisk. Kanke gå rundt skada til enhver tid.

        Lars - ikke full bare beautful, men har lagt mye flid i rettskrivinga så tror ikke det skal bli noen problemer der i gården

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #64
          Alltid morsomt når alle som elsker Espen bøyer seg i støvet over at han gjør en god kamp og dermed er sikker på laget. All honnør til Espen for innsatsen han har gjort de to siste kampene, og han får nok spille mange flere i tiden som kommer - men han spilte tross alt mot et annen bunnlag. Bidraget hans var ikke mer enn forventet. Jeg venter i spenning på neste gang han ruser inn i en takling og misser en enkel pasning. De kommer også ofte.

          Men for all del. Han er mer en god nok til en plass i troppen til et lag som ikke er gode nok for medaljer.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #65
            Jeg tror jeg befinner meg et sted midt mellom fanatikerne og de som mener at man ikke kan vinne noe med spillere som rånern. Han er brillefin(og da mener jeg BRILLEfin)å sette inn i kamper hvor det skal kriges, men faller desverre oftere i gjennom i kamper med høyt tempo mot tekniske motstandere. Jeg synes absolutt han skal ha ny kontrakt, men han bør ikke være et førstevalg på midten. Used in rotation, som det heter på FMsk.

            Arildo skal selvsagt aldri dra noe sted som helst. Den som hevder noe annet vet veldig godt hva han er i min bok, så jeg trenger vel knapt å si det rett ut. Eller, ok da. Idiot. Mannen er genial og råflott. Den eneste med utovertiss i hele verden som kan få meg til å ty til homsesvermeri.

            Pål Steffen... Med to sesonger ødelagt av skader etter hverandre er det ikke godt å si om han noensinne kommer tilbake på samme nivå som han var før dette begynte. Gjør han det, er det imidlertid ingen tvil om at han skal være her.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              #66
              Gilbert blir bare bedre og bedre. Rakk jo ikke å kjøpe kaffe engang fra han fikk ballen til den satt i nota.

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                #67
                Ifølge RB papir i dag ser nok fremtiden til Fetsund-rånern ganske mørk ut. Ifølge Berg har han lagt inn en god søknad de siste to kampene, men fra Bjarmann kommer det at de ikke har planer om å innkalle Espen til kontraktsamtaler på en god stund enda.

                Min tolkning er at hvis en av de andre midtbanespillerne kommer inn og tar plassen fra Espen så er han nok ferdig i LSK. Men håper han får en mer verdig avskjed enn Pål Strand
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1361

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                  Ifølge RB papir i dag ser nok fremtiden til Fetsund-rånern ganske mørk ut. Ifølge Berg har han lagt inn en god søknad de siste to kampene, men fra Bjarmann kommer det at de ikke har planer om å innkalle Espen til kontraktsamtaler på en god stund enda.

                  Min tolkning er at hvis en av de andre midtbanespillerne kommer inn og tar plassen fra Espen så er han nok ferdig i LSK. Men håper han får en mer verdig avskjed enn Pål Strand
                  Dette synes jeg høres merkelig ut. Søgård er for meg en av få spillere som over tid har vist at han er viktig del av stallen. Hver vinter blir minst en sentral midtbanespiller kjøpt inn -og hver vår kjemper rånern seg inn på laget. Han er en spiller som alltid har vært lojal mot klubben, han har blitt kåra til årets spiller av fansen, han gir alltid maksimalt på banen, han tar nye steg hvert år og han er et aktivum på trening. Og man trenger ikke se langt tilbake for å huske at JPW fikk ny kontrakt nesten utelukkende fordi han var en drivkraft på trening og hadde en personlighet klubben mente virka positivt inn på spillerstallen.

                  Nå mener ikke jeg at Rånern skal få ny kontrakt basert på sympati, men jeg mener at han er en spiller som bidrar med ting enhver klubb trenger, nemlig innsats og ekte kjærlighet for klubben. Dette burde Bjarmann av alle skjønne, Espen har jo klart noe han aldri fikk til, nemlig å vinne en tittel med fugla samt at han har landskamper. Det er 15 spillere i troppen jeg heller vil se gå enn Espen.

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3188

                    #69
                    Min tolkning av dagens store oppslag i RB er ikke like pessimistisk på Espens vegne som dette innlegget. (Men et så stort oppslag kommer vel på nettsidene og blir lagt ut i nyhetstråden, så da kan alle dømme sjøl.)

                    Både Berg og Bjarmann uttaler seg klart positivt om Espens kvaliteter, innstilling og framgang. Mitt inntrykk er at det på ingen måte er utelukket at han i løpet av sesongen kan bli tilbudt ny kontrakt, men at hele stallen vurderes kritisk en god stund til før noen kontraktsforhandlinger startes.

                    Unntaket hittil i år var vel Kippe, kaptein og nokså ubestridt i start-11'ern. Men Espen var for eksempel aldri i nærheten av de ganske mange som ble forsøkt utlånt og etterhvert forsvant på ulike vilkår, og jeg legger inn at Bjarmann "vet veldig godt hva Espen står for" samt at Berg mener at Espen forholder seg ekstremt profesjonelt til ikke å få spille så mye han håpet, alltid er god på trening, liker mentaliteten hans, mener han har tatt store steg med ball når det gjelder utvikling av ferdigheter og har levert veldig bra i de to siste kampene. Dette sier man ikke om spillere man egentlig har bestemt seg definitivt for å bli kvitt.

                    Dette betyr slett ikke at det er opplagt at Espen vil få ny kontrakt, men sannsynligvis, som Bjarmann sier til RB, at det nå kun er fokus på å få laget tilbake på sporet (etter at Bjarmann og ledelsen brukte veldig mye tid og krefter i vår på å rydde opp i en altfor stor stall).

                    Det er vel også opplagt at Espen, ut fra sine kvaliteter og sine holdninger, ikke akkurat er den spilleren man er mest redd for å la gå til utlandet som bosmann, eller at han går sur og skifter til en annen norsk klubb...

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1361

                      #70
                      Håper virkelig gilbert har rett her. Satser på at det bare er jeg som ser det verste i enhver nyhet som kommer fra klubben.

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        #71
                        Må få med det lille som står om Sundgot i vg i dag.
                        Det er en "hot" og "not" liste Sundgot er på "hot" selvfølgelig.
                        Her er det som står om han:

                        Arild Sundgot: Det er noe trygt over Sudgot. Han utsråler trygghet og en spillersforstålelse få har. Med Sungot på LSK-laget igjen ble det både mål og seier. Henning Berg trenger Arild Sundgot.
                        Også sto det noe om at han ligna på Steffen Iversen, men Sundgot er MYE bedre enn han.

                        Det med Espen Søgård synes jeg ikke noe om. Han burde få ny kontrakt på flekken. Vil ikke se han noe annet sted enn LSK.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #72
                          Jeg tipper Søgård får ny kontrakt, men med dårligere betingelser enn han har i dag.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av KrisB
                            Også sto det noe om at han ligna på Steffen Iversen
                            Jeg veit ikke helt hvordan Arild stiller seg, men jeg ville i alle fall klaga inn den karakteristikken til PFO. Dårlig gjort ass.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3188

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av KrisB
                              Også sto det noe om at han ligna på Steffen Iversen, men Sundgot er MYE bedre enn han.
                              Steffen Iversen er MYE bedre enn Arild Sundgot - både som festløve på by'n, når det gjelder å klage på dommeren, når det gjelder å forsove seg om morra'n og misse treninger, og når det gjelder mangel på treningsiver og kondis....

                              gilbert

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                #75
                                Her er saken da.

                                Opprinnelig skrevet av KrisB
                                Foto Geir Egil Skog Geir Egil Skog SMILER FORTSATT: Til tross for at framtida hans på Åråsen er usikker, kan ikke Espen Søgård la det gå utover humøret.

                                Spiller for framtida

                                ÅRÅSEN:
                                Espen Søgård (28) står uten kontrakt etter denne sesongen. Midtbanekrigeren prøver å skyve vekk tankene om den usikre framtida.

                                Så langt har ikke LSK-ledelsen inivtert Fetsund-mannen til samtaler om en eventuell forlengelse. Imens har han nok en gang spilt seg inn i førsteelleveren.
                                – Det hadde selvfølgelig vært ålreit og visst hva som skjer etter sesongen. Men slik er det ikke, foreløpig. Det står på stedet hvil. Jeg har ikke hørt noe fra dem. Det må jeg bare forholde meg til, sier han til Romerikes Blad.



                                Vil bli

                                Søgård vet selv at godt spill er den beste veien til den han ønsker aller mest – en fortsatt framtid på Åråsen.
                                – Derfor kan jeg heller ikke gå rundt å tenke på at jeg ikke har kontrakt. Da vil prestasjonene falle. Det er i alle fall ikke bra for framtida.





                                Vurderer løpende

                                Sportsidrektør Torgeir Bjarmann sier kontraktsforhandlinger med Søgård ikke er det som står høyest på prioriteringslista for tida.
                                – Nei, vi har ikke hatt samtaler med Espen om ny kontrakt. Nå er det kun fokus på å få laget tilbake på sportet. Og det begynner å se bedre ut. Det er mye mer potensial i gruppa enn de vi har fått ut, sier han.
                                Sportsdirektøren sier kontraktssamtaler heller ikke er nært forestående. Men har merket seg 28-åringens sterke form.
                                – Godt spill er alltid svært viktig i slike sammenhenger. Samtidig vil ikke framtida hans avgjøres av enkeltprestasjoner. Vi vet veldig godt hva Espen står for. Vi vil vurdere løpende hva vi skal gjøre utover i sesongen.






                                – Ekstremt proff

                                Trener Henning Berg mener midtbanespilleren har styrket sine aksjer den siste tiden. Samtidig har han latt seg imponere av holdningene gjennom vinteren.
                                – Han fikk ikke spille like mye som det han hadde håpet. Likevel forholdt han seg ekstremt profesjonelt til det. Espen er alltid god på trening. Jeg liker mentaliteten hans. Det han viste mot Odd Grenland og Strømsgodset har styrket mulighetene hans betraktelig.
                                Ferdighetene med ball er ofte blitt brukt mot Søgård. Berg har sett en klar utvikling.
                                – Og det er ikke bare de to siste kampene, hvor han har levert veldig bra. Jeg synes han tok store steg med ball også i vinter. Det er for tidlig å si hva som skjer videre. Vi har heller ikke satt noen endelig dato for når vi må bestemme oss.

                                Gleder seg


                                Søgård forventer at det vil bli kontraktsprat i løpet av sesongen. Og fortsetter han den fine utviklingen han har hatt de to siste kampene, bør identitetsbæreren ligge godt an.
                                Nå gleder hans seg først og fremst til kveldens kamp .
                                – Vi er en veldig fin «go» i laget nå. For oss blir Sandefjord-kampen en «høydare». Det har tæret på å ikke få resultatene, men vi har klart å overvinne det.
                                Sandefjord har vært en vanskelig motstander for kanarifuglene. Men Søgård tenker tilbake på oppgjørene med glede.
                                – Det er ett av lagene jeg har scoret mot. Jeg puttet da vi slo dem 2-0 sommeren 2007, sier han.

                                Forventer en tøff kamp


                                Henning Berg mener vestfoldingene har fått entusiamsen som preger nyopprykkede lag tidlig i sesongen.
                                – Den preger spillet deres. Etter de første 20 minuttene spilte de også ganske jevnt med Rosenborg. Jeg forventer en tøff jevn kamp, men på Åråsen bør vi tukte alle lag.
                                Det er Espen Søgård helt enig i. For til tross for usikre framtidsutsikter, blør han for drakta også i kveld.
                                – Jeg kan ikke la dette gå inn på meg. Men jeg er ganske sikker på at jeg også spiller fotball neste sesong, sier han.

                                http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4351789.ece

                                Kommentar

                                • KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

                                  #76
                                  Gilbert skal ingen steder.

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3188

                                    #77
                                    Fra nyhetstråden i dag:

                                    " Papir-RB: Vil ha med Espen videre

                                    ÅRÅSEN:Sportdirektør Torgeir Bjarmann har begynt å snakke med Espen Søgård med tanke på ny kontrakt med LSK etter denne sesongen.

                                    - Det kan ta litt tid før det blir forhandlinger, men Espen vet at vi vil ha ham med videre. Grunnen til at det drøyer, er at vi må få oversikt over den økonomiske situasjonen. Espen er en kontinuitetsbærer i LSK. Han sto på da han hadde motgang i vinter og har prestert godt etter at han fikk sjansen igjen. sier Bjarmann. - Jeg avventer situasjonen og får se hva som kommer på bordet, sier Espen Søgård.
                                    __________________
                                    With the grace of God

                                    Torolf
                                    Lillestrømfanatiker"

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #78
                                      Tenker denne tråden er klar for hengelås nå, jeg. Gilbert skal ingen steder. Espen skal heller ingen steder!
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • wænk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 2244

                                        #79
                                        Espen kommer alltid tilbake. Fantastisk
                                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3188

                                          #80
                                          Hvert eneste år, helt siden forrige århundre, spår alle forståsegpåerne, de som virkelig skjønner god og teknisk fotball, at nå er stallen så god, særlig på midtbanen, at det ikke lenger er plass til eller bruk for en treig sliter uten teknikk eller avslutninger, som ikke kan noe annet enn å løpe langt og mye: "I år kommer ikke Søgård til å få mye spilletid !"

                                          Hvert eneste år (unntatt i fjor, da han for en gangs skyld var lenge skada), uansett formasjon, under fire-fem forskjellige trenere, spiller Espen like garantert de aller fleste kampene, viser seg nok en gang å være en viktig spiller for Fugla, og utvikler stadig spillet sitt, litt etter litt.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎