Aksjon: redd Nosa fra venstrekantens dødskyss!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    Opprinnelig skrevet av sniper
    Det hadde vært enda bedre om vi fikk en bedre spiller i venstreback-rollen,
    LKE er i mine øyne den beste signeringa vi har gjort på flere år! For meg er han på rundens lag hver helg, fuck VG-børsen!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Opprinnelig skrevet av skotten
      LKE er i mine øyne den beste signeringa vi har gjort på flere år! For meg er han på rundens lag hver helg, fuck VG-børsen!
      Har du sett JML på venstrebacken er alt annet verdensklasse. Vet det er ufint å snakke stygt om x-spillere, men når man står der med håret i nevene og øynene tomme for tårer en hel j.... sesong glemmer man ikke lett. La oss si at han ikke passet inn i LSKs spillestil. Minnene får forøvrig dagens småkrangling om venstresida til å fortone seg som bagatellmessig frisørprat.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av skotten
        LKE er i mine øyne den beste signeringa vi har gjort på flere år! For meg er han på rundens lag hver helg, fuck VG-børsen!
        Den beste vil jeg ikke si, men helt klart en av de beste. Krangler om beste signeringen med flere andre spillere. Bla Logi og BBS.

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Den beste vil jeg ikke si, men helt klart en av de beste. Krangler om beste signeringen med flere andre spillere. Bla Logi og BBS.
          Jeg glemte visst å putte inn ordet "norske", my mistake... Rask, god offensivt og god defensivt, og fortsatt under utvikling. Og viktigst av alt, stabil!

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av skotten
            Jeg glemte visst å putte inn ordet "norske", my mistake... Rask, god offensivt og god defensivt, og fortsatt under utvikling. Og viktigst av alt, stabil!
            Da er vi enige. Personlig holder jeg Pedersen hakk i hælene bak LKE. Det som trekker ned er at han gjerne skulle vært yngre, men hvem **** kunne ikke tenkt seg å vært det . To virkelig gode signeringer.

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Da er vi enige. Personlig holder jeg Pedersen hakk i hælene bak LKE. Det som trekker ned er at han gjerne skulle vært yngre, men hvem **** kunne ikke tenkt seg å vært det . To virkelig gode signeringer.
              Enig. Alderen spiller selvsagt inn i en sånn vurdering. For her er det vel så viktig hvor stor spilleren har potensiale til å bli, som hva de leverer på banen her og nå. Vi har i det hele tatt en sterk bakre firer, det tror jeg de fleste er enige i.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Problemet er at det er absolutt ikke dette som skjer. Vi praktiserer ikke dobbeltdekning. Spillere blir pælmet rundt, og på midten sentralt har vi spilt med to defensive spillere samtidig. Kantfarsen er også velkjent.
                Årets vinner av CL stilte med to defensive midtbanespillere og to veldig typiske midtspisser som kantspillere.

                Sågar Bayern stilte vel heller ikke med en typisk kantspiller på sin venstrekant.

                Dette er trekk fra to av verdens beste trenere! Og fra klubber som absolutt burde ha ressurser til å hente kantspillere i hytt og gevær.
                Last edited by Rønnern; 23.05.2010, 12:08. Begrunnelse: Altintop spilte på venstre, ikke høyre
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Årets vinner av CL stilte med to defensive midtbanespillere og to veldig typiske midtspisser som kantspillere.

                  Sågar Bayern stilte vel heller ikke med en typisk kantspiller på sin høyrekant.

                  Dette er trekk fra to av verdens beste trenere! Og fra klubber som absolutt burde ha ressurser til å hente kantspillere i hytt og gevær.

                  Inter spillte vel mer med en 4-2-1-3 såvidt jeg kunne se. Syns det blir litt feil og sammenligne det med vårt 4-4-2
                  Tar seg en pause til mars 2012..

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Opprinnelig skrevet av lskgogo
                    Inter spillte vel mer med en 4-2-1-3 såvidt jeg kunne se. Syns det blir litt feil og sammenligne det med vårt 4-4-2
                    Tja, 4-2-3-1 er vel mer dekkende, men det ble vel en stram 4-5-1 mesteparten av kampen. Og det er jo kjempeforskjell på kantspillerrollen i de to systemene...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Tja, 4-2-3-1 er vel mer dekkende, men det ble vel en stram 4-5-1 mesteparten av kampen. Og det er jo kjempeforskjell på kantspillerrollen i de to systemene...
                      Ironi kler deg ikke...

                      Uansett, du sammenligner noen av verdens beste fotballspillere med spillerne til Lillestrøm.
                      Tar seg en pause til mars 2012..

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av lskgogo
                        Ironi kler deg ikke...

                        Uansett, du sammenligner noen av verdens beste fotballspillere med spillerne til Lillestrøm.
                        Feil. Han sammelikner spillertyper og spillesystemer.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • lskgogo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 633

                          Ser dere ikke at det er forskjell på og sette Pandev på venstrekant kontra og se Arild snuse kritt på sia?

                          Poenget er at når du har spillere med så sinnsyke individuelle ferdigheter kan de i mye større grad spille på "uvante" posisjoner..
                          Tar seg en pause til mars 2012..

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Opprinnelig skrevet av lskgogo
                            Ser dere ikke at det er forskjell på og sette Pandev på venstrekant kontra og se Arild snuse kritt på sia?

                            Poenget er at når du har spillere med så sinnsyke individuelle ferdigheter kan de i mye større grad spille på "uvante" posisjoner..
                            Ser du ikke at Arild og Pandev er to totalt forskjellige spillertyper uavhengig av nivå?

                            Ditt andre poeng er bare tøys; det er så enkelt som at TIppeligaspillere spiller mot Tippeligaspillere, ikke finalelagene fra CL. Det er det relative nivået som er interessant, ikke det absolutte. Om det absolutte nivået var interessant ville tilskuersnittet i TL vært ca 500 pr match - alle andre ville sittet hjemme og sett PL, CL, Serie A og La Liga.

                            Nosa på venstre fungerer relativt sett akkurat like bra som Robben på høyre; Akkurat som Bjørn ville funket akkurat like bra som høyre midtbane som Eto'o.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Nosa kommer til flere sjanser i år enn han gjorde i fjor. Er det enkelt og greit nok å forholde seg til for dere?

                              Jævla nay-sayers. Det finnes ingen grunn til å syte over hvordan vi har fremstått i år, hverken individuelt eller som lagenhet.

                              Benny, jeg vedder på at du er typen som klager over at ketsjupen er for rød selv om du nettopp har spist verdens beste pølse.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Nosa på venstre fungerer relativt sett akkurat like bra som Robben på høyre; Akkurat som Bjørn ville funket akkurat like bra som høyre midtbane som Eto'o.
                                Dette er vel en noe urettferdig sammenligning. Robben er kantspiller og har spilt mye kant på begge sider, Nosa er derimot en sentral midtbanespiller som har blitt skjøvet ut på kanten. Nå har Nosa likevel bevist at han fungerer bra på kanten og han fungerte også bra som spiss i fjor, noe som tyder på at han er god nok til å takle flere forskjellige roller. Ellers er jeg helt enig i innlegget ditt.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Dette er vel en noe urettferdig sammenligning. Robben er kantspiller og har spilt mye kant på begge sider..
                                  Jepp Robben er definitivt en kantspiller med et voldsomt godt venstrebein.

                                  For å gjøre farsen komplett spilte Robben på høyre og høyrebente Altintop spilte på venstre. Van Gal må gå!
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Jepp Robben er definitivt en kantspiller med et voldsomt godt venstrebein.

                                    For å gjøre farsen komplett spilte Robben på høyre og høyrebente Altintop spilte på venstre. Van Gal må gå!
                                    De vant jo ikke, da.... Det var sikkert fordi Van Gaal brukte spillerne i "feil" posisjoner.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎