Brann - Lillestrøm, Brann stadion, Søndag 16. mai kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Nytter ikke å skylde på Tommy Skjerven. Grusom involvering av Logi, som ellers står en praktkamp. Denne kampen er bingo og tilfeldigheter fra ende til annen. Mökkamatte, og en litt for dårlig innstilling fra våre. Andre halvdel av försteomgang og förste halvdel av andre er bra, men vi henger ikke med i starten eller mot slutten. Det går mest på vilje og tenning, og vi blir for defensive i hodet. Brann kriger seg til et poeng i dag. Egentlig helt fortjent, selv om det er dritsurt. Frisparket kan sikkert diskuteres til döde, men Skjerven gir oss en hjelpende hånd da han blåser hands på Eriksen tidligere i kampen. På en akseptabel bane tror jeg vi hadde straffa dette laget lett. Dette var en mökkakamp som nok levde litt uavhengig av Tippeligaen ellers. Fuck.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Hva faen blir det lagt til 5(!!!!!!!!!!!!) min for?
      Lurer på hva prisen på for et tilleggsminutt i Bergen nå om dagen? Noe må det jo være!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Etter en så jæv... dårlig siste halvtime er det bare rett og rimelig at Skjerven gir et mål til bergensera.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 718

          Korrupt idiot : tommy fittetryne
          Korrupt NFF: få aids fra toalettsete.

          Når ble det plutselig 7 minutter ?
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
            Synes vi kunne satt en mann på stolpen der som kunne headet unna. Skulle mye til for at en retur ville havnet i beina på en Brann-spiller..
            Well said! Jeg har aldri kunnet begripe hvorfor man ikke setter en mann på hver stolpe på frispark fra kort hold. Hadde vi satt Arildo der(og tro meg, jeg brølte meg hes på at vi skulle gjøre nettopp det) hadde det ikke blitt mål.

            Når det er sagt er dette poengtapet ene og alene Tommy Skjervens skyld. Bakke og Holmvik burde begge vært utvist for to gule, og frisparket er ren kompensasjonsdømming i det han skjønner at han blåste for tidlig på noe som ikke var hands da Brann hadde EN av TO sjanser i andre omgang. Videre lar han Brannspillerne gjør akkurat hva de vil, og rimeligvis burde det vært opp mot åtte gule kort med en ordentlig dommer.

            Alle fabler om at Brann fortjente utligningen, men ærlig talt. ALLE kunne pumpet baller opp i midten i en halv time, men Brann må være det eneste laget som ikke klarer å skape en dritt på det. At de trykker er greit nok, men det er knapt en eneste virkelig sjanse(i 2.omgang).

            Igjen: FAEN TA DEG, Skjerven. LUDDER!!
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              Opprinnelig skrevet av tilt
              Skjerven god ?

              Brann burde jo hatt minst 3-4 gule og det som skjer på slutten har jeg ikke ord for. Mulige forklaringer :

              a) Du rakk ikke ølsalget og bestemte deg for å bøtte neppå Bengalakk før matchstart ?

              b) Dere er i familie

              c) Du er et Branntroll
              Er enig i at Brann skulle hatt to gule som de ikke fikk (som jeg husker), men det til Bakke var første takling i kampen. Det er dessverre typisk at de ikke blir gitt.

              Likevel var frisparklinja hans helt fin (bortsett fra da han dømte frispark til Brann heller enn fordel, og det tåpelige frisparket på overtid).

              Hvorfor kalte jeg deg en tosk? Fordi jeg nærmer meg 2000 innlegg på dette forumet og tar det som en idiotisk fornærmelse at du insinuerer at jeg skulle være et Brann-troll. Er heller ikke i familie med mannen og tok én halvliter til andre omgang.

              Tenk deg om før du begynner å slenge med leppa. Jeg sykla til Åråsen mens det fortsatt var en gjeng under bua som kalte seg Bøffelberget, og før jeg kom i stemmeskiftet.

              PS! Jeg er åpen for at jeg har gått glipp av et par episoder som skulle gitt gult kort. "Plinget" i første omgang og fikk ikke konsentrert meg om kampen hele tiden, til tross for få pling.
              Last edited by Kimito; 16.05.2010, 21:55. Begrunnelse: Fjernet "Tosk!"
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                enig kanarijenta og grusom....Logi ser ikke en dritt med en svær mur og da trenger skytter bare et velplassert skudd.
                Skjerven gir Vaagan Moen muligheten og dermed et mål, og ham presterer å legge til 5 min. Makan til drittsekk!!!!

                Forøvrig syns jeg Henning skal svar på hvorfor han ikke gjorde noen bytter nå han så vi ble pressa inn i mål de siste 20 min. Gutta var slitne som faen og vi hadde to innbytter som ikke ble gjort.
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  @Kimito. Slappapappa. Og sorry. Tror jo ikke du er et troll, eller i familie med han. Men å si at Skjerven var god er jo bare sykt. Han var ikke akkurat konsekvent noe sted i matchen.

                  Til frisparket. Burde man ikke satt en mann på streken ved stanga ?
                  Last edited by tilt; 16.05.2010, 21:53. Begrunnelse: En liten justering.
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1452

                    Dette må vel ha vært årsverste? Vi gjør en fryktelig svak kamp. Brann er bedre enn oss i 1. omgangen og etter at vi tar ledelsen er det spill mot ett mål. Skuffende at de får et konstant trykk på oss i så lange perioder. Spesielt mot et fryktelig middelmådig Brann-lag. Savnet Tam sin stoiske ro på midtbanen.

                    Tommy Skjerven har en fantastisk statistikk mot LSK så at han ble avgjørende kom ikke som noen overraskelse.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • *46*

                      Skuffende at benken gjør så få grep når det kommer til bytter på slutten. Feks få inn en tredje stopper i form av MJ og en ballsikker spiller som Tam på midten.

                      Kommentar

                      • Gjest

                        Tommy Skjerven en jævel i svart.

                        Bakkes tofots takling etter 20 sek. er ikke gult, Nedskallingen av Rånern etter 15 min. er ikke engang frispark. Gylfi's nedsparking er av Kippe er frispark under tvil i skjervens "forkvaklede" hode.. At Kippe såvidt "toucher" gylfi 4 min. på overtid er soleklart frispark i Skjervens vaakum skalle, i en kamp som burde vært båst av 3 min på overtid.
                        Når du - Tommy, er hos psykologen din "Tom Henning" , bør dere prioritere å kamuflere favoriseringen av Brann / Rosenborg.

                        DIN KØDD

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          Opprinnelig skrevet av tilt
                          @Kimito. Slappapappa. Og sorry. Tror jo ikke du er et troll, eller i familie med han. Men å si at Skjerven var god er jo bare sykt. Han var ikke akkurat konsekvent noe sted i matchen.

                          Til frisparket. Burde man ikke satt en mann på streken ved stanga ?
                          Vel, jeg registrerte ikke så mange feil fra den mannen i dag. Det er mulig jeg tar feil, men syntes den sedvanlige hjemmedømminga på Brann stadion manglet (helt til de siste fatale minuttene).

                          Har fjernet mishagsytringen min og takker for unnskyldningen. Mann på streken har jeg aldri tenk noe særlig rundt på slike frispark, så det ville vært hyklersk og etterpåklokt av meg å utbasunere sterke meninger om det.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            Til og med hustruen kommenterte Branns mange nedsparkinger, det er ikke ofte hun legger merke til noe

                            Kommentar

                            • uutsi
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Nov 2007
                              • 30

                              Kravstore!

                              Detta var veldig surt. men kun til og begynne med. Vi nekter fortsatt å tape fotballkamper! Gutta blør virkelig for drakta i dag! Brann trykker på i andre omgang, men som Grusom nevner de skaper ikke de store sjansene. Vi må ikke glemme at kampen gikk 16-mai i Bergen, mot et desperat Brann som ikke kunne tape. Vi har vel ikke verdens beste minner fra de siste kampene på denne stadion. Jeg syntes gutta kan gå med hevet hodet i morgen, de kjempet og sloss hele kampen... Og dommeren hadde vel ikke sin beste dag på jobben for å si det mildt.... Den eneste som skuffet i dag var Tarik, men han kommer sterkt tilbake.

                              Kommentar

                              • hoyt
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 2850

                                Hvorfor står ikke Logi mer mot midten, og hvis han absolutt skal stå så langt til siden, hvorfor setter man da ikke en mann på stolpen? Blir ikke bitrere enn dette.
                                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                - Nosa

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste kamp der det blir lagt til fem minutter uten at begge lag engang har brukt opp alle byttene sine. Og som vanlig gjorde jo ikke vi det. Fire bytter betyr to minutter og så var det Kippes lille avbrekk. Resten av omgangen aner jeg ikke hva dommeren fant å legge til for, det er rett og slett bare tatt ut av lufta og rein bingo!

                                  Kampen ble litt som jeg frykta, når Brann får blod på tann hjemme er de landets beste på å skape langvarig trykk på motstanderen. En type trykk jeg etterlyser fra LSKs side, dit har vi en lang vei å gå selv om vi egentlig ikke har færre ballsikre og ikke minst kjappe spillere i vår egen stall. Begynner å bli en anseelig mengde poeng vi har rota vekk borte nå, mer eller mindre selvforskyldt.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Bittert. Merkelig at ikke berg bruker noen bytter. Ropte på Tam i hele 2. omgang.

                                    Ellers spiller Brann som noen gærninger. De gir 120% og river ned lsk-spillerne i nesten hver eneste duell på brann sin banehalvdel. Her skulle vi hatt en haug med frispark vi ikke fikk, men dommeren tør ikek å blåse mot brann hver eneste gang de vinner ballen i Bergen.

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Henning Berg får ta på seg store deler av tapet når kampen utviklet seg slik som det ble.

                                      - Han benytter seg ikke av de to siste byttene for å drøye tid, han bytter heller ikke ut spillere som tydelig sliter.

                                      - Han burde ha bytta ut Kiko eller Espen i det 55-65 min et sted med Tam.

                                      - Han burde også bytta ut Arild med Ujah i det 60-70min et sted.

                                      - Men når det ikke skjer så er det nok riktig å beholde Arild utpå der, slik at han kan hjelpe til inne i feltet sammen med resten av forsvaret.

                                      - Er ikke helt enig i at Erling skulle inn, men greit nok. (han må få noen min, han skal jo ta over plassen til Tarik snart) Men da burde også Ujah ha kommet inn for at vi skulle hatt enda friskere bein å kontre/kjøre overganger på.

                                      Så Berg, kan ikke påstå at jeg er helt fornøyd med deg idag... Er på tide at du tørr å bruke de 3 byttene vi får tildelt i alle kamper. Du snakker om tett kampprogram, da burde man bytte litt også.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        Enig i at HB 'kunne' gjort noen grep , men vi forsvarte oss jævlig bra mot et bedritent brannlag!!! Vi hadde kontroll på Brann - men desverre ikke på Tommy Skjerven's syke vurderinger..men det vel er IKKE HB's skyld.
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Skuffende at benken gjør så få grep når det kommer til bytter på slutten. Feks få inn en tredje stopper i form av MJ og en ballsikker spiller som Tam på midten.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          En ting er ihvertfall sikkert, vi kan umulig ha den brede og konkurransedyktige stallen Berg utad mener vi har når han nærmest konsekvent nekter å foreta bytter. Kontinuitet er veldig viktig, og jeg liker at vi møntrer mest mulig like førstellevere uke etter uke, men man skal jo da bruke denne "bredden" til å vise at vi i tilfeller der det er nødvendig faktisk har innbyttere som kan endre kampbilder.

                                          For det fungerer ikke alltid, og i dag var det i tillegg spillere som nærmest lå på knærne det siste kvarteret.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎