Brann - Lillestrøm, Brann stadion, Søndag 16. mai kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Opprinnelig skrevet av xeR
    Siden du spør så pent. Se nederste punkt. Dette er hentet fra nff sin regelbok.


    [FONT=Helvetica-Bold][FONT=Helvetica-Bold]
    Advarsel – gult kort
    [/FONT]


    [FONT=Helvetica-Bold][/FONT]
    [/FONT][FONT=Helvetica][FONT=Helvetica]
    Tildeles en spiller som:[/FONT]

    [FONT=Helvetica]• gjør seg skyldig i usportslig opptreden[/FONT]
    [FONT=Helvetica]• ved ord eller handling viser seg uenig i avgjørelser[/FONT]
    [FONT=Helvetica]• har gjentatte overtredelser av spillereglene[/FONT]
    [FONT=Helvetica]• hindrer gjenopptagelse av spillet[/FONT]
    [FONT=Helvetica]• unnlater å respektere foreskrevet avstand når spillet gjenopptas ved frispark, hjørnespark eller innkast.[/FONT]

    [FONT=Helvetica]• inntreder eller gjeninntreder på spillebanen uten dommerens samtykke
    [/FONT]
    [FONT=Helvetica]• med forsett forlater spillebanen uten dommerens samtykke[/FONT]
    [FONT=Helvetica][/FONT]
    [/FONT]
    Ah, NFF. Men ok, du har rett.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • erikh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2008
      • 443

      Noen tanker som vil ut etter denne kampen. Beklager på forhånd da disse poengene sikkert har blitt tatt hundre ganger i de foregående 29 sidene av denne tråden (jeg orket ikke lese dem).

      Utrolig skuffet over at Henning ikke bruker byttene sine. Jeg satt og ventet på en brann scoring de siste 45 i bergen, siden LSK sluttet å spille fotball. Grusomt å se på. Ett bytte stod frem som ekstremt attraktivt, nemlig å få inn Tam. LSK evnet ikke å slå trillepasninger til hverandre og gav bort ballen HVER gang vi fikk tak i den. Ingen presterte å holde på ball, og Tam kunne gjort underverker i det henseende. Tarik spilte etter min mening nærmest til stolpe, og burde vært tatt av. Vi burde også ha tatt av en spiss og satt inn enda en midtbanespiller eller forsvarspiller. Enten Occean eller MJ kunne vært god ekstrahjelp da Brann pumpet inn innlegg etter innlegg.

      Det har tidligere blitt snakket om behovet for mental coaching, i denne kampen stod det behovet frem som prekært. Det er nærmest skandaløst uprofesjonelt å knekke sammen som tannpirkere i orkan når man leder mot et bunnlag. Greit, det er 16. mai på brann stadion, men herremingud, det er ikke barcelona man spiller mot. Etter scoringen til Nosa ramler laget sammen som et korthus bygget på sjokoladepudding, og det burde ikke være nødvendig å basere seg på hodeløse klareringer når man har så mange fotballSPILLERE i troppen. Panikken var å lese i ansiktene til spillerne, og det burde man kunne gjøre noe med. Skal klubben vår igjen bli en vinner, så må dette utbedres. Gutta må tro på det!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av erikh
        Noen tanker som vil ut etter denne kampen.
        Jeg er enig med deg, det var en latterlig forestilling i andre omg. Det er håpløst når frykten for å slippe inn mål blir mange ganger større enn viljen til å score. En mental fadese og antagelig den dårligste omgangen siden frykten hadde overtaket i Uday's dager.

        Prestasjonen blir ikke bedre i lys av at Fyllingen slo Brann ut av cup'en i går.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av erikh
          Enten Occean eller MJ kunne vært god ekstrahjelp da Brann pumpet inn innlegg etter innlegg.
          Man skal heller ikke kjimse av Ujah i den defensive biten. Synes han har vært en god ryddegutt til å være spiss det jeg har sett av han i år.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Nosa var fantastisk i dag, og kanskje spesielt defensivt. Var også et par-tre sugende løp hjemover som faktisk redda oss, i tillegg til andre gode involveringer. Men i dag så vi også svakheten med å ha to atypiske kanter, Brann fikk reine autostradaer til å prikke inn innlegg, gud veit hva resultatet hadde blitt hvis Brann fortsatt hadde hatt hodesterke folk som Nilsen og Karadas i stallen.

            Vi kunne blitt maltraktert mot et mer hodesterkt lag.
            Hør-hør.

            Har sett oppigjen kampen. Brann har hele 12 "farligheter", hvor ikke alle kan regnes som "sjanser" kanskje, men dog. Vi har fire, tre ved Sigg samt målet. Ingen på dødball/i lufta!! Brann har seks i hver omgang. Dobbeltsjansen teller jeg som én. Skuddet til Mjelde i første er farlig (husk Björns høyre ytterside-skudd var ikke i nærheten en gang, men telles med). Solli's heading er ikke offside bl.a. I annen har jeg tatt med når V-Moen står klar til å putt'en, hvor vi er heldige med hands-frisparket på Lasse.

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
              I annen har jeg tatt med når V-Moen står klar til å putt'en, hvor vi er heldige med hands-frisparket på Lasse.
              Så vidt jeg kan huske, så skal det aldri dømmes fordel på hands.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

                Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                Skjerven ble visst eskortert over banen og ut mens vi sto bak ved garderobene og ropte skjellsord. "Skjerven i forkledning" ble i etterkant et rop vi brukte mot mindre gode dommere.
                Nå har vel Roy Helge Olsen blitt både eskortert og båret av banen på Åråsen. det samme med vår tidligere statsminister Kjell M. Bondevik etter ett begredelig tap for molde i 98 sesongen.

                Kommentar

                • gravinho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2005
                  • 240

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Så vidt jeg kan huske, så skal det aldri dømmes fordel på hands.
                  Er det bare meg eller høres dette komplett ulogisk ut?
                  gravinho

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎