Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Da antar jeg at Bolly også er aktuell å sende ut porten. Spiller mot spiller kvalitetsmessig synes jeg Erling er bedre. Bolly litt raskere, men ikke noe bedre innlegg. Erling er god defensivt og der synes jeg Bolly ikke gjør en på langt nær like god jobb.

    Så jeg regner med Bolly også skal ut porten når man tar den nye linja over hvem som er gode nok?

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Da antar jeg at Bolly også er aktuell å sende ut porten. Spiller mot spiller kvalitetsmessig synes jeg Erling er bedre. Bolly litt raskere, men ikke noe bedre innlegg. Erling er god defensivt og der synes jeg Bolly ikke gjør en på langt nær like god jobb. Så jeg regner med Bolly også skal ut porten når man tar den nye linja over hvem som er gode nok?
      Jeg vurderer Bolly som mere verdifull enn Erling. Erling sin spisskompetanse begrenser seg desverre til å være en kontringsspiller og Erling har vist seg å være en spiller som må ha selvtilliten på topp for å klare å levere. Bolly har litt flere strenger å spille på. Han har vist at han er en god avslutter, dessuten er han yngre og har bedre tid på seg til å utvikle seg.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av xeR
        Jeg vurderer Bolly som mere verdifull enn Erling. Erling sin spisskompetanse begrenser seg desverre til å være en kontringsspiller og Erling har vist seg å være en spiller som må ha selvtilliten på topp for å klare å levere. Bolly har litt flere strenger å spille på. Han har vist at han er en god avslutter, dessuten er han yngre og har bedre tid på seg til å utvikle seg.
        Erling er bedre defensivt og er god til å finne rom å løpe i. Kommer han i en form slik han var i vår, er han en verdifull spiller - minst like verdifull som Bolly. Erlings defensive jobb er helt klart undervurdert. Avsluttningene til Bolly husker jeg svært godt fra i høst....

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Opprinnelig skrevet av TomLundby
          EK blir å betrakte som 3.divisjonspiller om han blir i LSK neste år. Må være bedre både for han og klubben om han forsvinner.
          Ruben,Bolly,Ohi,Fredrik,Logi osv osv kommer alle til og spille 3 div neste år faen da kan vi jo like godt kvitte oss med disse også da ELLER er det bra med konkuranse på alle plassene tro?????

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Da antar jeg at Bolly også er aktuell å sende ut porten. Spiller mot spiller kvalitetsmessig synes jeg Erling er bedre. Bolly litt raskere, men ikke noe bedre innlegg. Erling er god defensivt og der synes jeg Bolly ikke gjør en på langt nær like god jobb.

            Så jeg regner med Bolly også skal ut porten når man tar den nye linja over hvem som er gode nok?
            Bolly er en av klubbens aller største talenter, i det hele tatt å sammenligne han med Erling blir bare for dumt. Erling kan fort bli lønnsom å ha i kampen for å rykke opp med 2. laget, på lik linje med veldig mange andre spillere i stallen da det ser ut til at troppen har minst dobbel dekning på alle plasser. Noen vil jo bli skadet, få karantene o.l. også, så det er helt greit å ha flere spillere tilgjengelig som vi veit kan prestere bedre enn hva reservene til klubben har gjort den siste tiden. Bolly skadefri er bankers på laget, han er 1 av 2 spillere som Haglund har nevnt med navn som gode/spennende spillere i klubben, så han har nok gjort seg bemerket på ett helt annet nivå enn f.eks. Erling!

            Kommentar

            • sten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 873

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Ruben,Bolly,Ohi,Fredrik,Logi osv osv kommer alle til og spille 3 div neste år faen da kan vi jo like godt kvitte oss med disse også da ELLER er det bra med konkuranse på alle plassene tro?????
              Logi får endelig en han kan konkurere med og det vil heve han også. Jeg kjenner flere keepere i lavere divisjoner som er ett klart 1.valg og laget har med junior/guttekeepere på benken.Dem sier at dem mister en del motivasjon ved og ikke ha en ordenlig konkurent å kjempe med.Ruben, Ohi, Bolly og Fredrik kommer også til å heve seg mye med så mange gode spillere rundt seg.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Jeg skjønner ikke behovet enkelte har for å kvitte seg med spillere som for eksempel Erling. Eller er virkelig hukommelssesspennet så kort? Erling viste i innledningen på sesongen at han er en meget verdifull spiller begge veier når han er i form og ikke minst: blir brukt riktig av medspillerne. En ny vinter med god opptrening a la fjorårets vil trolig gjøre han enda bedre.

                Pluss at han er en av få i dagens stall som har potensiale til å bli en kultspiller!
                Knurr...

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Jepp dem kommer til og heve seg alle sammen men like fordømt blir dem 3 div spillere men tror at mange av dem får kamper i elitserien men langt fra så mange som i år.

                  Kommentar

                  • perrern80
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 603

                    Må bare få presisere at mine tommeler opp i de siste innlegg, ikke er får ett salg av noen spillere!! Men jeg mener at veien til 1. lags fotball er lengre for Erling, enn for Bolly.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      Opprinnelig skrevet av Leif A
                      Jeg skjønner ikke behovet enkelte har for å kvitte seg med spillere som for eksempel Erling. Eller er virkelig hukommelssesspennet så kort? Erling viste i innledningen på sesongen at han er en meget verdifull spiller begge veier når han er i form og ikke minst: blir brukt riktig av medspillerne. En ny vinter med god opptrening a la fjorårets vil trolig gjøre han enda bedre.

                      Pluss at han er en av få i dagens stall som har potensiale til å bli en kultspiller!
                      Han har en enorm kapasitet, og er god defensiv. Offensivt så er han avhengig av å treffe formen og ha selvtilliten på topp for å være god. Som sagt så er han en person jeg liker veldig godt og på topp så er han meget god. Desverre frykter jeg at Haglund vurderer han som langt bak i rekka neste sesong og da er det bedre for han at han får gå til en klubb der han blir satset på. Haglund er jo veldig for ballbesittelse og Erling er en kontringsspiller. Men for å gjenta meg selv, håber jeg tar feil og at han leverer en sesong på nivå med vårsesongen hans. For da var han virkelig god!
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3352

                        Nå har vel Haglund og pekt på det defensive som noe han ville ta tak i. Han nevnte vel noe om de 50+ målene vi har sluppet inn, og med det fokuset er EK langt foran Bolly, dog Bolly viste i et par kamper helt på slutten av sesongen at han har noen defensive fibre. Allikevel tror jeg Bolly har bedre kår som bakromsspiss enn som flankespiller.

                        Med en god treningsvinter hvor han kommer tilbake til der han var i mai, og EK blir en verdifull bidradsyter.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Zimp
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jun 2005
                          • 5

                          Hvorfor diskuter Bolly VS Erling...? Disse to spillerne kan ikke sammenlignes, da de i mine øyne innehar vidt forskjellige kvaliteter. Begge to fortjener en plass A-stallen til LSK, og begge to kommer til å gjøre en utmerket jobb i 2012. Ja takk begge deler!

                          Kommentar

                          • OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

                            Ja takk til begge deler?

                            Opprinnelig skrevet av Zimp
                            Hvorfor diskuter Bolly VS Erling...? Disse to spillerne kan ikke sammenlignes, da de i mine øyne innehar vidt forskjellige kvaliteter. Begge to fortjener en plass A-stallen til LSK, og begge to kommer til å gjøre en utmerket jobb i 2012. Ja takk begge deler!
                            Og hvorfor har vi henta Palmason da hvis du vil beholde begge to?Jeg er ikke sikkert paa at Bolly har spikra plassen paa venstre sida av midtbanen og mener at Ringstad/Bassey er like heite kandidater, saerlig hvis vi henter en venstreback til *Sbai fra Blackpool kanskje????
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

                            Alltid Celtic og LSK

                            Kommentar

                            • Ginola
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2010
                              • 549

                              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                              Og hvorfor har vi henta Palmason da hvis du vil beholde begge to?Jeg er ikke sikkert paa at Bolly har spikra plassen paa venstre sida av midtbanen og mener at Ringstad/Bassey er like heite kandidater, saerlig hvis vi henter en venstreback til *Sbai fra Blackpool kanskje????
                              Har fra en kilde i klubben at Sbai er uaktuell.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Zimp
                                Hvorfor diskuter Bolly VS Erling...? Disse to spillerne kan ikke sammenlignes, da de i mine øyne innehar vidt forskjellige kvaliteter. Begge to fortjener en plass A-stallen til LSK, og begge to kommer til å gjøre en utmerket jobb i 2012. Ja takk begge deler!
                                Det er min skyld - rett og slett fordi jeg ikke syntes noe om at Erling kanskje var på vei ut porten. Og da dro jeg noen sammenligninger med Bolly, som jeg mener er på samme nivå som Erling (men, forskjellige kvaliteter som du påpeker).

                                Erling (eller noen annen på kontrakt for den saks skyld) bør ikke slippes av klubben. Endelig har klubben en bred stall som kan høyne kvalitetene på trening (som det er ropt ganske så høyt om). Da kan man ikke begynne å kvitte seg med bredden i stallen.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Som regel er det kritikk av Erling her inne med en gang han gjør en dårlig kamp. Gårdagens kamp synes jeg han gjorde en god figur - det skal han ha kred for og jeg ønsker å se mer av Erling slik i 2012

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5094

                                    Innhoppet mot Molde hadde EN stor positiv ting i seg mtp Erling. Han dro av en mann, og skøyt!
                                    Ingenting ville gleda meg mer enn om Erling begynte og tørre mer.

                                    Han er raskere en 99.99% av motspillerene sine. Ergo: Spill ballen forbi og løp davel. Tyngdeoverføring og retningsforandring. Ikke prøv å gå igjennom mannen, det funker aldri. Se på Bjørn, når han gjør det enkelt er han ustoppelig.

                                    Også viktig at vi på tribunen ikke knuser selvtilliten hans etter et par forsøk. Er det en spiller som er avhengig av selvtillit, så er det Erling.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Erling er underlig. I går tok han ned en 60 meters langpasning på absolutt beste måte (alle som har prøvd vet hvor vanskelig det er), for så å spille ballen ut over kortsiden på neste touch. Fra Zlatan til 6. divisjon på under ett sekund....

                                      Jeg håper virkelig Erling lykkes, han er en herlig type, jeg vil ha Føniks!
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Erling blir nok inget klart førstevalg i år, men jeg tror han blir en nyttig squadplayer. Passer veldig bra mot lag som står høyt. Også en joker mot slutten av kampene.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • ragnarrock
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 937

                                          Erling, idag var du god! Første omgang var du lagets beste, delaktig i nesetn alt! Etter pause synes jeg du fikk ballen litt lite.. stå på videre, dette kan bli din sessong!
                                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                          -RagnarRock-

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎