Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Skjønner ikke at Brann-kampen brukes mot Erling. Han var en av våre bedre også mot Brann. Ingen ting som foreløbig tilsier annet enn at Erling burde starte hver kamp i den formen han er i nå.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Gjest

      Hvem som starter mot Haugesund? er vel rimelig uinterresant sett i forhold til at vi har årets viktigste bortekamp om en uke.
      Borte mot søpla skal EK starte, ikke fordi han har fått "tyn" på forumet, men fordi gutten har tatt store steg i positiv retning.


      Opprinnelig skrevet av Herman
      Sier meg enig med KFL41 her. I kamper som denne, hvor vi skal ligge og kontre, er Erling perfekt. Men vi så i hele fjor, og mot Brann, at hjemme så er han (desverre) langt fra god nok. Ikke all verden en mot en offensivt, svake innlegg og ikke målfarlig egentlig. På hjemmebane mot laget som vi stanger mot, ser jeg gjerne at Solberg med den vakre høyrefoten eller Ohi med gjennombruddskraften får sjansen på høyre. Og det blir nok mot Haugesund 25 april.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3375

        Noen statistikere som kan opplyse hvor mange sjanser RBK kom til på vår høyre side? Det var ikke mange, og det er ikke fordi Essediri er en defensiv bauta (intet ondt om Esset dog).
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Percy Nilegård
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 5146

          Ser heller ikke problemet med å bruke EK på hjemmebane. Kontringer er greie å ha åkke som. Hans defensive innsats legger i tillegg til rette for Esset på en fabelaktig måte. Kjør på videre Erling.
          "Alltid blodsprengt"!
          Fong/Macho

          Even Nordlien

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            Fra saken i nyhetstråden er det lett å skjønne at EK har slitt med kritikken fra supporterhold. Er greit at dette er et helt spinnvilt supporterforum, og at spillere burde skjønne at de ikke bør lese her inne, men mange faller nok for fristelsen. Det er greit å ha i bakhodet, så kanskje folk tenker seg om to ganger før de lager rene "klagetråder" hver gang noen har en formsvikt. Vi bør kunne klare oss med å tømme tarmen i kamptrådene.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Fantastisk sitat fra Erling i RB etter å ha blitt 6kg tyngre:
              "Er fortsatt lett i kroppen, det er ikke BARE kebabkjøtt"
              Last edited by Uwes disippel; 12.04.2011, 09:09.

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2600

                Opprinnelig skrevet av reka
                Fra saken i nyhetstråden er det lett å skjønne at EK har slitt med kritikken fra supporterhold. Er greit at dette er et helt spinnvilt supporterforum, og at spillere burde skjønne at de ikke bør lese her inne, men mange faller nok for fristelsen. Det er greit å ha i bakhodet, så kanskje folk tenker seg om to ganger før de lager rene "klagetråder" hver gang noen har en formsvikt. Vi bør kunne klare oss med å tømme tarmen i kamptrådene.
                Joda, men det er forskjell på klagingen også. Knudtzon var mann nok til å ta tak sammen med trenerapparatet, samtidig som han alltid prøvde sitt beste. Når det gjelder LKE sitter flere av oss (?) med en liten følelse av at fyren ikke er så fokusert som han burde være og at han er litt for fornøyd med egen innsats selv om han spiller dårlig. Da er det kanskje greit at han får beskjed, selv om det på kort sikt kan ramme selvtilliten?

                Uansett vil jeg aldri være for en heksejakt og har sagt at jeg skal slutte å kritisere han nettopp av frykt for noe sånt.

                Jeg må for øvrig si at jeg virkelig unner Knudtzon denne oppturen. Måtte den vare lenge.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av Kimito
                  Joda, men det er forskjell på klagingen også. Knudtzon var mann nok til å ta tak sammen med trenerapparatet, samtidig som han alltid prøvde sitt beste. Når det gjelder LKE sitter flere av oss (?) med en liten følelse av at fyren ikke er så fokusert som han burde være og at han er litt for fornøyd med egen innsats selv om han spiller dårlig. Da er det kanskje greit at han får beskjed, selv om det på kort sikt kan ramme selvtilliten?

                  Uansett vil jeg aldri være for en heksejakt og har sagt at jeg skal slutte å kritisere han nettopp av frykt for noe sånt.
                  Hva veit vi egentlig om hvordan Lasse jobber mentalt sammen med støtteapparatet? JEg har vondt for å tro at Lasse gir faen. Hadde Erling vært like ræva i år som i fjor så hadde ikke Lasse vært ett tema nå.
                  Når det er sagt så synes jeg Ringstad bær spille neste kamp, ikek fordi jeg tror han er mye bedre. Men fordi da gir man Lasse ett lite spark i ræva.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2600

                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Hva veit vi egentlig om hvordan Lasse jobber mentalt sammen med støtteapparatet?
                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    liten følelse av.
                    Jeg vet ikke, men ettersom jeg mistenker det, velger jeg også å tro at han trenger et spark i ræva. Han er 27 år og tilsynelatende eplekjekk. Det er forskjell på å kritisere han og Knudtzon, som var ny i klubben, 21 år og litt usikker.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • erikh
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2008
                      • 443

                      Når knudtzon sier han opplevde kritikk fra supportere trenger ikke det ha noe med forumet å gjøre. Jeg har ment og mener fortsatt at forumet skal være en åpen arena for oss supportere der vi kan si akkurat hva vi vil. Faen heller - som LSK supporter fortjener man noen ventilasjonsarenaer. Mao her skal vi kunne kjefte og smelle så mye vi vil. Poenget mitt er at knudtzon nok fikk med seg kritiske supportere på tribunen under kamp - og det blir feil! Under kampsituasjon skal støtten være total!

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Joda, men det er forskjell på klagingen også. Knudtzon var mann nok til å ta tak sammen med trenerapparatet, samtidig som han alltid prøvde sitt beste. Når det gjelder LKE sitter flere av oss (?) med en liten følelse av at fyren ikke er så fokusert som han burde være og at han er litt for fornøyd med egen innsats selv om han spiller dårlig. Da er det kanskje greit at han får beskjed, selv om det på kort sikt kan ramme selvtilliten?

                        Uansett vil jeg aldri være for en heksejakt og har sagt at jeg skal slutte å kritisere han nettopp av frykt for noe sånt.

                        Jeg må for øvrig si at jeg virkelig unner Knudtzon denne oppturen. Måtte den vare lenge.
                        ..mann nok? hehe.

                        Generelt:
                        Jeg mener dere hopper bukk over usikkerheten hans i 1. omgang mot rbk. To gode innvolveringer hadde han, og stor skyld for at vi ikke klarer å holde i ballen legges herved han til del.

                        Reality check alle dere som trur på nissen..
                        Se selv på Sumo.

                        Kommentar

                        • Robiwan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 603

                          Rotter skal bli konger

                          Herregud Knutzon, så sykt jævlig bra! Fra å nesten bli mobba ut av klubben til å score borte mot RBK for så kun en forsvarstappe fra å bli matchvinner mot søppla. Stor gullstjerne i boka mi, ta på deg cowboyhatten for nå er du sheriff!
                          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              Så sinnsykt velfortjent Erling! Gratulerer med dagen!

                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Hel1017
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2008
                                • 196

                                Vanskelig å ikke bli imponert over forandringen til Erling. Håper han klarer å holde fokus og fortsetter trenden utover sesongen.

                                I så fall kvalifiserer det til "årets comeback" i Tippeligaen.

                                Men bør nok være forbredt på at ikke alle kamper blir like bra som mot bart og søppla.
                                Kommer nok til å svinge litt, tror jeg..
                                Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  For en fart du har med ballen i beina Erling! Du løper ifra en av de raskere forslagsstillerne i eliteserien og setter ballen i mål på klareste vis. Du beviser endelig hvilket potensiale du innehar og ingenting er mer gledelig enn det. Nyt suksessen og fortsett den positive utviklingen. Her i lillestrøm tilgis gamle synder raskt, det er du levende bevis på.
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Sykt hvordan han parkerer Nordvik med ballen i beina. Nordviks kanskje störste styrke er jo farta. Jeg ble nesten blank i öynene når han putta den der. Trist at vi glipper, jeg hadde virkelig unna Knudtzon matchvinnende mål mot söpla.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      Synes det er virkelig hærlig å se at han har fått skikk på ballberøringene sine selv i den helvetes farta. Han får ballen perfekt foran seg med touchen før avslutningen, likesom han også gjorde det i forrige kamp.

                                      Ofte med spillere med slik fart er at dem får ballen for langt foran seg eller at dem må sakke på farten for å få ballen med seg, men han bare peiser på og gjøre det riktig så bra, imponert!
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        Jeg ble nesten blank i öynene når han putta den der.
                                        Nesten?

                                        Kommentar

                                        • Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

                                          Virkelig digg, Erling er en av de spillerene som jeg mest har ønsket skulle lykkes de siste årene. Men som mange har nevn har du sett han har slitt med selvtillitten men nå har han virkelig fått masse nå etter to flotte kamper. Er så nydelig hvordan han får en luke på en meter og istedet for og la det bli en løpsduell så kutter han inn forran og eneste muligheten er og sparke han ned bakfra eller la han få en sjanse en mot en med keeper.

                                          Nydelig utført.
                                          Last edited by Superstefan; 18.04.2011, 14:02.
                                          Fotograf Kreativ Kanaris

                                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎