Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2504

    Lyn-supporteren Petter Bø Tosterud har kjøpt overgangskontraktene til 12 tidligere Lyn-spillere. Eventuelle prosenter av et salg av Erling Knudtzon vil gå til Tosterud, ikke konkursboet.

    Kommentar

    • rugbar
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2007
      • 152

      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Lyn-supporteren Petter Bø Tosterud har kjøpt overgangskontraktene til 12 tidligere Lyn-spillere. Eventuelle prosenter av et salg av Erling Knudtzon vil gå til Tosterud, ikke konkursboet.

      http://fotball.aftenposten.no/incomi...icle189202.ece

      Dette er vel ingen problemstilling?
      Hva er sansynligheten for at Sportsklubben får solgt Knudtzon?

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Opprinnelig skrevet av rugbar
        Dette er vel ingen problemstilling?
        Hva er sansynligheten for at Sportsklubben får solgt Knudtzon?
        Er det ikke bedre og holde kjeft når man ikke klarer og se posetive ting.

        Kommentar

        • Ginola
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2010
          • 549

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Er det ikke bedre og holde kjeft når man ikke klarer og se posetive ting.
          Synes egentlig folk skal få si og mene det de vil... Hvis det er negative meninger får de som er fulle av positivitet ovebevise vedkommende om at han tar feil. Blir ofte diskusjoner ut av slikt i et diskusjonsforum. Veldig kjedelig om alle skal mene det samme og være positive til for eksempel EK...

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av Ginola
            Synes egentlig folk skal få si og mene det de vil... Hvis det er negative meninger får de som er fulle av positivitet ovebevise vedkommende om at han tar feil. Blir ofte diskusjoner ut av slikt i et diskusjonsforum. Veldig kjedelig om alle skal mene det samme og være positive til for eksempel EK...
            Tror du ikke at spillerne er her inne og leser ,ikke morro og lese om seg selv og alt alt som står er bare dritt.....Og så skal du ut og prestere med skuldra langt over hode.....Da er det faktisk noen ganger bedre og holde kjeft.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Ginola
              Synes egentlig folk skal få si og mene det de vil... Hvis det er negative meninger får de som er fulle av positivitet ovebevise vedkommende om at han tar feil. Blir ofte diskusjoner ut av slikt i et diskusjonsforum. Veldig kjedelig om alle skal mene det samme og være positive til for eksempel EK...

              Synes man kan spare det negative om enkeltspillere til tidspunkt da det er relevant. Hva er poenget med å påpeke at man mener en spiller er dårlig når man ikke har sett han spille fotball på 2 måneder?

              Jeg har troa på at knudtzon blir bedre i 2011 enn 2010.

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Tror du ikke at spillerne er her inne og leser ,ikke morro og lese om seg selv og alt alt som står er bare dritt.....Og så skal du ut og prestere med skuldra langt over hode.....Da er det faktisk noen ganger bedre og holde kjeft.
                Hvis en spiller er her inne og leser om seg selv så bør han ta høyde for det som skrives her og ta lærdom fra andre toppidrettsutøver som f.eks. dropper å lese aviser i de tidene hvor resultatene uteblir. Hvis vi supportere ikke skal få ytret våre meninger i et diskusjonsforum for supportere, så vet ikke jeg hvor en skal ta disse diskusjonene. Mulig jeg har misforstått hele opplegget med forumet. Er forumet til for å booste selvtilliten til spillerne? Jeg tror egentlig ikke det... Vi skal selvfølgelig støtte spillerne og klubben, og det gjør vi, på Åråsen under kamp!

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Opprinnelig skrevet av Ginola
                  Hvis en spiller er herr ine og leser om seg selv så bør han ta lærdom fra andre toppidrettsutøver som f.eks. dropper å lese aviser i de tidene hvor resultatene uteblir. Hvis vi supportere ikke skal få ytret våre meninger i et diskusjonsforum for supportere, så vet ikke jeg hvor en skal ta disse diskusjonene. Mulig jeg har misforstått hele opplegget med forumet. Er forumet til for å booste selvtilliten til spillerne? Jeg tror egentlig ikke det... Vi skal selvfølgelig støtte spillerne og klubben, og det gjør vi, på Åråsen under kamp!
                  Selvfølgelig skal man ytre sin egen mening. Poenget er at den negative kommentaren kommer liksom helt ut av det blå. Skal jeg bumpe spillertråden til LKE for å si han er ræva?
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    Dette er strengt tatt et debattforum. Tror ikke det er noen som misliker at man tar opp negative ting eller meninger om spillerne her, men det bør være saklige ting.

                    Å bare komme med en spydighet i en slengbemerkning er hverken åpent for debatt eller særlig meningsfylt.

                    Kommentar

                    • Ginola
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2010
                      • 549

                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Selvfølgelig skal man ytre sin egen mening. Poenget er at den negative kommentaren kommer liksom helt ut av det blå. Skal jeg bumpe spillertråden til LKE for å si han er ræva?
                      Poenget mitt er at hvis Rugbar mener at LSK aldri får solgt EK slik han har spilt for oss, så må han få mene det. hvis EK spiller bra skriver han sikkert noe positivt også... Det får stå for folk sin egen regning hva de skriver. Men selvfølgelig må det oppfordres til at en tenker litt over hva en skriver.

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        Husk, vi spiller et lagspill, vi er avhengige at han spilles god av de som er på banen sammen med han, og vi er avhengige av at hans medspillere faktisk spiller på det som er styrkene hans.

                        Klarer vi å få et lag som sammen utnytter hverandres styrker så tror jeg at Erling for et kallår i år.

                        Kom igjen Erling!!!
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                          Klarer vi å få et lag som sammen utnytter hverandres styrker så tror jeg at Erling for et kallår i år.

                          Kom igjen Erling!!!
                          Helt enig. Ikke 2010 ble det alt for ofte spilt på svakhetene til EK, enn styrkene - da blir det ikke lett å gjøre det bra...

                          Jeg gleder meg virkelig til å se hva EK har tatt av steg denne vinteren - har trua på han!

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            Håper Erling får en kanonsesong i år. Håper selvfølgelig alle på LSK får det da, men unner Erling litt ekstra etter å ha fått så mye kritikk

                            Kommentar

                            • rugbar
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2007
                              • 152

                              Opprinnelig skrevet av rugbar
                              Dette er vel ingen problemstilling?
                              Hva er sansynligheten for at Sportsklubben får solgt Knudtzon?
                              Det var da fælt så kritiske mange var til kommentaren min da. Husk jeg er inne å leser her, pass på at jeg ikke mister selvtilitten helt slik flere av dere mener Knudtzon vil gjøre om han leser den... he, he.

                              Jeg ønsker et best mulig LSK lag i 2011 (og i all tid fremover). Det var få spillere som bidro til dette i høstsesongen 2010, og EK var kanskje den som gorde den dårligste figuren av dem alle. jeg sier ikke at all elenda er hans feil. Ingen ting lå tilrette for at han skulle få blomstre. Han er en ung spiller som er ny i Sportsklubben, han trenger trygghet og at medspillerene gjør han gode (som få bidro til på høsten 2010). Det ble ikke lettere av at han skulle ta over for Tarik, som kanskje var Tippeligaens beste spiller før han reiste tilbake til treskolandet, eller at han gikk inn på et lag som opplevde en kollektiv kollaps....

                              Jeg håper LSK får Norges beste høyrekant i 2011, og det må gjerne være EK for min del. Gjerne også selge han for 25 mill etter sesongen så Lyn-suporteren får seg litt lommepenger.

                              Det at man ikke skal skrive negative kommentarer er jeg overhode ikke enig i. Man kan ikke male noe rosenrødt, som i utgangspunktet er beksvart... Hva er poenget med et diskusjonsforum om alle bare skal være positive og enige?

                              Det er nok fåtallet av spillerne som er her inne å leser (Espen er nok innom), men de er offentlige personer som selv har valgt dette. De må tåle både posetive og negative tilbakemeldinger. Hvis ikke får de finne på noe annet å gjøre! uansett tror jeg nok det negative som har stått om han i RB går mer inn på`n enn min flåsete melding.

                              Kommentar

                              • Gjest

                                Opprinnelig skrevet av rugbar
                                Det var da fælt så kritiske mange var til kommentaren min da. Husk jeg er inne å leser her, pass på at jeg ikke mister selvtilitten helt slik flere av dere mener Knudtzon vil gjøre om han leser den... he, he.

                                Jeg ønsker et best mulig LSK lag i 2011 (og i all tid fremover). Det var få spillere som bidro til dette i høstsesongen 2010, og EK var kanskje den som gorde den dårligste figuren av dem alle. jeg sier ikke at all elenda er hans feil. Ingen ting lå tilrette for at han skulle få blomstre. Han er en ung spiller som er ny i Sportsklubben, han trenger trygghet og at medspillerene gjør han gode (som få bidro til på høsten 2010). Det ble ikke lettere av at han skulle ta over for Tarik, som kanskje var Tippeligaens beste spiller før han reiste tilbake til treskolandet, eller at han gikk inn på et lag som opplevde en kollektiv kollaps....

                                Jeg håper LSK får Norges beste høyrekant i 2011, og det må gjerne være EK for min del. Gjerne også selge han for 25 mill etter sesongen så Lyn-suporteren får seg litt lommepenger.

                                Det at man ikke skal skrive negative kommentarer er jeg overhode ikke enig i. Man kan ikke male noe rosenrødt, som i utgangspunktet er beksvart... Hva er poenget med et diskusjonsforum om alle bare skal være positive og enige?

                                Det er nok fåtallet av spillerne som er her inne å leser (Espen er nok innom), men de er offentlige personer som selv har valgt dette. De må tåle både posetive og negative tilbakemeldinger. Hvis ikke får de finne på noe annet å gjøre! uansett tror jeg nok det negative som har stått om han i RB går mer inn på`n enn min flåsete melding.
                                Etter min mening var meldingen din en innertier. "Alle" tenker det - du sier det.
                                Når det gjelder forumet forøvrig, er det etterhvert blottet for friske meninger. JÆVLIG mye Bedehusmentalitet !!
                                Når år det gjelder EK var nok fjoråret tøft, han var altfor dårlig for A laget og "måtte" starte 15/16 kamper,
                                Men nytt år og nye muligheter, og det vil glede oss alle om 2011 sesongen ble det store gjennombruddet for EK.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  EK er en av norsk fotballs mest overvurderte spillere, regner med at han vil bli utkonkurrert relativt raskt, om ikke helt fra seriestart, av Solberg. Kan ikke fatte og begripe at det ikke skal være lov å påpeke at han omtrent mangler alt annet enn fart. Ikke engang en viss spilleforståelse har han som kunne gjort hans svakheter mindre synlige.

                                  Noen mener EK ikke har blitt brukt riktig under sin tid her, at han ikke får de riktige mulighetene. Det kan jeg være til dels enig i, men faktum er at han mangler ferdighetene til å gjøre noe ut av de mulighetene han får. Det beste man kan håpe på er frispark, noe han var dyktig til mot AaFk hjemme. Eller hvis han en sjelden gang får såpass tid på seg at han får levert ballen, som assisten på Arilds scoring mot Start borte (fjorårets deiligste seier). Mann mot mann er han farlig nær komplett udugelig. Mannen spiller, som Kim Holmen, på et nivå han ikke hører hjemme.

                                  Mange av de som er blant EKs ivrigste forsvarere er også blant de som ikke går av veien for å slakte for eksempel Nosa, vår udiskutabelt beste spiller under Berg, når han gjør noe galt. Norske spillere har et sikkerhetsnett utlendingene bare kan drømme om og fakta kommer som kjent sjelden noen vei mot føleri.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13244

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    og fakta kommer som kjent sjelden noen vei mot føleri.
                                    Veldig bra at du ikke lar følelser som sinne og irritasjon påvirke din høyt utviklede analytiske evne til å se fakta. Uttakene til g19 og u21 landslaget, samt enkelte gode kamper mot bl.a. Liverpool, har lurt oss følere trill rundt. Vi trenger åpenbart ikke norges hurtigste kantspiller i LSK, blir vi kvitt ham slipper vi også å irritere oss over gjennombruddspasningene som aldri kommer. Mye bedre om han må utfordre en to-tre mann og gå på snørra, ville vært kjedelig å se ham løpe fra røkla om ballen ble slått i bakrom. Spilleforståelsen er som du påpeker også håpløs, bare flaks at han stadig er med hjemover og jobber defensivt. Vel vel, alle de andre nye spillerne i LSK har jo overgått forventningene x5 i fjor, det er åpenbart at Knudtzon er fyren som drar troppen ned i gjørma. Like usannsynlig at han får til noe som at elendige Karim plutselig skulle blomstre.
                                    Last edited by reka; 15.01.2011, 00:37.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Veldig bra at du ikke lar følelser som sinne og irritasjon påvirke din høyt utviklede analytiske evne til å se fakta. Uttakene til g19 og u21 landslaget, samt enkelte gode kamper mot bl.a. Liverpool, har lurt oss følere trill rundt. Vi trenger åpenbart ikke norges hurtigste kantspiller i LSK, blir vi kvitt ham slipper vi også å irritere oss over gjennombruddspasningene som aldri kommer. Mye bedre om han må utfordre en to-tre mann og gå på snørra, ville vært kjedelig å se ham løpe fra røkla om ballen ble slått i bakrom. Spilleforståelsen er som du påpeker også håpløs, bare flaks at han stadig er med hjemover og jobber defensivt. Vel vel, alle de andre nye spillerne i LSK har jo overgått forventningene x5 i fjor, det er åpenbart at Knudtzon er fyren som drar troppen ned i gjørma. Like usannsynlig at han får til noe som at elendige Karim plutselig skulle blomstre.
                                      Omtrent akkurat det jeg forventa av svar fra deg, reka. Det vi henta fra nedrykkslaget Lyn var en reserve. Nei, vi trenger ikke Norges hurtigste kantspiller når han har null annet å bidra med. En kantspiller skal være best offensivt, ikke omvendt. Kantspillere skal kunne skape noe selv. I så måte kunne vi heller beholdt Myklebust på venstra.

                                      Og vi snakker ikke om andre spilleres manglende prestasjoner, vi snakker om EKs! Hadde vært morsomt å diskutere med deg hvis du en eneste gang la fra deg sarkasmen og overbærenheten. Slitsomt i lengden.

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Ekke så lett å få noe ut av en diskusjon når motparten henter sine ironispaltist-krefter i feminist-sosialistiske Dagbla'.

                                        Trur forøvrig HB's seriøse og noe alvorlige stil går litt utover sånne som EK. Men det fins jo mye verre trenere...

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          Ekke så lett å få noe ut av en diskusjon når motparten henter sine ironispaltist-krefter i feminist-sosialistiske Dagbla'.
                                          Er vel verre når man presentere sitt eget negative oppgulp som "fakta" og andres meninger som "føleri". Da fortjener man en solid dose ironi.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎