Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Du har misforstått noe vesentlig mooph, det er ingen som forventer at Fredrik skal komme inn fra start å dominere. Det handler om tillit, gjerne samme betingelsesløse tillit som Erling har fått. Du er jo så pokkers defensiv i tankegangen!
    Ok, jeg er defensiv. Innrømmer den glatt. Skeptisk også, alt godt er ikke bare bra.

    Jeg tror mange her går med den oppfattning at FG vil gjøre det sååååå mye bedre enn EK dersom han spiller fra start. Jeg er redd for at dersom FG starter og ikke gjør de undere mange ser ut til å forvente er hylekoret straks på plass. Det kan ta mer fra et talent enn hva solide innhopp kan gi (noe som Fugl1120 påpeker over).

    Jeg synes dessuten EK har spilt bedre de siste to kampa og det kan ikke være noe annet enn bra med litt kniving om plassa. Forhåpentligvis blir de begge bedre av dette.

    Jeg tror dessuten Henning har såpass kommunikasjon med Fredrik at han ikke føler seg uteglemt og forlatt selv om han ikke har starta en kamp enda.

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Fredrik har kvaliteter vi savner og bør dyrke, ikke frykte.
    Utvilsomt. La det gro uten å lasse på med for mye ansvar for tidlig.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • Monfils
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jun 2008
      • 54

      Uheldig at Berg har investert et betydelig beløp i Erling. Ikke bra om navn og personlige relasjoner blir mer tungtveiende enn kvalitet.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av kissi_Fjellhamar
        Poenget er jo at han ferdighetsmessig fullstendig kler av EK.
        En mot en virker FG sterkere samt at han for tiden har større aggresivitet. Noe mer er det for tidlig å uttale seg om.
        Opprinnelig skrevet av kissi_Fjellhamar
        Hvis du virkelig mener og tror at trenere rundt omkring virkelig bryr seg om å "matche" yngre spillere forsiktig på grunn av deres utvikling er du helt på jordet. Se på Messi, Fabregas etc. De er vannvittig bra og var det tidlig.
        Tror du ikke slike sammenligninger gjør forventningene til FG's prestasjoner noe høyere enn de egentlig burde være ?

        Jeg synes det virker som om mange har lagt EK's svake en-mot-en involveringer som grunnlag for at fyren gjør alt galt. Både mot Aafk og i gymsalen var han helt ok. Ser folk at Erling gjør et par ting litt klumsete har han plutselig vært laber hele kampen.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Hexaphim
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 2737

          Opprinnelig skrevet av Monfils
          Uheldig at Berg har investert et betydelig beløp i Erling. Ikke bra om navn og personlige relasjoner blir mer tungtveiende enn kvalitet.
          Kilde?
          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av mooph
            Jeg synes det virker som om mange har lagt EK's svake en-mot-en involveringer som grunnlag for at fyren gjør alt galt.
            Nettopp fordi det er så viktig i dagens fotball, uten ballferdigheter faller man igjennom også på norsk nivå. Det er nettopp disse som avgjør så mange jevne kamper. Vi har altfor få av dem og det reflekter antall uavgjort og skjuler seg bak marginene Berg snakker om etter hver bidige runde.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av Monfils
              Uheldig at Berg har investert et betydelig beløp i Erling. Ikke bra om navn og personlige relasjoner blir mer tungtveiende enn kvalitet.
              Slikt kan da umulig være lov i moderne fotball??

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                Moderatormelding:
                Noen innlegg som nesten bare handlet om Fredrik Guldbrandsen er flyttet til hans egen spillertråd.

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2737

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Slikt kan da umulig være lov i moderne fotball??
                  Er det noen som har noe håndfast på dette eller er det bare rykter?
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                    Er det noen som har noe håndfast på dette eller er det bare rykter?
                    Tror noen blander sammen Henning Berg og Per Berg her.... Tror neppe Henning Berg har investert i noen spillere.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Nei, dette må være oppspinn. Må jo være en profesjonell distanse mellom trener og spiller, etisk er det jo helt på tryne.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Åpenbart tull. Dropp det nå, det er ikke noe å diskutere.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • David Hay
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Apr 2007
                          • 22

                          Jeg har en liten bemerkning angående Erlings prestasjoner i LSK. Slik vi har spilt hittil i år så har vi konsekvent spilt på hans svakheter, han får jo så og si aldri ballen i rom. Erling er ingen driblefantast og kommer heller ikke til å bli det, han har heller ikke god nok innleggsfot til å kunne prikke folk i boksen fra lang avstand. Skal han spille MÅ de andre spillerene sende ballen foran han slik at han kan gå i løpsduell med backen.

                          Og her er noe av utfordringen, vi fungerer ikke på overganger/kontringer dermed er hans største styrke kamuflert. Jeg har ingen tro på at dette kommer til å endre seg og ser derfor heller at Fredrik spiller fordi hans egenskaper passer bedre til hvordan vi spiller om dagen, men å legge all skyld på Erling for hvordan han fremstår synes jeg ikke er riktig.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796



                            Haha, ikke helt heldig med bildet Erling?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Ginola
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2010
                              • 549

                              Egentrening

                              Håper virkelig at Berg gir han spesialtrening hele vinteren på passning og mottak. Han kan løpe, så det hadde også vært utrolig festlig om Belsvik kunne lære han en overstegs finte (eller hva som helst!!!). Håper ikke han kommer på bunn av VG sin spillerbørs for 3. året på rad, men at han viser at han kan i 2011!

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                Opprinnelig skrevet av Ginola
                                Håper virkelig at Berg gir han spesialtrening hele vinteren på passning og mottak. Han kan løpe, så det hadde også vært utrolig festlig om Belsvik kunne lære han en overstegs finte (eller hva som helst!!!). Håper ikke han kommer på bunn av VG sin spillerbørs for 3. året på rad, men at han viser at han kan i 2011!
                                Han er en av de som for min del kan pakke sekken å forlate Åråsen. Han er jo ikke god nok. Han har jo fått muligheten mange ganger i år. Presterer under pari hver gang.

                                Kommentar

                                • Ginola
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2010
                                  • 549

                                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  Han er en av de som for min del kan pakke sekken å forlate Åråsen. Han er jo ikke god nok. Han har jo fått muligheten mange ganger i år. Presterer under pari hver gang.
                                  Enig, men jeg er redd vi er nødt til å ha han med en stund til. Hvem i all verden vil kjøpe han? Frykter at vi ser han på kanten i seriåpningen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                                    Han er en av de som for min del kan pakke sekken å forlate Åråsen. Han er jo ikke god nok. Han har jo fått muligheten mange ganger i år. Presterer under pari hver gang.
                                    Han bør vel få en sesong til på seg, men da som utfordrer. Han har i et par kamper vist at han kan spille litt ball.

                                    Synes vi har fått litt mange vinger nå med potensiale som har vist at de kan spille ball til tider. Skulle gjerne sett at vi hadde noen klare førstevalg på vingene. Bolly har spilt bra på vingen de siste kampene, uten å være en stjerne, Knudtzon har vist glimt men ellers vært for dårlig, Gulbrandsen har gjort noen gode innhopp men ikke fått vist seg frem over 90 min og Solberg er for meg et ubeskrevet blad som ikke har prestert i tippeligaen eller 1. div tidligere. Ingen av disse stikker seg klart frem i forhold til de andre.

                                    Skulle gjerne hatt et par klare førstevalg i vinggruppa vår. Tarik og Traore hadde f.eks vært en annen klasse. Men vi får nok bare håpe at en eller to av de vi har virkelig slår til neste år. Kanskje blir det knudtzon?

                                    Kommentar

                                    • Ginola
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2010
                                      • 549

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Han bør vel få en sesong til på seg, men da som utfordrer. Han har i et par kamper vist at han kan spille litt ball.

                                      Synes vi har fått litt mange vinger nå med potensiale som har vist at de kan spille ball til tider. Skulle gjerne sett at vi hadde noen klare førstevalg på vingene. Bolly har spilt bra på vingen de siste kampene, uten å være en stjerne, Knudtzon har vist glimt men ellers vært for dårlig, Gulbrandsen har gjort noen gode innhopp men ikke fått vist seg frem over 90 min og Solberg er for meg et ubeskrevet blad som ikke har prestert i tippeligaen eller 1. div tidligere. Ingen av disse stikker seg klart frem i forhold til de andre.

                                      Skulle gjerne hatt et par klare førstevalg i vinggruppa vår. Tarik og Traore hadde f.eks vært en annen klasse. Men vi får nok bare håpe at en eller to av de vi har virkelig slår til neste år. Kanskje blir det knudtzon?
                                      Samme hvem som slår til i 2011, bare en av dem slår til skikkelig! Av en elelr annen grunn har veldig tro på Solberg. Har kun sett noen av målene hans på nett, og har sansen for han. Målfarlig kantspiller er jo en ytterst sjelden vare på Åråsen.

                                      Kommentar

                                      • erikh
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2008
                                        • 443

                                        Erling viste stigning utover i sesongen, håper en vinter med fortsettende utvikling kan gjøre at Erling leverer bedre neste år, med mer pondus, ro, og selvtillit.

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1173

                                          Erling kan løpe fort, thats it. Fotball kan han ikke.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎