Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7027

    #81
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Jeg skal love deg at det ikke kommer til å bli noe korstog fra min side. Følelsen nå er mer en matt oppgitthet enn opphisselse.
    Kjenner meg igjen i oppgittheten og er enig i det meste av det du skriver.

    Det største problemet slik jeg ser det er at vi ikke har spillermateriell til å bekle den formasjonen laget er blitt drillet i det siste halvannet året, og spillet blir deretter.

    Selvtilliten i laget må være på nedadgående etter en så lang periode uten seier, og med tap i kveld er vi altså bare fem poeng over kvaliken. Det kan bli en mørk høst hvis ingen trekker ett eller annet opp av hatten. Vi har igjen mange tøffe bortekamper (Godset, Stabæk, Haugesund? Adjøss til poengene der. Sandefjord bør vi vel slå), og ingen enkle hjemmekamper (verken Brann, Start, AAFK, Molde blir noen walkover).

    Apropos Knudtzon får vi håpe valget på flanken i kveld gjør en såpass god jobb at han kan få hvile en periode nå og komme til hektene, med tanke på selvtillit og alt annet. Heller en frisk og sterk Tokstad eller en teknisk Karim på vingen framover.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Ahhh, tenk om de virkelige unggutta hadde fått samme tillit som Knudtzon! Bolly, Gulbrandsen, Tokstad, Ringstad, Gabrielsen! Alle med et potensiale som går langt utenpå Bergs utvalgte Lynfetisch. Nesten noe komisk over faktumet at denne vandrende begrensningen har fått sin egen ukritiske støttegruppe her inne, mens spillere som Bolly nærmest har blitt halshugget etter sine spede forsøk. Egentlig er de to veldig like, begge har ekstrem fart, men er skikkelig uvenn med ballen. Forskjellen er at Knudtzon har flere år med TL-erfaring, det har hverken Bolly eller de andre norske talentene.

      Erling har fått to tredjedeler av en sesong på å vise akkurat det samme som før, at han ikke duger på dette nivået. I en liga totalt opphengt i fart og tempo har han fått et langt bedre rykte enn prestasjonene burde gitt ham. Husker Frode Olsen i TV2 utropte oss til en overgangsvinner med Erling som et eksempel, men hva pokker er imponerende med CV'en hans? Som reserve på kanskje tidenes drittlag i TL? Ta børser og skikkelig statistikk, man finner ham uansett langt, langt nede på alt av rangeringer. Berg hevder han er meget god i det defensive, men slik jeg ser det når han ikke Myklebusts innsats i denne rollen til anklene, og han heiv vi ut gratis fra Åråsen.

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        #83
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Ahhh, tenk om de virkelige unggutta hadde fått samme tillit som Knudtzon! Bolly, Gulbrandsen, Tokstad, Ringstad, Gabrielsen! Alle med et potensiale som går langt utenpå Bergs utvalgte Lynfetisch. Nesten noe komisk over faktumet at denne vandrende begrensningen har fått sin egen ukritiske støttegruppe her inne, mens spillere som Bolly nærmest har blitt halshugget etter sine spede forsøk. Egentlig er de to veldig like, begge har ekstrem fart, men er skikkelig uvenn med ballen. Forskjellen er at Knudtzon har flere år med TL-erfaring, det har hverken Bolly eller de andre norske talentene.

        Erling har fått to tredjedeler av en sesong på å vise akkurat det samme som før, at han ikke duger på dette nivået. I en liga totalt opphengt i fart og tempo har han fått et langt bedre rykte enn prestasjonene burde gitt ham. Husker Frode Olsen i TV2 utropte oss til en overgangsvinner med Erling som et eksempel, men hva pokker er imponerende med CV'en hans? Som reserve på kanskje tidenes drittlag i TL? Ta børser og skikkelig statistikk, man finner ham uansett langt, langt nede på alt av rangeringer. Berg hevder han er meget god i det defensive, men slik jeg ser det når han ikke Myklebusts innsats i denne rollen til anklene, og han heiv vi ut gratis fra Åråsen.
        Gidder du å liste opp denne gruppa?

        Blir ikke vanskelig å vite hva du kommer til å mene om han etter kampen da du starter å slenge dritt om han over 30 timer før kampen starter.
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13243

          #84
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Nesten noe komisk over faktumet at denne vandrende begrensningen har fått sin egen ukritiske støttegruppe her inne,
          Ja, man kan vel gå så langt som å kalle dem supportere.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #85
            Det er ikke helt sikkert at jeg støtter vurderingen av å bruke EK på A-laget for tiden. Men om han kommer på banen iført LSK-drakt, så får han min støtte.
            Han og alle andre.
            Knurr...

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #86
              Opprinnelig skrevet av reka
              Ja, man kan vel gå så langt som å kalle dem supportere.
              Haha, din sleiping! Snakk om å ta en setning ut av sammenhengen, til å med med komma inkludert

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                #87
                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Haha, din sleiping! Snakk om å ta en setning ut av sammenhengen, til å med med komma inkludert
                Om jeg så tar med det du skrev bak komma, så vil jeg gjerne fortsatt utfordre deg på å komme opp med en liste brukere inne på forumet som gjør begge av følgende:

                1. Ukritisk støtter EK
                2. Halshugger Bolly

                Lykke til!

                Kommentar

                • Gjest

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Det er ikke helt sikkert at jeg støtter vurderingen av å bruke EK på A-laget for tiden. Men om han kommer på banen iført LSK-drakt, så får han min støtte.
                  Han og alle andre.
                  Alle som spiller skal ha støtte fra tribunen, men forumet er IKKE tribunen, på forumet er all kritikk legitim med mindre den er usaklig!
                  Jeg ser du er usikker på om det er rett av Berg å bruke EK.
                  Jeg er derimot HELT SIKKER på at det er FEIL av Berg å bruke EK.

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av daf
                    Jeg ser du er usikker på om det er rett av Berg å bruke EK.
                    Jeg er derimot HELT SIKKER på at det er FEIL av Berg å bruke EK.
                    På den ene siden kan det jo tenkes at jeg med overlegg valgte å uttrykke meg svært diplomatisk...
                    På den annen side kan det jo hende at jeg har sett et par treninger denne uka, og er usikker på hvem som skulle inn istedetfor.
                    Hovedproblemet synes å være manglende selvtillit, og det gjelder i stor grad også for minst ett av alternativene. I tillegg hjelper det ikke EK så veldig mye at han har lagkamerater som ikke evner å spille han god, heller.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #90
                      Kred til Erling i dag! Første omgangen han leverte er det klart beste han har prestert for oss, god med ball, gode avleveringer minus innlegg og masse gode gjenvinninger.

                      Fortsett sånn!!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #91
                        Synd for Erling at når han kanskje gjør sin beste kamp i den gule trøya så kommer Fredrik Gulbrandsen inn å gjør en kjempekamp den lille stunden han får på banen.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Loddet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 325

                          #92
                          Denne kampen var veldig bra i forhold til det som har vært, virka som han hadde en helt annen innstilling enn tidligere. Ser ut som det har slått positivt ut den rettmessige dritten han har fått.

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Synd for Erling at når han kanskje gjør sin beste kamp i den gule trøya så kommer Fredrik Gulbrandsen inn å gjør en kjempekamp den lille stunden han får på banen.
                            Tror ikke Erling syns det er trist med lagkamerater som lykkes. Men uansett veldig viktig for Erling med en match der han lykkes i de aller fleste involveringene, og klarte å spille på sin største force - farta - på en riktig måte. Jeg så potensialet i et par av de tidlige vårkampene og i noen av treningskampa. Håper den tyngste perioden er over nå!

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13243

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Loddet
                              Ser ut som det har slått positivt ut den rettmessige dritten han har fått.
                              Synes du bør ta en del av æren for dette, ja...

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av skotten
                                Tror ikke Erling syns det er trist med lagkamerater som lykkes. Men uansett veldig viktig for Erling med en match der han lykkes i de aller fleste involveringene, og klarte å spille på sin største force - farta - på en riktig måte. Jeg så potensialet i et par av de tidlige vårkampene og i noen av treningskampa. Håper den tyngste perioden er over nå!
                                Selvsagt synes ikek han det er trist, men jeg synes det er trist for han sin del at når han endelig spiller en god kamp så kommer Guldbrandsen inn å gjør ett kjempeinhopp. Bare ett spørsmål om tid før Bukken starter og han la inn en kanonsøknad om startplass etter innhoppet idag. Men for LSK sin del er det bare bra. Får håbe denne kampen gir Erling en boost og litt trua på seg selv, han besitter ekstrem fart og bare han får trua nok på seg selv til å tørre å utfordre så kommer han til å bli bra!
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #96
                                  Tror ikke det gjör noe at Bukken kommer inn og gjör det bra. Sist jeg sjekka hadde vi ikke så veldig mange klokkerene valg på venstre- og höyrekant. Tror det blir godt med åpninger for alle som presterer bra på kant.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Tror ikke det gjör noe at Bukken kommer inn og gjör det bra. Sist jeg sjekka hadde vi ikke så veldig mange klokkerene valg på venstre- og höyrekant. Tror det blir godt med åpninger for alle som presterer bra på kant.
                                    Du er inne på noe der, men når Erling endelig gjør en god kamp så må han gå en hel uke og vite at muligheten for å ikke starte neste match er stor. Nekter å tro at det er med på å bygge selvtillit. Nå gjenstår det å se om formen til erling er oppadgående eller om dette var ett blaff. Jeg håber og tror på det første!

                                    Bra jobba idag Erling! Dette unner jeg deg!
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Du er inne på noe der, men når Erling endelig gjør en god kamp så må han gå en hel uke og vite at muligheten for å ikke starte neste match er stor. Nekter å tro at det er med på å bygge selvtillit. Nå gjenstår det å se om formen til erling er oppadgående eller om dette var ett blaff. Jeg håber og tror på det første!

                                      Bra jobba idag Erling! Dette unner jeg deg!
                                      Som jeg nevnte et annet sted; Jeg har sett Erling spille klart bedre kamper enn dette. Med tiden kommer han tilbake dit.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #99
                                        Erling spilte en veldig god første omgang og var blant våre beste spillere da vi dominerte som mest. I tillegg leverer han en solid defensiv innsats. Jeg er helt sikker på at han kommer til å starte på høyre kant neste match.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Martin Olsen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jan 2007
                                          • 186

                                          Erling Knudtzon var Meget Bra i dag og da spesielt Defensivt. Når vi spiller med Edwin som kant og Nosa som sentral som ikke ofrer seg defensivt så Gjør Erling en mega bra jobb sammen med Espen. Hadde Nosa og Edwin jobbet hjemmover også så kunne Erling vært med mer offensivt. Fredrik får da en motsatt jobb da han kommerinn når Henning setter inn Lasse på Motsatt kant som bare tenker defensivt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎