Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BroganTrundler
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2014
    • 665

    To skikkelig goalgetter scoringer, toppscorern!

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3332

      Vært kritisk til Erling i veldig lang tid - men den innsatsen han har vist denne sesongen fortjener faen meg respekt. Fra nå av er han en av våre virkelige store. Erling er sjef!

      Skal ikke si et vondt ord om Erling mer

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Bra Erling. Bruk selvtilliten nå.

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          Erling er faen meg KONGE i dag! Når han løper opp ballene og kriger som han gjorde i 2 omgang, så tar det bare kaka. Står fram som et prakteksemplar av hvordan en LSK-spillers holdning SKAL være!

          Etter kampen i dag føler jeg virkelig at Erling er en 100% ekte fugl og Lillestrømgutt, man kjenner det bare på følelsen som man gjorde med Bjarmann, Strand, Sundgot, Werni, Powell etc! En av gutta med historie planta langt inn i de tørre murblokkene på gamle tribunen. Folk kan si hva faen de vil, men denne karen kan kassere inn 10 talls goller om han vil, og han jobber FOR laget og FOR klubben. I tillegg virker han tilsynelatende som en ekte kjernekar!

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Ett goalgetter mål, og en klasscoring i ubalanse, nå er formen inne :-)

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Opprinnelig skrevet av armykanari
              Erling er faen meg KONGE i dag! Når han løper opp ballene og kriger som han gjorde i 2 omgang, så tar det bare kaka. Står fram som et prakteksemplar av hvordan en LSK-spillers holdning SKAL være!

              Etter kampen i dag føler jeg virkelig at Erling er en 100% ekte fugl og Lillestrømgutt, man kjenner det bare på følelsen som man gjorde med Bjarmann, Strand, Sundgot, Werni, Powell etc! En av gutta med historie planta langt inn i de tørre murblokkene på gamle tribunen. Folk kan si hva faen de vil, men denne karen kan kassere inn 10 talls goller om han vil, og han jobber FOR laget og FOR klubben. I tillegg virker han tilsynelatende som en ekte kjernekar!
              Word. Og ikke bare det. Erling er også som en fin vin. Han blir bedre med åra. Han kom hit som en sprinter, men uten kraft og trøkk i spillet. Han var en enveisspiller med et ganske begrenset teknisk repertoar. Men for hvert år som går, så virker det som han har tatt betydelige steg på et eller flere områder. Han har lagt på litt muskler og tar for seg i dueller. Han har flere strenger og spille på rent teknisk. Han er flinkere til å heve blikket og lese spillet. Han involverer seg mye mer, også feilvendt, og kan spille på mindre flater. I år viser han til og med litt goalgetter-takter. Oftere på rett plass og ikke like stressa. Samtidig er han fortsatt lynrask og arbeidskapasiteten er upåklagelig.

              En annen sak som kanskje er litt kjipt for Erling, men veldig ålreit for oss: Totalsummen av dette blir en veldig solid tippeligaspiller. Han er derimot litt for gammel, og kanskje ikke helt på det nivået der utenlandske klubber er interesserte. Med andre ord har vi en helt utmerket tippeligaspiller som kan bli hos oss i mange, mange år. Forhåpentligvis kan han ta plass i samme klubb som Sundgot, Søgård og Bjarmann når han legger opp. Potensiell klubblegende.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                Utrolig å se hva litt selvtillit kan gjøre for Fønix. I andreomgang dominerer han jo kampen. Dempinger som ellers havner på tribuna blir til vendinger og dragninger med ballen limt til foten. jeg hadde allerede begynt å rive meg i håret da han prøver å dra ut moldebacken ved 1-2 scoringa i steden for å avslutte på første mulighet. Men jaggu fixa han den og.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Erling har hatt en meget god utvikling i år. Tydelig at teknikken har blitt mye bedre, og at han tar flere riktige valg enn tidligere. Synd han ikke fikk med seg at Nyland havna på ryggen i første omgang.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3186

                    Erling Knudtzon er på Rundens lag i VG etter to mål hjemme mot Molde.

                    Han er også nr 3 på VGs liste över "råtasser", med tjue frispark dømt mot seg hittil i år. Det tar jeg som et nytt bevis på at han herjer med motspillerne og er blitt en ekte duellspiller, og hvem skulle trudd det for tre-fire år siden?

                    Erling har etter mitt syn jobba godt og kontinuerlig med styrke, utholdenhet og teknikk i tillegg til hurtigheten, og det har gitt resultater. Enda mer trening på avslutninger (med god coaching av Sundgot) begynner også å gi uttelling i målskåre og effektivitet.

                    (Andre fugler på VGs lister er Origi på femte (trur jeg det var) på redninger og Anderson blant de fem beste på vellykka pasninger.)

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      Et annet poeng jeg synes er interessant er verdien av å ha spillere som tåler mai-måneden i Tippeligaen. I Kveen-intervjuet før kveldens kamp snakkes det en del om dette, og Erling trekkes frem som gjennomtrent og en som holder gjennom det tøffe kampprogrammet i sesonginnledningen.

                      Diskuter gjerne om kampprogrammet burde vært annerledes, men slik det faktisk er nå, er det viktig med spillere om holder.

                      For meg er det bare enda et punkt på en allerede lang liste av grunner til at jeg er overlykkelig for at Erling er hos oss.
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        Erling Knudtzon er ikke så dårlig likevel, nå eller?

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                          Erling Knudtzon er ikke så dårlig likevel, nå eller?
                          Som målscorer har han vel fortsatt en vei å gå.. Men at han har gjort sakene sine bedre i år enn kanskje noen gang, det er det liten tvil om. Han er en av de som virkelig jobber hardt for laget. Om han fortsetter sånn som i siste par kampene, ja da blir det flere mål og enda mer velfortjent ros. Personlig vil jeg fortsatt se en skadefri Friday som alenespiss, da gjerne med Johan/Marius, Fofana og Erling rett bak.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Nå må Erling legge bånd på seg selv, ellers går han til Real Madrid til sommeren.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              To mål mot Molde. Tre målgivende av virkelig høy klasse i dag. I tillegg til steinhard jobbing i 90 min. så har han blitt god i mottak og pasningspillet. Har jo blitt en absolutt nøkkelspiller. Og ja, Erling Knutzon er spiss!

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                Erling gjør en god jobb for laget. Unner ham suksessen. I tillegg har vi Fred som gir oss en ny dimensjon i angrep. Knudtzon er en perfekt spiller å bruke sammen med Fred. Disse to kan sørge for at vi blir vanskelig å ha med å gjøre. Bak lurer Fofana som ingen vet hva kan finne på.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Altså forspillet til 0-3. Selv ikke Björn kunne gjort det bedre. For en spiller!
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Revet meg så mye i håret og da er det så utrolig å se noen blomstre på denne måten. Må det bare fortsette. HÆRLiNG

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2530

                                      Glem bare ikke de prestasjonene her den dagen det butter litt. også burde diskusjonen en gang for alle legges død: Erling er spiss.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        Glem bare ikke de prestasjonene her den dagen det butter litt. også burde diskusjonen en gang for alle legges død: Erling er spiss.
                                        Erling skal spille, selvsagt, han har spilt veldig bra siste kampene. Personlig vil jeg helst se Friday på topp, med Johan, Fofana og Erling rett bak. Friday skadefri er soleklart på laget!

                                        Kommentar

                                        • Oddis
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 2744

                                          Opprinnelig skrevet av Børge
                                          Glem bare ikke de prestasjonene her den dagen det butter litt. også burde diskusjonen en gang for alle legges død: Erling er spiss.
                                          Samma om han er spiss eller kant egentlig. Han kan gjøre nesten den samme jobben på begge steder, og er atpåtil jævlig god til det på begge steder. Holder meg til å si at Erling er Fugl, og en jævlig bra en også!
                                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎