Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Han sikter sikkert til et par dårlig timede innvolveringer i 1.omg men ellers gjorde han vel en grei match. Matchet til og med spissen til TIL på farta. Denne kampen burde vært 3 poeng men de to lags keepere ble avgjørende. Isolert sett en god kamp men alt er stang ut om dagen. Det kan bli sjebnesvangert.
    Det beste var da han kåla i første omgang før han klinte ballen rett i huet på franskmannen fra en halv meter. Erketypisk Kippe. Holdt på å le meg ihjæl. Sammen med innhoppet til Mathew så var det gårsdagens beholdning.
    ..................

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Mulig han trengte den. Franskmannen var jo outstanding etter den smellen.....

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Out standing?

        Kippe var vel brukbar han, men det var ikke franskmannen i mine øyne ?

        Kommentar

        • Gjest

          Kaptein Kippe utvist igjen. Klønete å sette seg selv i en situasjon som gjør dette mulig.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Han kan ikke gardere seg mot dommernes forutinntatthet. Tre røde kort, alle feil. Helt fantastisk.

            Kippe-regelen lever i beste velgående.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Gjest

              Opprinnelig skrevet av daf
              Kaptein Kippe utvist igjen. Klønete å sette seg selv i en situasjon som gjør dette mulig.
              Klønte av Kippe?? Han gjorde ca 0% feil i situasjonen som oppstod.
              Mikalsen dummer seg ut, før Amundsen er borti motspiller slik at han smeller inn i Kippe. Jeg vil påstå at om ikke dommeren blåser på Amundsen sin takling, så skulle Kippe hatt frispark for å bli løpt ned av Sogndal- spilleren.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2308

                Litt om "skandalen":


                Er det forhåpninger om å få omgjort kortet, altså at det er Amundsen som må sone og ikke Kippe? Eller hvordan resonerer apparatet rundt dette før stb-kampen?



                Kommentar

                • Bondepunk
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2015
                  • 140

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Litt om "skandalen":


                  Er det forhåpninger om å få omgjort kortet, altså at det er Amundsen som må sone og ikke Kippe? Eller hvordan resonerer apparatet rundt dette før stb-kampen?


                  Behandlings tiden på den søknaden er vel for lang til at han hadde fått spilt Stabæk kampen?

                  Kommentar

                  • armykanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 736

                    Er det ikke slik at man kan spille mens anken pågår?

                    Kommentar

                    • armykanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 736

                      Opprinnelig skrevet av Bondepunk

                      Behandlings tiden på den søknaden er vel for lang til at han hadde fått spilt Stabæk kampen?
                      Er det ikke slik at man kan spille mens anken pågår?

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        Opprinnelig skrevet av armykanari

                        Er det ikke slik at man kan spille mens anken pågår?
                        Har vært slik før i alle fall. Da med en viss fare for forlenget karantenen om man misstenkes for å spekulere i å anke for å få spilt en viktig kamp.
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          De har gitt en dom, og som det leses i avisa i dag, må han stå over om ikke anken blir behandlet før neste uke. Ikke samme regler som i England med andre ord.

                          Kommentar

                          • Gullars
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 355

                            Håper virkelig Kippe nå får en rask tilbakemelding fra klubben, er redd dette kommer til å føye seg inn i rekken av andre ikke stolte øyeblikk klubben har med behandling av spiller med lang og tro tjeneste. Jeg mener denne saken burde vært avgjort for lenge siden, man kunne gitt han to alternativer, et ved nedrykk og ett hvis vi holdt plassen.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker.
                              ..................

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9383

                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker.
                                Opp på topp!

                                (seriøst ment)

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker.
                                  Er nok avhengig av hvem som trener klubben neste år dette og om det finnes midtstoppere i kikkerten. Selv om mannen snart er 39 og har en utrolig imponerende antall kamper over 20 år, noe som selvsagt tærer på en kropp, har han fortsatt lysten der til å gi mer. Alle som har passert 40 vet at det ikke er like lett å komme seg etter en kamp. For det er det alltid for Frode, en kamp. Det er derfor han elsker kamper som mot VIF og RBK og ofte yter sitt ytterste i slike kamper.Man skal heller ikke undervurdere betydningen å ha ham der selv om han kanskje blir stallfyll. Stallfyll er et litt negativt ord men denne klubben har ikke nødvendige ressurser til å ha 2 x 11 mann som alle holder topp tippeligastandard.

                                  Kanskje er det greit at Frode får et siste år hvor han får lov til å være litt stallfyll. Jaggu har han vært lagkamerat med mange av den kategorien etter en mannsalder i denne klubben. Han har fått mye av LSK, livet hans har vært rikt mye takket være LSK. Og han har gitt mye tilbake. Neste år fyller klubben 100 år og jeg mener det vil være knallhardt å ikke ta med Frode i 2017. Spillere som Sheriff er fremtiden til Lsk. De spilte sammen i midtforsvaret i en 3. div. kamp denne sesongen. Det tror jeg gav ham veldig god læring og det å ha erfarne spillere rundt seg tror jeg er en sterk årsak til at Sheriff ikke ble tatt av nerver i noen av de viktigste kampene Lsk har spilt og som Sheriff imponerte oss alle i.

                                  Kommentar

                                  • Robiwan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 603

                                    Ingen blir yngre med åra, og heller ikke Frode Kippe. Men alt det pratet om at han blir stallfyll er jeg ikke enig. Jeg er sikker på at hvis Frode Kippe får ny kontrakt så stiller han fra start i over 50% av kampene han er tilgjenglig.
                                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                    Kommentar

                                    • Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

                                      Hva venter vi på? Det er klubben som blir 100 i 2017 ikke Kippe!
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                      Kommentar

                                      • Jannis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2005
                                        • 266

                                        Forhandlingene går overhode ikke bra, Kippe og klubben står langt fra hverandre.

                                        Mer på rb+
                                        Etter to møter med LSK-ledelsen, mener Frode Kippe (38) det er mye som må forandres for at det skal bli enighet om en ny avtale.

                                        Kommentar

                                        • forzafugla!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 461

                                          Hva slags lønn ligger egentlig Kippe på idag? Basert på det dem skriver i Nettavisen virker det jo som om klubben har kommet med et skikkelig skambud.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎