Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #61
    Opprinnelig skrevet av knut
    Han har nå spilt sin dårligste kamp for fugla; på venstre kant, og har ikke fungert optimalt som venstre back i hele år...

    Etter egen selektiv hukommelse, mener jeg å huske at LKE er en habil høyre back!

    At han må vike "plassen sin" for en formløs Essediri er for meg et mysterium. LKE tilbake på høyre back nå!
    Enig. Synes faktisk synd på fyren. La LKE få prøve seg på høyreback, og Ringen på venstreback (ikke kant, han er ingen Påsan).

    Kan det være så vanskelig? Bare Berg som ikke ser dette?
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #62
      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Enig. Synes faktisk synd på fyren. La LKE få prøve seg på høyreback, og Ringen på venstreback (ikke kant, han er ingen Påsan).
      Husker jeg feil eller blander deg med noen om jeg mener å huske at du var en iherdig forkjemper for Ringstad på kanten og ikke backen tidligere? Ble ikke Berg kritisert for å bruke han på back?

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #63
        Hva med å kalle en spade for en spade? Eriksen holder rett og slett ikke det nivået som det kan og bør kreves at spillere i Tippeligaen holder.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #64
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Husker jeg feil eller blander deg med noen om jeg mener å huske at du var en iherdig forkjemper for Ringstad på kanten og ikke backen tidligere? Ble ikke Berg kritisert for å bruke han på back?
          Alt er bedre enn Kiko eller Søgård på venstrekant. Ringen er flere knepp opp.

          Men Ringen har sin fremtid som "moderne" back ala Shane og Schiller.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            #65
            Å sette Lars-Kristian Eriksen på kant er for meg bare et tegn på at Berg hadde null tro på seier i dag. "Jaja, denne posisjonen er ikke så viktig" tenkte han sikkert da han satte ham opp.
            Twitter

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #66
              Opprinnelig skrevet av Herman
              Å sette Lars-Kristian Eriksen på kant er for meg bare et tegn på at Berg hadde null tro på seier i dag. "Jaja, denne posisjonen er ikke så viktig" tenkte han sikkert da han satte ham opp.
              Men hallo?

              Hvem skulle egentlig spilt der? Vi hadde Tokstad, Ohi, Sundgot og Nadj på benken. Tokstad satses på som höyreback og har ikke all verdens erfaring i TL. Ohi er jo nykonfirmert og ikke en spiller man slenger på fra start mot Tromsö borte (enda). Sundgot er halvinvalid, og Nadj har ikke så mye erfaring på kanten.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #67
                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Ohi er jo nykonfirmert og ikke en spiller man slenger på fra start mot Tromsö borte (enda).
                Man slang han da inn fra start borte mot godset i fjor om jeg ikke husker feil. Nå har han trent med a-laget i noen måneder og bør være like klar som han var da. Tokstad har spilt på midten for Strømmen så vidt jeg har fått med meg, vet ikke om han satses på på noen som helst posisjon. Men han kunne vært et alternativ i dag.

                Men jeg synes ikke det var så ille at vi starta med Eriksen, derimot er det ille at han ikke ble bytta ut.

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Man slang han da inn fra start borte mot godset i fjor om jeg ikke husker feil.
                  ... og ble Tippeligaens yngste målscorer, om jeg ikke tar feil.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #69
                    Det er jo en viss forskjell på disse kampene.

                    - Tromsö 2011: serieleder på hjemmebane, dem slepper knappt inn mål, midt i sesong, masse utskiftninger i laget vårt allerede, Tromsös förste match etter pausen, Tromsö har et lag med til stor del rutinerte spillere.

                    - Godset 2010: Middelhavsfarer, Godset hadde hawaii forsvar, rimelig ubetydelig match (årets siste), förstevalg tilgjengelig i försteelveren, Godset hadde også masse snörrunger i laget sitt.

                    Det er rimelig stor forskjell på disse kampene.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      #70
                      Lurer på hvorfor ikke LKE spilte høyrekant i dag og Solberg på venstre.
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Xavi
                        Lurer på hvorfor ikke LKE spilte høyrekant i dag og Solberg på venstre.
                        LKE skulle spilt høyreback, Karim høyrekant og en av unggutta på venstrekant..

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          LKE skulle spilt høyreback, Karim høyrekant og en av unggutta på venstrekant..
                          Det er i og for seg sant. Men har Karim noensinne levert en bra kamp som høyrekant i sin tid i LSK? Da mener jeg spillemessig. Han har spilt et par kamper som kant og slått bra dødballer, men spillemessig er han utdatert som kant.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #73
                            "Det er jo en viss forskjell på disse kampene.

                            - Tromsö 2011: serieleder på hjemmebane, dem slepper knappt inn mål, midt i sesong, masse utskiftninger i laget vårt allerede, Tromsös förste match etter pausen, Tromsö har et lag med til stor del rutinerte spillere.

                            - Godset 2010: Middelhavsfarer, Godset hadde hawaii forsvar, rimelig ubetydelig match (årets siste), förstevalg tilgjengelig i försteelveren, Godset hadde også masse snörrunger i laget sitt.

                            Det er rimelig stor forskjell på disse kampene. "

                            Riktig det. Og en nykommer med rette innstillinegn og talentet, blåser i alt dette. Vi skulle kastet innpå Ohi istedenfor MEGET formsvake LKE. Det er lov å gamble litt, særlig bår man vet at det lønner seg muligens på kort sikt, og med sikkerhet på lang sikt. Ser ikke for meg at LKE har noen stor fremtid, utifra innsatsen hans er det en spiller som snart er ferdig i klubben.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              #74
                              Er det egentlig så stor forskjell? I denne serien er "alle kamper vanskelige" og alle slår alle. Selv ikke hjemmebanefordelen er det mer enn en håndfull lag som virkelig klarer å utnytte.

                              Alle må se at Eriksen er for dårlig, noe han egentlig har vært fra vi hentet han som benksliter i Lyn. Det paradoksale er at Essediri er nesten like dårlig, bortsett fra en liten ting - han slår gode innlegg i fart. (ikke dødballer) For Essediri og Eriksen sin del så er det INTET som forsvarer ny kontrakt.

                              De virkelig store utfordingene vi har defensivt handler ikke bare om backene. Også Pedersen, Kippe og "Steffensen" har klare begrensninger og fødselsår som tilsier at dette ikke er fremtiden. Mitt tips er at ingen av de nevnte fem er i stallen for sesongen 2013, og da er tiden inne NÅ til å tenke langsiktige forsterkninger.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #75
                                Syns vi skal gi gutten en mulighet i favorittposisjonen. Hvis han ikke leverer der er det ut helst gratis til sommeren eller etter sesongen.

                                Martin Linnes inn.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #76
                                  En kjapp titt innom nettsiden fotballfrue.no forklarer nok en god del om hvorfor gutten sliter i gul&svart drakt. Altså, hvorfor lavkarbo-diett? Lars: Du må ikke på død og liv følge dietten til dette beinranglet du bor sammen med (beklager ordlyden her, men det er ikke jeg som har lagt ut tusen millioner bilder av meg selv på bloggen min). Det virker dessuten dessverre som om noen har blitt fortalt at høyre bein alltid skal løftes til korrekt vinkel hver gang noen tar et bilde. Gjelder dette også på en fotballbane?

                                  I dag rygger og rygger han (som vanlig), har hodeløse klareringer som går rett til det andre laget og imponerer ingen. Nei, jeg hater å si det, men når LKE er i nærheten av ballen smeller jeg tenna i stuebordet i rein nervøsitet og tygger løs. Seksjonen er halvert de siste dagene for å si det pent.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Lovefool
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 495

                                    #77
                                    I følge fotballfruen selv er det ikke en diett, men en livsstil på lik linje med vårt vanlige kosthold.

                                    Til opplysning går alle spillerene i Odd og Strømsgodset også på lavkarbo.

                                    Alt det andre er jeg enig med deg i. :-)
                                    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
                                    http://www.lovefool.org

                                    Kommentar

                                    • aguado
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 448

                                      #78
                                      Spent på om noen har en plausibel forklaring på hvorfor man frivillig oppsøker bloggen til kona til LKE.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Lovefool
                                        I følge fotballfruen selv er det ikke en diett, men en livsstil på lik linje med vårt vanlige kosthold.
                                        Mulig det, men det passer ikke i LSK.

                                        Det burde være veldokumentert at her er livsstilen simpel boksøl, smuglerkebab og rulletobakk.

                                        Tror det står i arbeidskontrakten til alle spillere, under firmagoder.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • Lovefool
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 495

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                          Spent på om noen har en plausibel forklaring på hvorfor man frivillig oppsøker bloggen til kona til LKE.
                                          Underholdning. Man ser hvor dårlig stilt det står til med menneskeheten. :-)
                                          Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
                                          http://www.lovefool.org

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎