Det er vel nærmest første gang Eriksen "står" i den posisjonen han ble hentet til. Og da slår han til med et kreminnlegg. Mannen er rett og slett et offer for omrokkering. LKE er en middels venstreback, men hadde vært landslagsaktuell på høyre back hvis han hadde fått spille der etter overgangen fra Lyn.
Lars-Kristian Eriksen
Collapse
X
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Jo. Du bør se kampen igjen. Jeg har sett den live og spolt gjennom nå etter hjemkomst på tvn. Eriksen bryter flere ganger, vinner mange dueller, spiller faktisk en del konstruktive pasninger og går hyppig på løp. Det var få Lsk-spillere som var bedre enn Eriksen i dag. Et par sedvanlig elendige utspill av Logi går ut over Eriksen, men han redder faktisk inn 2-3 av de i 2.omgang.Kommentar
-
Jo. Du bør se kampen igjen. Jeg har sett den live og spolt gjennom nå etter hjemkomst på tvn. Eriksen bryter flere ganger, vinner mange dueller, spiller faktisk en del konstruktive pasninger og går hyppig på løp. Det var få Lsk-spillere som var bedre enn Eriksen i dag. Et par sedvanlig elendige utspill av Logi går ut over Eriksen, men han redder faktisk inn 2-3 av de i 2.omgang.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Apropo umarkerte innlegg. Hadde med ei venninne på kamp i dag og hun spurte "jeg skulle egentlig likt å vite hva den offensive planen til Lillestrøm er. De kommer ofte til innlegg, men ingen av spillerne løper jo inn i boksen" Kloke ord av en ikke alt for fotballkyndig person, da Bjørn, Fredrik, motsatt ving og Tokstad ikke akkurat var fryktelig hissige på å komme seg fremover i dag. Alt løsna når Nosa og Bolly kom inn, før det var alle de offensive katastrofale i dag.Kommentar
-
Det du sier er at Nosa og Bolly er de i LSK som har skjønt LSKs offensive plan?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hva mener du? Slipper til tre totalt umarkerte innlegg fra kant etter å ha blitt trukket ut av posisjon?
Njet, jeg står på at LKEs førsteomgang var langt under pari. Tok seg imidlertid bra opp etter pause, og fantastisk assist til Kippes 1-1.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ser ut til at nok en spiller er på vei ut døra.. http://fotball.aftenposten.no/elites...icle206708.eceKommentar
-
Ser ut til at nok en spiller er på vei ut døra.. http://fotball.aftenposten.no/elites...icle206708.eceKommentar
-
Jeg synes den er betraktelig fetere enn den nåværende Karim - Pedersen - Kippe - LKE.
Og så er det vel temmelig sannsynlig at det i så tilfelle vil komme inn en ny back eller to til. Og jeg er ikke lei meg for å erstatte LKE med en annen akkurat. Veldig gjerne en som er best med venstrebeinet.Kommentar
-
Jeg synes den er betraktelig fetere enn den nåværende Karim - Pedersen - Kippe - LKE.
Og så er det vel temmelig sannsynlig at det i så tilfelle vil komme inn en ny back eller to til. Og jeg er ikke lei meg for å erstatte LKE med en annen akkurat. Veldig gjerne en som er best med venstrebeinet.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar