Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Med Obi, Gisle(inntil videre) og Tokstad på vei ut har vi ingen sentrale GODE spillere sentralt neste år. Dersom Obi kunne tenkt seg en lønn på nivå med hans ferdigheter(rundt halv mill) så ønsker jeg han velkommen som squadspiller... Gratis blir han også.
    Blir spennende å se nivået på Ruben og Roger neste sesong, men tror og håper de er bedre alternativ en Obi neste år.

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      Nei nei nei, dette endrer ikke noe. For dårlig spiller og absolutt ingen grunn til at denne spilleren skal holde Ruben ute av laget. Kjøp heller en klassespiller!

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Da legger du lista høyt for neste år. Med unntak av Stabæk-kampen og debuten har han alltid vært blant våre 3-4 beste i kampene.
        En sannhet med sterke modifikasjoner. Så sterke at det knapt ligger noe sannhet bak det.

        Vil vel heller si at det kun er 2 kamper han har vært blant våre 3-4 beste spillere. Obifule er milevis fra den kvaliteten vi trenger sentralt på midtbanen om vi skal reise oss igjen.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13243

          Er ikke vanskelig å se kvalitetene hans, men tempoet og intensiteten må opp. Spilleren ble jo i sin tid hentet fra Nigeria for utvikling og eksport, men er en av de som har falt igjennom grunnet vansker med å tilpasse seg tippeligaen. Er vel mulig at han kan få en mirakuløs bedring ala Somen Tchoi under ny trener, da problemet vel er det samme, men Obi er ikke noe vi kan satse på nå. Behold ham til sommeren slik at ny trener kan forøke å utvikle ham, men få inn en erstatter med én gang. Obi kan umulig koste mer enn et par bugg og et donaldblad i uka slik situasjonen hans er nå.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av reka
            Er ikke vanskelig å se kvalitetene hans, men tempoet og intensiteten må opp. Spilleren ble jo i sin tid hentet fra Nigeria for utvikling og eksport, men er en av de som har falt igjennom grunnet vansker med å tilpasse seg tippeligaen. Er vel mulig at han kan få en mirakuløs bedring ala Somen Tchoi under ny trener, da problemet vel er det samme, men Obi er ikke noe vi kan satse på nå. Behold ham til sommeren slik at ny trener kan forøke å utvikle ham, men få inn en erstatter med én gang. Obi kan umulig koste mer enn et par bugg og et donaldblad i uka slik situasjonen hans er nå.
            Tipper Hønefoss er veldig interessert i å kvitte seg med lønnsutgiftene hans. Var vel 2 mill hvis jeg ikke husker feil.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Mynten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 484

              Anser han som en nødløsning dersom vi ikke klarer å få tak i en spiller med større offensivt register. Her har ikke LSK dårlig tid, og skulle han signere for noen andre mens LSK tenker så er ikke det noe krise.

              Ser poenget med at han er billig i drift, men kvalitet bør komme foran det kriteriet. Med Per Bergs penger tror jeg vi kan skaffe oss bedre spillere enn Paul.

              Konklusjon: Ikke signer han nå, men avvent hva vi klarer å få inn av andre spillere i løpet av vinteren. Er han ledig i mars og vi fortsatt har behov for folk kan vi vurdere han igjen.

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1068

                Vrakgods. Fagermo neste!

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Tipper Hønefoss er veldig interessert i å kvitte seg med lønnsutgiftene hans. Var vel 2 mill hvis jeg ikke husker feil.
                  Til opplysning, så leste jeg i går at Hønefoss har gjort opp med Obi og han er kontraktsløs fra 01.01.12.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13243

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Til opplysning, så leste jeg i går at Hønefoss har gjort opp med Obi og han er kontraktsløs fra 01.01.12.
                    Nettopp, to bugg og et donaldblad.

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      Simply not good enough for us, even as a squad player. He's had a couple of good games (Søpla hjemme) but is realistically a poor mans James Morrison. Creates little, and spoils even less for the opposition.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        ønsker vi å ha med spillere som ikke er gode nok for Hønefoss og som ikke har prestert hos oss iløpet av en halv sessong? ... hope not..
                        men takk for insatsen, du gjorde det du kunne, desverre er du ikke så god som de fleste hadde håpet du en gang kunne bli.
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3141

                          Han var elendig i går. Tipper han allerede har fått beskjed om at han ikke er med neste år, for så dårlig har han ikke vært i noen kamp tidligere.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Han var elendig i går. Tipper han allerede har fått beskjed om at han ikke er med neste år, for så dårlig har han ikke vært i noen kamp tidligere.
                            Holder det ikke bare å se hvilke som er signert og hvilke klubben har uttalt at dem ønsker å signere? Da finnes det ikke plasser igjen til Paul. Og det tror jeg han forstår selv også. Uansett må han jo vise seg frem for andre klubber, så motivasjon burde han jo ha!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎