Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Fra UFC på Facebook:
    "Her er "ekspertenes" tips før tippeligastart:
    -VG: 13 plass - VG synes spillerstallen og kvaliteten ser for dårlig ut. Vi tipper en kamp for å overleve.
    -TV2: 11. plass- middelhavsfarer, status quo, ingenting som tilsier forbedring og fremgang
    -NRK: 12. plass- Åråsen skal være et vondt sted å komme til. Det har det ikke vært de siste årene.
    -Netttavisen: 14.plass - Sportslig er det mørke skyer over LSK
    -Aftenposten: 13.plass- Lillestrøm overlever – så vidt"

    Vi har gjort en knallsesong uten økonomiske muskler og med krisesalg av kvalitet. Tilegner treneren noe av æren.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      Takk for denne gang, Haglund! Det har vært et hyggelig bekjentskap. Lykke til i Elfsborg!
      Knurr...

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        Offisielt klar for Elfsborg. Signert kontrakt for fire sesonger og ble presentert i dag. Interessant at rollen hans blir som manager og ikke hovedtrener.
        Twitter

        Kommentar

        • OptimistFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 462

          Fra nyhetstråden :
          Opprinnelig skrevet av mrognan
          http://joacimjonsson.blogg.no/1415744614_disse_trenerne_har_vr.html


          Disse trenerne har vært Tippeligaens beste i 2014


          1. Dritten


          ...


          4. Magnus Haglund
          Har fått jobbe i det stille og gjort det med bravur. Har bygd sten for sten i LSK og hatt stor utvikling denne sesong. Virker nyte stor respekt hos sine spillere. Det tidligere litt gråe svensken har fremstått langt mer entusiastisk og fargerik denne sesongen. Forlater LSK med hevet hode
          Bra at flere er positive til jobben Haglund har bygget opp over tid og fått vist frem i år.

          Men det var da i overkant tidlig av bloggeren å gi dritten cred for cupgull allerede. Kapen skal spilles.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3177

            Opprinnelig skrevet av Xavi
            når han velger å slutte pga veldig usikker økonomi (samt kanskje familie årsaker?).
            I tillegg til hva jeg lengre opp har referert hva kona hans har sagt til sine venninner på SATS alt tidlig i 2014, kan vi merke oss følgende setning fra Elfsborgs hjemmesider onsdag 12. november: "Det har også vært tøft å bo utenlands for familien, uten det sosiale nettet vi hadde i Sverige." Gjengitt i dagens RB i forbindelse med at Elfsborg presenterte Haglund som trener for de neste fire åra.

            gilbert

            Kommentar

            • rugbar
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2007
              • 152

              Kjærringer og tomflasker er det værste jeg veit! Kjærringa tar trenern og klubben må plante flasker (alt annet) for å overleve.... Lykke til videre Haglund! Selv om mange har vært negative og prestasjonene har variert (av ulike årsaker) mener jeg Haglund i år har fått til den beste prestasjonen Sportsklubben har oppnådd på mang, mange år.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎