Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Wanker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 632

    Mange viktige redninger i dag, det skal han ha.

    Men - han bør få trekk i lønna for å pådra seg sånne gule kort. Skammelig at "voksne" fotballspillere ikke har mer kontroll over hva som skjer i hodet. Men ikke det at jeg er overrasket, hjerneblødninger har vi stadig vekk.
    Hunter S. Thompson:

    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Opprinnelig skrevet av Wanker
      Mange viktige redninger i dag, det skal han ha.

      Men - han bør få trekk i lønna for å pådra seg sånne gule kort. Skammelig at "voksne" fotballspillere ikke har mer kontroll over hva som skjer i hodet. Men ikke det at jeg er overrasket, hjerneblødninger har vi stadig vekk.
      Med den frustrasjonen som bygger seg opp under en sånn kamp, så skjønner jeg Origi jævlig godt. Hadde gjort, og har gjort det samme mange ganger selv.
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Wanker
        Mange viktige redninger i dag, det skal han ha.

        Men - han bør få trekk i lønna for å pådra seg sånne gule kort. Skammelig at "voksne" fotballspillere ikke har mer kontroll over hva som skjer i hodet. Men ikke det at jeg er overrasket, hjerneblødninger har vi stadig vekk.
        Totalt uenig.. Ja det er dust, men faen meg på tide at noen viser vinnervilje her. Makan til en gjeng puddinger, se reprise av siste mål igjen.. Kippe er kaptein, han står stille å ser på når 4 motstandere løper inn.

        Kommentar

        • Bukkenbruse
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 515

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Totalt uenig.. Ja det er dust, men faen meg på tide at noen viser vinnervilje her. Makan til en gjeng puddinger, se reprise av siste mål igjen.. Kippe er kaptein, han står stille å ser på når 4 motstandere løper inn.

          Vinnervilje å sparke bort ballen sånn?? Det er totalt uprofesjonelt og bidrar på sikt bare til at han må stå over en kamp med for mange gule kort.....helt håpløst.

          Kommentar

          • BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

            En spiller som viser den frustrasjonen man forventer i sånne situasjoner, hyll hyll!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
              Vinnervilje å sparke bort ballen sånn?? Det er totalt uprofesjonelt og bidrar på sikt bare til at han må stå over en kamp med for mange gule kort.....helt håpløst.
              Det er frustrasjon og sinne over å tape som gjør det der.. Vinnervilje kalles det og ja den har sine minuser. Men uten vinnervilje, uten den faenskapen som Arnold viser her så blir det ingen poeng fremover i det hele tatt. Hvem skal gå i krigen da? Kaptein silence? Trener "jegsmilertiltv2nårvitaper"? Johan sykestue?! Nei det er kjipt med duste hendelser som dette, men fullt nødvendig en gang innimellom.

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Totalt uenig.. Ja det er dust, men faen meg på tide at noen viser vinnervilje her. Makan til en gjeng puddinger, se reprise av siste mål igjen.. Kippe er kaptein, han står stille å ser på når 4 motstandere løper inn.
                Vi får være enige om å være uenige. Jeg mener dette ikke har noe som helst med vinnervilje å gjøre, men at man ikke har kontroll mentalt.

                At Kippe og andre suger balle i dag er jeg enig i. Treneren framstår igjen på TV, lavmælt og langt nede. Meningsløs balltrilling i hele førsteomgang, ingen god reklame dette...
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Wanker
                  Vi får være enige om å være uenige. Jeg mener dette ikke har noe som helst med vinnervilje å gjøre, men at man ikke har kontroll mentalt.

                  At Kippe og andre suger balle i dag er jeg enig i. Treneren framstår igjen på TV, lavmælt og langt nede. Meningsløs balltrilling i hele førsteomgang, ingen god reklame dette...
                  Se på trenere/spillere som er kjent for vinnervilje, har dem utblåsninger som dette en gang imellom?!

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3961

                    Dere må gjerne kalle det vinnervilje, men den får i så fall et helt meningsløst uttrykk. Han sparker ballen langt bort med veldig kort tid igjen, og hjelper dermed godset med å få tida til å løpe ut. I tillegg risikerer han karantene hvis han pådrar seg flere kort. Bare negativt for oss. Bare positivt for våre motstandere.

                    Origi gjorde en god kamp ellers, men han må luke bort den slags. Dette er fotball, ikke tullball!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Wanker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 632

                      >Se på trenere/spillere som er kjent for vinnervilje, har dem utblåsninger som dette en gang imellom?!

                      Mulig de har det, men jeg tror ikke det er dét som gjør at de (eventuelt) spiller bra og er til nytte for laget.
                      Hunter S. Thompson:

                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Wanker
                        >Se på trenere/spillere som er kjent for vinnervilje, har dem utblåsninger som dette en gang imellom?!

                        Mulig de har det, men jeg tror ikke det er dét som gjør at de (eventuelt) spiller bra og er til nytte for laget.
                        Godset er mye bedre enn LSK siste minuttene i dag, men LSK rundspiller jo Godset en liten periode tidligere i omgangen. Godset har to hviledager siden bortekamp i Europa sist.. Godset vinner fortjent, fordi dem vil mer og tørr mer. Lysten til å vinne overgår frykten for å tape. Selvtillit og vinnervilje er to meget viktige grunner til det, vinnervilje er undervurdert.

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          Origi var god i dag, var vel han som holdt laget inne i kampen, og det burde ikke være null forsvarere som går på returen Origi ga, som tross alt også var en god redning. Greit å vise engasjement og å miste hode litt syntes jeg og, selv om gult er dumt.
                          Dommeren kunne jo oversett den og selv om de fleste ikke gjør det

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Trooond
                            Origi var god i dag, var vel han som holdt laget inne i kampen, og det burde ikke være null forsvarere som går på returen Origi ga, som tross alt også var en god redning. Greit å vise engasjement og å miste hode litt syntes jeg og, selv om gult er dumt.
                            Dommeren kunne jo oversett den og selv om de fleste ikke gjør det
                            Noe en annen dommer gjorde i en annen kamp i dag.. Om det var tidlig i kampen så støtter jeg gult kort og hadde nok hengt meg på Wanker sin post. Men dette er frustrasjon, han gjør en meget god kamp og ser at laget hans taper pga slappheter og personlige feil. Arnold er best på laget i dag!

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2124

                              Origi er reaksjonsterk og meget god på strek ,men sliter mere i uti i feltet, samt ofte unøyaktig med utspillene.Men totalt sett en helt grei Tippeliga keeper synes jeg,
                              Det gule kortet Idag og tuppa ballen langt vekk når det står igjen 1 tilleggs minutt , er bare idioti !
                              Å påstå at det er en grei måte å vise vinnervije på ,er iallefall for meg helt uforståelig.

                              Kommentar

                              • Joha
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 314

                                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                Origi er reaksjonsterk og meget god på strek ,men sliter mere i uti i feltet, samt ofte unøyaktig med utspillene.Men totalt sett en helt grei Tippeliga keeper synes jeg,
                                Det gule kortet Idag og tuppa ballen langt vekk når det står igjen 1 tilleggs minutt , er bare idioti !
                                Å påstå at det er en grei måte å vise vinnervije på ,er iallefall for meg helt uforståelig.
                                Synes han virket usikker ute i feltet i dag,men har vært bra totaltsett i år

                                Kommentar

                                • AG-3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 1081

                                  Arnold er eneste spiller som viser engasjement og som orker å bry seg...

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2529

                                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                                    Arnold er eneste spiller som viser engasjement og som orker å bry seg...
                                    Men det kan gjøres på andre måter enn å dra på seg kort som til slutt vil gi karantene.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

                                      Arnold fikk det gule kortet som keepern til godset burde fått for drøying tidligere.
                                      Var vel en av flere merkelige avgjørelser av mannen med brillekjeden som hovedsponsor.
                                      LasseN

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3324

                                        Forsåvidt sant det - men hvor ofte ser en dommere gi gult kort når det står uavgjort, og er 30 min igjen? Det skal også sies at Arnold også bruker ganske lang tid på utspilla sine generelt.

                                        Kommentar

                                        • 10theri
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2010
                                          • 438

                                          Opprinnelig skrevet av AG-3
                                          Arnold er eneste spiller som viser engasjement og som orker å bry seg...
                                          Etter 1-2 scoringen sto det 10 utespillere med hendene på hofta og deppet. Mens Origi stod på 16-meter og gjorde et desperat forsøk på å skrike liv i laget. Hjalp ikke mye, men godt å se at noen forsøker å ta ansvar.
                                          Heia Lillestrøm......

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎