LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #61
    Blir det egg og tomater på møtet i kveld?

    Kommentar

    • hthaug
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 420

      #62
      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Blir det egg og tomater på møtet i kveld?
      Spent på det møtet her. Hva mener egentlig Kanari-Fansen om dagen?

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #63
        Opprinnelig skrevet av andee
        Veldig mange gode poenger, både fra Ola og Totti21, som alltid, og spesielt grunnlov/»gul tråd»- og CRM-avsnittene til Ola er klokkereine. Men hvordan mener du, Ola, at målsettingen alltid skal settes realistisk, men aldri lavere enn femteplass?

        Og hva er en topplønning? Det er et utrolig stort gap fra én til to mill, og som du selv skriver så veit vi faktisk ikke hva spillerne har (jeg tror de aller fleste har mindre enn de tallene som svirrer rundt).

        Ditt talleksperiment med å kutte to spillere med 1,5 mill lønn hver (noe jeg tror kun gjelder PVM, BHR og Yohan), er spennende, men dristig, for hva skulle vi da gjort, på kort sikt, tabell- og publikumsmessig? (uten f.eks. to av de tre nevnte)

        Speiderne og talentene vil trolig ikke gi umiddelbar avkastning, og med lykketreffene til Godset før 11-sesongen, superstjerna Stefan Johansen, pluss egentlig også Anders Konradsen, som er litt glemt, som eksempler, så tok Godset 8. plass i deres første sesong (noe som selvfølgelig hadde vært helt greit for oss, men med høy risiko – vi gikk selv inn i årets sesong med en annen type risiko, rimelig bevisst, og vi så alle hvordan det gikk i mai).
        Det er utrolig lett å sitte som bedreviter på utsiden og snakke om alt som kan gjøres annerledes. Dette tar jeg full selvkritikk for. Med målsetting så mener jeg at det kan leveres sportslige målsettinger uten å forankre dette 100% i inntektsbudsjettet. Jeg liker svært dårlig tanken på at LSK som klubb skal ha målsetting om 6-12 plasser, det passer oss veldig dårlig historisk. X-faktoren i det hele er enkeltkamper som vipper og skiller disse plassene - dette kan vi ikke gjøre noe med. Hva vi kan gjøre noe mer er å budsjettere nærmere "worst case" og heller ha en positiv oppside om ting faller i vår favør.

        Og jeg mener at vi skal kun ha en sentrallinje av "stjerner". Rundt disse skal det bygges mer usikre kort, med risiko - og potensiale. LSK som klubb må gjøre ting ANNERLEDES om vi skal lykkes, det er mitt mantra.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3971

          #64
          Jeg synes klubben bør gå ut med hvilken målsetning den har for 2014! Hvis lederne på Åråsen fortsatt tror at det gavner klubben å drive den mer lukket enn regimer i land vi ikke ønsker å sammenligne oss med, fortsetter de å begå en grov tabbe. Nå MÅ det bli litt mer åpenhet rundt denne klubben. Åpenhet og følelsen av delaktighet skaper engasjement!

          Hvis Haglund får midler til forsterkninger, som tullebukk skriver i Haglund-tråden, mener jeg målsetningen for 2014 må være medalje. Topp 5 som dårligst.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2537

            #65
            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Jeg synes klubben bør gå ut med hvilken målsetning den har for 2014! Hvis lederne på Åråsen fortsatt tror at det gavner klubben å drive den mer lukket enn regimer i land vi ikke ønsker å sammenligne oss med, fortsetter de å begå en grov tabbe. Nå MÅ det bli litt mer åpenhet rundt denne klubben. Åpenhet og følelsen av delaktighet skaper engasjement!
            Sesongen 2013 er enda ikke over enda. La oss nå gjøre ferdig 2013 først - det synes jeg er fair.

            Og når det gjelder åpenhet, så var det seneste på onsdag treff for sesongkortholdere. Det har vært kvelder på Martins i regi av KFL med flere i klubbens ledelse, trenerapparatet og spillere. Når du snakker om lukkede regimer, så er vel neppe dette vanlig for slike styresett? Årsmøte er også åpent for medlemmer - der har man rett til benkeforslag, helt sikkert mulighet til spørsmål rundt årsmøtesaker som regnskap, budsjett med mer. Bare å møte opp der man har mulighet og kan få info. Selv i dagens samfunn med Internett, kan man gjøre en liten innsats for å få info og stille spørsmål selv

            Informasjonsflyten kan helt sikkert bli bedre - det kan den alltid. Derimot synes jeg det er litt feil å skyte klubben for manglende informasjon vedrørende 2014 når man enda har seks poeng igjen å spille om i 2013.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Mynten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 484

              #66
              Jeg er ikke særlig optimistisk på LSKs vegne med tanke på 2014, og for så vidt årene etter dette også etter at klubben valgte å forlenge med Haglund. Dette begrunner jeg med følgende:

              1. Antall tilskuere går ned, og jeg er overbevist om at forlengelsen med Haglund i seg selv ikke får en eneste ny tilskuer til Åråsen. Nå skulle man kanskje tro at f.eks. Rekdal skulle trekke flere tilskuere til ***, men det har ikke skjedd. Kanskje det er så enkelt som at det kun er resultater som teller for at folk skal komme på kamp.
              2. Økonomisk fremstår LSK som en klubb med lite muligheter til å hente inn nye spillere, og man er dermed prisgitt de man har og håpet om at lokale unggutter skal slå til.
              3. Stallens sammensetning og bruk av denne. LSK har 12 stykker som er 29 år eller eldre. 11 stykker er yngre. Av disse 11 er det kun Stian som har fått bra med spilletid, mens Fofana og Erling har fått noe. Dette gjør oss ikke attraktive for unge spillere.
              4. Haglunds måte å spille fotball på matcher ikke typene LSK har i stallen. Haglund er posession orientert, noe som stiller store krav til teknikk og forflytningsevne hos spillerne. Disse evnene synes jeg er lite fremtredende blant de aller fleste av spillerne. Johan, Stian og Fofana har dette i seg, men så er det tynt (Fred vet jeg ikke nok om). Vi har et stopperpar som ikke er i nærheten av å ha ballferdigheter til å kunne beherske dette, og det samme gjelder store deler av midtbanen og våre angrepsspillere.
                Potensielle positive faktorer er:
              5. Kontinuitet på trenersiden. Teoretisk sett skal dette være lurt, men det betinger da at man har rett trener. Har LSK det?
              6. Kontinuitet på spillersiden. LSK har ikke penger til å kjøpe nytt og vi har ingen spillere som har prestert så bra at de er attraktive for andre klubber. Dermed vil nok klubben stort sett ha samme spillere som i år som vil lære seg å spille Haglunds fotball ennå bedre. Dette forutsetter at man har de rette spillertypene. Har LSK det?
              7. Gode treningsfasiliteter. Her er LSK kanskje best i Norge, men det blir flere og flere klubber som har like gode fasiliteter som oss.

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #67
                Spillere med kontrakter som løper ut 2014: Arnold, Østli, Kippe, Johan, PVM, Palmi, Knudtzon. Med unntak av Erling vil alle være 30+ år denne sesongen. Arnold, Kippe og Johan bør signeres ut i fra hvordan det ser ut i dag. Resten får spille for kontrakten.

                Uansett hvem som signeres bør lønnen til nesten samtlige reduseres.
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #68
                  Ta med Østli. Han er årets unsung hero. Han har vel fire-fem spinnville redninger på strek og har generelt gjort en veldig god jobb i hele år. Ser ingen som helst grunn til at han ikke skal få bli. Stort pluss at han er født fugl også.

                  Synes også Erling bør få fornyet. Han tjener ikke mye og er en superb squad player.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • S-kill
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2010
                    • 79

                    #69
                    Apropos helter er jeg en to av mine de som står på og spiller der de får beskjed om uten å klage. Mjelde og knudtzon alene kan dekke begge backene, begge vingene, offensiv midt og spissplassen de gangene det virkelig kniper. Og gjøre manns jobb. Den type spillere vokser heller ikke på trær. Håper begge er med oss videre og får en knallsesong. Det fortjener de faen meg.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #70
                      Bare fire lag med flere balltap enn LSK, der alle over på lista vel kan sies å ha en langt mer direkte stil enn vår. Litt av en utfordring man har foran neste sesong.

                      Kommentar

                      • jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Bare fire lag med flere balltap enn LSK, der alle over på lista vel kan sies å ha en langt mer direkte stil enn vår. Litt av en utfordring man har foran neste sesong.
                        Kilde?
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av jeykey
                          Kilde?
                          VG, de bruker vel Opta-tall.

                          Kommentar

                          • tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

                            #73
                            2014 kan ikke komme kjapt nok. For sesongoppkjøringa er jo nesten den beste tia som LSK supporter. Tia før sesongstart, når man har trua og tenker at i år så blir det bra. I år har vi fått rydda opp, i år ser vi bedre ut enn på lenge. Tia da man tenker at vi har eliteseriens beste keepere. Tia hvor vi henter inn navn. Tia hvor vi er best både med og uten balll. Haglund fornya kontrakten. Javel. Det er vel bra. Jeg er ikke særlig begeistra for hyppige trenerskifter, så jeg støtta det. Men jeg er heller ikke helt overbevist av Haglund enda, men jeg føler alikevel på et vis at han har noe på gang. Noe uforløst. Noe som er riktig tenkt, om ikke alltid utført. De gangene vi har spilt bra i år (Molde borte, de siste 10 mot Tromsø, mot RBK på Lerkendal) f.eks har gitt meg en følelse at: Faen heller vi er gode. hvorfor speller vi ikke sånn hver helg ? Jeg føler at det bor noe i laget.

                            I løpet av 2013 sesongen har jeg også hatt mange vonde stunder. Følelsen av motløshet og oppgitthet. Følelsen av : Hva var det jeg sa. Følelsen av å falle sammen. Følelsen av å fomle ting i stykker før kampen er begynt. Følelsen av at man vet akkurat hva Haglund og Poweil kommer til å gjøre.

                            Men likevel holder man ut. Går på kamper. Saumfarer pøbber i Oslo for å få sett en bortekamp. Ødlegger familiemiddager, og setter parforholdet i fare for laget i gult og svart. Jeg ser Champions League, og Premier League, og holder med et lag i League one, men faen heller.

                            Det er ingenting som betyr noe mer enn LSK. jeg er daglig inne på forumet her og nileser innlegg fra folk som kaller seg Reka, Bennylem, Totti21 og Tullebukk som om det skulle vært Hamsun, Ibsen eller Shakespare. Det er jo sjukt. Men sånn er det å eLSKe noen. Og det er vel det dem sier i kjerka. Gode OG VONDE år. Det må snu tilslutt. Forza fugla og forza 2014! Jeg gleder meg til blanke ark (og tegnestifter.)
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #74
                              Viktigheten av at klubben nå ser ut til å ha bestemt seg for en filosofi de ønsker å satse på synes jeg er viktigere enn at mannen som skal lede oss til neste år heter Magnus Haglund.
                              Om klubben har en filosofi i bunn vil det gjøre arbeidet langt mer forutsigbart ift spillerkjøp, spillerutvikling og ikke minst ansettelse av fremtidige trenere, og det er den kontinuiteten vi trenger mest av alt. Ett trenerbytte bør ikke snu opp ned på spillerstallen eller administrasjonen, men denne personen bør bare passe inn i klubbens filosofi og bygge videre på det forgjengeren har gjort riktig og galt.

                              Michael Laudrup sa etter fjorårets seier i ligacupen med Swansea:

                              The foundations of Swansea’s success have been built on the footballing philosophy of Kenny Jackett, Roberto Martinez, Paulo Sousa, Brendan Rodgers and now Laudrup.

                              The Dane’s expansive approach is in keeping with the style of those before him and that stability resulted in yesterday’s Capital One Cup final win against Bradford.

                              Laudrup said: “There is a philosophy that has been here over the last six or seven years that makes it easier. When you get a manager with the same philosophy, it means you look for the same kind of players and that is very important.
                              “You do not have to change four or five of the team like you have seen in other clubs, where they change completely from one type of manager to another.”


                              Tor Kristian Karlsen siterte også Michael Laudrup fra ett intervju han gjorde nå nylig, der han egentlig oppsummerer det veldig greit: "All clubs should have a philosophy and you choose your players and managers from that"

                              Generelt sett i Norsk fotball synes jeg det er skremmende å se hvor lite samsvar det er i mellom de forskjellige trenerne som blir linket med jobbene. Vi er mer opptatt av personens navn enn hva den står for, og det er ganske spesielt.

                              Derfor synes jeg det er fint at klubben allerede hadde begynt å tenke på neste år sammen med Magnus Haglund selv om han enda ikke hadde gitt sitt endelige svar. Det tyder på at klubben hadde en klar tanke om at den eventuelt neste treneren skulle stå for mye av det samme som Haglund, og at det derfor er ufarlig å starte på arbeidet for 2014 før han hadde signert.



                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #75
                                Det som bekymrer meg mest foran neste sesong er mangelen på selvinnsikt i prestasjonsgruppa, både hos trenere og spillere. Jeg synes vi i år hadde god sportslig utvikling fram til mai, hvor vi hadde en solid dump. Vi blei bedre igjen utover sommeren, men har i høst vært fryktelig svake. Tempo i angrepsfotballen har vært begredelig, vi henger ikke spesielt godt sammen bakover og vi har ingen utprega målscorere i laget. Vi har ingen publikumsfavoritt, ingen tydelig profil. Mens vi tidligere har hatt Björn, Nosa, Koren, spillere som kan skape magi, har vi i dag ingen tilsvarende spillere. Man kan snakke opp og ned om Fofana og Friday, men ingen av de er i nærheten av nivået til nevnte spillere per dags dato, ei heller har de en personlighet fansen kan elske.

                                Men kanskje det mest bekymrende er uttalelsene fra trenere og spillere. "Vi har spilt fantastisk bra fotball i år, men vi må slippe inn litt mindre drittmål og bli mer effektive på sjansene våre". Får vondt i sjela av å høre de utsagnene fra Haglund og Riise. Nei, Bjørn Helge, vi har overhode ikke spilt fantastisk bra fotball i år. Hvis du hadde spurt meg om å få tid, sagt at spillestilen er krevende og at dere merker bedring, men er langt unna der vi vil være, da hadde jeg jaggu skulle gitt dere både tid og tålmodighet. Men det må være lov å kalle en spade for en spade. Jeg tror det er det som provoserer folk flest, faktum at spillere og trenere tilsynelatende framstår veldig fornøyd med hvordan vi har levert. Vi taper mot møkkalag hjemme, Vaagan Moen står etter kampen og sier at vi er klart best i banespillet og at tap føles utrolig surt. Fair nok det, men det er ikke sånn at vi har hatt sjansebonanza på sjansebonanza hvor vi har vært dødelige ineffektive. Vi har ikke skapt nok framover, vi har ikke hatt nok tempo i ballspillet, vi har ikke vært gode nok framover. Vi har sluppet inn en del drittmål på personlige tabber fra både den ene og den andre, men sett over fjøla er jeg ikke så fryktelig misfornøyd med det defensive i år. Jeg er skuffa over at vi er så lite spennende framover, at vi ikke evner å engasjere med hverken god fotball eller profiler på banen. Jeg er provosert fordi spillerne og trenerne gir uttrykk for at vi er i nærheten av der vi bør være, når vi ikke er det i det hele tatt.

                                Vi er nå nummer 9 på tabellen og vi fortjener å ligge der vi ligger. Ikke dårligere, for vi har ikke vært elendige i hele år, vi har hatt et par bra kamper og fremstår helt ok. Men vi fortjener heller ikke å være høyere, fordi vi ikke er bedre. En sentral midtbanespiller og en spiss før neste år vil hjelpe. Vi vil få mer sting på topp og vi kan flytte Bjørn Helge ut på kant hvor han har vært utrolig mye bedre enn han har vært sentralt. Kanskje kan vi få plassert Vaagan Moen i en posisjon han trives bedre i, det samme gjelder Johan som sliter med å piske opp balltempo fra sentral posisjon. Men det jeg savner mest, er at klubb, spillere, trenere går ut og sier til fansen at prosjektet tar lenger tid enn vi trodde. Systemet vi vil spille er krevende, men vi er på rett vei og begynner å få til elementer. Gjerne være tydeligere på hvordan vi skal fremstå. Men for guds skyld, ikke gå ut i vinter og si at "vi utvikler oss og håper på å være bedre enn i fjor", vi må tørre og være klare på hvor vi faktisk står og gi supporterne et realistisk bilde av hvor vi står. Vi har ikke vært et topplag i år, selv om spillerne uttaler at vi styrer hver eneste kamp. Det jævligste for meg er at ikke gutta kan si at vi har svikta i år, vi har ikke vært på nivået vi bør være, vi skal stramme oss opp i vinter og jobbe med de tinga vi ikke har fått til. Og legg fokus på angrepsspill og underholdning i vinter, det er bedre å tape 3-4 enn 0-1 sånn situasjonen er nå, vi trenger underholdning og angrepsvilje.

                                Ikke minst håper jeg noen i klubben prater med Haglund om mediehåndtering. Siden Nordlie har vi ikke hatt en trener som har turt å sparke løs litt i media. Før hver eneste match nå, enten vi møter topp, bunn eller midten, sier Haglund at vi møter et veldig godt lag og at det blir tøft, men vi får gjøre vårt beste og se hva vi får med oss. LSK må tørre og si at vi skal banke bunnlagene hjemme på Åråsen og gå i strupen på dem umiddelbart. Det er lov å snakke seg ned når man møter Godset, RBK og Molde, men resten av lagene skal vi være i stand til å slå. Kombinasjonen av en utrolig defensiv approach i forkant av matchene, og tilsynelatende fornøyde spillere og trenere etter uavgjort, tap eller knepen møkkaseier, er forbanna irriterende. Når Svensengen sier at Haglund ikke får fram sine beste sider i media, tror jeg han på det. Men når LSK selv publiserer artikler og videointervjuer på sine hjemmesider, har de all verdens tid og goodwill til å produsere gode, engasjerende artikler som skaper entusiasme blant supporterne. Jeg tviler på at RB heller har noen hensikt om å vinkle saker mot klubben. Bruk vintern og neste år til å legge om mediestrategien og sørg for at man skaper litt blest. "Jaja Magnus, hvor viktig var det med seier i denne treningskampen mot Odd? -Jo, det var mycket viktig. Er gutta klare for kamp på søndag? -Ja, det ser bra ut". Beklager krass kritikk, men intervjuene på LSKs egne hjemmesider er av utrolig lav kvalitet og like spennende som å se maling tørke.

                                LSK må jobbe steinhardt både sportslig og på mediefronten foran neste år. Jeg har troa på at vi kan bli bra neste år, men vi må ta tak der ting ikke er bra nok og være ærlige med oss sjøl. Klubben må få fingern ut av ræva og satse hardt mot personmarkedet. Det er ingen vits å ha en sponsorpool mot næringslivet når ingen gidder å komme på kamp. Fotballen er enkel sånn sett, de lever av tilskuere. Gidder ingen å se laget, gidder heller ingen å markedsføre seg på drakt og stadion.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #76
                                  Og der kom årets innlegg signert Fugl1120. Det var dagens beholdning.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4377

                                    #77
                                    Smått irriterende det tullet LSK klarer å legge ut på Facebook stadig vekk og. Har ikke giddi å sjekka i dag, men en typisk LSK status etter å ha blitt pissa på av et bunnlag: "Vi er nære, men det vil seg ikke denne gangen. Vi kommer sterkere tilbake neste helg. Forza fugla!"

                                    Vær så snill. Slutt! Man blir bare enda mer irritert av å lese det, etter å ha pint seg gjennom 90min med begredelighet.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

                                      #78
                                      Enig _Jonern. Dette er fantastisk provoserende. Jeg skjønner jo at en slik side prøve å holde et positivt fokus på klubben, men dette går over alle støvleskaft. Virker som om det er hippier på LSD og lykkepiller som tar seg av oppdateringene.
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

                                      Even Nordlien

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #79
                                        Vi er A4, vi er fornøyd med å være middelmådig minus. Dårlige prestasjoner unnskyldes jo med at det tross alt bare er TL. Stabile prestasjoner betyr bare at man er for god for TL. Denne mentaliteten går langt inn i supporterekkene også. At f.eks. EK stadig viser prov at han ikke har noe på dette nivået å gjøre handler bare manglende selvtillit, må vite.

                                        Å blø for drakta, selve slagordet for klubben, har mistet sin mening. Å være ærlige mot hverandre å peke på det som ikke holder mål er noe brutalt og avleggs. Vi skal opptre som politikere i ett og alt, kardemommementaliteten regjerer. 40 år i toppen er alt vi har, det har blitt LSK. Det er problemet! Vi er en hån mot possession-stilen, men ikke si det til Haglund og gjengen som skal ha oss til å tro at LSK har spilt fantastisk fotball i år, vi har jo ballen mest! Fotball-Norge ler seg ihjel.

                                        Og nå lever vi på lånt tid, 2014 går en haug av kontrakter ut, mange av de har allerede vist at vi bør kvitte oss med dem i vinter, for ikke å snakke om de på utgående kontrakter i år. Hele klubbens fremtid henger på neste år, men man kan knapt se noen vilje til forandring. Tvert imot vil man ha med alle videre, med magi skal man skape gull av bevist gråstein.

                                        Midddelmådighet er en LSK-doktrine.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                          Smått irriterende det tullet LSK klarer å legge ut på Facebook stadig vekk og. Har ikke giddi å sjekka i dag, men en typisk LSK status etter å ha blitt pissa på av et bunnlag: "Vi er nære, men det vil seg ikke denne gangen. Vi kommer sterkere tilbake neste helg. Forza fugla!"

                                          Vær så snill. Slutt! Man blir bare enda mer irritert av å lese det, etter å ha pint seg gjennom 90min med begredelighet.
                                          Amen.

                                          Samtidig er det bortimot umulig å prøve å selge LSK uten å se uten som Komiske Ali. Alle ser at Keiseren er uten klær, men hoffnarrene insisterer på at han bedre kledd enn noengang.

                                          Fortell sannheten i stedet: Det er INGEN som følger LSK som er fornøyd med det som blir levert, det blir bare pinlig når klubben snakker om marginer og at "det vil seg ikke".
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎