LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Det er fair nok å være enig, men herregud, når man for en gangs skyld velger å ta bladet fra munnen, så velger man denne anledningen? Djiisus Kraist!
    Sollie tvitrer om masse hele tiden, så skal han få kritikk for at han "velger å uttale seg om dette"...? (når det egentlig er media plutselig plukker ut denne)
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9413

      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      Sollie tvitrer om masse hele tiden, så skal han få kritikk for at han "velger å uttale seg om dette"...? (når det egentlig er media plutselig plukker ut denne)
      Kort sagt: ja.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        Hvorfor diskuteres uttaket av Martin Ødegård egentlig? Faen, se på disse andre apekattene som er tatt ut a. Ulvestad og Danielsen? Ødegård pisser på dem hver dag. Helt korrekt å ta ut Ødegård. Det er heller andre spillere der jeg stiller store spørsmålstegn ved!
        ..................

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          Blir for dumt!

          Selv om han sitter i LSK styret og har det i sin bio på twitter så uttaler han seg ikke på vegne av LSK. Det er det dummeste jeg har lest. Da må man også mene at han på vegne av LSK igår mente at Diego Costa filma da?

          Fridtjof: har du forresten sjekka at han ikke har tvitra noe om de sakene du nevnte? Kan fort være noe der, selv om det ikke kom på førstesida i vg.

          Edit: dette er forresten min private mening, selv om det står KFL styremedlem i signaturen.
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            Nå har ikke jeg noen voldsomt stor formening om den twitter greia hans var en negativ sak eller ikke. Men selv om han kanskje mener å uttale seg som privatperson, så bør han vite at media ikke er snaue med å vinkle det til at han uttaler seg på vegne av LSK. Det fikk man jo et ganske klart bevis på nå.
            ..................

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Blir for dumt!

              Selv om han sitter i LSK styret og har det i sin bio på twitter så uttaler han seg ikke på vegne av LSK. Det er det dummeste jeg har lest. Da må man også mene at han på vegne av LSK igår mente at Diego Costa filma da?

              Fridtjof: har du forresten sjekka at han ikke har tvitra noe om de sakene du nevnte? Kan fort være noe der, selv om det ikke kom på førstesida i vg.

              Edit: dette er forresten min private mening, selv om det står KFL styremedlem i signaturen.
              Når du ytrer deg i det offentlige rom - og spesielt på et sted som Twitter/Facebook må man rett og slett regne med konsekvensene det kan medføre. Ytringer i sosiale medier er tabloid-mat servert på et sølvfat for journalister. Det er det nok eksempelvis ganske mange (Frp)-politikere som har erfart.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Når du ytrer deg i det offentlige rom - og spesielt på et sted som Twitter/Facebook må man rett og slett regne med konsekvensene det kan medføre. Ytringer i sosiale medier er tabloid-mat servert på et sølvfat for journalister. Det er det nok eksempelvis ganske mange (Frp)-politikere som har erfart.
                Greit nok det, jeg skjønner også hvorfor det står "LSK-leder" i vg, men hadde venta at folk her inne hadde litt mere forståelse enn at man må kritisere han for at han "velger ditt og ikke datt", når man mest sannsynlig ikke veit om han har tvitra om det som ikke har kommet frem i media.

                Tror Bjørnar, og LSK, lever helt greit med den vg saken. Syns ikke det han sier er ille i det hele tatt, og blir veldig hausa opp her. Syns han svarer bra for seg når de ringer og spør om kommentarer og.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9413

                  - Bjørn Sollie?
                  - Ja
                  - Styremedlem i LSK?
                  - Stemmer det
                  - Flotters. Det er vg her. Ser du har en litt morsom tweet der du kaller Martin Ødegaard for en benkesliter?
                  - Det er ikke fleip
                  - Å?
                  - Han har vært på benken i store deler av sesongen
                  - Ja, men du har fått med deg at han er formspiller nr 1 i liga'n?

                  Fiktiv liten samtale, men ved det siste spørsmålet, så burde det vært klart hvor vg ville med saken. De har leita land og strand (dvs. facebook og twitter) rundt etter fotballfolk som har no "kritisk" å si om Ødegaard. Og når de ringer et styremedlem i LSK sier det seg sjøl at de ikke har funnet stort. Og hvis de ikke har funnet no stort, så er det kanskje best å dementere litt og spille med på opphausinga, da vg egentlig bare er opptatt av klikk, noe de nå får av "LSK lederen" som kaller hele Norges kjæledegge; Martin Ødegaard for noe så usselt som en benkesliter. For hva sitter vi igjen med nå? Ikke no krise, men kjip PR vi skulle vært foruten.

                  Dessuten er det merkelig å bli med på dansen når man faktisk også sier:

                  -Jeg synes det er morsomt. Er du god nok, spiller ikke alder noen rolle for meg.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    Opprinnelig skrevet av knut
                    - Bjørn Sollie?
                    - Ja
                    - Styremedlem i LSK?
                    - Stemmer det
                    - Flotters. Det er vg her. Ser du har en litt morsom tweet der du kaller Martin Ødegaard for en benkesliter?
                    - Det er ikke fleip
                    - Å?
                    - Han har vært på benken i store deler av sesongen
                    - Ja, men du har fått med deg at han er formspiller nr 1 i liga'n?

                    Fiktiv liten samtale, men ved det siste spørsmålet, så burde det vært klart hvor vg ville med saken. De har leita land og strand (dvs. facebook og twitter) rundt etter fotballfolk som har no "kritisk" å si om Ødegaard. Og når de ringer et styremedlem i LSK sier det seg sjøl at de ikke har funnet stort. Og hvis de ikke har funnet no stort, så er det kanskje best å dementere litt og spille med på opphausinga, da vg egentlig bare er opptatt av klikk, noe de nå får av "LSK lederen" som kaller hele Norges kjæledegge; Martin Ødegaard for noe så usselt som en benkesliter. For hva sitter vi igjen med nå? Ikke no krise, men kjip PR vi skulle vært foruten.

                    Dessuten er det merkelig å bli med på dansen når man faktisk også sier:

                    -Jeg synes det er morsomt. Er du god nok, spiller ikke alder noen rolle for meg.
                    Hva er feil med det? Han har da aldri kritisert at en 15åring er på landslaget. Det han har vært kritisk til er jo at en som ikke har spilt fast på laget sitt kommer på landslaget...

                    Lundemo har prestert bedre over en lengre periode enn Ødegaard. Ødegaard har fått noen gode kamper i det siste, blitt hypa og kommer på landslaget pga hypen.
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9413

                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Han har da aldri kritisert at en 15åring er på landslaget. Det han har vært kritisk til er jo at en som ikke har spilt fast på laget sitt kommer på landslaget...
                      "Poenget" med at Ødegaard er benkesliter faller nesten på sin egen urimlighet. Han har knapt hatt tid og mulighet til å slite benk. Han er jo så ung at det han i bunn og grunn har gjort, er å spille seg inn på laget.

                      Og hvis styremedlemmet er så opptatt av benkesliting og yiddi yadda, så har han vel formidla noen tweets om Marcus Pedersen; med 4 kamper på en halv championship-sesong (2014) og 1 kamp for Brann. Ikke?

                      Det tweetes nok om Ødegaard, kun fordi det er Ødegaard - og da i lys av hans eksepsjonelle situasjon som, ja, vi har alle gjetta det; 15åring på landslaget.

                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Ødegaard har fått noen gode kamper i det siste, blitt hypa og kommer på landslaget pga hypen.
                      Med å ta han ut på laget, får Høgmo kredd, og hvis de taper, så er det ikke så farlig, for media skriver bare om Ødegaard uansett.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1555

                        Opprinnelig skrevet av knut
                        "
                        Med å ta han ut på laget, får Høgmo kredd, og hvis de taper, så er det ikke så farlig, for media skriver bare om Ødegaard uansett.
                        Nesten like dumt som å ta ut Møller-Dæhli, som også satt mye på benken i Molde og som mange var kritiske til. Men plutselig var han jammen også en av de beste på landslaget..

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho

                          Fridtjof: har du forresten sjekka at han ikke har tvitra noe om de sakene du nevnte? Kan fort være noe der, selv om det ikke kom på førstesida i vg.

                          Edit: dette er forresten min private mening, selv om det står KFL styremedlem i signaturen.
                          Hvis du ikke skjønte poenget med sakene jeg nevnte blir det vanskelig å diskutere dette.

                          Kravene jeg stiller i det jeg skriver er helt normale i jobber der det stilles litt krav. Hvis dette er for tøft for Sollie, får LSK finne et annet styremedlem.
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                            Hvis du ikke skjønte poenget med sakene jeg nevnte blir det vanskelig å diskutere dette.

                            Kravene jeg stiller i det jeg skriver er helt normale i jobber der det stilles litt krav. Hvis dette er for tøft for Sollie, får LSK finne et annet styremedlem.
                            Det er da ikke spesielt oppsiktsvekkende det han kommer med. Er da flere som har uttalt det samme i ukene før han ble tatt ut. Blant annet Lars Tjærnås som mente han måtte levere mer over tid før ett a-landslag skulle bli aktuelt.
                            Jeg personlig synes det er ett morsomt uttak som kan være med å løfte interessen for landslaget, men jeg har null problemer med å forstå at flere er kritiske til at en spiller som først de siste ukene har spilt seg inn i 11'eren til godset, og som er 15 år gammel blir tatt ut på landslaget fremfor spillere som har levert jevnt over tid.
                            Hvis ikke det er nok takhøyde i Norsk fotball til at man kan komme med dette, uansett posisjon, så er det ikke rart man sliter med interessen.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9413

                              Tjernås sine tweets er fair and balanced.

                              Hadde LSK lederen sagt sin med glimt i øyet, så hadde den vært kung. Men det var ikke fleip, så tweeten blir jo for det meste syrlig:

                              Nå er det så dårlig stilt at benkeslitere hos Godset kommer med på landslaget

                              ...

                              Poenget til Fridtjof (tror jeg), iaff dit jeg vil litt, er at når (endelig!) noen fra LSK leiern klarer å komme i riksmedia, så blir det for å pisse på en parade som ikke fortjener det. Og for de fleste (ikke LSK white knighter og max 5% av de som klikker på saken (mrk, klikker, ikke leser)), så fremstilles LSK igjen som en rar "sutreklubb", noe vi ikke er tjent med.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Hva skjer med Frank Grønlund? Har alt ordnet seg på kammerset i og med at han fortsatt mumler og knoter som speaker på rekruttkampene?

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Hva skjer med Frank Grønlund? Har alt ordnet seg på kammerset i og med at han fortsatt mumler og knoter som speaker på rekruttkampene?
                                  Trenger da ikke være ansatt i klubben for å være speaker. Utover det aner jeg ikke hvordan situasjonen hans er nå.
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Tittil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2009
                                    • 341

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Hva skjer med Frank Grønlund? Har alt ordnet seg på kammerset i og med at han fortsatt mumler og knoter som speaker på rekruttkampene?
                                    Jobber vel ut aug som de øvrige som er sagt opp.

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Hva skjer med Frank Grønlund? Har alt ordnet seg på kammerset i og med at han fortsatt mumler og knoter som speaker på rekruttkampene?
                                      Han og Søgård hjalp meg og unga i shoppen for ikke lenge sia på en dag det var stengt, så han er fortsatt på bruket.

                                      Kommentar

                                      • 10theri
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2010
                                        • 438

                                        Er på shopen og styrer hver gang jeg er der, så for meg har det virket som om han har ansvaret der.
                                        Heia Lillestrøm......

                                        Kommentar

                                        • Oddis
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 2744

                                          Trur Grønlund er en slags potet i systemet nå. Litt ansvar i shoppen, og litt ansvar for andre leverandøravtaler klubben har.
                                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                          Kommentar

                                          Working...