LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Nettavisen har lagd en "norsk tabell" basert på at kun scoringer av Norske spillere ville vært gjeldende:



    På denne tabellen som nettavisen av en eller annen grunn har skrapet sammen hadde vi ligget på sølvplass. Heldigvis for oss teller tydeligvis redninger fra utenlandske keepere.
    Mest oppsiktsvekkende er det kanskje at Vålerenga, som i virkeligheten ligger på en solid sjetteplass, hadde falt helt ned til 13. plass hvis alle utenlandske scoringer hadde blitt fjernet.
    Stikk da!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9390

      For en skrap-artikkel.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Opprinnelig skrevet av knut
        For en skrap-artikkel.
        Om vi skulle spilt kun med nordmenn, så hadde selvfølgelig ikke de norske erstatterne putta et eneste mål.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          Opprinnelig skrevet av knut
          For en skrap-artikkel.
          Det mest utrolige er at de har fått seriøse "eksperter" til å mene noe om den. Savner Dagbladet sin ekstremt subjektive tabellen der de kompenserte for dommerfeil basert på Esten O.Sæther og Morten Pedersen sine meninger.

          Er uansett positivt å se at vi har en stamme i laget med Norsk pass. Det er vel det eneste vi kan bruke den artikkelen til.

          Kommentar

          • LasseN
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 1610

            Opprinnelig skrevet av Totti21
            Savner Dagbladet sin ekstremt subjektive tabellen der de kompenserte for dommerfeil basert på Esten O.Sæther og Morten Pedersen sine meninger.
            Som ble så slaktet at de lot den dø en stille død etter bare noen få runder hvis jeg ikke husker feil.
            LasseN

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              " Et selvmål fra motstander telles som scoring hvis det er scoret av norsk spiller"

              Hahaha. Bare for å gi statistikken enda mindre relevans til virkeligheten.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Fuglamannen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2011
                • 543

                Odd - Molde i cupfinalen hvilket betyr at 4'eplassen (mest sannsynlig = Europa cup plass!

                Nå må vi kjenne vår besøkelsestid!!!! Fugla til europa!

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                  Odd - Molde i cupfinalen hvilket betyr at 4'eplassen (mest sannsynlig = Europa cup plass!

                  Nå må vi kjenne vår besøkelsestid!!!! Fugla til europa!
                  Det har vi en gammal sang om!

                  Kommentar

                  • BroganTrundler
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2014
                    • 665

                    Vi tar jo bronsemedaljen så da er det irrelevant at fjerdeplassen går til Europa!

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                      Odd - Molde i cupfinalen hvilket betyr at 4'eplassen (mest sannsynlig = Europa cup plass!

                      Nå må vi kjenne vår besøkelsestid!!!! Fugla til europa!
                      Er det ikke helt sikkert? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        Vi er gode nok til å ta sølv også. Odd sprekker totalt og vi vinner sølv. I år er det meste mulig.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3332

                          Sesongen i fjor endte vi på 36 poeng. Nå har vi altså 4 poeng mer enn i fjor, med fortsatt seks kamper igjen. Vi har mistet sentrale spillere, men virker sterkere enn på mange år. Mulig jeg har vært kritisk til Haglund over tid, men jeg må spise mine ord og kanskje best jeg holder kjeft. Haglund vet best. Håper han signerer for et nytt år. Vi har noe på gang. Odd og DEF er et godt eksempel på det.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            Opprinnelig skrevet av LS89
                            Sesongen i fjor endte vi på 36 poeng. Nå har vi altså 4 poeng mer enn i fjor, med fortsatt seks kamper igjen. Vi har mistet sentrale spillere, men virker sterkere enn på mange år. Mulig jeg har vært kritisk til Haglund over tid, men jeg må spise mine ord og kanskje best jeg holder kjeft. Haglund vet best. Håper han signerer for et nytt år. Vi har noe på gang. Odd og DEF er et godt eksempel på det.
                            Helt enig. Synes også han begynner å komme seg taktisk, noe som har virket som en av hans svake sider. For meg så virker det som at han i utgangspunktet har lyst til å fortsette. Etter å ha jobba og slitt så hardt for å få oss opp på øvre halvdel, så ville det vært rart å avslutte nå som vi er på vei mot toppen. Tror han har lyst til å få oss helt opp. Rammebetingelser for neste sesong og tilbud fra andre klubber er jo selvsagt avgjørende. Virker også som at familien kanskje er litt sugne på en retur til Sverige, men jeg tror ikke de hindrer han hvis han vil bli hos oss.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Da er VIF hekta av i medaljekampen. Når det gjelder kritikerne av Haglund, kan man snu på det. Haglund har kjent pusten av kritikerne i nakken konstant. LSK er en uggen klubb å trene når det går under pari. Det er sånn det skal være. Hadde alle holdt hender og sunget Barn av regnbuen, så hadde vi ikke vært å regne med.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg ønsker Haglund videre, da jeg ikke er noen fan av fotballen han spiller. Går litt for sakte i mine øyne og litt for defensiv filosofi.
                                Men, om Haglund velger å bli, blir jeg virkelig forbanna om han skriver under på en ny ettårskontrakt med opsjon til forlengelse kun i haglunds favør. Da forventer jeg tre år og case closed!

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Men, om Haglund velger å bli, blir jeg virkelig forbanna om han skriver under på en ny ettårskontrakt med opsjon til forlengelse kun i haglunds favør. Da forventer jeg tre år og case closed!
                                  Synes dette er uproblematisk jeg. Det gjør at man hele tiden har en trener som er på hugget og må prestere. I tillegg betyr ikke disse kontraktene noe annet enn at han er dyrere å kvitte seg med hvis det går dårlig enn om man har kortere kontrakt. Faktisk mener jeg nesten han har mest å tape på sånne avtaler hvis det går dårlig, kontra klubben som det alltid finnes mange alternativer for.

                                  Det eneste jeg misliker med dette er at enkelte spillere ser ut til å avvente hva som skjer med han, da det tydeligvis er ganske avgjørende for valget til flere av de.

                                  Kommentar

                                  • caLitri
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 634

                                    Begynner å bli litt redd for fortsettelsen nå. Håper at vi kan få med Haglund videre, og som en konsekvens av det at også Moen og Andersson signerer nye kontrakter også. Fugla på topp i 2015!

                                    Hva med et banner før kampen mot RBK rettet mot Haglund?
                                    Gi alt, stå på LSK

                                    Kommentar

                                    • mrognan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 845

                                      På den ferske fair play tabellen til nff ligger vi på 6. plass.
                                      Viking og nav ligger foran oss av de lagene som ikke er foran oss på TL-tabellen.
                                      Vil tro at en evt. fair play plass i europaligaen tilfaller det laget som ligger høyest på fair play tabellen og som ikke gjennom serie- eller cupspill allerede er kvalifisert. Det er dermed større muligheter enn vanlig for fugla å kapre den plassen i år.

                                      Molde 8, 383
                                      Rosenborg 8, 075
                                      Viking 8, 063
                                      Odd 8, 035
                                      Vålerenga 8, 014
                                      Lillestrøm 7, 969
                                      Aalesund 7, 947
                                      Bodø/Glimt 7, 891
                                      Strømsgodset 7, 868
                                      Haugesund 7, 857
                                      Brann 7, 829
                                      Stabæk 7, 792
                                      Sogndal 7, 685
                                      Start 7, 616
                                      Sarpsborg 08 7, 569
                                      Sandnes Ulf 7, 547
                                      Morten

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2883

                                        Opprinnelig skrevet av mrognan
                                        På den ferske fair play tabellen til nff ligger vi på 6. plass.
                                        Viking og nav ligger foran oss av de lagene som ikke er foran oss på TL-tabellen.
                                        Vil tro at en evt. fair play plass i europaligaen tilfaller det laget som ligger høyest på fair play tabellen og som ikke gjennom serie- eller cupspill allerede er kvalifisert. Det er dermed større muligheter enn vanlig for fugla å kapre den plassen i år.
                                        Haha patetisk liste. Tilfeldig at Molde og RBK ligger øverst. De to klubbene som alle veit er lengst oppi rassen på de korrupte svina i NFF
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

                                          Helt utrolig at det er lovlig å dele ut europacupplasser på bakgrunn av dette makkverket.
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

                                          Even Nordlien

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎