LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OptimistFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 462

    Opprinnelig skrevet av El Caco
    Tipper totalt 4p på resterende kamper. Hvor de kommer hen er bingo!

    #optimist
    Optimister tror på 12 poeng

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9412

      10 eller 12 p.

      Særp blir vanskligste nøtta. De er vel årets beste hjemmelag? Etter molde da sikkert men?

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av knut
        10 eller 12 p.

        Særp blir vanskligste nøtta. De er vel årets beste hjemmelag? Etter molde da sikkert men?
        De ligger like høyt på hjemmetabellen som vi gjør på bortetabellen. Nummer 7.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9412

          Opprinnelig skrevet av Totti21
          De ligger like høyt på hjemmetabellen som vi gjør på bortetabellen. Nummer 7.
          What? Ikke høyere? Jaja. Da skjønner jeg jo at andre tror at LSK er gode på kårnere #hearsay

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            Vi tåler ett tap, men ikke mot Godset. De to hjemmekampene må vi vinne, men jeg tror nesten at Start blir den vanskeligste. Mjelde har lagt om formasjon og innstilling og spiller veldig kynisk i 4-5-1, i hvertfall på bortebane. Det blir fort en match der vi kan slite. Tipper vi kan klare 7 poeng, 9 er nok maks.
            ..................

            Kommentar

            • LasseN
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 1610

              Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
              Optimister tror på 12 poeng
              Ekte optimister tror på 2. plass
              LasseN

              Kommentar

              • krogen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2009
                • 228

                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                Får vi poeng borte mot Godset, er mye gjort. Vi skal også ha revansje for tapet i cupen; Sarpsborg skal få unngjelde for å ha ydmyket oss på Åråsen.
                To hjemmekamper mot Start og Glimt bør gi minst 4 poeng, kanskje 6 poeng.
                Hilsen optimist!
                Poeng mot godset holder ikke om målet er fjerdeplass. Her er det ingen grunn til å feige. All in!
                Last edited by krogen; 09.10.2014, 11:19. Begrunnelse: typo

                Kommentar

                • magnuslt
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2011
                  • 213

                  Haglund drar etter sesonger. Hva skjer med forlengelse av spillerkontrakter nå? Lagt på is til ny trener er inne i bildet?

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2541

                    Opprinnelig skrevet av magnuslt
                    Haglund drar etter sesonger. Hva skjer med forlengelse av spillerkontrakter nå? Lagt på is til ny trener er inne i bildet?
                    Redd man kan vinke farvel til de som ikke har forlenget pr d.d. Lavere lønn, Haglund forsvinner og med det følger flere usikre momenter.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9412

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Redd man kan vinke farvel til de som ikke har forlenget pr d.d. Lavere lønn, Haglund forsvinner og med det følger flere usikre momenter.
                      PVM ønsker vel å bli, forsåvidt kanskje Palmi og, Andersson gir mest beng og Magnar har vi ikke råd til. (?)

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2541

                        Opprinnelig skrevet av knut
                        PVM ønsker vel å bli
                        Vet ikke helt jeg... Etter svarene han ga nettavisen.no for en tid tilbake.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1468

                          Det er logisk om spillere på utgående kontrakt vil møte framtidig trener, samt vite at økonomien er sikret før ny kontrakt signeres.
                          Håper på ryddig overgang. Primært på kontorene, framfor i ganger og i media.
                          Nå vil i alle fall supporterne få mulighet til å vise hva de står for ; klubb og optimisme, eller detaljklaging og pessimisme. Glasset er både halvtomt og halvfullt samtidig. Vi mister noe og får noe annet. Når vi vet hva annet er, så får vi brette opp ermene og kjempe, sammen med klubben!

                          Kommentar

                          • Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

                            Bra du ikke tok en Skullerud og skulle "brette opp arma". Kunne fort blitt paralympics da.

                            Kommentar

                            • Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

                              Først vil jeg si at jeg har full forståelse for Haglund sitt valg. Han har ikke fått det han ble lovet av ressurser. Det er egentlig for jævlig å sitte å se på at noen har vanskjøttet klubben vår så til de grader. 2015 blir et være eller ikke være for LSK. På kort sikt er kvalifisering til Europa livsviktig for å kunne beholde viktige spillere. På litt lengere sikt er spillerne som nå kommer inn helt uvurdelig viktig. Om vi mister PVM og Johan Andersson nå så har vi seriøst et alvorlig problem. Spillerne vi skal etsatte disse to med bør gå rett inn på laget og prestere fra dag en. Vi har jo ikke akkurat overflod av eksempler på det. Disse spillerne er det umulig å erstatte med LSK`s økonomi, og en plass blandt de 8-10 beste er det bare å glemme. Jeg har heller ikke tro på at Kristinsson kan komme hit å gjøre et mirakel. Mitt håper at PVM og JA sigerer for ihvertfall et år slik at vi får muligheten til å utvikle spillere i dems posisjon. Vi har Bonke men ryktene sier at han ikke er A-lags materiell foreløbig.
                              Fugla Forever

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                Haglund må ta sin del av ansvaret for at kassa er tom. Var ikke akkurat lett å få på plass hovedsponsor eller fylle tribuner med bånnplasseringer.

                                Kommentar

                                • plantemiddel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2012
                                  • 802

                                  Absolutt. Heller ikke lett å fylle tribunene når en har enkelte pottesure supportere som er negative til alt som skjer i klubben.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                    Heller ikke lett å fylle tribunene når en har enkelte pottesure supportere som er negative til alt som skjer i klubben.
                                    Er glad nå!

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2541

                                      LSK anno høsten 2014 er unike i Norge på en detalj: hovedtreneren velger å ikke fortsette i klubben, men det står ikke en eneste bokstav om det på lsk.no. Ikke en eneste uttalelse fra styret, sportslig ledelse eller spillere. Det er helt unikt for norsk fotball i Tippeligaen anno 2014. Ikke en notis om en såpass viktig sak! Nyhetsbrev fra klubben på fredag kom uten en eneste sak om at Haglund pakker og finner seg nye lekekamerater.

                                      Jeg vet det er nedbemannet og en rullende økonomisk krise i Sportsklubben, men slik informasjon er faktisk veldig viktig. Greit at den er offentlig gjennom andre medier, men man vil gjerne høre noe fra klubben også. I stede virker det som om hodet stikkes i sanden og "hvis vi ikke uttaler oss, eksisterer ikke problemet".

                                      Dette står til stryk LSK!
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • OptimistFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 462

                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        LSK anno høsten 2014 er unike i Norge på en detalj: hovedtreneren velger å ikke fortsette i klubben, men det står ikke en eneste bokstav om det på lsk.no. Ikke en eneste uttalelse fra styret, sportslig ledelse eller spillere. Det er helt unikt for norsk fotball i Tippeligaen anno 2014. Ikke en notis om en såpass viktig sak! Nyhetsbrev fra klubben på fredag kom uten en eneste sak om at Haglund pakker og finner seg nye lekekamerater.

                                        Jeg vet det er nedbemannet og en rullende økonomisk krise i Sportsklubben, men slik informasjon er faktisk veldig viktig. Greit at den er offentlig gjennom andre medier, men man vil gjerne høre noe fra klubben også. I stede virker det som om hodet stikkes i sanden og "hvis vi ikke uttaler oss, eksisterer ikke problemet".

                                        Dette står til stryk LSK!
                                        Ja de burde skrevet noe, men det er da ikke nødvendig å krisemaksimere for manglende artikler. Hvor mange av lsk.nos besøkende tror du ikke har fått med seg at Haglund drar?

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2541

                                          Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                          Ja de burde skrevet noe, men det er da ikke nødvendig å krisemaksimere for manglende artikler. Hvor mange av lsk.nos besøkende tror du ikke har fått med seg at Haglund drar?
                                          Hvor mange av lsk.no sine besøkende tror du ikke ville hørt noen ord fra klubben? Tyst som i graven. Ei uke har gått.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎