Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    Opprinnelig skrevet av runarM
    For satan nå er det faen meg nok med nedrykkshelvete. Hvis det blir samme greie neste år skal jeg drepe dere. Alle sammen.
    Du skal slippe å drepe meg, da er jeg allerede steindød av angstanfall og hjerneblødning.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      Sånn. Nå får denne synke.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        Ekstremt deilig at denne ikke trengs å leses mer i år. Takk for sesongen 2017, håper vi klarer oss uten denne tråden i 2018
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7048

          Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Håper virkelig ikke spellera hører den siste poden som jeg hørte i dag. RB kåret Håkenstad til Lillestrøms beste mot sogndal og her skylles Håkenstad ned i dass etter en mindre god kamp mot Odd. Kringkasting av slikt dritt bør og skal unngåes fire kamper før slutt. Håkenstad har gjort mye bra i år og du glemmer den utrettelige løping hans som har vært viktig i år. Er så enig med Rønnern, og drittslenging på forumet er en ting men 45 minutter med podcast tar kaka.
          Så ikke denne før nå. "45 minutter med podcast"? Bullshit! Tror vi snakket om ham spesifikt i kanskje to minutter. Hva slags podcast mener du vi skal lage, en ukritisk hylling av alt og alle en gang hver andre uke?
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            Nei podcasten er topp den. Artig å høre på men når det gjelder Håkenstad er du ensidig negativ. skal innrømme at hans svake innlegg frustrerer og det må han jobbe seriøst med. Men hans utrettelige raid er viktig og at han er identifisert som lagets svake punkt er bare tull. Imponert over hans sesong med tanke på hvor han var i fjor og ikke tilfeldig at Arne har brukt ham i hele år.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7048

              Ja, men hva bidrar han med, da? Jeg er ikke negativ for å være negativ, jeg ser også at han prøver, jobber hardt og er rask, utholdende og alt det der, men han er ikke god nok, og jeg forstår ikke hvorfor han spiller. 99 av 100 innlegg går rett i nærmeste motspiller, det siste havner på tribuna. Siden vi først lager en podcast må det være lov å kalle en spade for en spade, ellers kan vi bare slutte. Det er slett ikke tull at andre lag skjønner at han er vårt svake punkt, hvor mye skjer på hans side vs motsatt side? Tell angrep selv neste gang, det er ganske tydelig. Jeg vil heller ha Rafn på høyreback, dette er min mening.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Djeeez, trigz, Get a room. Kan vi la denne forb.. tråden synke nå? Dette er nedrykkstråden og med mindre podcasten skal rykke ned så kan dere finne et annet sted å diskutere innholdet i den. Jeg får nerver av å se denne tråden. ( og nei, vi stenger ikke tråder med mindre de aldri skulle oppstått, de synker)
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3965

                  Sånn. Da var det gjort! Lurer på om vi kan hente Powell hjem fra Sandefjord?
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9388

                    Kanke rykke ned.

                    Er så godt trent atte.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3332

                      Men vi er jo det best trente laget i ES!?

                      Kommentar

                      • hgm
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Apr 2016
                        • 2

                        Denne tråd bliver lang i år

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3332

                          Vi MÅ slå Start neste runde. Alt annet er uholdbart.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Jeg spådde 4 poeng etter de fem første kampene før sesongen. Med en hjemmeseier mot Start står tipset seg, og sesonginnledningen er akkurat så ræva som jeg fryktet når man ikke klarte å ta riktige avgjørelser i vinter pga cuprusen som gjorde at man glemte alt man hadde sett i sesongen 2017.

                            mener kommentatoren sa noe om at vi aldri har startet en sesong like dårlig etter tre kamper før? Husker Arne E tangerte en lignende negativ rekord i starten av forrige sesong også, men hadde ikke fått med meg denne i så fall.

                            Regner med at man klarer å slå Start, men det vil uansett ikke forandre noe i det lange løp. Ingenting tyder på det dessverre.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3161

                              Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Regner med at man klarer å slå Start,
                              På ingen måte gitt det. Etter deres fadese i går er det krisemøte på sørlandet hvor alle steiner skal snus. Når vi så møter dem med å legge oss ned på egen 16 på vår hjemmebane, kan et nytent Start fort få selvtillit nok til å raske med seg både det ene og potensielt alle 3 poengene.

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1220

                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                På ingen måte gitt det. Etter deres fadese i går er det krisemøte på sørlandet hvor alle steiner skal snus. Når vi så møter dem med å legge oss ned på egen 16 på vår hjemmebane, kan et nytent Start fort få selvtillit nok til å raske med seg både det ene og potensielt alle 3 poengene.
                                Det finnes ikke en klubb der det er krisestemmning etter 3 kamper av 30. Unntaket må være visst man ble blåst av banen i all 3 kamper og der en verken vi eller Start. En liten krise derimot er keepersituasjonen i LSK

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7048

                                  To av to sekspoengere i bunnen tapt allerede. Vår første skikkelige podkast i 2018 ble omtrent like oppløftende som spillet mot Kristiansund: https://kfl.no/2018/04/etter-borteta...-kristiansund/
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                    Det finnes ikke en klubb der det er krisestemmning etter 3 kamper av 30. Unntaket må være visst man ble blåst av banen i all 3 kamper og der en verken vi eller Start. En liten krise derimot er keepersituasjonen i LSK
                                    Ser man på helheten i det som har skjedd under Arne Erlandsen har det vært krisestemning i mine øyne siden tidlig i forrige sesong. Det har ikke skjedd noe utvikling i det hele tatt siden den gang, og det er skremmende. Dessverre skjønte verken klubben eller Arne sitt eget beste etter cupgullet i høst og ga hverandre den verdige avskjeden som da burde kommet. Nå ender vi bare opp i en vanskelig situasjon, der Arne Erlandsen må bli helt avkledd for at klubben skal gjøre de nødvendige grepene. Det synes jeg er synd, men det er dit vi er på vei dessverre.

                                    Så forsterkes eventuelt problemet om klubben har lagt sportsplanen på is og/eller overlatt alt ansvar til Arne Erlandsen.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1220

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      To av to sekspoengere i bunnen tapt allerede. Vår første skikkelige podkast i 2018 ble omtrent like oppløftende som spillet mot Kristiansund: https://kfl.no/2018/04/etter-borteta...-kristiansund/
                                      Heldigvis var begge bortekamper og tap i Kristiansund er ingen krise. Glimt litt værre...

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                        Heldigvis var begge bortekamper og tap i Kristiansund er ingen krise. Glimt litt værre...
                                        Hvis målet utelukkende er å overleve, så er det ingen krise enda, selv om jeg vil tro begge lagene vi tapte mot kommer til å havne på nedre halvdel sammen med oss. Sent i sesongen ville man kalt det 6-poengerskamper.

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1220

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21

                                          Ser man på helheten i det som har skjedd under Arne Erlandsen har det vært krisestemning i mine øyne siden tidlig i forrige sesong. Det har ikke skjedd noe utvikling i det hele tatt siden den gang, og det er skremmende. Dessverre skjønte verken klubben eller Arne sitt eget beste etter cupgullet i høst og ga hverandre den verdige avskjeden som da burde kommet. Nå ender vi bare opp i en vanskelig situasjon, der Arne Erlandsen må bli helt avkledd for at klubben skal gjøre de nødvendige grepene. Det synes jeg er synd, men det er dit vi er på vei dessverre.

                                          Så forsterkes eventuelt problemet om klubben har lagt sportsplanen på is og/eller overlatt alt ansvar til Arne Erlandsen.
                                          La oss i alle fall vente til runde 8,9 før vi trekker noen dom om utviklingen i klubben. Vi har prestert langt under det vi kan forvente borte mot B/G og Kristiansund men faktum er at vi med litt marginer og bedre keepere kunne vunnet alle de 3 første også. Jeg tror at en litt rusten start i år ikke er den helt store krisen, vi vet betraktelig mer når Start og Ranheim har gjestet Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎