Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    Vi er ikke helt ferdige ennå! Men nå er det alvor som det aldri har vært før. Alarmen går, nå gjelder det! Forsterkninger MÅ inn og det kollektive må løftes. Jeg forventer at vi får se edringer.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3954

      Pussig at det først er nå folket innser at vi sannsynligvis rykker ned. Jeg lurer oppriktig på hvordan noen kunne tro at dette laget ville få et bedre resultat i Europa. Jaja.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1069

        En ting er sikkert. Fy faen for en drittjobb Lennartsson har fått i fanget. Jeg har liten tro på at han klarer å snu dette pr.nå, men håper selvfølgelig. Sånn som tingenes tilstand er nå, tror jeg Reka klarer å få Start på trygg plass. Vi og Stabæk sloss om direkte nedrykk/kvalik. Sandefjord er allerede nede..

        Kommentar

        • Møkkamannen
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2014
          • 61

          Alle hamrer løs på Knudtzon Amundsen Haakenstad og Melgalvis. Det er i og for seg greit nok da de presterer dårligere enn i fjor.

          Det som overrasker meg er at Krogstad slipper så billig unna. Han var dårlig i fjor og enda dårligere i år. Matthew spiller aleine på midten. Blir gang på gang overkjørt på den sentrale midtbanen.

          Det trengs en defensiv midtbane spiller. Slik at Matthew kan spille høyere i banen. Charles er ikke løsningen, han skal ta over etter Matthew.

          jeg tenker egentlig Bonke men mulig han er for dyr. Mulig å få låne inn en spiller fra et av de laga med stor tropp? København, AIK eller Malmø

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7028

            Opprinnelig skrevet av Møkkamannen
            Det som overrasker meg er at Krogstad slipper så billig unna. Han var dårlig i fjor og enda dårligere i år. Matthew spiller aleine på midten. Blir gang på gang overkjørt på den sentrale midtbanen.
            Takk! Ja, jeg er fullstendig enig. Merkelig at man henger seg så til de grader opp i Maric i går (det første målet, greit, selv om Rafn selger seg som en G14-spiller der - og det er ikke hans feil at ikke en eneste jævel går i press når Linz har ballen 20 meter fra vårt mål, jfr de to langskuddene). Krogstad (samt Haakenstad, Rafn og Knudtzon) var i mine øyne de soleklart svakeste på banen. Krogstads aksjonsradius i forhold til Linz' spillere i samme posisjon var helt latterlig. Bonkes avgang har vært krise for dette laget og er en viktig grunn til at Mathews prestasjoner har falt så til de grader. Han har ingen som gjør drittjobben og må gjøre mye mer av den selv. Krogstad er langt unna å holde nivået, i likhet med fire-fem av de andre som får tillit hver uke uansett hva som skjer.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              Det er klart at vi rykker ned i år. Ingen har skylda. Alle har gjort sitt beste, men det er ikke nok. Andre lag er bedre enn oss. Alle de andre er bedre enn vi. Da går det bare en vei.
              Slutte å leite etter syndebukker. Hadde vi hatt 16 like gode lag i Eliteserien, ville fremdeles noen ha rykket ned. Men nå er jo saken så klar at det ikke lenger er noen tvil om hvem det verste laget er. Det er vi.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Jeg hører deg, nebbjævel og skal forhåpentligvis med glede trekke innlegget ditt frem igjen rundt julegateåpninga.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Klimtkongen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2014
                  • 419

                  Opprinnelig skrevet av Stan
                  En ting er sikkert. Fy faen for en drittjobb Lennartsson har fått i fanget. Jeg har liten tro på at han klarer å snu dette pr.nå, men håper selvfølgelig. Sånn som tingenes tilstand er nå, tror jeg Reka klarer å få Start på trygg plass. Vi og Stabæk sloss om direkte nedrykk/kvalik. Sandefjord er allerede nede..
                  Det tror jeg også.

                  Molde på Åråsen i neste og borte mot Sarpsborg etter det. Ikke akkurat de kampene man ønsker seg. Hvis vi taper begge så blir det veldig veldig vanskelig. Da er det bare 12 kamper igjen og vi trenger sannsynligvis 20 poeng i de 12 kampene. Det er medaljeform...

                  Kampene mot Stabæk, Start, Sandefjord og Bodø er kamper vi MÅ vinne. Om vi spiller i Eliteserien neste år må vi vinne i kampene mot lagene rundt oss.

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    Tidligere enn noen gang har jeg funnet frem og lekt med tabellkalkulatoren. Selv med det jeg oppfatter som negativ tipping av resultater for LSK så berger vi plassen med mine inputs.
                    10. plass med 9 seire, 8 uavgjort og 13 tap (6-3-5 på de siste fjorten), 35 poeng. Poenget foran søpla også.
                    Start og Sandefjord rett ned med Stabæk på kvalik.
                    Morsomt.

                    Morten

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      Uvisst om det har noe å si, men nå møter vi to lag på rad som nok har ambisjoner om å ta seg videre i Europa League. Vet ikke om Molde har møtet med Hibs på torsdag i tankene ennå men det bør være en fordel at Sarp også møter Rijeka på torsdag, 3 dager før vi møter dem. Begge disse lagene er jo klart bedre enn oss om dagen så vi trenger hvertfall all den hjelpen vi kan få.
                      ..................

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3347

                        Spiller gutta som i dag, så kan denne tråden snart begraves igjen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1521

                          Solid kamp av Stabæk i dag. De kunne fort ha vunnet på Lerkendal. Tipper Sandefjord, Start og Lillestrøm ender på de tre nederste plassene.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4303

                            Kampen i dag er ikke representativ for hvordan vi kommer til å framstå resten av sesongen. Vi møter et av formlagene i Norge og må spille med 10 mann i en time. Klart det blir tungt. Tapet er på Kippes kappe, ingen andre. Blir eitrende forbanna av det pisset han leverer utpå der i dag

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              36 poeng igjen å spille om, ikke det minste redd for nedrykk.

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2115

                                Tror vi ender foran vif
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • Klimtkongen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2014
                                  • 419

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  36 poeng igjen å spille om, ikke det minste redd for nedrykk.
                                  Må kanskje ha 20 av dem. Ikje bra. Hjemmeform og innbyrdes oppgjør avgjør dette nå.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7028

                                    En nøktern vurdering av de gjenværende kampene tilsier omtrent 27 poeng. So long and thanks for all the fish. Det er kjørt.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • plantemiddel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2012
                                      • 801

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      En nøktern vurdering av de gjenværende kampene tilsier omtrent 27 poeng. So long and thanks for all the fish. Det er kjørt.
                                      Du mener både Start og Stabekk tar mer enn 28 poeng i de neste kampene?

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3323

                                        Faktumet er at vi må begynne å vinne kamper snart! Vi er laget som har gått lengst uten seier nå. 13.mai borte mot Tromsø sist. Kun tre poeng er godt nok mot Haugesund, ferdig snakka.

                                        Og jeg vil ha meg frabedt sitater om gode treningsuker..

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1211

                                          De neste 6 kampene avgjør obos eller ikke. Vi har 4 hjemmekamper. Haugesund, Vif, Tromsø og Stabæk, mens Sandefjord og Start venter borte. 11 poeng tror jeg er ett must for å klare oss...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎