Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 882

    Opprinnelig skrevet av CFC1976
    Sier følgende på tredje gangen.. Mystisk nok forsvinner innleggene mine. . .
    ​​​​​​
    ..
    Jeg er ikke moderator, men det er lite mystikk rundt hvorfor innleggene dine forsvinner. Du setter frem udokumenterte påstander mot ikke navngitte personer i klubben om oppførsel som hvis det hadde vært faktisk hadde vært problematisk.

    Men siden du aldri dokumenterer noe så blir det ren ryktespredning som ikke bidrar i samtalene her inne på noen måte som kan kalles konstruktiv. Akkurat som dette innlegget
    Last edited by Stray Cat; 21.09.2018, 06:49. Begrunnelse: Innlegget er moderert. Stray Cat, moderator

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2288

      Huff, både Stabæk og Start leder ..

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4303

        Ingen hjelp å få her. Både Stabæk og Start snur kampene helt på tampen. Fire poeng opp nå. Løkka strammes.

        For øvrig verdt å notere seg at Godset taper igjen og er på samme poengsum som Stabæk og Start

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9370

          Godset er laget å slå! Mer negativitet der enn her, selv om KFL prøver å gjøre noe med det.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            Bare å gjøre seg klar for obos. Det her går ikke...
            ..................

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3323

              Hvis det ikke brenner på dass nå så kommer det aldri til å gjøre det.

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                Tommy Skjerven gjør iallefall det han kan gjøre for å sende oss ned.

                "Midtstopper Ivar Furu dro Stabæk-spissen Franck Boli ned i klar scoringsposisjon. Men TV-bildene viser at forseelsen starter og ble avsluttet utenfor 16-meteren.

                Men den rutinerte dommeren Tommy Skjerven, som var langt unna situasjonen, dømte både straffe og direkte rødt til Ranheims forsvarsklippe."
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4303

                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                  Tommy Skjerven gjør iallefall det han kan gjøre for å sende oss ned.

                  "Midtstopper Ivar Furu dro Stabæk-spissen Franck Boli ned i klar scoringsposisjon. Men TV-bildene viser at forseelsen starter og ble avsluttet utenfor 16-meteren.

                  Men den rutinerte dommeren Tommy Skjerven, som var langt unna situasjonen, dømte både straffe og direkte rødt til Ranheims forsvarsklippe."
                  Ingen overraskelse dette. Glimt visstnok også frarøvet et mål. Feilaktig annulert. Universet vil ha oss ned nå. Vi er maktesløse

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2115

                    Vi rykker aldri ned. Mye selvdestruktiv sutring her. Så Stabæk-Ranheim og ingen tvil om at vi er bedre enn begge disse lagene. Surt Start vant, men de har et tøft program igjen og ender nok et godt stykke bak oss på tabellen
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4303

                      Opprinnelig skrevet av heidar
                      Vi rykker aldri ned. Mye selvdestruktiv sutring her. Så Stabæk-Ranheim og ingen tvil om at vi er bedre enn begge disse lagene. Surt Start vant, men de har et tøft program igjen og ender nok et godt stykke bak oss på tabellen
                      Én seier siden mai. Vi kan være så gode vi vil. Jeg er veldig positivt til mye av det som leveres på banen om dagen, men denne statistikken vil bli vår bane dersom vi ikke klarer å knipe resultater den neste uka

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        Skal KFL sette igang en stille-aksjon foran en av tiårets aller viktigste kamper? Da må dem faen meg ta seg sammen.

                        Dårlig innsats, skjønner ikke alvoret påstår deler av fansen. Det er så innsiktsløst (er det et ord?) at det er pinlig. Vi har spilt 6 kamper under Lennartsson. 1-2-3 viser statistikken. Det er ikke bra nok. Men innsatsen til spillerne har vært stor hele veien. De har jobbet knallhardt med å få med seg seiere både mot Molde og Haugesund. Mot Sarp og Start spilte vi med en mann mindre i over en omg og ble sjanseløse. Vi blir straffet knallhardt av personlige feil - og ikke pga manglende innstilling.

                        Mot vif ble det en nytt tap. Men vi kan heller ikke klage på laget ikke skjønte alvoret og hadde dårlig innsats.
                        Kanarifansen derimot - i årets høydepunkt, så blir det levert en innsats på Obos-nivå, og blir fullstendig avkledd av bortesvingen. Det var pinlig det!

                        Kommentar

                        • Grankanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jun 2018
                          • 125

                          Starter Haaken og Melga nå begynner jeg å tro at vi rykker ned med vilje.

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2115

                            Med normal uttelling/dømming hadde vi ikke tapt noen av disse kampene. Vi er bedre enn de andre lagene i sumpa, og satser på at vi viser det i morra. Så får KFL vurdere om de gidder å delta eller ikke
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • Møkkamannen
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Aug 2014
                              • 61

                              Melgalvis er bedre enn Krogstad. Men den som burde spille er Ødemarksbakken. Han må spille hele tida så lenge han bare skal få noen innhopp så får vi aldri se potensialet hans.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3347

                                Alt annet enn seks poeng denne uka leder mot nedrykk. Derpå følger Brann og Bart, og jeg regner ikke med poeng der.

                                Selv om Ranheim, Glimt, Godset og Kristiansund er overkommelig, så må vi begynne å vinne kamper før den tid.
                                Last edited by MortenA; 24.09.2018, 05:18. Begrunnelse: La til de siste kampene.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • ynnor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 857

                                  I dag forventer jeg at andre enn Smarason og Lehne scorer. Nå er det på tide at de andre viser seg frem

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2288

                                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Alt annet enn seks poeng denne uka leder mot nedrykk. Derpå følger Brann og Bart, og jeg regner ikke med poeng der.

                                    Selv om Ranheim, Glimt, Godset og Kristiansund er overkommelig, så må vi begynne å vinne kamper før den tid.

                                    Brann har spilt ujevnt etter sommeren, så utelukker ikke poeng i Bergen.
                                    Veklset å se på våre dumpevenner, og må si det er utrolig at B/G har sanket 28p. Noe av det verste jeg har sett. De vil ikke ta mange flere poeng iår de heller hvis det de viste igår er representativt kvalitetsmessig.

                                    Tromsø H 3p
                                    Stabæk H 3p
                                    Brann B 1p
                                    RBK H 1p
                                    Ranheim B 1p
                                    Glimt H 3p
                                    Godset B 0p
                                    Ksund H 3p
                                    Sum 15p
                                    Toalt 34p og Eliteseriespill 2019!

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5092

                                      Opprinnelig skrevet av kunden


                                      Brann har spilt ujevnt etter sommeren, så utelukker ikke poeng i Bergen.
                                      Veklset å se på våre dumpevenner, og må si det er utrolig at B/G har sanket 28p. Noe av det verste jeg har sett. De vil ikke ta mange flere poeng iår de heller hvis det de viste igår er representativt kvalitetsmessig.
                                      Spesielt ikke med det kampprogrammet Glimt har igjen. Glimt er ikke trygge, spesielt ikke nå som Start og Stabæk ser ut til å ha våknet.

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Skal KFL sette igang en stille-aksjon foran en av tiårets aller viktigste kamper? Da må dem faen meg ta seg sammen.

                                        Dårlig innsats, skjønner ikke alvoret påstår deler av fansen. Det er så innsiktsløst (er det et ord?) at det er pinlig. Vi har spilt 6 kamper under Lennartsson. 1-2-3 viser statistikken. Det er ikke bra nok. Men innsatsen til spillerne har vært stor hele veien. De har jobbet knallhardt med å få med seg seiere både mot Molde og Haugesund. Mot Sarp og Start spilte vi med en mann mindre i over en omg og ble sjanseløse. Vi blir straffet knallhardt av personlige feil - og ikke pga manglende innstilling.

                                        Mot vif ble det en nytt tap. Men vi kan heller ikke klage på laget ikke skjønte alvoret og hadde dårlig innsats.
                                        Kanarifansen derimot - i årets høydepunkt, så blir det levert en innsats på Obos-nivå, og blir fullstendig avkledd av bortesvingen. Det var pinlig det!
                                        Kan ikke skjønne at en stille aksjon er virkemiddelet som skal til for å få gutta til å skjønne alvoret. Tror de fint forstår hvor landet ligger, og hva vi supportere mener om saken. På kamp burde det være fullt trøkk og kjør med sang for klubben og byen. Kan heller droppe spillersanger dersom det ikke skulle være noen som utmerker seg til det bedre.

                                        Har ingen tro på at 20 stille minutter er medisinen. Kommer bare til å bli pinlig da en stor andel av resten av fansen ikke vil være med på det og kommer til å synge uansett.
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4303

                                          Opprinnelig skrevet av kunden
                                          Tromsø H 3p
                                          Stabæk H 3p
                                          Brann B 1p
                                          RBK H 1p
                                          Ranheim B 1p
                                          Glimt H 3p
                                          Godset B 0p
                                          Ksund H 3p
                                          Sum 15p
                                          Toalt 34p og Eliteseriespill 2019!
                                          Enig i mye her, men ikke en snøballs sjanse i helvete at vi tar poeng mot RBK. Da tror jeg heller vi kniper et poeng mot Godset. De er virkelig ute og kjører (3 poeng på seks kamper) og kan fort finne på å rykke rett ned.

                                          Deilig å se kampprogrammet vi har igjen. Dette ligger så til de grader i våre hender.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎