LSK Sesongen 2016

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    Jeg vet og de ikke hadde fått særlig spilletid, men det er det jeg mener er litt feil. Forrige sesong klarte de seg stort sett greit. Bassel er en god individualist F.eks, men ingen lagspiller. Laget er ofte bedre når Kolstad spiller.

    men istedet for lån, så tror jeg det hadde fungert minst like bra med de som er utlånt, med den riktige treneren som hadde klart å gi de den trygghet og så mye spilletid at de utviklet seg til gode spillere, sånn som det opprinnelige var tenkt forrige sesong.

    Og når man henter spillere burde jo de man henter være vesentlig bedre, enn de som lånes ut. Det synes jeg ikke har vært tilfelle.

    Det er en grunn til at man har havnet der man er også....

    Kommentar

    • Oldtimer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2011
      • 316

      Skal vi spille en kamp i nærmeste fremtid?

      Kommentar

      • Jannis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 266

        Opprinnelig skrevet av Oldtimer
        Skal vi spille en kamp i nærmeste fremtid?
        Søndag kl 18 mot Brann borte....

        Kommentar

        • Oldtimer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2011
          • 316

          Opprinnelig skrevet av Jannis

          Søndag kl 18 mot Brann borte....
          Vet det, var tydeligvis en mislykket spøk fra min side.
          Savner kamptråd, eller har jeg oversett noe?

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Opprinnelig skrevet av Oldtimer


            Savner kamptråd, eller har jeg oversett noe?
            Ingen er ansatt for å lage kamptråd, selv om noen på forumet har vært flinke til å ta ansvar.
            Det er ikke alltid at disse har kapasitet, så hvis man savner kamptråd er det fritt fram til å sette seg ned og lage en selv.

            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4377

              VG pappir melder at alle spillerne har bundet seg til 25 prosent lønnskutt hvis vi går ned.
              ..................

              Kommentar

              • Fjeller'n
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 905

                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                VG pappir melder at alle spillerne har bundet seg til 25 prosent lønnskutt hvis vi går ned.
                25% tap av inntekt er lite i forhold til 100% tap av ære.
                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                Kommentar

                • Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                  Ingen er ansatt for å lage kamptråd, selv om noen på forumet har vært flinke til å ta ansvar.
                  Det er ikke alltid at disse har kapasitet, så hvis man savner kamptråd er det fritt fram til å sette seg ned og lage en selv.
                  Med fjærpenn? Vant til det!

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av Oldtimer

                    Med fjærpenn? Vant til det!
                    ?? Hvis du trenger hjelp til å opprette en tråd, så ta kontakt på PM.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3338

                      LSK avslutter siste 5 kamper med 3-2-0 og er dermed på 2.plass over formlag siste 5 kamper, kun slått av AAFK.

                      Kommentar

                      • Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

                        Hvor mange kamper holdt vi nullen i år? En?
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3338

                          Opprinnelig skrevet av Robiwan
                          Hvor mange kamper holdt vi nullen i år? En?
                          Fem kamper! S08, VIF, Brann, Godset og Molde. Alle hjemmekamper.

                          Kommentar

                          • Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 321

                            Opprinnelig skrevet av LS89

                            Fem kamper! S08, VIF, Brann, Godset og Molde. Alle hjemmekamper.

                            kun de letteste kampene med andre ord

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3338

                              Interessant artikkel på RB av Morten som viser hva som egentlig skjedde bak kulissene når det stormet som verst under Runar og ikke minst forholdet mellom Runar og Torgeir som tydeligvis var mer anstrengt enn det jeg trodde. Bjarmann mistet tilliten til Runar etter tapet i Sarpsborg, men nevnte aldri dette åpenlyst for styre. Og slik foregikk det i flere uker. Prosjektet med Soler slo ikke igjennom og var en fiasko. De virket ikke på talefot og etter kampen i Tromsø var forholdet mellom Runar og Torgeir iskaldt. Ble tydeligvis ikke vekslet ord. Etter at Runar fikk sparken har ikke de engang snakket sammen. Selv om de er tidligere lagkamerater og kompiser. Det kommer også frem møter mellom spillere og Torgeir uten at Runar visste om det i perioden det stormet som verst og at spillerne syntes det var kleint og rart.

                              Må si jeg personlig syntes Torgeir har håndert dette svært dårlig mtp at han ikke hadde mot til å si direkte til styret over mistilliten. Samt pinlige enkeltmøter med spillere. Ta med styret som famlet i blinde og som Morten bekrefter var Owes dobbeltstemme avgjørende under første viktige styremøte.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Høres jo helt skandaløst ut. Som nevnt i en annen tråd. Vi har gode nok spillere i klubben, men ledelsen er jo helt på tryne på alle plan. Trener, sportsdirektør og styreleder har alle vært håpløse i år.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • vermu
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2008
                                  • 1729

                                  Vanvittig lesing! Det er faen ikke rart vi ligger der vi ligger. Uduglighet fra styreleder, nestleder, to styremedlem, sportsdirektør og trener. Vanvittig!

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av LS89
                                    IMå si jeg personlig syntes Torgeir har håndert dette svært dårlig mtp at han ikke hadde mot til å si direkte til styret over mistilliten. Samt pinlige enkeltmøter med spillere. Ta med styret som famlet i blinde og som Morten bekrefter var Owes dobbeltstemme avgjørende under første viktige styremøte.
                                    Ingen tvil om at Torgeir Bjarmann må ut. Det er jo heller ingenting som tyder på at han er rett mann til å ansette (innstille) klubbens neste trener heller.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      I bunn og grunn uforståelig skrevet også, Svesengen må droppe kulepunktprosaen snarest mulig og forsøke å utgyte hele og sammenhengende tankerekker. Morten Pedersen skriver slik fordi han har store vansker med å forstå hva han tror han tenker, neppe en journalistisk stil å plagiere hvis man ikke har ekspressive språkvansker. Etter å ha heklet sammen Svesengens løsrevne utsagn og blendavasket vekk tøvete fete fonter kan man vel tolke det slik at RB sporten på en svært umandig og fordekt måte stiller seg kritiske til Bjarmanns bidrag og manglende bidrag til miséren 2016, men det blir nokså ubegripelig da man ikke evner å formidle noen vurdering av Kristinssons aktiviteter ut over at han ikke har flyskrekk og liker å sitte bak i bussen.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        I bunn og grunn uforståelig skrevet også, Svesengen må droppe kulepunktprosaen snarest mulig og forsøke å utgyte hele tankerekker som er sammenhengende. Morten Pedersen skriver slik fordi han har store vansker med å forstå hva han tror han tenker. Etter å ha heklet sammen Svesengens løsrevne utsagn og blendavasket vekk tøvete fete fonter kan man vel tolke det slik at RB sporten på en svært umandig og fordekt måte stiller seg kritiske til Bjarmanns bidrag og manglende bidrag til miséren 2016, men det blir nokså ubegripelig da man ikke evner å formidle noen vurdering av Kristinssons aktiviteter ut over at han ikke har flyskrekk og liker å sitte bak i bussen.
                                        Word. Satt også med den følelsen når jeg så Studio Åråsen i går. RB/Svesengen er jo veldig opptatt av å prate opp Runars totale fiasko og legge skylden på personlige feil, dårlige holdninger og stang-ut. Er vel enklere enn å innrømme at man var helt tannløse i dekningen av klubben i år. På twitter har det tidvis fremstått som at de har tatt kritikken av Runar personlig. Hadde RB fått bestemme hadde vi "jobbat hårdare" hele veien ned i OBOS-ligaen.

                                        Summering av 2016-sesongen:

                                        Hovedtrener- Rævva
                                        Sportsdirektør - Rævva
                                        Styre - Rævva
                                        Styreleder - Rævva
                                        Lokalavisa - Rævva

                                        Spillerne - Relativt mye rævva her også, men ledelsen tatt i betraktning kan jeg forstå hvorfor ting går skeis

                                        Arne - Legedarisk prestasjon
                                        Kanarifansen/UFC/Bøffelberget - Legendarisk prestasjon
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • OlaG
                                          Oversetterdrone
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 898

                                          Karakterdrap på Bjarmann (potensielt fortjent, gitt at kildene er gode), tåpelig forsøk på renvasking av styret (som egentlig bare gjør det verre, siden han i praksis skriver at styret ikke ante hva som foregikk i klubben).

                                          Blir plutselig veldig lett å forstå hvorfor Lundemo har ventet med å signere.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎