LSK Sesongen 2016

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    På 2010... RB gjør alt dem kan for at det ikke skal møte opp folk eller?

    Kommentar

    • hthaug
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 407

      Synes i det minste KFL burde vise RB at måten de oppfører seg på ikke er greit, og helst ganske skarpt. Svesengen kan ta seg ei bolle.

      Kommentar

      • PetterH
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2012
        • 668

        Uavhengig hva man mener om Kristinson, Bjarmann, Erlandsen, Romerikes Blad så er de to viktigste spørsmålene:
        1: Har det blitt tatt en evaluering på Åråsen etter årets sesong?
        2: Hva ble resultatet av nummer 1?


        En slik evaluering bør strengt tatt holdes 2-3 ganger årlig, også når man gjør det bra og i særdeleshet i dystre tider.
        Så håper disse to spørsmålene blir belyst på debatten ikveld.

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3329

          Owe Halvorsen har gått i skole hos NFF. Evaluering og prosess er en gjenganger.

          Kommentar

          • OlaG
            Oversetterdrone
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 891

            Mangelen på sync mellom bilde og lyd friker meg ut noe helt jævlig :S

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              Opprinnelig skrevet av PetterH
              Uavhengig hva man mener om Kristinson, Bjarmann, Erlandsen, Romerikes Blad så er de to viktigste spørsmålene:
              1: Har det blitt tatt en evaluering på Åråsen etter årets sesong?
              2: Hva ble resultatet av nummer 1?


              En slik evaluering bør strengt tatt holdes 2-3 ganger årlig, også når man gjør det bra og i særdeleshet i dystre tider.
              Så håper disse to spørsmålene blir belyst på debatten ikveld.
              Kan svare meg selv på denne etter å ha sett debatten. Det har ikke blitt foretatt noen evaluering enda. 18 dager etter serieslutt. Effektivitet skal man ikke anklage de ansatte på åråsen for å inneha ivertfall.

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1467

                Synes Laurtisen hadde mange av de beste svarene. LSK har en god mann der

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  Hvis folk mener RB er problemet, så har man feil fokus. RB kunne pushet på enda hardere!

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3185

                    Opprinnelig skrevet av PetterH
                    Kan svare meg selv på denne etter å ha sett debatten. Det har ikke blitt foretatt noen evaluering enda. 18 dager etter serieslutt. Effektivitet skal man ikke anklage de ansatte på åråsen for å inneha ivertfall.
                    Jeg ville tro at en grundig og ordentlig evaluering av alle ledd i organisasjonen kanskje burde ta litt tid, og lenger enn 18 dager. Slik jeg forsto Lauritsen i går, er planen å bruke tida fram til januar-februar på en slik grundig evaluering, og fastlegging av en plan som iallfall likner litt på det langsiktige opplegget mange her har etterlyst. Derimot ville jeg tro at noen kunne finne på å anklage styret, som bør ha ansvaret for slikt (ikke "de ansatte"), for å ha vært litt for raske og effektive i å ansette Erlandsen som ny trener. Personlig syntes jeg faktisk det var en helt OK prosess og ansettelse, slik situasjonen var og er.

                    gilbert

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3961

                      Opprinnelig skrevet av sniper
                      Hvis folk mener RB er problemet, så har man feil fokus. RB kunne pushet på enda hardere!
                      Etter min mening er det jo nettopp det å bidra til feil fokus som er det aller verste med Svesengens skriverier.

                      Rb er selvsagt ikke selve problemet. Men Morten Svesengen har i hele 2016 bidratt til å tåkelegge problemene og flytte fokus bort fra de reelle problemene og den manglende kompetansen i Sportsklubben. Morten Svesengen har brukt alle midler for å beskytte sin venn Runar. Samtlige av hans skriblerier rundt laget og eks-treneren i 2016 har helt tydelig hatt som mål å beskytte Runar og lete opp nye bortforklaringer på trenerens manglende kompetanse. Svesengens "journalistikk" mht Runars mangel på nivå og kompetanse for den jobben han skulle gjøre har hatt en voldsom slagside. Derfor har Romerikes Blad med "sportslederen" i spissen, bidratt mer til å tåkelegge enn til å opplyse.

                      Når Svesengen måtte bite i det sure eplet og innse at hans svært ensidige forsvar av Runar ikke vant frem, snur han plutselig 180 grader rundt og finner det betimelig å gå til frontalangrep mer eller mindre på hele klubben, inkludert vår redningsmann og nytilsatte trener, Arne Erlandsen.

                      Jeg synes imidlertid det er overtydelig at det største problemet for LSK er manglende kompetanse i styret. Det synes utenfra som den aller mest inkompetente er styreleder Halvorsen.

                      Derfor er det i utgangspunktet både bra, tvingende nødvendig og prisverdig at Rb setter søkelyset på hvordan klubben har vært vanstyrt. Men dessverre synes jeg som "reka" skrev i et tidligere innlegg, at Svesengens "felttog" skjemmes av at han holder et journalistisk lavt nivå: Jeg synes artikkelserien startet relativt bra, men allerede før jeg hadde lest ferdig den andre artikkelen fikk jeg en sterk fornemmelse av at dette var en stil skrevet av en ungdomsskoleelev. Det begynte lovende, det så ut som noe som var gjennomarbeidet og hadde en struktur, men temmelig raskt fikk jeg følelsen av at "skolestilen" måtte gjøres ferdig og at man manglet både nødvendig journalistisk nivå og ikke minst tålmodighet til å gjennomføre på en kvalitetsmessig god og troverdig måte.

                      Romerikes Blad har lange tradisjoner for å ha sin egen agenda, enten det dreier seg om LSK eller om viktige samfunnsspørsmål. Dessverre. Det skaper ikke en god debatt - det kveler den i stedet.

                      La oss håpe at det gjøres en god jobb i kulissene nå, slik at den skandaløst dårlige styrelederen kastes på årsmøtet. Lillestrøm Sportsklubb, fansen og befolkningen på Romerike fortjener bedre enn det vi har sett i 2016!

                      Godt valg! ;-)
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎