Sesongen 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1211

    #21
    Jeg er for VAR men fy f... jeg gruer meg til 15 minutter tillegg i kampene utover høsten neste år. Dette tilleggstullet i VM kommer garantert hit også.....

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2288

      #22
      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Jeg er for VAR men fy f... jeg gruer meg til 15 minutter tillegg i kampene utover høsten neste år. Dette tilleggstullet i VM kommer garantert hit også.....
      Du vil se annerledes på det når vi utlikner i det 137.min

      Kommentar

      • Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 290

        #23
        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        Jeg er for VAR men fy f... jeg gruer meg til 15 minutter tillegg i kampene utover høsten neste år. Dette tilleggstullet i VM kommer garantert hit også.....
        Ingenting å bekymre seg for. I Norge har vi blitt lovet "sånn derre bra VAR", ikke den dårlige varianten som i VM og alle andre ligaer og mesterskap. Istedenfor dedikerte team på hver stadion, flere titalls kameraer og automatisk offside-teknologi, så skal vi ha åtte kameraer og en liten gjeng sittende i et kontor i Oslo.

        Blir sikkert ikke noen kontroverser eller kjempeovertid i Norge siden vi skal ha bra VAR.​

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3954

          #24
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Jeg er for VAR men fy f... jeg gruer meg til 15 minutter tillegg i kampene utover høsten neste år. Dette tilleggstullet i VM kommer garantert hit også.....
          Nei, det er mye bedre at laga får jukse og hale ut tida med falske skader! Bedre det enn at man får noen skarve tilleggsminutter! Vi må verne om jukserne!!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2115

            #25
            Bra man endelig legger til nødvendig tid for drøying, men ender nok uansett opp med 3 minutter på Åråsen og 10 minutter på Lerkendal.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 440

              #26
              Kan vanke kamper på både fredager og mandager: Eliteserien får nye dager og kamptidspunkter i ny TV-avtale – VG

              Kommentar

              • Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 453

                #27
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                Nei, det er mye bedre at laga får jukse og hale ut tida med falske skader! Bedre det enn at man får noen skarve tilleggsminutter! Vi må verne om jukserne!!
                Må vi ha VAR for å legge til nok tilleggstid i forhold til drøying av tid? Eller er det et annet poeng her jeg ikke forstår?

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2864

                  #28
                  Bud på Kairinen. Selg!
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1462

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Bud på Kairinen. Selg!
                    Hvis rett pris, ja. Var ifølge Rb på et nivå hvor det måtte forhandlinger til, om det skulle bli aktuelt

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3954

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                      Må vi ha VAR for å legge til nok tilleggstid i forhold til drøying av tid? Eller er det et annet poeng her jeg ikke forstår?
                      Nei, det er ikke jeg som koblet det! Jeg kommenterte det, etter min mening, riktige tiltaket det er å prøve å eliminere uthaling av tid!

                      Når det gjelder VAR, er jeg dog tvilende positiv. Hadde vi hatt VAR i Norge i 2022, kunne kampene mot Glimt og Rosenborg fått et helt annet resultat. De to offsidene som det ikke ble dømt på, er så grove at de måtte ha tatt dem.
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • sigurdsen
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 1817

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Tvilling

                        Hvis rett pris, ja. Var ifølge Rb på et nivå hvor det måtte forhandlinger til, om det skulle bli aktuelt
                        Hvilke(n) klubb?

                        Kommentar

                        • Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 453

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                          Nei, det er ikke jeg som koblet det! Jeg kommenterte det, etter min mening, riktige tiltaket det er å prøve å eliminere uthaling av tid!

                          Når det gjelder VAR, er jeg dog tvilende positiv. Hadde vi hatt VAR i Norge i 2022, kunne kampene mot Glimt og Rosenborg fått et helt annet resultat. De to offsidene som det ikke ble dømt på, er så grove at de måtte ha tatt dem.
                          aah, da forstår jeg!

                          Jeg var kjempe-for VAR helt til det kom. Det brukes helt feil (kan ikke gi gult kort på filming utenfor boks, kun brukes i tilfelle mulig rødt kort forseelse, ingen fastsatt begrensning på hvor langt bak man kan dra spillet for å finne frispark eller andre fouls som ikke ble gitt) Og vi endra regla i spillet altfor mye så det lettere kunne avgjøres ved videodømming, hands f.eks, vi er oppvokst med at det er noe man straffes for å prøve på, eller være klønete i, straffbar hands, nå er det hands om noen kliner ballen i kneet ditt og opp i hånda fra 1 meters hold, jeg blir sittende og rope Det DER er da ikke hands til TVn, kan bare tenke meg åssen det vil være på stadion..

                          Kommentar

                          • Pad
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2022
                            • 644

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Tvilling

                            Hvis rett pris, ja. Var ifølge Rb på et nivå hvor det måtte forhandlinger til, om det skulle bli aktuelt
                            Selger man Kaan så MÅ vi allerede nå treffe på 3 signeringer inn mot neste sesong. Og vinteren ikke startet enda. Det er vel flere enn man traff på i hele fjor.

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2288

                              #34
                              Stopperen fra Sogndal, Roseth, som er på hugget etter ser ut til å være ganske så skadeplaget.

                              Før sesongen; https://ms-my.facebook.com/sogndalfo...7443992238276/

                              I sesongen: https://www.nrk.no/vestland/ma-klare...eth-1.16002941

                              Fra + artikkel i Sognavis: https://www.sognavis.no/nokkelspelar...s/5-115-882374

                              – Tungt


                              Han rauk ut tidleg i heimemøtet med Sandnes Ulf i slutten av mai, med ein hamstringstrekk av den heftige sorten.

                              – Eg stod her og prata med deg etter den kampen, og då såg du nok at eg var prega av det. Eg var på veg mot noko, og så måtte eg plutseleg bu meg på tre-fire månader med rehab. Det er blytungt å få slike slag i trynet. Men eg var klar over at jobben måtte gjerast, for både min eigen og laget sin del. Det er ei viktig tid framover for oss begge, seier midtstopparen.

                              Han fekk same type strekk i høgrelåret i november 2020, som også sette han ut av spel i ein lengre periode.

                              – Ein veit aldri sikkert grunnen til at ein blir skadd. Eg har ein eksplosiv muskulatur, men det er teke testar og scannar, utan at det er funne nokre svakheiter. Mest truleg har eg berre vore uheldig.
                              ​​

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 644

                                #35
                                Fin backup på stopperplass, men heller ikke noe mer.

                                Kommentar

                                • Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1328

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Pad
                                  Fin backup på stopperplass, men heller ikke noe mer.
                                  Jeg har et veldig godt inntrykk av ham, og tror han kan bli en god eliteseriestopper. Skader kan potensielt være et problem, men ifølge statistikken har han spilt bra med kamper de siste sesongene (25 og 27, men bare 12 i år).

                                  Positiv til å hente Roseth, men vi trenger i så fall enda en stopper, som helst er venstrebeint. Neste år trenger vi bedre dekning på venstre stopper, og vi kan ikke erstatte Pettersson med en spiller som er enda mer skadeutsatt. Da frykter jeg mange kamper med Dragsnes som stopper kommende sesong..

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4301

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    Stopperen fra Sogndal, Roseth, som er på hugget etter ser ut til å være ganske så skadeplaget.
                                    Vi er mer enn på hugget. Martin (som har en god venstrefot ifølge Mesfin) har allerede signert treårskontrakt han. Velkommen!

                                    https://www.lsk.no/nyheter/martin-ov...r-veldig-stolt

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2109

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                      Bud på Kairinen. Selg!
                                      Jeg vil si tja..

                                      Vi må ikke glemme at han gikk skadet hele for sesongen og store deler av vår sesongen.
                                      Med en evt skadefri og full oppkjøring for han til neste sesong , skal vi ikke se bort ifra at han kan heve seg mye da ?
                                      Har ikke gitt at han opp riktig ennå , vet jo han har potensiale .

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3144

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Pad
                                        Fin backup på stopperplass, men heller ikke noe mer.
                                        Nå ja, den tror jeg du kommer til å møte deg selv i døra på. Vi snakker om spiller med både fart, venstrebein og gode holdninger.

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1462

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                          Hvilke(n) klubb?
                                          Ble ikke nevnt.. annet enn at den ikke er tyrkisk, og
                                          skal den konkrete interessen nå være fra en stor klubb som jevnlig deltar i den europeiske klubbturneringene

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎