Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Opprinnelig skrevet av blue
    Når Coop har medlemstilbud har de i det minste en elektronisk sjekk i det man betaler for produktet, ikke når man skal ta varen i bruk.
    Hvis du kjøper konsertbillett til et arrangement som har 18-årsgrense, kan du bli nektet adgang hvis du ikke kan bevise at du er myndig, til tross for at du kan ha kjøpt billetten på lovlig vis.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #42
      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Hvis du kjøper konsertbillett til et arrangement som har 18-årsgrense, kan du bli nektet adgang hvis du ikke kan bevise at du er myndig, til tross for at du kan ha kjøpt billetten på lovlig vis.
      Da står det ihvertfall klart og tydelig på billetten hva som gjelder av restriksjoner. I tillegg står det der det annonseres.

      Men uansett, det er og blir uproft at ikke LSK opplyser om dette i klartekst på forhånd. Ikke noe stor sak, men det følger den røde linja til LSK.
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Frode Thai
        KFL styremedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 380

        #43
        Opprinnelig skrevet av Nordby
        Holder det å være medlem i LSK for å komme inn på feltet? Da har jo evt de som ikke vil være medlem av KFL en mulighet til å velge.

        Dette var et spørsmål for å få dette på banen, betyr ikke at jeg ikke skal melde meg inn i KFL.


        Det er som jeg skrev, beregnet for KFL og LSK medlemmer, fortrinnsvis.
        Og den beste kombinasjonen er selfølgelig en typisk "Ole Brum"....
        "Ja takk begge deler"...men ingen krav.




        Frodethai
        Frode Johansen
        styremedlem KFL

        Kommentar

        • nob
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2007
          • 137

          #44
          Opprinnelig skrevet av frodethai
          Feltet som blir kalt KFL -feltet oppstod etter at KFL tok iniativ til at stående supportere fortsatt skulle ha mulighet til å stå på kamper på Åråsen.

          Mektige herrer innad i LSK jobbet hardt for at det bare skulle bli sitteplasser på hele Åråsen.

          Etter mange, lange og heftige møter, LSK vs KFL ble det i 1998 et årsmøtevedtak på LSK sitt årsmøte at feltet er beregnet for stående KFL og LSK medlemmer, fortrinnsvis.

          Man har sporadisk foretatt medlemssjekk på feltet, fordi man har opplevd at enkelte snylter seg inn ved å betale feil pris, ved å late som om man er medlem.

          Når Coop kjører medlemstilbud for sine medlemmer, er det ingen andre en medlemmer som kan nyte godt av dette.

          På lik linje ønsker KFL å ivareta sine medlemmer, ved å tilby Norges beste ståplasser, til en grei pris til sine medlemmer...

          Nå i år kommer det til å bli større jag etter KFL-feltet billetter enn noen gang før.
          Med over 1100 solgte sesongkort, sitter man igjen med litt over 700 billetter som skal fordeles til de som billettene er beregnet til.

          KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med. Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...



          Frodethai
          kfl-sikkerhet
          hvilke tiltak er det som vurderes?
          "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

          Kommentar

          • Frode Thai
            KFL styremedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 380

            #45
            Opprinnelig skrevet av nob
            hvilke tiltak er det som vurderes?

            Som jeg skrev tidligere:

            KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris, selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med.

            Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...



            Frodethai
            Frode Johansen
            styremedlem KFL

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              #46
              Hmm.. Var ikke klar over at det kun var 700plasser igjen på KFL feltet. Er det mulig å reservere en plass for en toppkamp ganske langt i forveien? Har en relativt lang og tungvidt reisevei og ikke f... om jeg reiser over for å sitte på SS!

              Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #47
                Opprinnelig skrevet av CFD
                Hmm.. Var ikke klar over at det kun var 700plasser igjen på KFL feltet. Er det mulig å reservere en plass for en toppkamp ganske langt i forveien? Har en relativt lang og tungvidt reisevei og ikke f... om jeg reiser over for å sitte på SS!

                Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.
                Du kan ikke reservere billett lang tid i forveien . Men langtvekkkanaris har som regel pleid å få god hjelp av nettverksselgera så det bør nok ordne seg.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av frodethai
                  Som jeg skrev tidligere:

                  KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris, selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med.

                  Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...



                  Frodethai

                  skulle bestille sesongkort på Kanarifeltet for nevøen min jeg, han er ikke medlem av kanarifansen. Slik jeg forstod førstesiden på billettluka burde dette koste 900kr for ikke medlemmer. men samme hva jeg gjorde kom det opp 2800,- i pris. ikke pokker om jeg betaler det for sesongkort til en gutt på 12år altså. Så det ble til at jeg bestilte sesongkort for kanarifans til han så får han heller melde seg inn senere...

                  så LSK burde vel kanskje sjekke at systemet fungerer korrekt de også
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • 2213
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Mar 2008
                    • 18

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    Hmm.. Var ikke klar over at det kun var 700plasser igjen på KFL feltet. Er det mulig å reservere en plass for en toppkamp ganske langt i forveien? Har en relativt lang og tungvidt reisevei og ikke f... om jeg reiser over for å sitte på SS!

                    Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.
                    tror ikke det er noe å bekymre seg over.
                    de gangene i året jeg er på åråsen (ca5-6) står jeg ALLTID sammen med KFL og bill er ALDRI et problem

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av 2213
                      tror ikke det er noe å bekymre seg over.
                      de gangene i året jeg er på åråsen (ca5-6) står jeg ALLTID sammen med KFL og bill er ALDRI et problem
                      Da er jeg redd for at du kommer til å gå på noen "smeller" denne sesongen..
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • 2213
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Mar 2008
                        • 18

                        #51
                        jeg burde muligens presisert at jeg ikke stiller meg i noen billettluke, men har velvillige hjelpere som ordner bill for meg. får dermed sett de kampene jeg vil.

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av 2213
                          jeg burde muligens presisert at jeg ikke stiller meg i noen billettluke, men har velvillige hjelpere som ordner bill for meg. får dermed sett de kampene jeg vil.
                          Vis kanari feltet er utsolgt FØR sesongen så hjelper det lite å ha hjelpere.

                          Kommentar

                          • 2213
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2008
                            • 18

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av VK
                            Vis kanari feltet er utsolgt FØR sesongen så hjelper det lite å ha hjelpere.
                            det skjønner jo til og med jeg!
                            men nå er det ikke utsolgt. og har muligens misforstått vedkommende som jeg forsøkte å svare(?) mener bare at hvis man ikke bor i nærheten og ikke tar turen fordi man er redd for ikke å få bill så pleier det aldri å være et problem for meg.

                            Kommentar

                            • MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

                              #54
                              Det jeg syns er dumt med medlemssjekk er at det blir litt vanskelig å "verve" nye fans. Jeg har opp igjennom fått med meg folk som i utgangspunktet ikke er så veldig interessert i fotball eller fugla på match og ti av disse er i dag medlemmer og de igjen har fått med folk. Folk melder seg jo ikke inn i fansen for å "lodde stemninga"... Og jeg ønsker at de jeg har med meg skal stå, synge, hoppe og støtte fugla.

                              Eller er det slik at man sjekker billetten opp mot medlem/ikke medlem? Altså, at ikke-medlemer bare betaler dyrere billett? I så tilfelle, se bort ifra dette innlegget;-)

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2506

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av MoBee
                                Eller er det slik at man sjekker billetten opp mot medlem/ikke medlem? Altså, at ikke-medlemer bare betaler dyrere billett?
                                Jepp. Som det står høyere opp i tråden:
                                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                En rask titt på hjemmesiden til LSK viser med en gang at LSK har 2 priser på feltet.



                                Sone Kanarifeltet (Gul):
                                Medlem i Kanarifansen, voksen, 170,-
                                Medlem i Kanarifansen, barn/honnør, 100,-
                                Ikke medlem i Kanarifansen, voksen, 190,-
                                Ikke medlem i Kanarifansen, barn/honnør, 120,-
                                Så du kan fortsette å ta med mulige nye medlemmer, bare betal ikke-medlempris for dem.
                                Som du burde ha gjort hele tiden...

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Errevs
                                  Mente færre selvsagt.
                                  Personlig har jeg ikke et ekstremt behov for å være medlem av kanarifansen, men liker å synge og bidra til stemning på tribunen.
                                  Kanarifansen ble med dette endel av Lillestrøm sportsklubb, noe jeg syntes er uheldig for fremtiden som supportergruppe.
                                  Uenig. Dette blir litt som å snylte på sine arbeidskollegaer ved å ikke fagorganisere seg.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av André
                                    Har ikke noe å si om hvilke ulemper det er å være med medlem av kfl? er man ikke lsk supporter vis man ikke står på feltet med kfl medlemskap å vise fram? syns sessongkort på feltet holder mere nok jeg. da har jeg de fordelene jeg trenger ang kamp billetter osv.
                                    Hvis du har sesongkort på kanarifeltet uten å være KFL-medlem, da vil jeg kalle deg en snylter. De reduserte prisene er forbeholdt KFL-medlemmer. Ingen tvil!
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • André
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 419

                                      #58
                                      faren min er medlem av kfl faktisk. han sessonkortet står på så da er vel egentlig ikke jeg en snylter? men kall meg gjerne snylter. ble kjempe lei meg.
                                      Your life
                                      A game
                                      turn it up, turn it up!

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av André
                                        faren min er medlem av kfl faktisk. han sessonkortet står på så da er vel egentlig ikke jeg en snylter? men kall meg gjerne snylter. ble kjempe lei meg.
                                        Hvis faren betaler både KFL medlemsskapet og sesongkortet ditt bør du ha råd til eget KFL medlemsskap også.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • André
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 419

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Hvis faren betaler både KFL medlemsskapet og sesongkortet ditt bør du ha råd til eget KFL medlemsskap også.
                                          råd har jeg vel. men om jeg vil/trenger et kfl medlemskap er jeg ikke så sikker på
                                          Your life
                                          A game
                                          turn it up, turn it up!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎