Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    Hva skjedde med "Dagspass"-ordningen vi snakket om?
    Er jo en killer for å tilføre nye medlemmer. Jeg var ikke medlem første gang på feltet, og ganske sikker på at jeg ikke er alene om det.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Hva skjedde med "Dagspass"-ordningen vi snakket om?
      Er jo en killer for å tilføre nye medlemmer. Jeg var ikke medlem første gang på feltet, og ganske sikker på at jeg ikke er alene om det.

      Dette bør styret klare å få på plass til matchen synes jeg.

      KFL er avhengig av nye medlemmer, og den ultimate måten er å få de inn på feltet for og oppleve stemningen.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • lega66
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2006
        • 57

        Opprinnelig skrevet av iL
        Dette bør styret klare å få på plass til matchen synes jeg.

        KFL er avhengig av nye medlemmer, og den ultimate måten er å få de inn på feltet for og oppleve stemningen.

        Det er jeg veldig enig med deg i. hun jeg skal ha men kan være ei som vil gå på flere kamper, men hun se hvordan det er først. og det forstår jeg kjempe godt. husker selv når jeg sto der første gangen. drit redd, og syns at alle var kjempe skummle...
        Syns det er litt tåpelig å måtte betale ett medlemsskap for en kamp. Jeg vet det går til en god sak, men alikevel da...
        http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          Er vel tullebukken og jeg som har vært ivrige kjempere for at det må kunne være mulig å få tak i noe sånt.

          Man kan ikke kun ha medlemmer på feltet, må være plass til potensielle nye også.

          Kan forresten nevne at adresse- og navneendringer som ikke sendes Jan pr e-post også kan meldes til KFL-Stand i tillegg til kort som ikke er mottatte.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av ChriZza
            Er vel tullebukken og jeg som har vært ivrige kjempere for at det må kunne være mulig å få tak i noe sånt.

            Man kan ikke kun ha medlemmer på feltet, må være plass til potensielle nye også.

            Kan forresten nevne at adresse- og navneendringer som ikke sendes Jan pr e-post også kan meldes til KFL-Stand i tillegg til kort som ikke er mottatte.
            Er ikke dette ordna ,minste jenta skal feire bursdag på åråsen søndag og har med seg 11 venninner ingen er medlemer .Kommer dem ikke inn på feltet er det jo krise.......:???:

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              krise og krise...de blir vel bare henvist til RB tribunen.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Opprinnelig skrevet av iL
                krise og krise...de blir vel bare henvist til RB tribunen.
                .Da blir far forbanna...Her prøver jeg og få med meg mange unger så dem skal få oppleve moroa på junior kanaris feltet og så skal jeg kanskje måtte be dem sitte på rb(NOT DET SKJER IKKE:twisted....Nå ser ikke jeg dette som et stort problem da jeg veit hvor jeg skal hendvende meg for og få løst problemet..Men dags passa som vi har snakka om BURDE være på plass ...

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  Hvis de er på plass burde de vært nevnt i infoen som ble gitt ut igår slik at folk rekker å planlegge litt.

                  Kommentar

                  • lega66
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Oct 2006
                    • 57

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    .Da blir far forbanna...Her prøver jeg og få med meg mange unger så dem skal få oppleve moroa på junior kanaris feltet og så skal jeg kanskje måtte be dem sitte på rb(NOT DET SKJER IKKE:twisted....Nå ser ikke jeg dette som et stort problem da jeg veit hvor jeg skal hendvende meg for og få løst problemet..Men dags passa som vi har snakka om BURDE være på plass ...
                    men jeg er en person som ikke vet hvor jeg skal hendvende meg henn, så jeg syns det hadde vært greit med dagspass. jeg prøver også å få nye medlemmer, men så skal dem ikke få lov til å oppleve moroa. jeg har søsken som er en del år yngre enn meg, og dem ser opp til oss som er eldre, og vil selvfølgelig gjøre det jeg gjør. syns det er kjipt hvis jeg skal ta med meg dem på kamp, og ikke få lov til å stå med KFL :evil:
                    http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9390

                      Har printa ut en rævva kvittering om min betalingshistorikk til kfl fra nettbanken min på lavendelfarga papir. Holder dette mon tro?

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        Jeg tar det for gitt at dagspassordningen gjelder. Selv skal jeg ha med minst én uten medlemsskap - en kompis av svogeren min - og jeg tror ikke han ser så ofte på feltet. Jeg er ikke så sikker på om han er så ofte på Åråsen i det hele tatt, men han har i hvert fall LSK-effektene sine klare og gleder seg til kamp.

                        Dagspassordningen er vel bestemt at skal gjelde og sånn jeg forstår det MÅ denne eksistere. Dette ble jo gjort klart på et allmøte at var i KFLs interesse.

                        Dagspassordningen må belyses mye, mye mer.
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        • gutt94
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2007
                          • 3271

                          Jeg har tenkt til og ta med en vennine ned på feltet som normalt sitter på VIP, hun er ikke medlem av LSK/KFL så da går det greit for henne og kome inn?

                          Har ikke sånn veldig lyst til at noe skal skjære seg akkurat med at hun blir stående utenfor...
                          KnutHSolberg

                          Kommentar

                          • Frode Thai
                            KFL styremedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 380

                            Feltet er for medlemmer!

                            Feltet er for medlemmer av KFL og LSK, enklere kan det ikke bli.

                            Men allikevel skal vi sørge for at tullebukk og 11 av "hans"....venninner skal komme inn på feltet, håper de velger juniorkanarisfeltet..

                            Alle andre som har med seg venner/venninner skal selvfølgelig også få muligheten til å oppleve å stå på feltet, dette vil garantert gi mersmak, og neste gang de kommer på kamp regner vi med at de er medlemmer.

                            De som ikke har rukket og melde seg inn, enten fordi man har glemt å betale, ikke mottatt giro fra KFL, kan enkelt få orden på dette ved å besøke en av våre stander, enten på Martins eller på Åråsen.

                            De som ikke har penger til medlemsskap akkurat nå, kan få med seg en giro. Værre er det ikke.

                            Etterhvert vil man stramme til snøret, spesielt på storkampene.
                            Har man da ikke orden i medlemsskapet, kan man heller ikke regne med å nyte KFL`s fordeler som medlem.



                            Frode Johansen
                            KFL
                            Frode Johansen
                            styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                              Feltet er for medlemmer av KFL og LSK, enklere kan det ikke bli.

                              Men allikevel skal vi sørge for at tullebukk og 11 av "hans"....venninner skal komme inn på feltet, håper de velger juniorkanarisfeltet..

                              Alle andre som har med seg venner/venninner skal selvfølgelig også få muligheten til å oppleve å stå på feltet, dette vil garantert gi mersmak, og neste gang de kommer på kamp regner vi med at de er medlemmer.

                              De som ikke har rukket og melde seg inn, enten fordi man har glemt å betale, ikke mottatt giro fra KFL, kan enkelt få orden på dette ved å besøke en av våre stander, enten på Martins eller på Åråsen.

                              De som ikke har penger til medlemsskap akkurat nå, kan få med seg en giro. Værre er det ikke.

                              Etterhvert vil man stramme til snøret, spesielt på storkampene.
                              Har man da ikke orden i medlemsskapet, kan man heller ikke regne med å nyte KFL`s fordeler som medlem.



                              Frode Johansen
                              KFL
                              Enig her.

                              KFL-feltet må ikke kveles og folk som vil oppleve kulturen og stemningen på feltet må flov til å oppleve for en kamp eller to. En slapp holdning her kan gjøre at noen vil utnytte det.

                              Rekrutteringa og åpenhet er viktig. Samt at KFLs goder tildeles de som faktisk er KFL.

                              mvh
                              patrioten

                              KFL. nr. 49 :twisted: -- "Vi er Kanari-fansen - holder aldri kjeft!!"
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • CFD
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2319

                                Som så flere andre var jeg ikke medlem første gangen jeg stod på feltet. Jeg hadde faktisk fått en "KFL-bilett" og fikk dårlig samvittighet og meldte meg inn et par dager senere. Hvorfor går vi ikke tilbake til den ordningen som var eksisterte i 2007(?) hvor man betalte 170 kr for KFL-bilett og 190kr for ikke medlemmer? Prisen kan godt justeres kraftig opp for ikke medlemmer ,men jeg synes rett og slett det er for dumt at man ikke kan stå på feltet uten medlemskap. Det er jo det bestet stedet å rekruttere nye medlemmer

                                Snakker man om å begrense adgangen pga begrenset tilgang så kan vi jo sammenlignet livet det var i serieåpningen. Alle var KFL medlemmer her? Det er jo tydelig at det ikke er noen forskjell på lydnivået til personer som er medlemmer og personer som ikke er det.

                                NEI til medlemsjekk på feltet! Ja til høyere pris for IKKE-KFL medlemmer!
                                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  Opprinnelig skrevet av CFD
                                  ...men jeg synes rett og slett det er for dumt at man ikke kan stå på feltet uten medlemskap. Det er jo det bestet stedet å rekruttere nye medlemmer
                                  Både enig og uenig.
                                  Husk at KFL har kjempet hardt for dette feltet. På vegne av sine medlemmer har de klart å få til Norges beste ståplasstribune. Det å få stå her er et gode medlemmene har, og som vi bør bruke som et av de viktigste argumentene for å rekruttere nye.
                                  På det annen side bør ikke systemet være så firkantet at det ikke er mulig å la venner og kjente få et par "smaksprøver" - dvs en kamp eller to for å kjenne på atmosfæren før man melder seg inn.
                                  Men som prinsipp skal det være eksklusivt å stå på feltet
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • KFL109
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1958

                                    Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                                    Feltet er for medlemmer av KFL og LSK, enklere kan det ikke bli.

                                    Alle andre som har med seg venner/venninner skal selvfølgelig også få muligheten til å oppleve å stå på feltet, dette vil garantert gi mersmak, og neste gang de kommer på kamp regner vi med at de er medlemmer.
                                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Husk at KFL har kjempet hardt for dette feltet. På vegne av sine medlemmer har de klart å få til Norges beste ståplasstribune. Det å få stå her er et gode medlemmene har, og som vi bør bruke som et av de viktigste argumentene for å rekruttere nye.
                                    På det annen side bør ikke systemet være så firkantet at det ikke er mulig å la venner og kjente få et par "smaksprøver" - dvs en kamp eller to for å kjenne på atmosfæren før man melder seg inn.
                                    Her har Frode Thai og gamle-perta har oppsummert godt. Feltet er for medlemmer av KFL og (helst)/eller LSK. Dette er en eksklusiv medlemsfordel!

                                    Jeg synes idéen med dagspass er god i forhold til både rekruttering og for at medlemmer med sesongkort skal ha mulighet for å kunne ta med seg besøkende på feltet uten å føle seg pressa til å kjøpe sitteplassbilletter.

                                    For å understreke at feltet er for medlemmer er det min personlige mening at KFL burde kunne ta 20 kroner for et sånt dagspass. Da har man som gjest "delbetalt" medlemsskap og skaffet seg "rett" til å være på feltet, samtidig som man sørger for at noen ikke "glemmer" å melde seg inn for så hele sesongen komme på feltet med dagspass.
                                    Vidar Evje

                                    Kommentar

                                    • Henrik
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2006
                                      • 2110

                                      Opprinnelig skrevet av KFL109
                                      ...samtidig som man sørger for at noen ikke "glemmer" å melde seg inn for så hele sesongen komme på feltet med dagspass.
                                      Hvordan skulle man klare å kontrollere det samtidig som man holder merarbeidet på et fornuftig nivå?

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        Opprinnelig skrevet av CFD
                                        Snakker man om å begrense adgangen pga begrenset tilgang så kan vi jo sammenlignet livet det var i serieåpningen. Alle var KFL medlemmer her? Det er jo tydelig at det ikke er noen forskjell på lydnivået til personer som er medlemmer og personer som ikke er det.
                                        Nå sier du glatt imot deg selv, du skrev i stemningstråden at det var for mye daukjøtt der.
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

                                          Henrik: Tanken min var ikke noen form for registrering/kontroll, men at å måtte betale f.eks. 20 kroner for et dagspass i seg sjøl vil være medlemsvervende.
                                          Vidar Evje

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎