Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    Vel og bra det du sier Frode men faktum er at i mitt tilfelle er det KFL som er årsaken til at jeg ikke kan dra fordel av KFL`s goder (i utgangspunktet). Det er derfor jeg reagerte (vel og merke på forhånd). Om det er slik at jeg ikke kommer opp på feltet på Söndag fordi KFL har surret (ikke jeg) er det dårlig.

    Setter selvfölgelig lit til at dette ordner seg.

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      Nå sier du glatt imot deg selv, du skrev i stemningstråden at det var for mye daukjøtt der.
      Jeg nevner helt klart at det ikke er noe forskjell på lydnivået til medlemmer og IKKE-medlemmer. På Stabækkampen ble det solgt til KFL-medlemmer etter slik som jeg skjønte det og da har det definitivt vært like bedre liv blandt en like stor folkemengde før det medlemsmaset begynte etter Stabæk08.

      Jeg håper man kan ta med seg personer som ikke er medlem i KFL på feltet , likeså personer som er vant med å sitte på RB vil prøve å stå på feltet. Hvis man ser samme personen som ikke er medlem stå på feltet kamp , etter kamp er det noe annet , men alle bør få adgang til feltet , iallefall for å prøve det. De fleste som prøver å stå på feltet tror jeg forblir fast på feltet og blir inspirert til å synge.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Jeg ser at enkelte frykter kvalitetstap på synging og hopping hvis det tillates turister (gjester) på feltet. Uansett er jeg av den oppfatningen at dette er sekundært i forhold til muligheter for nyrekruttering.

        Fullt medlemskap kan være en bøyg for folk som går på en kamp, men en symbolsk avgift til KFL er best for begge parter.

        Viktig også at man unngår kø og byråkrati. La de som ikke er medlem stappe ti eller tjue kroner på TIFO-bøssa, så blir alle glade.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 487

          Ser for meg en ordning der man slipper inn på feltet uten å vise medlemskap i alle kamper, bortsett fra kampene mot brann, rbk og vif. I disse kampene er det som regel full kamp om billettene på feltet til KFL att jeg mener i disse kampene bør dem som er medlem være de eneste som slipper inn på feltet.

          Kommentar

          • maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 637

            Det heter Kanari-feltet fordi det er et felt for medlemmer av Kanari-fansen. Vil folk stå der, så får de betale medlemsskap. De har kjempet for å beholde ståplasser, rimeligere inngang, og sesongkort. Da får folk jaggu støtte fansen med 200 kroner.
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

            Kommentar

            • general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

              I teorien er jeg enig. Men i praksis er det annen ting.

              Å få folk med på feltet er den viktigste vi kan gjøre for å øke rekruteringen bl.a den syngende skare. Og for å få til dette, kan du ikke kreve at alle skal betale 200 kr først og så 170 kr (Kjære LSK, dette er overpris) for å sjekke om dette er noe de kunne tenke seg å være med på videre.
              Seriegull 2016!!!

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                Opprinnelig skrevet av general
                I teorien er jeg enig. Men i praksis er det annen ting.

                Å få folk med på feltet er den viktigste vi kan gjøre for å øke rekruteringen bl.a den syngende skare. Og for å få til dette, kan du ikke kreve at alle skal betale 200 kr først og så 170 kr (Kjære LSK, dette er overpris) for å sjekke om dette er noe de kunne tenke seg å være med på videre.
                Medlemskap er en årsavgift på kr.200,-. Å kalle Kanarifeltets plassering på langsida under tak til en pris a kr.170,- for overprising forteller meg at du ikke har sett LSK på bortebane!
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • Johnny Sack
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2007
                  • 127

                  Et spørsmål ang bill til feltet; Ble oppringt av en kompis som skulle selge meg bill til feltet i morgen for de som er kfl-medlemmer uten sesongkort. jeg takket gladelig ja, men fikk vite at denne MÅ hentes på Martins innen 15.30. Jeg har ikke mulighet til det og lurer på om det ikke går å kjøpe billett i luka før matchen? Hørte rykter om lukka salg.

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    Den største overprisingen i Tippeligaen er utvilsomt Marienlyst. Her står man på en haug av møkk og ser ikke allverden. Godsetunionen har prøvd å få godset til å senke prisen til en pris som står i stil med produktet , nærmere sagt 50kr ,men dette har møtt stor motstand.

                    Kikkertsvingen på Nadderud hadde lenge denne utmerkelsen fordi man ikke så noe som helst av kampen og ble overasket når det ble scoret mål.
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Opprinnelig skrevet av CFD
                      Den største overprisingen i Tippeligaen er utvilsomt Marienlyst. Her står man på en haug av møkk og ser ikke allverden. Godsetunionen har prøvd å få godset til å senke prisen til en pris som står i stil med produktet , nærmere sagt 50kr ,men dette har møtt stor motstand.

                      Kikkertsvingen på Nadderud hadde lenge denne utmerkelsen fordi man ikke så noe som helst av kampen og ble overasket når det ble scoret mål.
                      Nå sto Menigheden på lang siden mot Godset, er det de nye plassene til bortesupportene på marienlyst?

                      CFD, jævlig påpelig hatt du hadde på deg sist lørdag.

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                        Nå sto Menigheden på lang siden mot Godset, er det de nye plassene til bortesupportene på marienlyst?
                        Det var vel grunnet store snømengder på gresshaugen.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                          Et spørsmål ang bill til feltet; Ble oppringt av en kompis som skulle selge meg bill til feltet i morgen for de som er kfl-medlemmer uten sesongkort. jeg takket gladelig ja, men fikk vite at denne MÅ hentes på Martins innen 15.30. Jeg har ikke mulighet til det og lurer på om det ikke går å kjøpe billett i luka før matchen? Hørte rykter om lukka salg.
                          Billetter kan hentes på Stand på Martins frem til 16:00, etter avtale kan de hentes på Åråsen.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Noen bedre en Tullebukk i dag som kommer med 14 barn og 2 voksne på kanarifeltet.....Håper det løser seg med dagspass da bare 4 av oss er medlemmer,,,,Ps skal på juniorkanaris feltet....

                            Kommentar

                            • Johnny Sack
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jun 2007
                              • 127

                              Opprinnelig skrevet av ChriZza
                              Billetter kan hentes på Stand på Martins frem til 16:00, etter avtale kan de hentes på Åråsen.
                              Hvorfor kan jeg ikke bare kjøpe i luka som før? Har ikke anledning til å være der så tidlig før match, men vil gjerne se kampen! Hvorfor skal det være så vrient å komme seg på fotballkamp!?

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                                Hvorfor kan jeg ikke bare kjøpe i luka som før? Har ikke anledning til å være der så tidlig før match, men vil gjerne se kampen! Hvorfor skal det være så vrient å komme seg på fotballkamp!?
                                Billetter kan selvfølgelig kjøpes utafor åråsen også, bare gå på standen til kfl det så løser det seg.....Er ikke vits og lage problemer av noe som ikke er et problem...

                                Kommentar

                                • Johnny Sack
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2007
                                  • 127

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Billetter kan selvfølgelig kjøpes utafor åråsen også, bare gå på standen til kfl det så løser det seg.....Er ikke vits og lage problemer av noe som ikke er et problem...
                                  Selvfølgelig ikke. Ble bare fortalt at det ikke var mulig å kjøpe billett på feltet på vanlig måte i dag, synes det var rart. Men da løser det seg, takk for svar.

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    synes det høres rart ut, men billett får du tak i uansett.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Moderatormelding:

                                      Det er mange som kommer med avsporinger her, og selv om det ikke er blitt tatt altfor godt tak i betyr ikke det at vi tillater det. Prøv å holde dere innenfor rammene så vi slipper å bli uvenner. Vi har nulltoleranse for avsporinger på hovedforumet, og må ta det vi kommer over.

                                      Tenk, så post.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Var det sjekk på feltet idag? Ingen som gadd å sjekke meg idag ihvertfall.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9412

                                          Var litt sjekking.

                                          Kompisen min som gikk forran meg og ikke er medlem ble ikke sjekka.
                                          Jeg som er medlem ble seff sjekka.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎