Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #61
    Opprinnelig skrevet av André
    Har ikke noe å si om hvilke ulemper det er å være med medlem av kfl? er man ikke lsk supporter vis man ikke står på feltet med kfl medlemskap å vise fram? syns sessongkort på feltet holder mere nok jeg. da har jeg de fordelene jeg trenger ang kamp billetter osv.

    Så du har sesongkort på feltet, men ikke medlemsskap i KFL?? Hvorfor?

    Nok en gang en bekreftelse på at ordentlig medlemssjekk må innføres på hver hjemmekamp.

    Kommentar

    • Baloo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2006
      • 292

      #62
      Det må da for faen være valgfritt om man ønsker å være medlem av kfl eller ikke...
      Er jo helt på trynet om man må være medlem av kanari-fansen for å kunne stå på bortefeltet på en annen stadion enn Åråsen! Eneste grunnen til at jeg er medlem er for at jeg får pilsen på Martin's for 39,- på matchdag.

      Kommentar

      • André
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2006
        • 419

        #63
        får vel ta med medlemskortet til far på kamper da

        baloo om et år får jeg den fordelen også, da melder jeg meg inn i kfl, billig pils
        Your life
        A game
        turn it up, turn it up!

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #64
          Opprinnelig skrevet av André
          faren min er medlem av kfl faktisk. han sessonkortet står på så da er vel egentlig ikke jeg en snylter? men kall meg gjerne snylter. ble kjempe lei meg.
          Vil bare minne om at det blir medlemssjekk på søndag.
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • trailersmurfen
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Nov 2006
            • 15

            #65
            Opprinnelig skrevet av André
            Har ikke noe å si om hvilke ulemper det er å være med medlem av kfl? er man ikke lsk supporter vis man ikke står på feltet med kfl medlemskap å vise fram? syns sessongkort på feltet holder mere nok jeg. da har jeg de fordelene jeg trenger ang kamp billetter osv.
            Hvis du ikke vill være medlem i KFL så får du gå på andre tribuner KFL feltett er forbeholdt de som betaler medlemskap i KFL SNYLTER

            Kommentar

            • André
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 419

              #66
              ok da er kortet til far med på kamp fresht. vet om maange snyltere på kfl feltet, da er jeg ikke alene
              Your life
              A game
              turn it up, turn it up!

              Kommentar

              • trønder-fugl
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jan 2005
                • 29

                #67
                Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                Det er flere fordeler av å være medlem av kanarifansen selvom du ikke bor i området romerike, man får blant annet mye fint lesestoff i humbug og kanaris som dukker opp i ny og ne i posten, du får noe annen info uten å søke etter dette, du er med å støtte kanarifansen økonomisk og på papiret (=flere medlemmer), det koster kun 200,- i året, skulle det bli seriefinale/cupfinale og du er i nærheten av der kampen er så har du større mulighet til å få billett enn du har nå, og kortet er dessuten veldig kjekt å ha samme hva

                Da har jeg og en venninne betalt kontigenten for 2008 Sees på Lerkendal 16 mai

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av André
                  ok da er kortet til far med på kamp fresht. vet om maange snyltere på kfl feltet, da er jeg ikke alene
                  Det gjør det mer riktig å snylte? Jeg håper virkelig du ikke kommer inn på feltet på søndag eller siden.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Nr.10
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 597

                    #69
                    Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
                    Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..
                    Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                    RÅGG 19116

                    Kommentar

                    • Jumbo
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2004
                      • 66

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                      Hvis du har sesongkort på kanarifeltet uten å være KFL-medlem, da vil jeg kalle deg en snylter. De reduserte prisene er forbeholdt KFL-medlemmer. Ingen tvil!
                      Før jeg begynner så vil jeg bare si at ja, har både sessongkort på feltet og medlemskap, men å kalle de uten snyltere? blæh

                      Så vidt jeg veit så har ikke LSK noen regler for at man må være KFL medlem for å kjøpe sessongkort, så å gi KFL kreditten for de prisene blir litt feil, kan tenkes at de reduserte prisene har noe med at det er ståplasser, og ikke ikke akkurat de "beste" plassene med tanke på plasseringa. Og ja.. LSK får også dytta inn flere folk der når det ikke er sitte plasser. Og hadde det vært opp til KFL siden det er de som tydligvis har "forhandlet" frem disse prisene så hadde vi vel hatt medlemsjekk der vil jeg tro. Uansett de fleste er der for å støtte LSK og ikke KFL, så ved å ha kjøpt ett sessongkort så mener jeg de har gjort sitt uten å skulle bli kalt snyltere.

                      Kommentar

                      • 2213
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Mar 2008
                        • 18

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Nr.10
                        Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
                        Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..
                        Etter min mening er det ikke sykt å måtte være medlem av kfl for å stå på kfl feltet. Er jo ingen som hindrer deg i å gå på kamp hverken hjemme eller borte.

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Nr.10
                          Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
                          Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..
                          KFL har som representant for en stor gruppe, nesten 6000 medlemmer, stor påvirkningskraft på LSK. Ved å støtte opp om KFL støtter du også opp om deres arbeid som går ut på å legge best mulig til rette for LSKs supportere. Vanskeligere kan det vel ikke være? Du kan stå på feltet uten å være medlem, men da må du betale 20kr mer per hjemmekamp. Valget er ditt.
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • trailersmurfen
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Nov 2006
                            • 15

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Nr.10
                            Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
                            Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..
                            Det er ingen som kan nekte at andre drar på besøk til andre, men du kan nekte folk og komme hjem til deg. KFL FELTETT ER FOR MEDLEMER FERDIG MED DET

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Jumbo
                              Før jeg begynner så vil jeg bare si at ja, har både sessongkort på feltet og medlemskap, men å kalle de uten snyltere? blæh

                              Så vidt jeg veit så har ikke LSK noen regler for at man må være KFL medlem for å kjøpe sessongkort, så å gi KFL kreditten for de prisene blir litt feil, kan tenkes at de reduserte prisene har noe med at det er ståplasser, og ikke ikke akkurat de "beste" plassene med tanke på plasseringa. Og ja.. LSK får også dytta inn flere folk der når det ikke er sitte plasser. Og hadde det vært opp til KFL siden det er de som tydligvis har "forhandlet" frem disse prisene så hadde vi vel hatt medlemsjekk der vil jeg tro. Uansett de fleste er der for å støtte LSK og ikke KFL, så ved å ha kjøpt ett sessongkort så mener jeg de har gjort sitt uten å skulle bli kalt snyltere.
                              Da synes jeg du skal lese pdf-fila på denne siden en gang til: http://lsk.no/?aid=9065291. Du skal være ganske kverulant hvis du påstårat sesongkortet på kanarifeltet IKKE er for KFLs medlemmer!
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • Nr.10
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 597

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av 2213
                                Etter min mening er det ikke sykt å måtte være medlem av kfl for å stå på kfl feltet. Er jo ingen som hindrer deg i å gå på kamp hverken hjemme eller borte.
                                Kfl-feltet er vel noe det strengt tatt bare blir kalt fordi KFL står der. Det er vel a-c-feltet. Så for å stå, må man altså melde seg inn i en "organisasjon" man overhodet ikke enig med..
                                Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                                RÅGG 19116

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Nr.10
                                  Kfl-feltet er vel noe det strengt tatt bare blir kalt fordi KFL står der. Det er vel a-c-feltet.
                                  Les på skiltet på søndag, så ser du at det faktisk heter kanarifeltet.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • trailersmurfen
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Nov 2006
                                    • 15

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Nr.10
                                    Kfl-feltet er vel noe det strengt tatt bare blir kalt fordi KFL står der. Det er vel a-c-feltet. Så for å stå, må man altså melde seg inn i en "organisasjon" man overhodet ikke enig med..
                                    Hadde det ikke vært for KFL så hadde A og B feltet vært sitte plasser og

                                    Kommentar

                                    • Harix
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • May 2006
                                      • 118

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Nr.10
                                      Kfl-feltet er vel noe det strengt tatt bare blir kalt fordi KFL står der. Det er vel a-c-feltet. Så for å stå, må man altså melde seg inn i en "organisasjon" man overhodet ikke enig med..
                                      Hvis du ikke er enig med det kfl står for, hvorfor vil du da bli assosiert med kfl. Feltet er for medlemer og alle som står der blir regnet som en del av kfl enten de har betalt eller ikke.

                                      Kommentar

                                      • scages
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1292

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        Vil bare minne om at det blir medlemssjekk på søndag.
                                        Ups. Jeg har klart å enten rote bort KFL kortet mitt, eller ikke motatt det. Husker ikke helt. Betalte medlemskapet 31.12.2007. Burde jeg ha panikk? Satser på at det løser seg. . .

                                        -Medlem 101.
                                        (beklager avsporing)

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                          Ang bortekamper.. Er det ikke hjemmelaget som står for biletter å vakter å sånn på kampene dems?? Da kan vel ikke kfl akkurat nekte de uten medlemskap inngang på bortefeltet hvis hjemmelaget har lyst til å selge noen extra biletter?

                                          Uansett, bra at noe blei gjort.. Kan ikke la det som skjedde på nadderud skje igjen.

                                          Nå gjenstår det bare å banke enga på søndag =)
                                          KFL stiller også med egne vakter på bortebane.
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎