Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #81
    Opprinnelig skrevet av scages
    Ups. Jeg har klart å enten rote bort KFL kortet mitt, eller ikke motatt det. Husker ikke helt. Betalte medlemskapet 31.12.2007. Burde jeg ha panikk? Satser på at det løser seg. . .

    -Medlem 101.
    (beklager avsporing)
    Rot fram kvittering fra banken.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • kid
      Medlem
      Hoffnarr
      • Aug 2006
      • 68

      #82
      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
      Ang bortekamper.. Er det ikke hjemmelaget som står for biletter å vakter å sånn på kampene dems?? Da kan vel ikke kfl akkurat nekte de uten medlemskap inngang på bortefeltet hvis hjemmelaget har lyst til å selge noen extra biletter?

      Uansett, bra at noe blei gjort.. Kan ikke la det som skjedde på nadderud skje igjen.

      Nå gjenstår det bare å banke enga på søndag =)
      Kommer sikkert litt an på hvor det er, men vanligvis pleier jeg/vi å kjøpe bill på den aktuelle stadion, av kfl.
      På viking stadion går det f.eks ikke an å kjøpe bill. til bortefeltet...disse bill blir sendt til kanarifansen (etter min erfaring)
      På denne måten kan jo kfl sjekke hvem de selger bill til.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #83
        Som ung kan jeg ikke si at jeg bader i penger, og 200,- er kanskje ikke den bagatellen for meg som det er for mange av de eldre som har god råd. Synes det faller litt på urimelighetens grenser at jeg er tvunget til å betale 200,- for å stå blant likesinnede og støtte LSK. Personlig er jeg som regel bananas og synger betydelig mer enn den gjennomsnittlige supporter, selv om det sikkert er noen som er enda flinkere enn meg. Jeg har betalt 1400 kroner, noe som er relativt mye penger for meg, men som jeg klarte å skaffe gjennom en rik jul. Dersom resultatet av dette blir at jeg ikke får stå på feltet, oppfatter jeg det slik at KFL eksluderer meg og andre (potensielle) syngende supportere som rett og slett ikke har penger flytende i lommeboka hele tiden. Ikke kommer jeg fra en fotballfrelst familie heller, så det er ingen støtte å hente hjemmefra. Jeg vil påstå at det å kreve et medlemskap bryter litt med KFLs prinsipper om å innkludere alle, da dette også burde gjelde fattig ungdom. Klart det er mulig å skrape sammen 200,- i løpet av et år, men i perioder hvor man har store utgifter er ikke det alltid like enkelt. Jeg trodde meninga var å dra på Åråsen for å støtte LSK og gutta, ikke KFL. Det kan virke til at jeg tydelig har prioritert pengene mine feil når jeg har valgt å investere de i LSK framfor KFL, hvert fall slik jeg tolker enkelte her inne.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Nr.10
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 597

          #84
          Opprinnelig skrevet av Harix
          Hvis du ikke er enig med det kfl står for, hvorfor vil du da bli assosiert med kfl. Feltet er for medlemer og alle som står der blir regnet som en del av kfl enten de har betalt eller ikke.
          Greit, tok litt hardt i der. Overhodet var et veldig strekt ord.. Men sånn som det har utviklet seg, så er jeg uenig i mye ihvertfall. Men nok om det.

          Veit det har blitt tatt opp før, men når jeg bestillte sesongkortet mitt, så stod det ikke noe om at jeg måtte være medlem av kfl. Jeg fikk heller ikke noe valg om å betale mer fordi jeg ikke var medlem. Føler meg faktisk lurt. Jeg visste overhodet ikke at jeg måtte være medlem, og dette bør/må man rette opp.
          Mulig mange tror jeg prøver å være vanskelig her, men dette er faktum..
          Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

          RÅGG 19116

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #85
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Som ung kan jeg ikke si at jeg bader i penger, og 200,- er kanskje ikke den bagatellen for meg som det er for mange av de eldre som har god råd. Synes det faller litt på urimelighetens grenser at jeg er tvunget til å betale 200,- for å stå blant likesinnede og støtte LSK.
            Jeg mener bestemt at du kan stå på feltet med medlemskap i LSK også.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

              #86
              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Som ung kan jeg ikke si at jeg bader i penger, og 200,- er kanskje ikke den bagatellen for meg som det er for mange av de eldre som har god råd. Synes det faller litt på urimelighetens grenser at jeg er tvunget til å betale 200,- for å stå blant likesinnede og støtte LSK. Personlig er jeg som regel bananas og synger betydelig mer enn den gjennomsnittlige supporter, selv om det sikkert er noen som er enda flinkere enn meg. Jeg har betalt 1400 kroner, noe som er relativt mye penger for meg, men som jeg klarte å skaffe gjennom en rik jul. Dersom resultatet av dette blir at jeg ikke får stå på feltet, oppfatter jeg det slik at KFL eksluderer meg og andre (potensielle) syngende supportere som rett og slett ikke har penger flytende i lommeboka hele tiden. Ikke kommer jeg fra en fotballfrelst familie heller, så det er ingen støtte å hente hjemmefra. Jeg vil påstå at det å kreve et medlemskap bryter litt med KFLs prinsipper om å innkludere alle, da dette også burde gjelde fattig ungdom. Klart det er mulig å skrape sammen 200,- i løpet av et år, men i perioder hvor man har store utgifter er ikke det alltid like enkelt. Jeg trodde meninga var å dra på Åråsen for å støtte LSK og gutta, ikke KFL. Det kan virke til at jeg tydelig har prioritert pengene mine feil når jeg har valgt å investere de i LSK framfor KFL, hvert fall slik jeg tolker enkelte her inne.
              Les side 4 av denne: http://lsk.no/arch/_img/9095699.pdf

              Når du har fått kjøpe sesongkort på kfl-feltet til den høyst rimelig sum av kr 1350, så er det med krav om at du er kfl/lsk-medlem. Det står svart på hvitt. Du har ingen rett til å inneha det sesongkortet uten å være medlem av kfl/lsk.
              Ja til pause i pausen!

              Kommentar

              • Nr.10
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 597

                #87
                Opprinnelig skrevet av erlando
                Les side 4 av denne: http://lsk.no/arch/_img/9095699.pdf

                Når du har fått kjøpe sesongkort på kfl-feltet til den høyst rimelig sum av kr 1350, så er det med krav om at du er kfl/lsk-medlem. Det står svart på hvitt. Du har ingen rett til å inneha det sesongkortet uten å være medlem av kfl/lsk.
                Så lenge dette ikke står på billettluka (eller hva pokker det heter), så er dette helt uvesentlig. Jeg var ikke innom der å sjekka før jeg fikk sesongkortet i postkassen. Og da innehar jeg kortet uten å være medelm. Shoot me!
                Last edited by Nr.10; 11.04.2008, 15:42. Begrunnelse: skriveleifer
                Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                RÅGG 19116

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3375

                  #88
                  Det er vel hevet over enhver tvil at billettluka.no har svakheter, og jeg håper at LSK/KFL klarer å finne en bedre løsning enn den nåverende.

                  Når det gjelder medlemssjekk så hadde vel alle her vært det foruten, men på bakgrunn av støyet som har vært den siste tiden har det blitt nødvendig. Uten det hadde det vært fritt frem for SKF og andre pøbler å stå på samme tribune og lage kvalme. Og det er det siste vi trenger nå.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 635

                    #89
                    Hva er problemet til folk egentlig?? Skulle vi ikke begynne å være litt positive, å se litt fremover nå.. Isteden begynner folk og gnåle om KFL-medlemsskap..
                    Altså , sesongkort på feltet koster 1350. På motsatt side koster det 1800 helt i enden. Så ergo, man har ikke dårlig sikt på feltet i forhold til pris. Det går egentlig ikke an å kjøpe ses.kort på feltet uten å være medlem. Vil du ikke være medlem av KFL, da må du 1.kjøpe enkeltbilletter til 190,- , 2. kjøpe billetter til en annen tribune.. Hva er problemet egentlig..??
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                    Kommentar

                    • Nr.10
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 597

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Hva er problemet til folk egentlig?? Skulle vi ikke begynne å være litt positive, å se litt fremover nå.. Isteden begynner folk og gnåle om KFL-medlemsskap..
                      Altså , sesongkort på feltet koster 1350. På motsatt side koster det 1800 helt i enden. Så ergo, man har ikke dårlig sikt på feltet i forhold til pris. Det går egentlig ikke an å kjøpe ses.kort på feltet uten å være medlem. Vil du ikke være medlem av KFL, da må du 1.kjøpe enkeltbilletter til 190,- , 2. kjøpe billetter til en annen tribune.. Hva er problemet egentlig..??
                      Hva mener du med "det går egentlig ikke an å kjøpe ses.kort på feltet uten å være medlem"? Er jo nettopp det som går an. Alt for dårlige opplysninger. Kan ikke komme i ettertid å kreve at folk skal melde seg inn. Tabben i dette tilfellet er det LSK som står for, ikke ikke-medlemmene med ses.kort.
                      Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                      RÅGG 19116

                      Kommentar

                      • Runbernt
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • May 2004
                        • 127

                        #91
                        Har et spørsmål:
                        Holder det å være LSK-medlem for å komme inn på borte-tribunene rundt om i landet framover? Er kfl- og lsk-medlemskap likestilt her?
                        Runbernt

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #92
                          Nå har det blitt sakt flere ganger tidligere at det på neste kamp skal være STRENG medlemssjekk på feltet. Jeg kan ikke si at jeg husker å ha bli bedt om å vise KFL kortet noen gang. Tviler på at de kommer til å kontrollere alle som skal opp på feltet.

                          Kommentar

                          • Eru
                            -RBK-supporter-
                            • May 2006
                            • 59

                            #93
                            Å avvise sesongkortinnehavere fordi de ikke er medlemmer er faktisk ulovlig, all den tid det ikke ble opplyst om dette kravet på utsalgssted(billettluka.no).

                            Edit:
                            Dette gjelder forøvrig også dersom enkeltbilletter selges på samme måte. At det opplyses om kravet på nettsidene til KFL er ikke i nærheten av å være holdbart.
                            Last edited by Eru; 11.04.2008, 21:46. Begrunnelse: Presisering

                            Kommentar

                            • André
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 419

                              #94
                              da slapp jeg å ta med medlemskortet til far da ?
                              Your life
                              A game
                              turn it up, turn it up!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #95
                                Har kjøpt billetter til Minste jenta og Kjerringa på kfl sin tribune kjerringa skal passe på minste jenta(juniorkanaris) ,så til problemet kjerringa er ikke medlem kommer hun inn på feltet eller gjør hun det ikke. Jeg og jentungen er jo medlem så nå er jeg usikker kan noen svare.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Har kjøpt billetter til Minste jenta og Kjerringa på kfl sin tribune kjerringa skal passe på minste jenta(juniorkanaris) ,så til problemet kjerringa er ikke medlem kommer hun inn på feltet eller gjør hun det ikke. Jeg og jentungen er jo medlem så nå er jeg usikker kan noen svare.
                                  Strengt tatt skulle du da kjøpt billett til kr190,- for ikke-medlemmer.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Strengt tatt skulle du da kjøpt billett til kr190,- for ikke-medlemmer.
                                    Ha ha Der tok jeg deg ,har faktisk kjøp voksen billett til jentungen kosta 170kr og jeg skulle vel ikke betalt mer enn 100 så jeg har faktisk sponsa klubben med hele 50 kr mere en jeg skulle så dårlig samvitighet har jeg ikke.

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Ha ha Der tok jeg deg ,har faktisk kjøp voksen billett til jentungen kosta 170kr og jeg skulle vel ikke betalt mer enn 100 så jeg har faktisk sponsa klubben med hele 50 kr mere en jeg skulle så dårlig samvitighet har jeg ikke.
                                      Poenget er at den billetten til 190 gir deg adgang på lik linje med medlemskortet, noe den andre billetten ikke gjør.
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        Poenget er at den billetten til 190 gir deg adgang på lik linje med medlemskortet, noe den andre billetten ikke gjør.
                                        er det noe rart at det er krig i verden.

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Hvorfor spør du, hvis du ikke er interessert i svaret?
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎