Stenger ute bråkemakere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    Jeg får også skikkelig angst. Hva om de bruker sånn nano-teknologi mot meg?

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3352

      Opprinnelig skrevet av André
      jeg går aldri inn på Isko sine sider. tenk om de sporer ipen min og finner ut at jeg er lillestrøm fan. Også går til media.

      vil ikke være med og sverte klubben. Tenk så dårlig pr det er.
      Ser poenget ditt, men er ikke like paranoid.

      Tror ikke at media er interessert i hvilke nettsider jeg går inn på to ganger i året, og skulle de være det har jeg ingen problemer overhodet med å forklare årsaken.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • KanariEngel
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jun 2006
        • 154

        Opprinnelig skrevet av André
        jeg går aldri inn på Isko sine sider. tenk om de sporer ipen min og finner ut at jeg er lillestrøm fan. Også går til media.

        vil ikke være med og sverte klubben. Tenk så dårlig pr det er.
        Kun politiet kan få opplyst hvem som eier IP'en av ISP'en din.

        I verste fall kan du jo bruke en nettcafe eller et bibliotek til å surfe på isko sine sider.

        back to topic.
        Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          André er sarkastisk...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Nr.10
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 597

            Opprinnelig skrevet av Arild_E
            Kilde er tross alt Oslo Politiet med politioverbetjent Morten Løw Hansen. Tviler sterkt på at politimannen som har som jobb å overvåke disse yterligående miljøene tar så feil. Alternativet er at journalisten har misforstått, noe jeg også ser på som ekstremt lite sansynelig. Det skal jo faktisk en del kunskaper til for å bli journalist i dagens Norge.

            Det nevnes jo her på forumet at minst 30 casuals er inne på Åråsen og hvilken gruppe tilhører egentlig disse folka. Tydeligvis ikke skf og da gjenstår jo kun en casual gruppe.
            Hahahahahaha! Takk for at du gjorde en ellers så tung dag litt lettere. Tross alt....:lol:
            Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

            RÅGG 19116

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              ser ut som det er flere enn oss som ble angrepet i danmark.

              Fra tribunekultur.com
              "noen hundre trøndere i danmark. Ingen tifo utover flagg. Bra koreo av hjemmefansen. To yngre rbk på sykehus med brudd på kraniet. Har jeg fått med alt da? Ja, bortsett fra at de to var JENTER! Fy faen for noen helvetes fittedansker"
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                Opprinnelig skrevet av Arild_E
                Alternativet er at journalisten har misforstått, noe jeg også ser på som ekstremt lite sansynelig. Det skal jo faktisk en del kunskaper til for å bli journalist i dagens Norge.
                Supporterne skal ikke rive huset til Fredrikstad-spilleren likevel.


                Å bruke en blogg som kilde er neppe god journalistikk - få kanaler er vel mer uberegnelige. Blogger er et fint sted for diskusjon og menings...


                Når Journalister bruker wikipedia som kilde (som de faktisk kunne redigert selv!) , og i enda værre fall bruker blogger og nettforum som kilde så virker det ikke som de har de kunnskapene som trengs for å være kildekritiske.

                Det er flere her på forumet som har blitt sitert i Media på noe som er skrevet her. At en journalist kan misforstå en sak han ikke har greie på ser jeg ikke på som helt usannsynelig.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                  ser ut som det er flere enn oss som ble angrepet i danmark.

                  Fra tribunekultur.com
                  "noen hundre trøndere i danmark. Ingen tifo utover flagg. Bra koreo av hjemmefansen. To yngre rbk på sykehus med brudd på kraniet. Har jeg fått med alt da? Ja, bortsett fra at de to var JENTER! Fy faen for noen helvetes fittedansker"
                  Skal også sies at det har kommet 2(?) innlegg etterpå som har redigert om hva som egentlig skjedde.. Men noe skjedde og trist er det uansett.
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎