Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      Hvor får man tak i den boka?
      Her: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...duktId=1336013

      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Takrenner, lyktestolper og reklameskilter er autoriserte klistreområder ifølge ultrashåndboka.
        Prøv deg på ei takrenne, og jeg skal sende hele lauget på døra di med dølle VBL-klistremerker
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          Jeg skal ikke si mye for eller mot klistrekulturen, men jeg må innrømme at jeg humra godt da jeg satt på dass på Håby Motell/Kro her i forrige uke.

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            på fredag satt jeg på en dass på strekningen aalborg-københavn (nærmest køben, time unna eller noe) og fant et fint ufc klistremerke på veggen.

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              Opprinnelig skrevet av egil
              De er jævlig vanskelig å fjerne pga. limet som er brukt. Jeg har forsøkt å fjerne et på notestativet mitt i et par år, men har ikke lykkes enda....
              Hvordan har du prøvd å fjerne det? Tenke stygt på det? Man kan bruke mye rart til å fjerne lim fra klistremerker. Jeg vil anbefale enten tynner (også kalt whitesprite selvom denne ikke er like kraftig) eller aceton. Ta en pensel og dypp den i aceton og la det stå på en god stund. Etterpå er det null problem å skrape det vekk. Hvis det er mer igjen så gjennta prosedyren.

              Jeg har fjernet hundrevis av nødskilt som har vært festet med meget kraftig lim og man får dem ganske lett vekk ved å bruke de riktige kjemikaliene. Får man en dråpe acetone på selve skiltet forsvinner logoen ,men limet tåler vesentlig mer. Jeg mistet mobilen i et ølglass og den fungerer perfekt etter at jeg dyppet den i metanol.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

                Opprinnelig skrevet av CFD
                Hvordan har du prøvd å fjerne det? Tenke stygt på det? Man kan bruke mye rart til å fjerne lim fra klistremerker. Jeg vil anbefale enten tynner (også kalt whitesprite selvom denne ikke er like kraftig) eller aceton. Ta en pensel og dypp den i aceton og la det stå på en god stund. Etterpå er det null problem å skrape det vekk. Hvis det er mer igjen så gjennta prosedyren.

                Jeg har fjernet hundrevis av nødskilt som har vært festet med meget kraftig lim og man får dem ganske lett vekk ved å bruke de riktige kjemikaliene. Får man en dråpe acetone på selve skiltet forsvinner logoen ,men limet tåler vesentlig mer. Jeg mistet mobilen i et ølglass og den fungerer perfekt etter at jeg dyppet den i metanol.

                Jeg tenkte stygt på det!

                Har forsøkt å rive det av, men da fliser det seg bare opp og det hvite underlagsmaterialet kommer til syne. Må nok til med hardrere lut enn fingerkraft, ja.

                Kan jeg sende regninga for kjemikaliene til UFC?
                KFL - medlem nr 23

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  Jaja eller en av alle de andre utenfor UFC som handler stickers.

                  Eventuellt kan du sikkert få en bunke stickers, søke opp et par adresser og ta igjen med samme mynt.
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                    Jeg skal ikke si mye for eller mot klistrekulturen, men jeg må innrømme at jeg humra godt da jeg satt på dass på Håby Motell/Kro her i forrige uke.
                    Kødder ikke med Håby ass!
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                      Jaja eller en av alle de andre utenfor UFC som handler stickers.

                      Eventuellt kan du sikkert få en bunke stickers, søke opp et par adresser og ta igjen med samme mynt.


                      Hmmm, det står UFC 05 på det og det er tegnet inn en "skummel" kar med finlandshette eller noe sånt. Tror nok dette er et rent UFC produkt gitt!

                      Jeg tror jeg søker opp Tony på shopen jeg, og klistrer et Ace of Base klistremerke i panna på`n
                      Last edited by egil; 28.07.2009, 23:54.
                      KFL - medlem nr 23

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        Jepsi pepsi. Poenget mitt var vel at det ikke bare er medlemmer av UFC som er stickersaddicts.
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

                          Send meg gjerne en PM så gir jeg gjerne adresse hvor dere kan sende stidkers. Jeg kan love at jeg skal innom mange land før 2009 er over og skal nok klare å ta bilde av dem med historie Jo flere stickers dere har jo bedre. Skal trolig til NYC og Houston , TX og blir nok noen stickers der.

                          Jeg ler like godt hver gang jeg ser et UFC sticker. Bidrar Gjerne!
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • Helguson
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Jul 2009
                            • 36

                            Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
                            I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
                            Vi er da fotballfans,klart noen mer en andre,heldigvis.
                            Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
                            Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF

                            legger ut to linker som er ganske like på en måte.
                            men også ganske så ulike....

                            enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
                            Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                            eller.....
                            Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                            Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????


                            vi er alle fotballfans,noen MYE mer en andre.

                            Helguson.

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              Opprinnelig skrevet av egil
                              Jeg tror jeg søker opp Tony på shopen jeg, og klistrer et Ace of Base klistremerke i panna på`n
                              Hey, det var da ikke jeg som satte sticker på tinga dine? Eller var det det...? Hmmm

                              Tony-stickerfri Trondheims helg

                              Kommentar

                              • rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1445

                                Opprinnelig skrevet av Helguson
                                Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
                                I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
                                Vi er da fotballfans,klart noen mer en andre,heldigvis.
                                Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
                                Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF

                                legger ut to linker som er ganske like på en måte.
                                men også ganske så ulike....

                                enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
                                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                eller.....
                                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????


                                vi er alle fotballfans,noen MYE mer en andre.

                                Helguson.
                                Hva er poenget ditt? Du syns folk som ikke slåss mot andre lags supportere er dårligere "fotballfans" en de som gjør det? Vet ikke om du har fått det med deg, men fotball er ikke en kampsport, ei heller er supporteliv det. Jeg ville aldri slåss mot supportere av andre lag. Min oppgave som supporter er å støtte laget fra tribunen, med konstant synging, flagging, hopping, etc...Mener du da at jeg er dårligere supporter en folk som slåss? Faen så mye bullshit du lirer av deg! Vet ikke hvor gammel du er, men siden du skriver at du har vært med fansen siden 95 så anntar jeg at du er i nærheten av 30 nå, ihvertfall. Er det ikke da på tide å komme over det her jævla macho greiene med å slåss, vise hvem som er sterkest, Pappaen min har større tiss en din, osv..? Faen heller, viss slåssing er det du er ute etter kan jeg anbefale å prøve noe fullkontakt kampsport http://www.youtube.com/watch?v=tP3YA...eature=related
                                Custodes
                                I med og motgang

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av egil
                                  De er jævlig vanskelig å fjerne pga. limet som er brukt. Jeg har forsøkt å fjerne et på notestativet mitt i et par år, men har ikke lykkes enda....
                                  Håper du prøver å være morsom her.....

                                  Kommentar

                                  • egil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1119

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Håper du prøver å være morsom her.....

                                    Faktisk ikke, men jeg har nok ikke prøvd hardt nok....... Så da synes jeg nok at det egentlig ikke er så forferdelig ille med stickersen
                                    KFL - medlem nr 23

                                    Kommentar

                                    • egil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1119

                                      Opprinnelig skrevet av Helguson
                                      Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
                                      I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
                                      Vi er da fotballfans,klart noen mer en andre,heldigvis.
                                      Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
                                      Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF

                                      legger ut to linker som er ganske like på en måte.
                                      men også ganske så ulike....

                                      enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
                                      Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                      eller.....
                                      Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                      Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????


                                      vi er alle fotballfans,noen MYE mer en andre.

                                      Helguson.

                                      Den siste videoen gjorde meg fysisk kvalm. Synspunktene dine også. Sånne tilstander i Norge ville vært slutten på toppfotballen.
                                      KFL - medlem nr 23

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        Opprinnelig skrevet av egil
                                        Den siste videoen gjorde meg fysisk kvalm. Synspunktene dine også. Sånne tilstander i Norge ville vært slutten på toppfotballen.
                                        Den siste er fra en film da.... Har sett den faktiskt.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Tullebukk lurer på om UFC er på plass på c feltet mot Tromsø...Jeg personlig håper at Dere er på plass og lager et sabla liv.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎