Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Selmani
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2009
    • 7

    Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
    Jo, når du angriper navngitte personer uten å signere med fullt navn, så er du det. Her inne er det ikke akkurat normen at nick er reelle navn. Hyggelig at du tør å signere med fullt navn, men jeg er fortsatt lei av den anonyme drittslengingen mot navngitte enkeltpersoner.
    Jeg ser den... Men nå er jeg ihvertfall ikke Anonym lenger..

    Jeg heter som sagt Stian, er 18 år gammel, og er ikke redd for å stå for mine egne meninger. Jeg er på alle LSK kampene. Har vært en stund på forumet her den siste tiden, men når jeg så denne tråden her, så ble jeg engasjert og derfor bestemte jeg meg for å opprettet en bruker her. Tidligere har jeg bare lest på forumet.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      Samarbeid mellom KFL og Ultras?!? Kan ikke bare Raymond, Ferdinand og co bli med i KFL som i gamle dager. Ser ikke hva vi har å tjene på å ha fraksjonering innad i fansen. Kan vi ikke bare stå samla alle sammen(uten casuals)?

      Jeg er politisk uenig med med folkelige enkeltpasienter, men har ikkeno imot dem verken som enkeltpersoner eller mentaliteten dems. Ingenting hadde vært bedre enn at FO flagga til arma datt av på kanarifeltet, Tony var med som forsanger og Raymond humra av dårlige vitser om hvordan sølvteip lukter.

      Styret har satt ned noen enkle punkter for folk å følge: Ingen fraksjoneringer som ser på seg selv som likestilte eller konkurerende. Og vi skal ta avstand fra voldelige supportere.

      Jeg forbeholder meg retten til å ha en mening og står på styrets side i denne saken, men ønsker gutta på andre siden velkommen med åpne armer når som helst. Bli med å ta KFL til nye høyder.

      En for alle, alle for en
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • rebbetass
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Mar 2009
        • 11

        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
        Samarbeid mellom KFL og Ultras?!? Kan ikke bare Raymond, Ferdinand og co bli med i KFL som i gamle dager. Ser ikke hva vi har å tjene på å ha fraksjonering innad i fansen. Kan vi ikke bare stå samla alle sammen(uten casuals)?

        Jeg er politisk uenig med med folkelige enkeltpasienter, men har ikkeno imot dem verken som enkeltpersoner eller mentaliteten dems. Ingenting hadde vært bedre enn at FO flagga til arma datt av på kanarifeltet, Tony var med som forsanger og Raymond humra av dårlige vitser om hvordan sølvteip lukter.

        Styret har satt ned noen enkle punkter for folk å følge: Ingen fraksjoneringer som ser på seg selv som likestilte eller konkurerende. Og vi skal ta avstand fra voldelige supportere.

        Jeg forbeholder meg retten til å ha en mening og står på styrets side i denne saken, men ønsker gutta på andre siden velkommen med åpne armer når som helst. Bli med å ta KFL til nye høyder.

        En for alle, alle for en
        Etter min mening så er det et fett om det er ulike grupper innad i KFL, det viktigste er til syvende og sist at vi sammen støtter gutta på banen og at vi skaper et helvettes liv. Er selvsagt helt enig i at voldlige fans skal utestenges ettersom det ikke har noe med fotball å gjøre

        Kommentar

        • Selmani
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2009
          • 7

          Opprinnelig skrevet av Petter Ø
          Samarbeid mellom KFL og Ultras?!? Kan ikke bare Raymond, Ferdinand og co bli med i KFL som i gamle dager. Ser ikke hva vi har å tjene på å ha fraksjonering innad i fansen. Kan vi ikke bare stå samla alle sammen(uten casuals)?

          Jeg er politisk uenig med med folkelige enkeltpasienter, men har ikkeno imot dem verken som enkeltpersoner eller mentaliteten dems. Ingenting hadde vært bedre enn at FO flagga til arma datt av på kanarifeltet, Tony var med som forsanger og Raymond humra av dårlige vitser om hvordan sølvteip lukter.

          Styret har satt ned noen enkle punkter for folk å følge: Ingen fraksjoneringer som ser på seg selv som likestilte eller konkurerende. Og vi skal ta avstand fra voldelige supportere.

          Jeg forbeholder meg retten til å ha en mening og står på styrets side i denne saken, men ønsker gutta på andre siden velkommen med åpne armer når som helst. Bli med å ta KFL til nye høyder.

          En for alle, alle for en
          Jeg ser poenget ditt Petter, men jeg ser ikke hva som er galt med å ha forskjellige grupperinger så lenge alle synger de samme sangene på lik tid, og støtter opp under klubben.

          Jeg skjønner at dere vil at KFL skal bli enda større, siden KFL i dag er den dominerende supporterskaren i Lillestrøm, og den som er kjent på nasjonalt nivå, men jeg ser heller ikke noe i veien for at det skal være flere grupperinger.

          Som jeg har forstått det, så er ikke Ultras en gjeng som utfører vold på noen slags måte, og at de står for de samme prinsippene som KFL.

          Hvis Ultras sine medlemmer hadde valgt å bli med i KFL, så hadde det vært det beste. Men så lenge det ikke lar seg gjøre, så ser jeg heller ikke problemet med å ha to grupperinger. (eller flere).

          Kommentar

          • Selmani
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • May 2009
            • 7

            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
            Jo, når du angriper navngitte personer uten å signere med fullt navn, så er du det. Her inne er det ikke akkurat normen at nick er reelle navn. Hyggelig at du tør å signere med fullt navn, men jeg er fortsatt lei av den anonyme drittslengingen mot navngitte enkeltpersoner.
            Jeg beklager drittslengingen jeg har skrevet her som var rettet mot Arild Myklebust. Jeg er nok ikke Arilds største fan, men jeg vet nok innerst inne at han vil det beste for klubben, og at han har gjort en god innsats for KFL og supporterkulturen i LSK. Heretter skal jeg holde en mer saklig tone i mine innlegg, og jeg vil ikke komme med slike dumme uttalelser igjen.

            Kommentar

            • Andersen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 350

              Stemningsmessig er det vel ikke tvil om at UFC bidrar godt. De er et såpass stort antall at man virkelig hører om de er med og pusher på feltet, eller ikke. I tillegg er ingen tjent med den situasjonen vi er i nå. Med UFC sittende på SS og KFL syngende på feltet.

              Det klart beste ville vært om KFL og UFC kunne inngått et kompromiss hvor begge parter så seg tålelig fornøyde med løsningen, og sammen bidro til at LSK skulle få en best mulig støtte.

              Borte mot Godset fungerte samarbeidet mellom Tony(UFC) og Rønnern(KFL) eksemplarisk fra mine øyne. Sammen bidro dem til min beste kamp med tanke på stemning. Dette viser at om man vil, så går det an å samarbeide tross forskjellige syn på regler.

              Håper en løsning er innen rekkevidde og at alle kan gå i seg selv for å støtte LSK på en best mulig måte. Og da trenger man UFC på feltet, uansett klesplagg.

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                Opprinnelig skrevet av Andersen
                Stemningsmessig er det vel ikke tvil om at UFC bidrar godt. De er et såpass stort antall at man virkelig hører om de er med og pusher på feltet, eller ikke. I tillegg er ingen tjent med den situasjonen vi er i nå. Med UFC sittende på SS og KFL syngende på feltet.

                Det klart beste ville vært om KFL og UFC kunne inngått et kompromiss hvor begge parter så seg tålelig fornøyde med løsningen, og sammen bidro til at LSK skulle få en best mulig støtte.

                Borte mot Godset fungerte samarbeidet mellom Tony(UFC) og Rønnern(KFL) eksemplarisk fra mine øyne. Sammen bidro dem til min beste kamp med tanke på stemning. Dette viser at om man vil, så går det an å samarbeide tross forskjellige syn på regler.

                Håper en løsning er innen rekkevidde og at alle kan gå i seg selv for å støtte LSK på en best mulig måte. Og da trenger man UFC på feltet, uansett klesplagg.
                Bare en liten faktaopplysning: Tony er ikke medlem i UFC
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                  Samarbeid mellom KFL og Ultras?!? Kan ikke bare Raymond, Ferdinand og co bli med i KFL som i gamle dager. Ser ikke hva vi har å tjene på å ha fraksjonering innad i fansen. Kan vi ikke bare stå samla alle sammen(uten casuals)?
                  I gamle dager hadde man dobbelt medlemskap, både i KFL og UFC. Det fungerte ganske godt i 2006 og 2007 det også.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • Andersen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2009
                    • 350

                    Jeg skrev ikke at han var medlem i UFC. Grunnen til at jeg hadde (UFC) i parantes, var fordi han fungerte som forsanger rundt UFC, i denne kampen. Slik jeg så det, hvertfall.

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      Hvor ble det av innlegget til UltraFo? Så ut som ett positivt innlegg mtp å finne en løsning?

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                        Hvor ble det av innlegget til UltraFo? Så ut som ett positivt innlegg mtp å finne en løsning?
                        Det har han slettet selv.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • 123
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Mar 2009
                          • 57

                          Mange som går rundt og tror at UFC krever ditt og krever datt, UFC vil bidra til å støtte Lillestrøm uten så veldig mye mere enn akkurat det.

                          Med tanke på borteturer og plassering på feltet etc. er jeg helt sikker på at vi hadde kommet til enighet.
                          Jeg må si jeg ikke helt ser hvordan UFC er en stor konkurrent for KFL med en medlemsmasse på 5000(?)

                          Det nevnes at hadde vi reist med KFLs buss til Kristiansand så hadde ikke KFL gått i minus på den turen. KFL glemmer dog at grunnen til at mange dro med vår buss dit var pga pris. Hadde ikke vi fått fiksa så billig tur hadde mange blitt hjemme. Det er fellesnevneren for alle våre turer siden oppstarten. Et initiativ som gjør at flere gis muligheten til å støtte laget i vårt hjerte borte trodde jeg bare var positivt..
                          25.11.05

                          CONTRO IL CALCIO MODERNO

                          Kommentar

                          • rebbetass
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2009
                            • 11

                            Det at UFC gir et alternativ for de som ikke ønsker å bruke så mye penger er flott, er akkurat dette jeg har ment med "konkuranse" tidligere. Jeg mener på ingen måte (ikke vondt ment) at UFC kan klare å utkonkurere KFL, men at UFC gjør at KFL må "fornye" seg litt. Tenke på nye måter for å få folk til å velge deres alternativ. Dette ganger til syvende og sist alle fordi at da får et bedre produkt, og ikke minst ganger det gutta på banen ettersom det vil være flere som møter opp på kamp.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Aksjoner mot NFF må legaliseres!

                              Gitt alt surret og inkompetansen i NFF føler jeg denne debatten bør sparkes i gang igjen. Undertegnede er som kjent ingen tilhenger av det udugelige regimet i NFF. Her har også Ultras i alle år gått foran med et godt eksempel.

                              Nå begynner heldigvis enkelte andre å våkne også, slik det omtales i Aftenposten den siste tiden. I tillegg til den generelle inkompetansen og korrupsjonen vi kjenner til fra før av, settes det nå gledelig fokus på Kålfjord og Lespelund. Den inkvoterte og inkompetente Lespelund er nå blitt avslørt som en Gerd-Liv Valla light, som fører et terrorregime i NFF, og gjør en dårlig organisasjon enda dårligere. Hvordan en sullik som Kålfjord har fått posisjonen sin kan en saktens også spørre seg om.

                              Nei, NFF svikter fra A til Å. Tippeligaen er et utvannet jallakonsept, og landslaget er på et historisk bunnivå. Interessen daler kraftig begge steder. NFF kjører fotballen i grøfta, og hvor ligger fokuset? Feberfantasier om EM og nytt landslagsstadion til 40.000 tilskuere. Hva faan skal vi med det? Oslo har mer enn nok stadioner med tanke på lag og befolkning. Hverken drittklubbene som bruker Ullevaal eller det patatiske landslaget fyller Ullevaal engang, så hva skal vi med enda større stadion?

                              Jeg mener det er viktig å reagere mot NFF, og det beste stedet å gjøre det er på kamper. Men her agerer LSK helt på trynet, og forbyr selv bannere mot NFF. LSK dreper med det frie tanker og fremskritt, og beskytter det korrupte NFF som Revolusjonsgarden i Iran beskytter det despotiske islamistregimet. Og hvor er KFL oppe i det her? Joda, regimetro som alltid.

                              Nei, her må det settes hardt mot hardt. Bannere og aksjoner mot NFF må legaliseres, det er den eneste måten vi kan bidra til å redde fotballen.

                              (PS. Vet ikke om dette innlegget passer best her, vurderte ny tråd, men dette har vært debattert her tidligere.)
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • KFL109
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1958

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Og hvor er KFL oppe i det her? Joda, regimetro som alltid.
                                Vår kjernevirksomhet er å støtte laget maksimalt på tribunen, og legge til rette for at medlemmene våre kan gjøre dette på best mulig måte.

                                Jeg mener at bannere som
                                • Tippeligaen er et jallakonsept
                                • NFF-regimet er udugelige
                                • Lespelund er innkvotert og inkompetent
                                • Kålfjord er en sullik
                                • NFF er korrupte
                                • NFF kjører fotballen i grøfta
                                • Landslaget er patetisk

                                ikke bidrar en dritt til å støtte LSK eller oppildne gutta på banen til å hente ut det lille ekstra.

                                Jeg er enig i at slike bannere vil uttrykke en misnøye, men hvordan de kan "bidra til å redde fotballen" er over min fatteevne. Å lobbe mot LSK for å tillate NFF-kritiske banner på tribuna er neppe noe styret i KFL kommer til å prioritere høyt.

                                Er derimot aksjoner mot NFF viktig for deg for å redde fotballen foreslår jeg virkemidler som avisinnlegg og kronikker. Har du noe å fare med, eller noen biter på provokasjonene, kan media forøvrig kunne ta saken. Kommer du i posisjon til å være med på Bakrommet eller Sportstabloid kan du bidra til å sette saken ytterligere på dagsorden.

                                Bannere kan også brukes. Få med en gjeng og demonstrer utenfor NFFs lokaler. En telefon til TV2 er sannsynligvis nok til å få ut en kameramann.

                                PS!
                                Er det "homo" du ønsker å klistre på Espelund for å understreke inkompetansen må du skrive "Lesbelund". Kjøres det derimot for hardt på det stereotype at hun er en mann faller fort argumentet om kvotering.
                                Vidar Evje

                                Kommentar

                                • lsk4ewah
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Oct 2006
                                  • 72

                                  Er helt enige i det bennylem skriver her. Deilig å se noen få blåst ut på en sånn måte tidlig en lørdags morgen.

                                  Nff gjør dårlige eller ingen valg for å bedre tippeligaen (gjelder vel egentlig også jenteligaen), for at flere skal komme seg på kamp. Tilskuer tallene daler på alle arenaer rundt om i landet og det har jo selvfølgelig en påvirkning på hvordan støtten til gutta på banen blir.

                                  Den samme trenden ser vi også på bortefølget. tantehaugen har i alle år satt nye buss rekorder men nå sist kamp på åråsen stiller de med knapt en buss med syngende supportere. Når det gjelder oss selv på bortefølge er ikke vi noe bedre enn andre lag i ligaen. Dette er mye takket være nff som blandt annet setter opp midtukes kamp mot start i kristiandsand.

                                  Og hva gjør de tidligere kalte Lespelund og Kålfjord for å bedre dette? Slikk og ingenting. Eneste de tenker på er det bedritne landslaget og hvem som blir erstatter for drillo. I tillegg sitter de dagen lang og regner på marginene vi har for å komme til sør afrika.
                                  Ultras Felt C

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                                    Vår kjernevirksomhet er å støtte laget maksimalt på tribunen, og legge til rette for at medlemmene våre kan gjøre dette på best mulig måte.
                                    Det ene utelukker ikke det andre. Tvert i mot. Når jeg sto på feltet observerte jeg at de som holdt anti-NFF-tostangs klarte å gjøre dette samtidig som de sang for fugla.

                                    Som jeg har vært inne på i et annet innlegg, så mener jeg faktisk å være mot NFF er å være for LSK og fotball generelt. NFF saboterer LSK, noe de har vist gjennom en årrekke. NFF saboterer også god fotball, og de har virkelig dratt landslaget ned i grøfta.

                                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                                    Jeg er enig i at slike bannere vil uttrykke en misnøye, men hvordan de kan "bidra til å redde fotballen" er over min fatteevne. Å lobbe mot LSK for å tillate NFF-kritiske banner på tribuna er neppe noe styret i KFL kommer til å prioritere høyt.

                                    Er derimot aksjoner mot NFF viktig for deg for å redde fotballen foreslår jeg virkemidler som avisinnlegg og kronikker. Har du noe å fare med, eller noen biter på provokasjonene, kan media forøvrig kunne ta saken. Kommer du i posisjon til å være med på Bakrommet eller Sportstabloid kan du bidra til å sette saken ytterligere på dagsorden.

                                    Bannere kan også brukes. Få med en gjeng og demonstrer utenfor NFFs lokaler. En telefon til TV2 er sannsynligvis nok til å få ut en kameramann.
                                    Dette er jeg objektivt sett enig i. Men igjen. Det ene utelukker ikke det andre. Jeg skjønner godt at KFL ikke gidder å jobbe for dette, men jeg ønsker like fullt å argumentere med at jeg ønsker det tillatt.

                                    Jeg skjønner også at det er vanskelig for KFL å stri med uro blant tilskuere på den ene siden, og LSK med Grønlund i spissen på den andre siden. Men i denne konkrete saken synes jeg dere er for lojale mot LSK. Det er greit at de har all makta, og jeg skjønner at de vil unngå tribunebråk. Men det er ekstremt forskjell på kritikk av NFF og det å sloss på Oscar Braathen.

                                    Ved å gjøre supporterkulturen for ensrettet mener jeg KFL blir mindre innovative. Selvsagt er ikke alle bannere mot NFF like gode, men ofte dukker det opp perler. Jeg har venner fra Lyn, og også søpla, som har berømmet Ultras hos oss for velrettet kritikk mot NFF på tribunen. De har synes det både har vært morsomt , samtidig som at det er treffende.

                                    Forslaget ditt om bannere hos NFF synes jeg er glimrende. Jeg tenkte faktisk på noe slikt selv tidligere i dag når jeg tasla rundt på Torshov. Må nok desverre innrømme at jeg og mine venner er for gamle og satte til slike aksjoner nå. Den gang vi bodde i bofelleskap på Blindern var det derimot mer tak i oss (har en god historie om den påsken vi ringte rundt for å kjøpe og selge spillere. Det var 1. april, og det var ikke få som gikk fem på).

                                    Det eneste jeg har klart det siste året er å ringe og skjelle ut Kålfjord og Hareide (og noen i familien hans). Husker ikke om jeg ringte fler i NFF, det var en helg jeg var fin og full, og det gikk over fredag kveld og tippekampen lørdag. Da satt jeg skapet på plass føler jeg, når landslaget var som verst. Får håpe min lille innstas var med på å fjerne Hareide.

                                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                                    PS!
                                    Er det "homo" du ønsker å klistre på Espelund f
                                    La meg understreke at jeg på ingen måte ønsker å fremstå med homohets. Hvis det oppfattes slik så beklager jeg. Undertegnede er ekstremt sterk tilhenger av enkeltindividets frihet. Herunder faller selvsagt at man uavhengig av legning skal kunne ha lik rett til ekteskap, vise kjærlighet offentlig, jobbe med hva man vil osv. Jeg er da alt annet enn en undertrykkende Mullah eller Mørkemann.

                                    Kålfjord og Lespelund er rett og slett ordspill på navn. Når det er sagt eier jeg tross alt heller ikke et gram av politisk korrekthet, og tar meg friheten til å fleipe med hva som helst og hvem som helst. Det være seg utseende, religion, bosted eller andre mer eller mindre sensitive ting. Når det kommer til fotballkamper holder jeg meg imidlertid mest til hets av utseende, spesielt sveis. Noe Lasse Olsen og Ragnvald Soma har hatt glede av.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 487

                                      Grunnen til att det ikke kommer så mye folk på stadionene rundt i Norge har bare 2 forklaringer, billettpriser og dårlige prestasjoner av spillerne på banen.

                                      Feks sitteplass på langsiden på alle stadioner i tippeligaen koster allt for mye, fra 200,- og oppover er for mye. Og når spillere som tjener 1 mill og mer, ikke klarer helt elementere fotballferdigheter som å passe ballen til en medspiller som står 10 meter unna dem.

                                      Så NFF kan få skylda for mye, men tilskuer svikt, det for billettpriser og dårlige spillere ta skylda for.

                                      Så sett ned billettpriser og lønningene sier nå jeg.

                                      Kommentar

                                      • Fuglefar
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 202

                                        Billettprisene er nå en ting. De er kansje vell dyre for en kjernefamilie som vil sitte midt på sittetribunen. Det er jo en del billigere på kortsiden, så muligheten er til stede for litt billigere priser. Ellers er det noen midtukekamper som vil trekke ned snittet. Spesielt for bortesupportere.
                                        Det er også flere eknkelt tilgjengelige tv-kamper. Spesielt kritisk er jeg til NRK sitt prosjekt med å sende lørdagskampene kl 20. til høsten.
                                        Ellers er nedgangen forholdsvis mager på Åråsen, i forhold til prestasjonene. Det er litt nedgang, men det har jo hvert oppgang i en del år nå. Kansje spiller denne finanskrisa litt inn også, ikke veit jeg.
                                        NFF har i hvertfall aldri hindra meg i å gå på kamp.
                                        Det som trekker folk er jo at de får en god opplevelse. At supporterene trøkker til for laget selv om de kansje ikke presterer optimalt.
                                        At det er humor og morro blandt tillskuere. At supporterene skulle få lov til å fronte saker som betyr noe for dem. Føler man seg tråkka på av forbundet, så må det være lov å si i fra.
                                        Problemet er vel at forbundet blir liksom styrt av fotballklubbene ved å stemme på tinget. Så kansje ledelsen i LSK ser på NFF som litt "sitt eget". Med andre ord er vel sportsklubben innhabil, og defor bare nekter alle ytringer om NFF.


                                        En ting er ihvertfall klart. Denne diskusjonen hører til på en annen tråd
                                        Last edited by Fuglefar; 20.06.2009, 19:34. Begrunnelse: tillføying
                                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 637

                                          50 på tur
                                          Nettavisen vet at nærmere 50 fotballpøbler tilknyttet Lillestrøm reiser til Trondheim i forbindelse med kampen.
                                          Omtrent halvparten skal være tilknyttet casuals-gruppa Sportsklubbens Fineste. Den andre halvparten skal være tilknyttet ultrasgruppen UFC.
                                          «Supporterne» er allerede utestengt fra Lillestrøms hjemme- og bortekamper. Kanarifuglene klarer å stoppe dem fra å komme inn på Åråsen. Borte er det litt vanskeligere å holde kontroll. Og bråkmakerne prøver seg hele tiden.
                                          Mye bråk
                                          Nettavisen vet at det var slåssing og arrestasjoner i forbindelse med Lillestrøms bortekamp mot Viking for noen uker siden.

                                          Når i tillegg Ultras knyttes til SKF, så ser jeg heller ikke hvordan samarbeidet skal kunne gjenopptas.

                                          PS. Dette er bare et utdrag. LES hele SAKEN i nyhetstråden.
                                          Last edited by maurakanari; 24.07.2009, 15:22.
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎