LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zinke
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2006
    • 240

    En ting de fleste av de tingene du ramset opp, Ytre, er at alt har gått gradvis. Damene tok de få jobbene de kunne få i begynnelsen for så å jobbe seg oppover over lengre tid, de gikk ikke rett fra at ingen damer jobbet til at det ble normalt med damer i lederstillinger.

    De som streiker får kanskje et kompromis, de får kanskje litt høyere lønn for så å jobbe videre mot neste mål for å få lønna enda høyere. De slutter ikke i jobben sin for så å sitte på sidelinjen til ting blir nøyaktig slik de vil ha det.

    Ultras har muligheten til å stå på feltet, fortsatt ha samme mentaliteten, men minus ha flagg og bannere det står UFC på. Slik jeg ser det er den beste løsningen å ta ting i små skritt, for så å sette nye mål og jobbe videre mot det, istede for å prøve å forandre ting fra utsiden.

    Dette er snakk om en prioriteringssak. Kan en ikke få alt på en gang er en nødt til å finne ut hva som er viktigst å få igjennom først.
    Og da er mitt spørsmål, er første prioritet å få stå på feltet, eller å få bruke flagg/bannere med UFC?
    Zinke

    Kommentar

    • techern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 327

      Tror ikke det kun er snakk om flagg og bannere
      Shut up and focus on the good things

      Kommentar

      • Zinke
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2006
        • 240

        Opprinnelig skrevet av techern
        Tror ikke det kun er snakk om flagg og bannere
        Poenget er at en ikke kan få alt en vil på en gang, det tror jeg faktisk du skjønte. Jeg skjønner virkelig ikke logikken i å endre ting fra utsiden.

        Få orden på prioriteringene, start på toppen og jobb for en ting av gangen.

        Jeg for eksempel syns blussing er dritkult på en fotballkamp, men for meg er det viktigere å stå på feltet og støtte gutta. Derfor dropper jeg blussinga for å heller prioritere noe jeg syns er viktigere. Jeg hadde for eksempel ikke vunnet stort på å melde meg ut, og ikke stått på feltet, da jeg da hadde gått glipp av to ting, istede for en, som jeg gjerne ville gjort. Ser du poenget?
        Zinke

        Kommentar

        • Baloo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2006
          • 292

          Er sikkert ikke bare å kaste bort noe man har brukt 5 år på å bygge opp.
          5 år med samhold, kameratskap, minner for livet, etc. (Lista er lang), er ikke bare å gi slipp på.

          Start med blanke ark, legg de hendelsene som har skjedd til side. Ta et møte med alle parter, så alle i sammråd får blitt enige om hvor streken går.
          UFC tilbake til feltet, NÅ!

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Opprinnelig skrevet av techern
            Jeg innfinner meg ikke, og kommer heller aldri til å gjøre det i denne saken.
            Det er tribunereglementet som det er noe galt med, ikke klesstilen min.
            Nåja. Selv om jeg tildels kan være enig i sak, så er det definitivt noe i veien med klessmaken deres.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              Opprinnelig skrevet av Baloo
              Er sikkert ikke bare å kaste bort noe man har brukt 5 år på å bygge opp. 5 år med samhold, kameratskap, minner for livet, etc. (Lista er lang), er ikke bare å gi slipp på.
              Du snakker som at samholdet, kameratskapet og minnene blir bort ved å stå på KFL-feltet uten UFC-promotering. Det er, for å si det mildt, vrøvl.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Du snakker som at samholdet, kameratskapet og minnene blir bort ved å stå på KFL-feltet uten UFC-promotering. Det er, for å si det mildt, vrøvl.

                Og det er vel strengt tatt ingen promotering der dere står i dag heller.
                For øverig er jeg helt enig med zinke i det hun skriver.

                Kommentar

                • techern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 327

                  Opprinnelig skrevet av Zinke
                  Poenget er at en ikke kan få alt en vil på en gang, det tror jeg faktisk du skjønte. Jeg skjønner virkelig ikke logikken i å endre ting fra utsiden.

                  Få orden på prioriteringene, start på toppen og jobb for en ting av gangen.

                  Jeg for eksempel syns blussing er dritkult på en fotballkamp, men for meg er det viktigere å stå på feltet og støtte gutta. Derfor dropper jeg blussinga for å heller prioritere noe jeg syns er viktigere. Jeg hadde for eksempel ikke vunnet stort på å melde meg ut, og ikke stått på feltet, da jeg da hadde gått glipp av to ting, istede for en, som jeg gjerne ville gjort. Ser du poenget?
                  Jeg kan se poenget ditt, men når ting eskalerer til de grader at man ikke lenger kan kle seg som man vil på kamp, medlem av undergruppe eller ikke - er ihvertfall ikke jeg interessert i å fungere som en nikkedukke.

                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Nåja. Selv om jeg tildels kan være enig i sak, så er det definitivt noe i veien med klessmaken deres.
                  Smaken er som baken
                  Shut up and focus on the good things

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                    Og det er vel strengt tatt ingen promotering der dere står i dag heller.
                    For øverig er jeg helt enig med zinke i det hun skriver.
                    Nå er det ikke bare prat om promotering vil jeg tro. Men når man har arbeidet og bygd opp noe i x-antall år, så vil man ikke bare legge det ned pga noen andre mener at man bør det. Da handler det om samhold. Noe som har mangla i Kanari-fansen de siste åra for å si det sånn..

                    Kommentar

                    • Lovefool
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 495

                      Opprinnelig skrevet av ON
                      Da handler det om samhold. Noe som har mangla i Kanari-fansen de siste åra for å si det sånn..
                      KFL er vel selve symbolet på samhold mener nå jeg. Jeg har faktisk ikke opplevd maken!
                      Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
                      http://www.lovefool.org

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        Opprinnelig skrevet av Lovefool
                        KFL er vel selve symbolet på samhold mener nå jeg. Jeg har faktisk ikke opplevd maken!
                        Mulig. Men stod du med KFL i f.eks år 2000? Nei? Da og tidligere, samt frem mot 2005/06 DA var det samhold da.
                        Last edited by ON; 04.03.2010, 23:12.

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          Opprinnelig skrevet av ON
                          Mulig. Men stod du med KFL i f.eks år 2000? Nei? Da og tidligere, og frem mot 2005/06 DA var det samhold da.
                          Eller man kan snu det tilbake og spørre: Stod du med KFL i 2009? Samholdet i KFL har vært fantastisk, til tross for elendige resultater på banen.
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                            Eller man kan snu det tilbake og spørre: Stod du med KFL i 2009? Samholdet i KFL har vært fantastisk, til tross for elendige resultater på banen.
                            Selvfølgelig blir samholdet fantastisk blandt de som står igjen etter at man har fryst ut de som ikke er enig. Diktatur kalles det. Meg bekjent var Mugabe ganske blid og fornøyd han også. Samme med Saddam. Null problem å ha samhold når man kvitter seg med alle som er uenig :???:

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              Opprinnelig skrevet av ON
                              Mulig. Men stod du med KFL i f.eks år 2000? Nei? Da og tidligere, og frem mot 2005/06 DA var det samhold da.
                              Helt enig! Samholdet var suverent helt til undergruppene begynte å poppe opp. Jeg fryktet at undergruppene ville splitte fansen, og det er trist å se hvor rett jeg fikk.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Helt enig! Samholdet var suverent helt til undergruppene begynte å poppe opp. Jeg fryktet at undergruppene ville splitte fansen, og det er trist å se hvor rett jeg fikk.
                                2006 sesongen var vel meget bra? Såvidt meg bekjent skal det mer enn en part til for å "krangle". Vil tro også du som jeg har oppfatta som en oppegående fyr er enig i at begge parter iblandt har gjort feil i denne konflikten.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Opprinnelig skrevet av ON
                                  Selvfølgelig blir samholdet fantastisk blandt de som står igjen etter at man har fryst ut de som ikke er enig. Diktatur kalles det. Meg bekjent var Mugabe ganske blid og fornøyd han også. Samme med Saddam. Null problem å ha samhold når man kvitter seg med alle som er uenig :???:
                                  KFL har plass til alle som ønsker å følge tribunereglementet. Jeg tror du bør lese deg opp på hva som ligger i begrepet diktatur, da det ikke sammenfaller med hva KFL står for. Man har ikke kvittet seg med alle som er uenig, men de som er uenig har selv valgt å ikke følge et tribunereglement og plassere seg andre steder. At tribunereglementet ikke blir fulgt er vel også en av grunnene til at LSKs vakter har vist bort personer fra treningskamper.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    Opprinnelig skrevet av ON
                                    Mulig. Men stod du med KFL i f.eks år 2000? Nei? Da og tidligere, og frem mot 2005/06 DA var det samhold da.
                                    I 2000 var du 12 år gammel...
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      I 2000 var du 12 år gammel...
                                      og poenget er? Du påstår at jeg ikke var på Åråsen eller? Ta deg ei bolle ronnie.

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        KFL har plass til alle som ønsker å følge tribunereglementet. Jeg tror du bør lese deg opp på hva som ligger i begrepet diktatur, da det ikke sammenfaller med hva KFL står for. Man har ikke kvittet seg med alle som er uenig, men de som er uenig har selv valgt å ikke følge et tribunereglement og plassere seg andre steder. At tribunereglementet ikke blir fulgt er vel også en av grunnene til at LSKs vakter har vist bort personer fra treningskamper.
                                        Haha. Så du mener å påstå at ingen diktatorer har funnet opp regler som passer dem, kun for å utelukke andre? Nå beveger vi oss utafor tråden her, men vi blir aldri enige uansett, ettersom vi har forskjellig grunnleggende mening når det gjelder hvordan KFL har opptrådd de siste par åra.

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          I 2000 var du 12 år gammel...
                                          Alt virker større og flottere når man er liten...
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎