LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
    Alt virker større og flottere når man er liten...
    At du har hatt et tragisk liv når du har blitt eldre får noen andre enn meg ta på sin kappe.

    Kommentar

    • Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      I 2000 var du 12 år gammel...
      Interessant opplysning.Jeg følger opp med at i år 2000 var jeg 28 år gammel....

      Kommentar

      • techern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 327

        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        I 2000 var du 12 år gammel...
        Sitti å lekt deg litt med den nye kalkulatoren din nå eller?

        Spiller ingen rolle hvor gammel man er, opplevelser kommer og går uansett alder.
        Shut up and focus on the good things

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av Felt C
          Interessant opplysning.Jeg følger opp med at i år 2000 var jeg 28 år gammel....
          Gammal mann du vøtt

          Poenget var vel at det fantastiske samholdet i KFL i 2000 var vel strengt tatt ikke selvopplevd. Jeg husker godt at jeg ofte stod i nærheten av deg på matchene i de årene, det var lite samkvem med barneskoleelevene.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Gammal mann du vøtt

            Poenget var vel at det fantastiske samholdet i KFL i 2000 var vel strengt tatt ikke selvopplevd. Jeg husker godt at jeg ofte stod i nærheten av deg på matchene i de årene, det var lite samkvem med barneskoleelevene.
            Poenget i hele saken er vel strengt talt hvordan det faktisk var, og ikke hvem som har opplevd det? Men ettersom du er tom for argumenter må du isteden gå på personer. Jeg stod under bua, og tro meg. Hadde samholdet vært som nå så hadde jeg huska det. For det her er latterlig.

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Gammal mann du vøtt

              Poenget var vel at det fantastiske samholdet i KFL i 2000 var vel strengt tatt ikke selvopplevd. Jeg husker godt at jeg ofte stod i nærheten av deg på matchene i de årene, det var lite samkvem med barneskoleelevene.

              Men ON var ikke av de vanlige smågutta.Han var engasjert fra enda yngre alder enn 12 år.Det vet du like godt som meg.Nok persondebatt om han.

              Og det er mulig samholdet i KFL er veldig bra nå,men samholdet blant LSK-fansen er ikke mye bra.Da tenker jeg ikke kun på forholdet KFL vs UFC.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av ON
                Poenget i hele saken er vel strengt talt hvordan det faktisk var, og ikke hvem som har opplevd det? Men ettersom du er tom for argumenter må du isteden gå på personer. Jeg stod under bua, og tro meg. Hadde samholdet vært som nå så hadde jeg huska det. For det her er latterlig.
                Du stod ikke under bua i 2000...

                Poenget er ikke hvorvidt det var bedre samhold eller ikke på den tida, men du er ikke noe sannhetsvitne på dette. Like lite som jeg kan påberope meg at seiersfesten i 1989 var megafet og det var på den tida LSK-supportere virkelig kunne sette pris på et seriemesterskap.

                Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  Opprinnelig skrevet av Felt C
                  Og det er mulig samholdet i KFL er veldig bra nå,men samholdet blant LSK-fansen er ikke mye bra.Da tenker jeg ikke kun på forholdet KFL vs UFC.
                  Kan du utdype litt hvor du mener skoen trykker?
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Du stod ikke under bua i 2000...

                    Poenget er ikke hvorvidt det var bedre samhold eller ikke på den tida, men du er ikke noe sannhetsvitne på dette. Like lite som jeg kan påberope meg at seiersfesten i 1989 var megafet og det var på den tida LSK-supportere virkelig kunne sette pris på et seriemesterskap.

                    Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.
                    Du påstår at jeg ikke har stått under bua noen sesongen? Ta å hold kjeft, og konsentrer deg om deg sjæl. Jeg veit da godt best hva jeg har gjort gjør jeg ikke? Mulig du var for gammal allerede da, men jeg kommer aldri til å glemme hvordan jeg blei knust opp mot gjerdet av dere når fugla putta

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                      Kan du utdype litt hvor du mener skoen trykker?
                      Sist jeg skrev det på dette forumet ble innlegget sletta og jeg fikk rødt kort.....
                      Kan ta det på PM imorgen...

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        Opprinnelig skrevet av Felt C
                        Sist jeg skrev det på dette forumet ble innlegget sletta og jeg fikk rødt kort.....
                        Kan ta det på PM imorgen...
                        Send en kopi til meg er du snill
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Du stod ikke under bua i 2000...

                          Poenget er ikke hvorvidt det var bedre samhold eller ikke på den tida, men du er ikke noe sannhetsvitne på dette. Like lite som jeg kan påberope meg at seiersfesten i 1989 var megafet og det var på den tida LSK-supportere virkelig kunne sette pris på et seriemesterskap.

                          Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.
                          Var vel ingen som sto under bua i 2000.
                          Da stod vi på det nåværende KFL-feltet.Og du bør ikke prate om at folk sier de var med tidligere enn de var etter den pinlige opptredenen din i Bøffelberget-trøya på showkampen....

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            Var vel ingen som sto under bua i 2000.
                            Da stod vi på det nåværende KFL-feltet.
                            Det var vel det som var poenget mitt da, tenkte kanskje ikke at jeg måtte stave det.

                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            Og du bør ikke prate om at folk sier de var med tidligere enn de var etter den pinlige opptredenen din i Bøffelberget-trøya på showkampen....
                            ON var 10 år når vi stod under bua, men får cred fra deg som en av gutta som var engasjert på kampene.

                            Jeg blir disset fordi jeg har en Bøffelberget trøye og det er helt utenkelig at jeg som 17-18 åring stod under den samme bua.....
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Felt C
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 776

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Det var vel det som var poenget mitt da, tenkte kanskje ikke at jeg måtte stave det.



                              ON var 10 år når vi stod under bua, men får cred fra deg som en av gutta som var engasjert på kampene.

                              Jeg blir disset fordi jeg har en Bøffelberget trøye og det er helt utenkelig at jeg som 17-18 åring stod under den samme bua.....

                              Ikke utenkelig grunnet alderen din,men utenkelig fordi du aldri var med Bøffelberget.
                              As simple as that....

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Du stod ikke under bua i 2000...

                                .
                                Jeg har aldri sagt at jeg stod under bua i 2000 heller. Hele poenget var vel at jeg kunne bevitne et bedre samhold (mener ihvertfall jeg) i tidligere sesonger. Mulig du mener at samholdet var dårligere. Men tror flesteparten, selv de som er imot Ultras, savner den tia der.

                                Og jo. Jeg har stått under brua. Ikke hver bidige kamp men jeg stod der. Jeg både vassa i dassruller som de eldre gutta brukte som kasteruller, og blei smadra oppetter gjerdet pga de samma gutta. Men diskusjonen handler vel strengt talt ikke om meg.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Opprinnelig skrevet av ON
                                  Jeg har aldri sagt at jeg stod under bua i 2000 heller. Hele poenget var vel at jeg kunne bevitne et bedre samhold (mener ihvertfall jeg) i tidligere sesonger. Mulig du mener at samholdet var dårligere. Men tror flesteparten, selv de som er imot Ultras, savner den tia der.
                                  Mye har skjedd med KFL siden tida under bua. Ikke minst har KFL ekspandert i størrelse. Enkelte av supportere i alderen 30+ har valgt å flytte over til sitteseksjoner på Åråsen. Det i seg selv betyr ikke at samholdet i KFL hverken var bedre før eller har blitt bedre nå. Det blir rett og slett vanskelig å sammenligne sammholdet i KFL fra tidlig 90-tallet og frem til i dag. De som har kommet til de siste årene opplever å bli tatt varmt i mot og at samholdet er meget bra. For meg selv, som har vært med siden Bøffelbergettida, opplever jeg at samholdet i KFL er bedre, selv om flere grupperinger har trukket seg ut av KFL. Det kan selvsagt også ha sammenheng med at jeg så og si alltid har vært med og stadig blitt kjent med nye personer etterhvert som de har blitt med i KFL.

                                  Jeg mener det blir feil når personer utenfra KFL skal uttale seg om hvordan samholdet i KFL er, da dere ikke har nok innsikt, rett og slett.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • techern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2007
                                    • 327

                                    Har man vært med i haugevis av år har man dermed hatt innsikt, selv om man kanskje ikke har den samme innsikten nå - som før.

                                    Snakker ikke på vegne av meg selv.
                                    Shut up and focus on the good things

                                    Kommentar

                                    • Fugla- patriot83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2005
                                      • 1241

                                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                                      ...Og du bør ikke prate om at folk sier de var med tidligere enn de var etter den pinlige opptredenen din i Bøffelberget-trøya på showkampen....
                                      Er det så jævlig farlig at han stod med Bøffelberget-trøye? I stedet for at det skal være så jævlig farlig å gå med disse hellige bøffelberget-trøyene kan du heller se på det som en hyllest til bøffelberget-epoken.

                                      Foretrekker heller en med glimt i øyet som står med Bøffelberge'-trøye i en uformell showkamp som klikker som bare faen på tribunen enn en som står oppe i hjørne' og en gang i blant synger "Vi er bøffelberget shalalala...". For øvrig var Tom Buer-ropet sjarmerende etter som det trykket på "'er" så det nesten hørtes mer ut som "Tamburin, tamburin". For min del er'e samma faen om Rønner'n var med i bøffelberge' eller ikke - han har en type hardcore Lillestrøm-innstilling som en bøffelberge'-gutt er kjent for å skulle ha. For øvrig skal du ha all type cred, Felt C, for det du har gjort gjennom åra. For eksempel når du stod på scenen i cup-teltet '05 og dro i gang sanger som du fikk med hele teltet på. Men slapp av litt, 'a...

                                      Og på en måte skjønner jeg ON veldig godt også ettersom han romantiserer tiden i KFL fra da han var tolv år gammel. Sjøl var jeg på samme alder i '95 og slang meg med på rasa. Husker aller best da jeg blødde fra hånda etter å ha rispet opp hånda etter å ha klatra på gjerdet i semi'n mot Brann i '95. Og sjøl har jeg et jævlig romantisert syn på KFL i åra '96-'97. En tid hvor bl.a. Felt C var blant de desidert mest hardcore i KFL. De gutta som har kjempa og stått opp for KFL i alle åra skal faen meg ha cred. Uten de hadde ikke KFL vært KFL slik det er i dag.

                                      ...Men det er ikke nødvendigvis slik at alt var så mye bedre før.

                                      Sjekk forresten ONs fete tættis i tættis-tråden - cred. for å benytte kommunevåpenet til Lillestrøm (Skulle ønske dette var byvåpenet!).

                                      For øvrig er jeg erke-KFL og er dritt lei den tonen som er på mye av dette forumet.
                                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        Veldig bra trøkk gjennom hele matchen i dag.

                                        Men: Ultras Felt A?
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          Ultr-A-s

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎