Stemninga på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Helt utrolig nå har jeg opplevd dette også at folk tar narkotika på Åråsen.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Helt utrolig nå har jeg opplevd dette også at folk tar narkotika på Åråsen.
      Er vel ganske naivt å tro at det aldri har skjedd før. Et stort problem i alle lag i samfunnet.

      Kommentar

      • forzafugla!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 461

        Rusmidler skal vel helst ikke taes med inn på stadion, men ser ikke helt hvorfor det i artikkelen nærmest hypes opp som om de skulle ha drept noen. Det strafferettslige i form av brudd på loven har vel politiet allerede tatt seg av, og greit nok å gi de en smekk for å ta med seg rusmidler inn, men at det er særlig mye verre enn å snike med seg en pils inn, så lenge de ikke plagde noen, ser jeg ikke.

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          "Narkotika" er jo et herlig paraplyord, da. Selv om det er forbudt uansett, ville jeg reagert nokså ulikt på en person som røyka en joint i forhold til en som snorter kola, for å si det litt folkelig.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av forzafugla!
            Rusmidler skal vel helst ikke taes med inn på stadion, men ser ikke helt hvorfor det i artikkelen nærmest hypes opp som om de skulle ha drept noen. Det strafferettslige i form av brudd på loven har vel politiet allerede tatt seg av, og greit nok å gi de en smekk for å ta med seg rusmidler inn, men at det er særlig mye verre enn å snike med seg en pils inn, så lenge de ikke plagde noen, ser jeg ikke.
            Så du mener at det ikke er verre med en pils kontra narkotika, God Natt

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Er vel ganske naivt å tro at det aldri har skjedd før. Et stort problem i alle lag i samfunnet.
              Er ikke helt fritt for at det ble røyka noen varianter på gamle bøffelberget.Skal ikke forsvare dette,men synes det var et veldig stort oppslag til noe så lite.Folk som leser avisa må jo tro Åråsen er en orgie i vold og dop med tanke på vårens oppslag.
              Er det virkelig så ille eller føler man at det er trygt og at mediene er på heksejakt?

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                Ille. Er jo å plagiere klanen.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9412

                  Dette er en ikke-diskusjon, uansett hvor mye folk har lyst å fronte sitt eget liberale syn på dråger.

                  Kommentar

                  • Holterkanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2009
                    • 570

                    Er ikke det minste redd for å ta med 11åringen og stå rett ved siden av UFC
                    Mye kjekke folk der så ikke dra alle under en kam
                    ________________________
                    TB

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                      Er det virkelig så ille eller føler man at det er trygt og at mediene er på heksejakt?
                      Opplever verre ting av å gå i sentrum av hvilken som helst norsk småby ved lunchrider lørdager. Dette er en ikke-sak og dratt ut av proporsjoner.
                      Så lenge dette er det forumet det er; jeg er ikke for rusmidler på noen som helst måte.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Skremmende at ikke folk her ikke tar avstand til at folk ruser seg med Kokain og Amfetamin på tribunen på kfl feltet som er fult av barn.... SKAM DERE.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Skremmende at ikke folk her ikke tar avstand til at folk ruser seg med Kokain og Amfetamin på tribunen på kfl feltet som er fult av barn.... SKAM DERE.
                          Jeg tar stor avstand fra narkotika, men dette skjer overalt, hele tiden. Bra de blir tatt, men to som snorter et par linjer er ikke en helsides nyhetssak.

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            Dette føyer seg inn i rekken av skandaler dette året. Vold, hærverk, bråk og narkotika. Helt enig med Ledelsen både i KFL og LSK, få de utesteng. Denne medieoppmerksomheten bidrar ikke til at det kommer fler folk på Åråsen.

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              RB kommer til å få mye å gjøre fremover om det skal lages en sak av alle som tar seg ei linje i det offentlige rom. Politiet ryddet opp og LSK/KFL utestenger dem. Case closed, ikke noe drama.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9412

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Jeg tar stor avstand fra narkotika, men dette skjer overalt, hele tiden. Bra de blir tatt, men to som snorter et par linjer er ikke en helsides nyhetssak.
                                Krigstypene kommer når årets første hestehov springer. Selvfølgelig er dette en nyhetssak. Idrett & drugs do not mix. Rb må selvfølgelig få lov til å konfrontere lsk med et "wtf? dere har drugs på tribuna. hva har dere tenkt å gjøre med det?"

                                At det skjer over alt, gjør da faen ikke Åråsen til en arena for bruk ffs

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Krigstypene kommer når årets første hestehov springer. Selvfølgelig er dette en nyhetssak. Idrett & drugs do not mix. Rb må selvfølgelig få lov til å konfrontere lsk med et "wtf? dere har drugs på tribuna. hva har dere tenkt å gjøre med det?"

                                  At det skjer over alt, gjør da faen ikke Åråsen til en arena for bruk ffs
                                  Narkotika har ikke noe å gjøre noe sted. Skulle likt å se det stod en helside hver gang noen ble tatt på utsiden av martins eller klimt.
                                  vi skal ta stor avstand, men dette er nok et negativt oppslag om 2 av 4000 som gjorde noe galt.

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    RB kommer til å få mye å gjøre fremover om det skal lages en sak av alle som tar seg ei linje i det offentlige rom. Politiet ryddet opp og LSK/KFL utestenger dem. Case closed, ikke noe drama.
                                    Det er utrolig bra at RB blåser opp denne saken. Skulle likt og sett trynet ditt hvis dattera di hadde kommet hjem fra kamp og hadde blitt tilbudt kokain på Åråsen under en kamp. (var bare for å illustrere et eksempel, aner ikke om du har unger ). Narkotika har ingenting i Norge å gjøre, heller ikke på Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Det er utrolig bra at RB blåser opp denne saken. Skulle likt og sett trynet ditt hvis dattera di hadde kommet hjem fra kamp og hadde blitt tilbudt kokain på Åråsen under en kamp. (var bare for å illustrere et eksempel, aner ikke om du har unger ). Narkotika har ingenting i Norge å gjøre, heller ikke på Åråsen.
                                      Her var det vel ingen som ble tilbudt? Uansett, jeg hadde grisebanka fyren om jeg hadde visst hvem det var. Greia er at politiet, KFL og LSK har alle tatt sine grep og saken er løst. En helside i avisa skader LSK mer en at det var to stk som brøyt loven. Skal det lages sak om konemishadleren som drar på kamp etter han har banka kona, eller om han som stjal fire pakker tyggis for han gikk inn, eller hva med han som kjøpte sex dagen før?

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Narkotika har ikke noe å gjøre noe sted. Skulle likt å se det stod en helside hver gang noen ble tatt på utsiden av martins eller klimt.
                                        vi skal ta stor avstand, men dette er nok et negativt oppslag om 2 av 4000 som gjorde noe galt.

                                        Det er vel kombinasjonen av rusbruk og alternative supportere som gjør at dette får spalteplass. Tviler på at dette hadde vært særlig mer enn en notis om det hadde skjedd noe annet sted på tribunen.

                                        Når det er sagt så er jeg relativt liberal og gir egentlig flyvende faen i om noen tar seg en stripe eller røyker i det private rom, men ute i det offentlige særlig på arrangementer der det er barn til stede så synes jeg det er en uting. Jeg skjønner at politiet, LSK og KFL reagerer og da er det plutselig en nyhetssak for en avis som dekker LSK.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Ja, man skal reagere og de skal straffes. Men det er ikke en nyhetssak. Saken skader LSK som kun indirekte er en ufrivillig part her.
                                          Men samme kan det være, jeg er mot både skf og drugs, bare så det er sagt!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎