10 min. stillhet for så å gi 100% støttes.
10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
ønskesanger min må helt klart være:
Kom igjen fugla
nå har vi trua
Det hadde vært fett.. men da må vi bruke telle ned effekten og roperter.. Hadde tatt av helt villt tror jeg.. etter 10 minutters stillhet..
Å høre de ordene vil jo få dem til å føle at vi støtter dem..Kommentar
-
Men, hvorfor hemmelighold? Om noen Godset-supportere eller andre leser om en supporteraksjon ala. 10-minutter, så påvirker vel ikke det aksjonen?
Eller har dere funnet på noe genialt? F.eks. snike dere inn hos noen av de ikke-presterende "stjernene" og stjele klippekortene deres? Det hadde vært noe!
Eller kanskje kidnappe noen spillere og bytte de ut med andre? Skal noen i KFL kle seg ut som Brenne, Sundgot eller Meter'n og spille i stedenfor? Jeg tror faktisk til og med de som var svimeslått dritings mot Sandefjord kunne prestert bedre enn det som ble levert av LSK-"stjernene" i går.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Hvis brasseberget(står vel under UFC) og UFC, samt kompisflokken min (3-8 mann over UFC) er med på denne aksjonen så mangles vel egentlig bare Juniorkanaris (De sitter kanskje uansett, viser til tidligere diskusjon ) og de helt øverst som foreløpig ikke har gitt lyd fra seg. Da er i så fall store deler av Felt C dekket for denne aksjonen, skulle en mene...
Brasseberget er ikke under UFC. Det får da være grenser...
Brasseberget kom før UFC. Uansett, vi støtter opp og kommer til å være musestille de første 10min. for deretter å skrike og skråle.
/FredrikAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
tror han mente at de står plassert nedenfor ufc på feltet.."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Hva med om de som ikke ønsker 10 min stillhet, men kanskje en annen form for reaksjon komme med forslag. Lager vi en avstemning på de forskjellige forslagene, hvor en av alternativene er : ingen reaksjon...VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Tribunegruppa kommer til å ha et møte i nær fremtid, hvor vi kommer til å besteme hva vi gjør. Vi forventer også at man da stiller seg lojal til dette på samme måte som man gjør til sangvalg etc.
Mvh Tribunegruppa
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Jeg skjønner, og har respekt for engasjementet som ligger bak, forslaget om 10 minutters stillhet - men er uenig i sak. Siterer gamle-perta fra en annen tråd, som sier mye av det jeg mener:
Mandag møter vi et veldig bra bortelag med mange "medbragte" supportere som vil skape trøkk for sitt lag.
Åpningen av kampen vil være ekstremt viktig for våre overnervøse spillere som er livredde for å feile på nytt.
Det eneste vi da kan bidra med er å hjelpe dem mest mulig. Ikke det motsatte.
Mvh
Gammer`n
"– Jeg lå i senga og grublet i hele natt på hvorfor vi ikke vant. Jeg kom aldri fram til noe godt svar, sier Kippe."
Er dette en mann som ikke yter maks, men kun spiller for lønna?
Det virker som om gutta sliter, samhandlingen mangler. I sånne tider bør vi støtte laget fullt ut.
Et annet poeng: Vi har fortsatt heng på teten i serien, vi er i kvartfinalen i cupen, ikke noe er tapt. En stillhetsaksjon på mandag kan fort få negative ringvirkninger: Som vi alle vet er pressefolk ulver som løper i flokk, og gjerne skaper sin egen agenda. Dersom vi - gud forby! - skulle tape på mandag, etter en aksjon som helt sikkert vil få mye mediaomtale, blir overskriftene fort veldig krisepregede - og situasjonen selvforsterkende. Og da er vi fort oppe i en trenerdiskusjon som vil ta mye av fokuset i de enormt viktige ukene som kommer.Kommentar
-
Er det en ting som er sikkert så er det at media kommer til å notere seg aksjonen, derfor så mener jeg at det er opp til styret i KFL og ta en avgjørelse på aksjonen. Det er de som får alle Sp.mål i ettertid. Det bør vær alle eller ingen som gjør dette.Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!Kommentar
-
Styret stiller seg 100% bak det tribunegruppa kommer frem til. Dette blir avgjort på møte å nær fremtid
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
syntes det er helt latterlig at vi skal være stille de 10 første minutta av kampen.. syntes vi skal synge som faen for fugla og vise at vi elsker dem.. skal vi virkelig synke så lavt og være helt stille de 10 første.. og dere ufc dere sier hele tiden vi er en gjeng som støtter fugla i medgang og motgang. nå er det motgang og dere boikotter de 10 første minutta av kampen?Cupmestere 2007:DKommentar
-
" Our mentality is to give everything to support Lillestrøm in every match, no matter the results, home and away.
Ultras Felt C"Kommentar
-
og dette på norsk. UFC vil gjerne vokse som gruppe, men ikke for enhver pris. Lojalitet til gruppa og 100% støtte til LSK, uansett hva som måtte skje, er viktige kriterier.Cupmestere 2007:DKommentar
-
Kommentar
Kommentar