Ok. Hva kan man gjøre for spillerne? Jo. Støtte. Støtte dem, og vise dem at selv om hele Norge har grafset i dritt om laget, klubben, og ikke minst selve skandalen, så står KFL der last og brast. KFL gir aldri opp. Det er på en måte han kompisen som alltid stiller opp for deg. Psykologisk tror jeg at det viktigste er å vise 100% støtte fra første sekund på Åråsen. Gjerne litt mer enn du har gjort tidligere. Hva med aksjonen: 'Vi synger høyere i de 10 første minuttene av kampen for å vise hvem som virkelig elsker klubben. For å vise at vi virkelig vil være med på å snu den dårlige trenden.'
Tja. Det var vel mer en oppfordring i stedet for å disse deg som en kylling. Likevel er det mange som ønsker en stillhetsaksjon som ikke tør å gi de personene dette gjelder kritikk. De ønsker heller å gjemme seg bort i en masse med mennesker. Min oppfordring er derfor: Kom deg på Åråsen på lørdag og prat ut. Prat ut om skuffelsen. Prat ut om forventninger. Ikke vent til mandag.
Tja. Det var vel mer en oppfordring i stedet for å disse deg som en kylling. Likevel er det mange som ønsker en stillhetsaksjon som ikke tør å gi de personene dette gjelder kritikk. De ønsker heller å gjemme seg bort i en masse med mennesker. Min oppfordring er derfor: Kom deg på Åråsen på lørdag og prat ut. Prat ut om skuffelsen. Prat ut om forventninger. Ikke vent til mandag.
Kommentar