Ja, vi hater fortsatt bartepakket!
Collapse
X
-
Ikke at jeg tror det varer, dessverre, men denne tabellen har jeg drømt om i drøye 20 år:
...
15 Rosenborg 4 0 1 3 6 - 10 1
Nydelig!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Eller...var det den nyeste regelendringen fra barte-og-sprøyteforbundet, for å sikre at "hele norges rosenborg" nok en gang skal ut i Europa?LasseNKommentar
-
Stopp opp og tenk litt på følgende scenario: vif og Molde slår også Rosenborg, som dermed er på bunn etter seks runder, og sannsynligvis mellom 4 og 6 poeng opp til streken. Kan det egentlig bli morsommere enn det? Jeg tar gjerne en U mot søpla, men Molde tar dem. 2 poeng på seks kamper er like morsomt, strengt tatt.
Kan dette være vår sesong?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg sier ikke at Henriksen er ene og alene det som ville avgjort kampen, men han har vært en viktig spiller for U19 landslaget til Norge.
Gratulerer RævBK. Håper dere er fornøyde.Kommentar
-
Jeg ser også at de nå blir pepet av banen av egne supportere. Det gjør meg enda stoltere av å være fugl. Kan huske spesielt en gang i 2002 da vi hadde tapt en kamp slik at vi lå på direkte nedrykk (helt sist?) og stod igjen 30-40 min og sang!
"Vi elsker dere forde, vi elsker dere forde, for vi er Lillestrøm SK....."Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Jeg ser også at de nå blir pepet av banen av egne supportere. Det gjør meg enda stoltere av å være fugl. Kan huske spesielt en gang i 2002 da vi hadde tapt en kamp slik at vi lå på direkte nedrykk (helt sist?) og stod igjen 30-40 min og sang!
"Vi elsker dere forde, vi elsker dere forde, for vi er Lillestrøm SK....."Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det var selvfølgelig piping på feltet under makkverket, men Stian døyva for det meste over med tromma.
Sjøl peip jeg som faen på Steinar P da han valgte tilbakespill til keeper, upressa i 80min på 0-3... Og da ingen flytta på beina på overtid... Hva faen lizzm? Noen ganger må man bare, uansett om man er trønder eller kanari.Kommentar
-
Personlig holder jeg kjeft ved dårlig prestasjoner, med unntak av masing på Berg for å få i gang byttene. Gir applause ved god prestasjoner. Pipe på spillerene på laget jeg holder med, ser jeg på som en uting!Kommentar
-
Men, er vel rimelig å anta at alle dommerne i kretsen vil ha RBK til finale sånn at nord-Norge søppelet kan få marinert hjernebarken i heimert så den blir til sodd hver bidige cupfinalehelg. I Trøndelag har de så lite valgmuligheter og så lite stolthet at vel selv Byåsne-spillerne ønsker RBK i finalen. Norsk fotball...i et nøtteskall...LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg ler så jeg griner...
«Superlag» av RBK-rådgivere
Denne gjengen fra fortiden skal altså føre RBK inn i fremtiden. Ord som "fornye", "generasjonsskifte", "idiot" og "dement" er ikke i bruk der oppe.Last edited by reka; 27.05.2011, 07:05.Kommentar
Kommentar