Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Zlatan inn, Bailly inn og utifra Mourinhos pressekonferanse i dag så bekrefter han også tredje signering.
    Ingen skjult hemmelighet at dette gjelder Henrikh Mkhitaryan.

    Gleder meg som en unge til Prem L sesongen igjen, etter noen triste sesonger under LVG og Moyes. Mourinho skulle ha inn 4 storfisker så kam man spekulere i det uendelige hvem siste mann er.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3329

      Tre er allerede klare, kun arbeidstillatelse som utsetter Mikke. Når Mou går så offensivt ut som han gjør på PK i dag så regner jeg med at han er klar på at Pogba blir vår fjerde signering - og vår "marquee"-signering denne sesongen. Samtidig linkes vi sterk til Matuidi til en rimelige penge. Det er ikke utenkelig at vi signerer både Pogba og Matuidi, med Mata og kanskje Bastian ut.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
        Zlatan inn, Bailly inn og utifra Mourinhos pressekonferanse i dag så bekrefter han også tredje signering.
        Ingen skjult hemmelighet at dette gjelder Henrikh Mkhitaryan.

        Gleder meg som en unge til Prem L sesongen igjen, etter noen triste sesonger under LVG og Moyes. Mourinho skulle ha inn 4 storfisker så kam man spekulere i det uendelige hvem siste mann er.
        Man ser i alle fall en helt annen strategi med Mourinho på plass. Nå hentes det spillere man behøver i posisjoner han mener man er for svake. De siste årene har man surret rundt etter store navn man egentlig ikke har hatt mest behov for, og i flere tilfeller har man også endt opp med at de har gått andre steder eller blitt der de er, slik at United har sittet igjen med andre og tredjevalg. Når man først har landet en virkelig klassespiller som Angel di Maria, så var LvG mest opptatt av at han skulle behandles på lik linje med Paddy McNair, fordi det er slik det er i hans lag istedenfor å bygge laget rundt han som alle andre ville gjort.
        Et Man Utd som vet hva de vil, og som har en plan kommer nok til å være en helt annen trussel neste sesong enn det tullet man har holdt på med de siste årene.

        Regner forsåvidt med at den siste spilleren man ønsker er Paul Pogba. Der er det vel Real Madrid som er sterkeste utfordrer til å hente han, så avhenger det nok veldig av hvem som vil ha han mest ift at han fort kan bli verdens dyreste fotballspiller, eller i alle fall i nærheten av dette. Agent Mino Raiola er i alle fall flinkere enn noen til å sette klubber opp mot hverandre for å få maks ut av de økonomisk. Totalpakken med lønn vil nok fort overstige £160 mill over de neste fem årene, men er det en fotballspiller som kan være verdt det, så er det han.

        Rett og slett skremmende for alle andre om United kan stille med et oppspillspunkt som Zlatan med ekstremt målfarlige midtbanespillere i Pogba og Mkhitaryan rundt han. Spesielt når Jose Mourinho er manageren, da dette er spillere som passer hans fotball perfekt.

        Forsåvidt en veldig spennende sommer vi har i vente med nye og store managernavn på plass i underpresterende storklubber fra forrige sesong i Chelsea, Man Utd og Man City. Legger man også til at dette er det første ordentlige vinduet til Jurgen Klopp i Liverpool og at man har en ny TV avtale som plutselig gjorde Burnley rikere enn nylige CL finalister som Atletico Madrid og Dortmund, så tenker jeg pengene forlater landet fort. At Liverpool ser ut til å få tilbake den hinsides summen de betalte for Christian Benteke fra Crystal Palace sier vel egentlig alt om kjøpekraften i Premier League nå.

        Tror Mourinho er rett mann for dagens Man Utd, men samtidig møter han nok sterkere konkurranse enn på mange år med Conte i Chelsea, Guardiola i City og en Klopp som har bevist tidligere at han kan løfte en sovende kjempe til toppen.
        I tillegg til at man også hadde tre andre lag foran seg på tabellen forrige sesong og noen lag i f.eks West Ham, Stoke og et lovende mannskap i Everton med en skikkelig manager på plass som virkelig er i nærheten av å kunne utfordre de store. Kanskje ikke over en sesong, men definitivt i enkeltkamper som er avgjørende for ligagullet.
        Så vil jeg tro at Leicester har gitt absolutt alle lag troen på at alt er mulig i fotball, og vil nok gjøre noe med innstillingen til de antatt svakere lagene i møtene med de større lagene. Det er nok helt slutt på den tiden man så Wolves spare elleveren sin mot Man Utd fordi de spilte en viktigere kamp tre dager senere i kampen for å overleve, og at de så på kampen som United som tapt uansett.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Livet smiler i det minste til en United supporter om dagen

          Zlatan, Pogba og ikke minst Bailly. Herrefred for noen typer. Beist!

          Denne er kul: https://www.youtube.com/watch?v=azOuDBMFmsg

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7042

            Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
            Livet smiler i det minste til en United supporter om dagen
            All righty then!
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎