Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Talenter i LSK

    Nå som juniorlaget er klart for i år så oppdaterer jeg lista med juniorlagsspillere og de fra yngre klasser som har utmerket seg ved å bli tatt ut til landssamlinger eller fått innhopp på juniornivå.

    1993
    Fredrik Witzøe, Tidligere klubber: Ellingsrud
    Magnus Witzøe, Tidligere klubber: Ellingsrud
    Simon Guldbrandsen, Tidligere klubber:
    Christoffer Holsten, Tidligere klubber:
    Fabian Vatne, Tidligere klubb:
    Dennis Neziri Rognstad, Tidligere klubb: R&Å

    1994
    Ohi Anthony Omoijuanfo, Tidligere klubber: Holmlia
    John Raymond Haraldsen, Tidligere klubber: Ellingsrud
    Johan Kolbjørnsrud, Tidligere klubb:
    Markus Furseth, Tidligere klubb:
    Joakim Osvold, Tidligere klubber: Skedsmo, Oppsal
    Jakob Omholt Grefsli, Tidligere klubb:
    Lars Marius Heier Glasø, Tidligere klubb:
    Marcus Kveen, Tidligere klubb: Vålerenga
    Simen Holter, Tidligere klubb: Raumnes & Årnes
    Espen Rødsand, Tidligere klubb: Ny fra Rælingen
    Vetle Winger Dragsnes, Tidligere klubb: Ny fra Rælingen
    Mark Tønnesen, Tidligere klubb: Ny fra Raumnes & Årnes
    Carl Oscar Moe Borgersrud, Tidligere klubb: Ny fra Høland

    1995
    Marius Høibråten, Tidligere klubb:Fet
    Christian Bjerknes, Tidligere klubb:
    Kristian Lillebo, Tidligere klubb: Fjellhamar
    Simen Nordermoen, Tidligere klubb: Fjellhamar
    Amir Adjou, Tidligere klubb:
    Hans Christian Bergsjø, Tidligere klubb:
    Anders Baakind, Tidligere klubb:
    Joakim Holmedahl, Tidligere klubb:
    Atilla Rodriguez, Tidligere klubb:
    Jørgen Kolstad, Tidligere klubb:

    96
    Stian Christensen, Tidligere klubb: Løvenstad
    Ahmmed Adeeb, Tidligere klubb: Strømmen
    Keivan Ghaedamini, Tidligere klubb: Løvenstad

    97
    Niclas Walstad



    De som har fått tid på a-laget i serien har tykk skrift.
    Last edited by HSft; 13.01.2012, 22:59. Begrunnelse: Slettli har gått til FK Senja
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #2
    Mye som tyder på at 88-89 kullene er ferdig ja.. Selvfölgelig med unntak av Hansen. Forhåpentligvis vil opptaket til A-laget bli bedre de neste par årene.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • T.Pennant
      I karantene
      Forumsadist
      • Jul 2008
      • 121

      #3
      Har alltid hørt gode ord om Steinar Gjersvoll..Syns det er merklig at han forsvinner, utifra det positive jeg har hørt.

      Kommentar

      • athomash
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2007
        • 118

        #4
        Hva skjedde egentlig med Thomas Bergersen fra Lørenskog? Mener han signerte for noen år siden, men spilte også neste året for Lørenskog.

        Og enda litt lengere siden, så var det en liten lynkjapp tass fra Skjetten

        Noen som husker noe?

        Hvilke klubber har egentlig Lsk samarbeid med? Skeid, Ull/kisa, Chelsea ??? Er det noen som kan fortelle litt rundt de forskjellige samarbeidsklubbene Lsk har?

        Takk:-)

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
          Har alltid hørt gode ord om Steinar Gjersvoll..Syns det er merklig at han forsvinner, utifra det positive jeg har hørt.
          Han flytter vel til trondheim nå. Ryktene har sagt det en god stund, de 7 andre er nye for meg. Gjersvoll er en artig type, men jeg har aldri sett for meg at han skulle klare å vinne en plass sentralt på banen.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #6
            Opprinnelig skrevet av athomash
            Hva skjedde egentlig med Thomas Bergersen fra Lørenskog? Mener han signerte for noen år siden, men spilte også neste året for Lørenskog.

            Og enda litt lengere siden, så var det en liten lynkjapp tass fra Skjetten

            Noen som husker noe?

            Hvilke klubber har egentlig Lsk samarbeid med? Skeid, Ull/kisa, Chelsea ??? Er det noen som kan fortelle litt rundt de forskjellige samarbeidsklubbene Lsk har?

            Takk:-)

            HAn fra skjetten har jeg ikke fått med meg. Men jeg lurer også på hva som skjedde med bergersen. Hadde trodd vi skulle hørt mer fra han. http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2470414.ece



            Husker at han ikke klarte å spille seg til en fast midtstopperplass på lørenskog i fjor. Da er han vel kanskje ikke ggod nok, hadde vel også vært i et av de årskullene som nå blir fjerna.

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              #7
              bergersen var ikke motivert, ville ikke satse videre.

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1817

                #8
                Bolly viste ihvertfall idag at han bør satses litt mer på

                Kommentar

                • harald99
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Apr 2007
                  • 36

                  #9
                  hva skjer med gulbrandsen? trudde også han skulle ta steget opp sammen med gabrielsen &co ??

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #10
                    Jeg skrev vel opp spillerne i rekkefølge etter hvor store talenter jeg mener de er. Har ikke sett så mye til Gulbrandsen i år, men det jeg har sett av han har ikke imponert voldsomt. HAdde håpa han skulle ta et lengre steg i år enn jeg har inntrykk av at han har gjort. Tror han trenger et år til på å modnes og ta nivået i 2. div ordentlig. Gabrielsen har tatt nivået i 2.div veldig bra som midtstopper og er nok litt mer moden for tippeligaspill. Gulbrandsen har utvilsomt et bra tallent, men trenger mer tid vil jeg tro. Håper han tar et langt steg neste sesong, han kommer garantert til å trene en del med a-laget.

                    Synes også det blir spennende å se om vi får oppp noen fra 93. Det stod vel om om en som var på landslaget og på solskjærakademiet i en eller annen avis for litt siden.

                    Venter også på en bekreftelse på at 88- og 89-kullet er ute.
                    Last edited by HSft; 09.11.2008, 20:41.

                    Kommentar

                    • Kopperud
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2006
                      • 1697

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av HSft

                      Synes også det blir spennende å se om vi får oppp noen fra 93. Det stod vel om om en som var på landslaget og på solskjærakademiet i en eller annen avis for litt siden.
                      Leste også det, i VG.

                      Jon Henry Haraldsen eller noe sånt het han.
                      Ultras Felt C 2005x2015

                      Lillestrøm & Bajen

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #12
                        Jo(h)n Raymond Haraldsen.

                        Kommentar

                        • Joha
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 314

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Etter å ha lest artikkelen om at Berg rydder vei til de unge, http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3893231.ece, fikk jeg lyst til å få en oversikt over hvilke talenter vi har i klubben og finne ut hvem disse 8 som forsvinner er. Jeg sorterte lista over rekruttlaget og la på noen spillere som er under kontrakt med oss.

                          1988
                          Nickolas Trygve Sparby - Født: 1988 - Tidligere klubb: Skjetten
                          Trym Håvard Bogen - Født: 1988 - Tidligere klubb: Rælingen

                          1989
                          Andre Hansen - Født - 1989 - Tidligere klubb: Skeid
                          Henrik Hansen - Født: 1989 - Tidligere klubb: Egen stall
                          Christopher Jørgensen - Født: 1989 - Tidligere klubb: Egen stall
                          Steinar Opøien Gjersvoll - Født: 1989 - Tidligere klubb: Orkdal IL
                          Mohamed Bouzakraft - Født: 1989 - Tidligere klubb: VIF
                          Sindre Preststulen - Født: 1989 - Tidligere klubb: Skjetten
                          Setar Salimi - Født: 1989 - Tidligere klubber: VIF, Holmlia SK

                          1990
                          Mathis Bolly - Født: 1990 - Tidligere klubb: Holmlia SK
                          Marius Pierau – Født: 1990 – Tidligere klubb: Skeid
                          Robin Vågan - Født: 1990 - Tidligere klubb: Gjerdrum, Ull/Kisa, Lørenskog
                          Michael Omoijuanfo - Født: 1990 - Tidligere klubb: VIF
                          Lars Sutterud - Født: 1990 - Tidligere klubb: Bjerke IL
                          Sondre Grodås – Født: 1990 – Tidligere klubb: Stryn
                          Hareet Singh - Født: 1990 - Tidligere klubber: Skeid, Bøler IF
                          Thomas Halstensen - Født: 1990 - Tidligere klubb: Egen stall
                          Christian Appelqvist - Født: 1990 - Tidligere klubb: Egen stall

                          1991
                          Björn Bergmann - Født - 1991 - Tidligere klubb: Akranes
                          Stian Ringstad - Født - 1991 - Tidligere klubb: Eidsvold Turn
                          Kristoffer Tokstad - Født - 1991 - Tidligere klubb: Lørenskog
                          Alper Gøksu - Født 1991 - Tidligere klubb: Lørenskog
                          Krister Andreassen - Født: 1991 - Tidligere klubb: VIF
                          Robin Karlsen - Født: 1991 - Tidligere klubb: Egen stall
                          Victor Grodås – Født: 1991 – Tidligere klubb: Egen stall
                          Afrim Neziri - Født: 1991 - Tidligere klubb: VIF

                          1992
                          Ruben Gabrielsen – Født: 1992 – Tidligere klubb: Gjøvik/Lyn
                          Fredrik Gulbrandsen - Født: 1992 - Tidligere klubb: Egen stall
                          Torje Slettli – Født: 1992 – Tidligere klubb: Landsås
                          Steffen Hjelmtvedt – Født: 1992 – Tidligere klubb: Gjøvik/Lyn
                          Eivind Damstuen - Født: 1992 - Tidligere klubb: Egen stall *
                          Wazgel Sale - Født: 1992 - Tidligere klubb: Kløfta IL
                          Sondre Jakobsen - Født: 1992 - Tidligere klubb: Harstad


                          Det kan se ut til at de åtte som forsvinner er alle 1988- og 1989modellene utenom Andre Hansen. Kan noen bekrefte det? Trodde egentlig Sparby skulle ta steget til a-laget neste år.

                          Alper Gøksu er den av de jrg førte på som jeg er mest usikker på om vi får se i gul og svart trøye. Hvordan har han gjort det i år? Ting tyder på at han har vært mye skada. Stemmer det?
                          Ruben Gabrielsen og Steffen Hjemtvedt spillte for FK Toten i 3 divisjon i 2007 sesongen før de meldte overgang til SK Gjøvik Lyn så det burde stått på over tidligere klubber

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3163

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Venter også på en bekreftelse på at 88- og 89-kullet er ute.
                            Den sto vel, såvidt jeg forstår, i RB søndag 2. november:



                            "Må gå etter junioralder
                            Denne uka fikk åtte spillere i LSKs rekruttstall beskjed om at de ikke lenger har en framtid på Åråsen. Felles for dem alle er at de etter denne sesongen ikke lenger er juniorspillere."

                            Foruten denne hovedartikkelen, som ligger på nettet, inneholdt oppslaget to mindre artikler på de samme sidene, "- Fikk aldri en sjanse", der bl.a. Trym Bogen er veldig skuffet, og "- Får bevise vi tok feil", der Frode Birkeland forstår skuffelsen, men viser til at to spillere (Fellus og Bolly) er tatt opp i A-stallen.

                            gilbert

                            PS: For øvrig mener du vel at Gabrielsen (ikke Gulbrandsen) har tatt nivået bra som midtstopper og er mer moden enn Fredrik G. DS

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Den lille lynkjappe fra Skjetten er vel enten Kenneth Andreassen eller Sindre Preststulen Olsen. Førstnevnte tror jeg forsvant fort tilbake til Skjetten, Sindre er meg bekjent fortsatt i klubben. Han er vel uansett 20 neste år og dermed ikke junior lenger, men i og med at jeg kjenner gutten håper jeg han ikke er blant de åtte. Var blant annet med til La Manga i vinter sammen med a-laget, og talentet er udiskutabelt, noe det alltid har vært.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Eriksve
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 885

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Jo(h)n Raymond Haraldsen.
                                Om jeg ikke tar helt feil er han født i 1994 til og med...

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3163

                                  #17
                                  De åtte som regnes opp med navns nevnelse i artiklene i RB 2. november er to fra 1988 (Trym Bogen og Nicko Sparby) og seks fra 1989 (Mohamed Bouzakraft, Christopher Jørgensen, Sindre Preststulen, Setar Salimi, Henrik Hansen og Steinar Gjersvoll).

                                  Med Chris og Henrik forsvinner de siste av den "gylne" 1989-årgangen av ekte hjemmeavla lillestrømgutter (kretsmestere for LSK i 2002, Romerikscup'en i 2003) ut av klubben. Gjersvoll flytter vel nord for Dovre uansett, og Setar Salimi fra Holmlia har ikke klart å følge opp sin strålende debut fra vinteren 2007, med tre mål og ei straffe da kirkerottenes andrelag fikk deng med 6-0 på kunstgraset.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • Stabellmaster
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • May 2008
                                    • 112

                                    #18
                                    [quote=athomash;300814]

                                    Og enda litt lengere siden, så var det en liten lynkjapp tass fra Skjetten

                                    Noen som husker noe?

                                    Han kjappe fra skjetten er nok Sindre Prestulen. men han har nok sluttet med fotball nå. eller startet i skjetten. Nicko Sparby trener med Moss. Steinar flytter til Trondheim. Chris Jørgensen har nok gitt seg med fotball. Resten av dem som er for gamle, hadde uansett ikke noen framtid som fotballspillere.

                                    Fredrik Guldbrandsen var i kjempeform i vinter men har slitt litt utover i sessongen.

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3163

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                                      Resten av dem som er for gamle, hadde uansett ikke noen framtid som fotballspillere.
                                      Trym Bogen ?
                                      Setar Salimi ?

                                      Vel ikke i LSKs A-stall, men ingen framtid som fotballspillere ? Dessuten er ikke alt håp ute om en ikke tar steget rett opp i en A-stall, som både Berg og Birkeland gir noen eksempler på. Birkeland er sjøl et konkret eksempel; han ble vraka til Sogndals A-lag i 1992 og debuterte i Tippeligaen først i 1999, sju år seinere.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        #20
                                        Da har jeg fjerna alle som er over junioralder. Synd med en del av dem som hadde mye fotball i seg. Har hatt litt sansen for salimi spesielt. Hadde også troen på Sparby etter å ha sett han for juniorlaget for 2-3 år siden. Gjersvoll og Prestulen hadde også mye fotball i seg.

                                        Vet noen hva som skjer med alper gøksu? Kommer han til å fortsette i Lørenskog eller tar han turen til rekruttlaget?

                                        Guldbrandsen har vel vært med rekruttlaget i 2 år nå, så det bør ikke være umulig at john raymond(?) hentes opp i løpet av vinteren. Vet noen hvordan det gror i 93kullet?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎